Slaap lekker iig en tot morgenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:35 schreef sheilatimmerman het volgende:
ok, ik volg de tip van Stali maar op....![]()
Al is het niet de hetze hier op internet die me wakker houdt, Stali. Of ik nu wel of niet lees wat er geschreven wordt, of ik nou werk, optreed, of aan het winkelen ben, het maakt allemaal niet uit; het wil niet uit m'n koppie. Dat vergt een hele tijd... blijkbaar... en overkomt je niet in de jaren dat je aan je 'volwassen-worden' werkt (17 tot een jaar of 28/29), maar het overvalt je letterlijk in de tijd wanneer je dat wel zo'n beetje hebt bereikt. (daarna dus...) helaas gaat het cliché dat je in de boekjes over de betreffende steekwoorden als godsdienstwaanzin, incest en drank/ drugsmisbruik, echt op. Welterusten allemaal... (voelt alsof ik er toch een hoop vriendjes bij heb :-))
Ms morgen meer...? Ms ook niet... Ik doe maar gewoon wat ik voel...
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:35 schreef sheilatimmerman het volgende:
Al is het niet de hetze hier op internet die me wakker houdt, Stali. Of ik nu wel of niet lees wat er geschreven wordt, of ik nou werk, optreed, of aan het winkelen ben, het maakt allemaal niet uit; het wil niet uit m'n koppie. Dat vergt een hele tijd... blijkbaar... en overkomt je niet in de jaren dat je aan je 'volwassen-worden' werkt (17 tot een jaar of 28/29), maar het overvalt je letterlijk in de tijd wanneer je dat wel zo'n beetje hebt bereikt. (daarna dus...) helaas gaat het cliché dat je in de boekjes over de betreffende steekwoorden als godsdienstwaanzin, incest en drank/ drugsmisbruik, echt op. Welterusten allemaal... (voelt alsof ik er toch een hoop vriendjes bij heb :-))
He APK even iets anders. Had je dit nog gezien: http://bigbrother.fok.nl/blog/1245quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
Zeker als je bedenkt dat Francis, Sheila en eventuele anderen Gert persoonlijk kennen.
Ja joh, allemaal starfuckertjes. Misschien moet Gert Timmerman hier eens komen posten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb wel meer gelezen in beruchte Tanjatopics en er zijn een behoorlijk aantal users die sinds ze op Fok verschenen is aan haar lippen hangen.
Het is kennelijk niet erg moeilijk om vriendjes met jou te worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:35 schreef sheilatimmerman het volgende:
Ok APK, laat hem maar los!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja joh, allemaal starfuckertjes. Misschien moet Gert Timmerman hier eens komen posten.![]()
't was ook wel cynisch bedoeld... helaas...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Het is kennelijk niet erg moeilijk om vriendjes met jou te worden..
Ik denk alleen dat jij je ophoudt met mensen die helemaal geen vrienden van je zijn. (Ik ga er nu even vanuit dat je bent wie je zegt dat je bent), als je rust wilt zal je dat op deze manier nooit krijgen.
Je zoekt deze aandacht wel steeds op. En "vriendjes" die op Fok beloofd hebben Gert Timmerman kapot te maken, dat zal vast niet alleen met jou te maken hebben, of wel?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:43 schreef sheilatimmerman het volgende:
Ps.... kijk KRO-profiel nog even helemaal overnieuw en mét aandacht, wil je?
Ik heb geen vuur doen oplaaien, m'n pa overigens wel, maar dat is nog maar één van de véél kleinere dingen die hij heeft gedaan, die ik daar aanhaal.
Het woord incest is slechts door de voice-over uitgesproken, wij wilden dat niet.
verder heb ik respectvol gesproken over mijn ouders, terwijl het kijken naar de beelden die KRO had verzameld en aan ons toonde, vreselijk heftig waren!!
Het is een prachtige, maar zeer genuanceerde uitzending geweest, omdat modder gooien en pijn uitzpreken in zo'n programma niet kon. Het ging over het leven van mijn ouders (lees wel: MIJN ouders) en onszelf (MIJ). Wie wil nou zulke aandacht als waar jij het over hebt, Stali? Ik vind het helemaal niks, die aandacht... deze aandacht zuigt!
*zucht*
Nee, dat gehak van jou wel, hè?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:56 schreef Stali het volgende:
Je antwoord op de vraag "wat hopen jullie hiermee te bereiken?" is niet de oplossing voor jouw problemen hoor.
Verwerken en zorgen dat je niet het eeuwige slachtoffer blijft. Je bent namelijk niet de enige die klotejeugd heeft ervaren. En nee, Gert Timmerman is niet die beroemdheid waar een mens nooit meer om heen zou kunnen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:52 schreef sheilatimmerman het volgende:
[..]
't was ook wel cynisch bedoeld... helaas...
rust?? wat is dat?? Gebrek daaraan komt niet door de mensen waarmee ik mij ophoud hoor... Die doen hun best me de rust wél te geven.
Als jij de manier hebt om de rust wel te vinden, hoor ik dat graag van je, zolang het geen bepaalde religie of sekte is!![]()
![]()
truste...
Waar heb ik precies gehakt? Ik stelde een paar vragen en de antwoorden bleven uit van mensen die op een vrij agressieve manier hun waarheid op Fok! wilden verkopen. Het is alleen een beetje lullig dat ze zo snel weg waren toen ze niet meer de overhand hadden. Ik begrijp best dat dit een geweldige sensatiereeks voor je is maar dat hoeft niet ten koste te gaan van iemand waarvan nergens bewezen is dat die persoon meeleest. Dat valt onder smaad en laster.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:01 schreef marsi269 het volgende:
en hier de reactie van Gert Timmerman in RTL Boulevard:
http://av.rtl.nl/web/comp(...)ia_WM_364K_V9_av.wmv
het gaat volgens mij met name om eigen ervaringen en dat hoeft geen smaad of laster te zijn!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Waar heb ik precies gehakt? Ik stelde een paar vragen en de antwoorden bleven uit van mensen die op een vrij agressieve manier hun waarheid op Fok! wilden verkopen. Het is alleen een beetje lullig dat ze zo snel weg waren toen ze niet meer de overhand hadden. Ik begrijp best dat dit een geweldige sensatiereeks voor je is maar dat hoeft niet ten koste te gaan van iemand waarvan nergens bewezen is dat die persoon meeleest. Dat valt onder smaad en laster.
Dit vind ik bv een behoorlijke gevoelloze reactie tegen Sheila met aannames van jou die ook gewoon uit de lucht gegrepen zijn:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:09 schreef Stali het volgende:
Waar heb ik precies gehakt? Ik stelde een paar vragen en de antwoorden bleven uit van mensen die op een vrij agressieve manier hun waarheid op Fok! wilden verkopen. Het is alleen een beetje lullig dat ze zo snel weg waren toen ze niet meer de overhand hadden. Ik begrijp best dat dit een geweldige sensatiereeks voor je is maar dat hoeft niet ten koste te gaan van iemand waarvan nergens bewezen is dat die persoon meeleest. Dat valt onder smaad en laster.
Maar wrijf maar lekker door in open wonden hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:46 schreef Stali het volgende:
Het is kennelijk niet erg moeilijk om vriendjes met jou te worden..
Ik denk alleen dat jij je ophoudt met mensen die helemaal geen vrienden van je zijn. (Ik ga er nu even vanuit dat je bent wie je zegt dat je bent), als je rust wilt zal je dat op deze manier nooit krijgen.
Ik ben ook heel netjes tegen Sheila geweest. Lees maar eens goed terug. Dat ik niet altijd alles klakkeloos aanneem wil niet zeggen dat ik er geen rekening mee hou dat Sheilatimmerman wel eens kan zijn wie ze zegt dat ze is. Dat heb ik vanaf dat ze postte rekening mee gehouden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:14 schreef APK het volgende:
[..]
Dit vind ik bv een behoorlijke gevoelloze reactie tegen Sheila met aannames van jou die ook gewoon uit de lucht gegrepen zijn:
[..]
Maar wrijf maar lekker door in open wonden hoor.
Shit is dit een jongerenforum???quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:23 schreef Falco het volgende:
[..]
Doe aangifte ipv op een jongerenforum hier urenlang over door te zeveren
Jep als je alles bij wil houden als je werkt heb ik hier bijna een dagtaak aan jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag ik het als smakeloos ervaren hoe hier al 7 topics lang een of andere hetze gevoerd wordt, en let wel, nog steeds zonder enig bewijs?
Nogmaals, is het niet waar, is het een smakeloze hetze,
is het wel waar is het een smakeloos tribunaal, met 9879868975685 users als rechter, die allemaal maar een kant horen of wensen te horen.
Gaan we nou alle posts herhalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |