abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35431051
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:52 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Als er een echte vraag voor staat mogen het er honderd zijn - heb je er eentje voor me?
Waarom komt dit verhaal vanuit de slachtoffers pas naar buiten met de laatste verkrampte poging van een afgeschreven artiest om toch nog in de publiciteit te komen?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 01:58:58 #127
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35431061
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:57 schreef Manu82 het volgende:

[..]

klopt, maar over dat kutboek heb ik al een tijdje geen opmerkingen meer gemaakt, was meer sarcasme en ongeloof

WB die weblog daar staat minder info op dan hier is gegeven volgens mij
Binnenkort niet meer - eerst moet de begravenis en zo achter de rug zijn - vanaf volgende week maandag zal ik er weer aan werken - daar kan ik toch bepaalde informatie kwijt die ik hier niet kwijt kan -
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 01:59:13 #128
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35431063
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:57 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Manu krijgt en ondertekent het eerste exemplaar en deelt 50% van de winst - al is het allleen maar omdat hij zich daar op zijn minst een panda en een gouden koets van kan veroorloven ...
Some memories are best forgotten
Room 23
  vrijdag 24 februari 2006 @ 01:59:25 #129
6941 APK
Factual, I think.
pi_35431067
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:57 schreef Manu82 het volgende:

klopt, maar over dat kutboek heb ik al een tijdje geen opmerkingen meer gemaakt, was meer sarcasme en ongeloof

WB die weblog daar staat minder info op dan hier is gegeven volgens mij
Dat klopt dan ook wel weer.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 02:01:07 #130
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35431081
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:58 schreef sig000 het volgende:

[..]

Waarom komt dit verhaal vanuit de slachtoffers pas naar buiten met de laatste verkrampte poging van een afgeschreven artiest om toch nog in de publiciteit te komen?
Het verhaal werd tot nu toe tegengehouden door een reeks omstandigheden die zich niet laten beredeneren - ik ben er al sinds 1984 mee bezig, vergeet dat niet -
Weinig mensen durven hun handen te branden aan dit verhaal - vraag mij niet waarom - tenslotte besloot ik om een discussie aan te zwengelen - later om het hele verhaal hier dan maar eens neer te leggen -
  vrijdag 24 februari 2006 @ 02:02:06 #131
6941 APK
Factual, I think.
pi_35431091
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:58 schreef sig000 het volgende:

Een gedeelte van de verhalen zijn al in de pers verschenen.
Gert vertoonde zich ook weer, dus dan is de kans groot dat het weer opgerakeld wordt.....
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 02:03:31 #132
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35431109
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 02:01 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Het verhaal werd tot nu toe tegengehouden door een reeks omstandigheden die zich niet laten beredeneren - ik ben er al sinds 1984 mee bezig, vergeet dat niet -
Weinig mensen durven hun handen te branden aan dit verhaal - vraag mij niet waarom - tenslotte besloot ik om een discussie aan te zwengelen - later om het hele verhaal hier dan maar eens neer te leggen -
Jammer genoeg mag ik hier geen mails plaatsen - ik kan je de journalistieke argumenten laten lezen die het bemoeilijkten, en anderzijds was mijn moeder (de tekstschrijfster) ook altijd een reden om er op het laatste moment weer vanaf te zien - zij wilde geen publiciteit (1); en beschreef een zo'n chaotische tijd dat het heel moeilijk voor mij was de draad te vinden in de gebeurtenissen ...
pi_35431144
Mensen, ik ga mjn bed opzoeken, om half 7 loopt dat ding weer af.
Slaap goed allemaal! tot snel
  vrijdag 24 februari 2006 @ 02:09:20 #134
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35431165
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:49 schreef sig000 het volgende:

[..]

Bespeur ik hier nu enig GT gedrag?
GT gedrag: Francis, zou je alsjeblieft iets belastends over mijn jongste dochter willen vertellen in mijn gastenboek? Want hoe slechter mijn dochter op dat gastenboek door jou, zoon van onze tekstschrijfste, wordt afgeschilderd, hoe onschuldiger ik lijk .........
pi_35431229
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 02:09 schreef FrancisC het volgende:

[..]

GT gedrag: Francis, zou je alsjeblieft iets belastends over mijn jongste dochter willen vertellen in mijn gastenboek? Want hoe slechter mijn dochter op dat gastenboek door jou, zoon van onze tekstschrijfste, wordt afgeschilderd, hoe onschuldiger ik lijk .........
Je weet precies hoe 't werkt en hebt 't op bepaalde punten in deze topics min of meer overgenomen.
pi_35431298
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 02:02 schreef APK het volgende:

[..]

Een gedeelte van de verhalen zijn al in de pers verschenen.
Gert vertoonde zich ook weer, dus dan is de kans groot dat het weer opgerakeld wordt.....
Ja die verhalen kent iedereen wel, vandaar ook mijn verbazing dat Talpa zo wanhopig was om die GT in dat programma te zetten en ineens deze reeks erachteraan?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 02:39:23 #137
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35431537
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 02:16 schreef sig000 het volgende:

[..]

Je weet precies hoe 't werkt en hebt 't op bepaalde punten in deze topics min of meer overgenomen.
Nee, ik heb besloten alles naar buiten te brengen zoals het was, en niet zoals de heer Timmerman wilde dat het was ....
pi_35431661
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 02:39 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Nee, ik heb besloten alles naar buiten te brengen zoals het was, en niet zoals de heer Timmerman wilde dat het was ....
Kijk er zal vast nog meer bagger zijn maar meeste mensen in dit land hebben GT toch allang uitgekotst?
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 03:00:57 #139
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35431734
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 02:52 schreef sig000 het volgende:

[..]

Kijk er zal vast nog meer bagger zijn maar meeste mensen in dit land hebben GT toch allang uitgekotst?
In HBB is hij vrij positief overgekomen, ook op mij, dus denk niet dat de meeste mensen hem uitgekotst hebben.
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_35431807
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:00 schreef Manu82 het volgende:

[..]

In HBB is hij vrij positief overgekomen, ook op mij, dus denk niet dat de meeste mensen hem uitgekotst hebben.
Ik kan moeilijk begrijpen hoe een paar uurtjes TV een beeld van iemand geven wat dan als realistisch wordt gezien?
pi_35431842
Ik kreeg vanavond mail van de webmasters, die waren erg ontdaan en emotioneel van het hele gebeuren, maar waren blij dat ze de stap genomen hadden. Iedereen kan gewoon mailen naar hen, of als ze vragen hebben, mogen ze gewoon bellen.

Dus voor een ieder die vragen heeft waarom de website gesloten is, of waarom ze nu achter Francis staan, na een jarenlange vrienschap met Meneer en Mevrouw Babs.. zou ik aanraden, schrijf ze een mailtje of bel ze eens op.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 03:19:21 #142
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35431884
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 02:52 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dat niet - in aanvulling op je vraag: waarom kwam dit alles pas na het verschijnen van Gert timmerman in HBB naar buiten? Ik kan hier helaas geen mails plaatsen maar ik kan je een voorbeeld schetsen aan de hand van een van die mails - stel je bijvoorbeeld een freelance verslaggever voor - hij schirjft over Gert en Babs maar doet ook de artikelen van de dochters - doordat hij beide kampen kent, en ze beiden geloofwaardig vindt, maar ook aan beide kampen verdient in verband met de publicaties, kan hij slechts overnemen wat beide partijen hem vertellen -
Hoop echt dat je dit goed leest - als zijn geloof zou overslaan naar een van de beide kanten is hij de andere kant kwijt (duizenden euro's dus) - bovendien zou hij dan niet meer 'onpartijdig verslag kunnen geven'.
Zelfs als een freelance journalist zeer goed geinformeerd is - bijvoorbeeld Gerts zuster en kinderen kent van vroeger - en eigenlijk wel weet dat Gert timmermans verleden heel 'fout' is, zoals dit wordt gesteld in een van zijn mails aan mij - kan hij zich geen partijdigheid veroorloven voor 'lucratieve journalistiek' - blijft dus bevriend met beide partijen - schrijft wat gevoerd wordt - vermijdt publicaties die maken dat een van de partijen hem niet meer wil .......

Dit zijn zo bijvoorbeeld een aantal regels binnen de 'mediawereld'.

OMdat deze man echter zeer openhartig tegen mij was en ervan uitging dat ik de mail alleen voor mezelf zou houden, doe ik dat nu ..... totdat ik niet anders kan natuurlijk - Maar ik hoop dat het je vraag wat betreft het laat verschijnen van berichten zoals de mijne een beetje beantwoord ....
pi_35431889
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:09 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik kan moeilijk begrijpen hoe een paar uurtjes TV een beeld van iemand geven wat dan als realistisch wordt gezien?
Ik moet zeggen, wat ik er van zag kwam idd positief en schattig over aan de ene kant, zoalng mijn pc op 'mute' stond.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 03:21:54 #144
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35431908
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:19 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Dat niet - in aanvulling op je vraag: waarom kwam dit alles pas na het verschijnen van Gert timmerman in HBB naar buiten? Ik kan hier helaas geen mails plaatsen maar ik kan je een voorbeeld schetsen aan de hand van een van die mails - stel je bijvoorbeeld een freelance verslaggever voor - hij schirjft over Gert en Babs maar doet ook de artikelen van de dochters - doordat hij beide kampen kent, en ze beiden geloofwaardig vindt, maar ook aan beide kampen verdient in verband met de publicaties, kan hij slechts overnemen wat beide partijen hem vertellen -
Hoop echt dat je dit goed leest - als zijn geloof zou overslaan naar een van de beide kanten is hij de andere kant kwijt (duizenden euro's dus) - bovendien zou hij dan niet meer 'onpartijdig verslag kunnen geven'.
Zelfs als een freelance journalist zeer goed geinformeerd is - bijvoorbeeld Gerts zuster en kinderen kent van vroeger - en eigenlijk wel weet dat Gert timmermans verleden heel 'fout' is, zoals dit wordt gesteld in een van zijn mails aan mij - kan hij zich geen partijdigheid veroorloven in verband met de door hem gevoerde 'lucratieve journalistiek' - blijft dus bevriend met beide partijen - schrijft wat gevoerd wordt - vermijdt publicaties die maken dat een van de partijen hem niet meer wil .......

Dit zijn zo bijvoorbeeld een aantal regels binnen de 'mediawereld'.

OMdat deze man echter zeer openhartig tegen mij was en ervan uitging dat ik de mail alleen voor mezelf zou houden, doe ik dat nu ..... totdat ik niet anders kan natuurlijk - Maar ik hoop dat het je vraag wat betreft het laat verschijnen van berichten zoals de mijne een beetje beantwoord ....
pi_35431918
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:09 schreef sig000 het volgende:

[..]

Op zich heb je wel gelijk...
Maar jij hebt toch ook een beeld van hem, hoe kom je daaraan dan?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 03:24:48 #146
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35431930
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:13 schreef geanini het volgende:
Ik kreeg vanavond mail van de webmasters, die waren erg ontdaan en emotioneel van het hele gebeuren, maar waren blij dat ze de stap genomen hadden. Iedereen kan gewoon mailen naar hen, of als ze vragen hebben, mogen ze gewoon bellen.

Dus voor een ieder die vragen heeft waarom de website gesloten is, of waarom ze nu achter Francis staan, na een jarenlange vrienschap met Meneer en Mevrouw Babs.. zou ik aanraden, schrijf ze een mailtje of bel ze eens op.
Het is vast niet mijn mailadres of telefoonnummer toch?
pi_35431962
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:19 schreef FrancisC het volgende:

[betoog]
Ook zonder al deze topics wist ik al dat mr T niet zo'n fris persoon was. Ik heb je verhaal even goed doorgelezen en dan vallen me 2 dingen op.

Je maakt jezelf wel erg afhankelijk van de media om je doel te bereiken.
Een slachtofferrol meet je jezelf aan terwijl je dat niet direct bent.
pi_35431987
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:23 schreef PC eend het volgende:

[..]

Op zich heb je wel gelijk...
Maar jij hebt toch ook een beeld van hem, hoe kom je daaraan dan?
Ik heb zo in de loop der jaren een beeld gevormd dat door een sympatiek optreden niet zomaar weg is.
pi_35431996
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:53 schreef Stali het volgende:

[..]

Wat schattig dat je hem dan wel gaat verdedigen.
Dit berichtje was me er even tussen door geschoten, vandaar mijn wat verlate reactie. De 1 noemt het schattig de ander noemt het een gezond verstand.
pi_35432009
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:24 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Het is vast niet mijn mailadres of telefoonnummer toch?
Nope francis, niet van jou, maar van W&H. Die zijn nu echt zover dat ze openheid en eerlijkheid willen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')