abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35466558
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:30 schreef APK het volgende:

[..]

Neuh, maar als je een beetje kunt lezen zie je dat er veel pijn zit bij de 'slachtoffers' -ik heb het nu niet over het lijk van Paragnost Herman- van Gert Timmerman.

Net zo goed als jij weet ik ook de waarheid niet. Ik zie wel de woede en verdriet bij een aantal posters in het tegentopic.
Dat zie ik hier niet.

Ik zie kommaneukende kenaus met een missie, die -helaas voor jou en co- in het water valt.
Waarom post jij niet in R&P? Daar is zoveel onvolgroeide pijn.
Als jij de waarheid ook niet weet moet je niet allemaal bagger voor zoete koek slikken alleen omdat je kickt op reallifesoaps.
pi_35466592
Zwak hoor dat er omheen draaien en de bal naar de andere partij proberen te kaatsen .

Daarvoor moet je in in dit topic zijn: Gert Timmerman, deel 9

Wat je allemaal hebt beweerd?

Lees dit topic eens aandachtig door. Haal die plaat voor je kop weg .
pi_35466731
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:44 schreef schatje het volgende:
Zwak hoor dat er omheen draaien en de bal naar de andere partij proberen te kaatsen .

Daarvoor moet je in in dit topic zijn: Gert Timmerman, deel 9

Wat je allemaal hebt beweerd?

Lees dit topic eens aandachtig door. Haal die plaat voor je kop weg .
Jij bent niet kritisch en je stelt geen vragen en je bent er ook niet vies van om mee te huilebalken met figuren die aantijgingen doen als incest om vervolgens heel hard te roepen dat ze dat toch nooit gezegd hebben. En nu denk je zelfs nog heel gevat bezig te zijn. .
pi_35466788
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:52 schreef Stali het volgende:

[..]

Jij bent niet kritisch en je stelt geen vragen en je bent er ook niet vies van om mee te huilebalken met figuren die aantijgingen doen als incest om vervolgens heel hard te roepen dat ze dat toch nooit gezegd hebben. En nu denk je zelfs nog heel gevat bezig te zijn. .
Dat klopt wel aardig .
  zaterdag 25 februari 2006 @ 01:56:24 #130
6941 APK
Factual, I think.
pi_35466809
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:42 schreef Stali het volgende:

[..]Waarom post jij niet in R&P? Daar is zoveel onvolgroeide pijn.
Als jij de waarheid ook niet weet moet je niet allemaal bagger voor zoete koek slikken alleen omdat je kickt op reallifesoaps.
In R&P zou ik ook niet zo reageren tegen mensen die duidelijk pijn hebben, maar ga lekker door hoor als je daar genoegen aan beleeft.

Er waren ook van die users die het leuk en prachtig vonden dat GBoy27 zelfmoord heeft gepleegd.
"Zwaktebod om het op te geven!"
"De maatschappij is beter af zonder mensen zoals hij!"
"Als je misbruikt bent ga je daar toch niet de rest van je leven over zeiken, get over it!"

Dat soort materiaal.

Ga lekker door met jouw kruistocht. Ik zie pijn bij slachtoffers en plezier bij jou om kommaatjes te neuken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_35466877
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:56 schreef APK het volgende:

[..]

Ga lekker door met jouw kruistocht.
Ze zet zichzelf alleen maar voor schut. Ze doet zo'n beetje alles waar ze de ander van beschuldigt.

Daar komt het eigenlijk op neer .
  Moderator zaterdag 25 februari 2006 @ 02:02:33 #132
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35466936
quote:
Ik zie pijn bij slachtoffers en plezier bij jou om kommaatjes te neuken.
Moet je weer zo nodig laten zien dat je hart op de goede plek zit?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_35466954
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 02:02 schreef Gert het volgende:

[..]

sorry APK
  zaterdag 25 februari 2006 @ 02:05:47 #134
242 Pinball
Electric Monk
pi_35466989
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:59 schreef schatje het volgende:

Ze zet zichzelf alleen maar voor schut. Ze doet zo'n beetje alles waar ze de ander van beschuldigt.

Daar komt het eigenlijk op neer .
Jij bent zelf ook lekker bezig anders.
Ik ben een soort van nieuw op Fok!, en ik heb het gevoel dat ik een ontzettend lange voorgeschiedenis tussen jullie mis. Is dat met een paar linkjes enigszins bij te lezen of is dat onbegonnen werk?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_35467041
quote:

[..]

In R&P zou ik ook niet zo reageren tegen mensen die duidelijk pijn hebben, maar ga lekker door hoor als je daar genoegen aan beleeft.

Er waren ook van die users die het leuk en prachtig vonden dat GBoy27 zelfmoord heeft gepleegd.
"Zwaktebod om het op te geven!"
"De maatschappij is beter af zonder mensen zoals hij!"
"Als je misbruikt bent ga je daar toch niet de rest van je leven over zeiken, get over it!"

Dat soort materiaal.

Ga lekker door met jouw kruistocht. Ik zie pijn bij slachtoffers en plezier bij jou om kommaatjes te neuken.
Dat zijn geen quotes van mij.
Maar als jij denkt dat je op internet de grote redder in nood kunt zijn waarom deed je dan niets voor die jongen?

Ik heb helemaal geen kruistocht ik werd alleen misselijk van al die koekhappertjes in de kruistocht van lieden die niets konden en blijkbaar nog steeds niet kunnen onderbouwen anders dan dat ze uit zijn op wraak. Maar jij bent er blijkbaar kapot van dat ene Sheilatimmerman zich gemeldt heeft, net zoals je tegenwoordig als een slijmerige kwal aan de lippen van ene Tanja hangt. Maar ik herinner me nog wel wat leuke kritieken van jou hoor terwijl ik die Tanja toen verdedigd heb. Jij bent gewoon kritiekloos als de sensatie je maar gebracht wordt en om dat te beargumenteren misbruik je zelfs de zelfmoord van een jongen die op Fok gepost heeft. .
pi_35467145
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 02:05 schreef Pinball het volgende:

[..]

Jij bent zelf ook lekker bezig anders.
Ik ben een soort van nieuw op Fok!, en ik heb het gevoel dat ik een ontzettend lange voorgeschiedenis tussen jullie mis. Is dat met een paar linkjes enigszins bij te lezen of is dat onbegonnen werk?
Welnee, maar ze liep als eerste te jengelen om Ryan3 en daar zal de pijn wrs zitten. Helaas, hij komt niet online. .
  zaterdag 25 februari 2006 @ 02:44:25 #137
6941 APK
Factual, I think.
pi_35467554
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 02:02 schreef Gert het volgende:

En zelfs dat is een onwaarheid.

Maar de zuurkoolvreters zijn op een missie die niet te stoppen is.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 02:53:45 #138
6941 APK
Factual, I think.
pi_35467720
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 02:08 schreef Stali het volgende:

net zoals je tegenwoordig als een slijmerige kwal aan de lippen van ene Tanja hangt. Maar ik herinner me nog wel wat leuke kritieken van jou hoor terwijl ik die Tanja toen verdedigd heb.
Tanja is lief!
Zij leest namelijk terug en kan dingen in de juiste context plaatsen.

Heb je nog een ander offtopic zwaktebod?
  Moderator zaterdag 25 februari 2006 @ 02:55:45 #139
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35467754
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 02:44 schreef APK het volgende:

[..]

En zelfs dat is een onwaarheid.
Het sloeg hierop:
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 12:10 schreef milagro het volgende:
Het zal me aan mijn reet roesten wat jij en APK vinden dus van enige gekwetstheid om onbegrip over mijn intenties geen sprake, hoor, do not flatter yourself, egotripper.
Jij en APK vinden nogal veel namelijk, en meestal vinden jullie veel verkeerd aan anderen , als ik me daar druk om zou moeten maken, die eeuwige "kijk mij eens een grote bek hebben, maar ik heb wel het hart op de goede plek" houding, puh fiucking please Neem je zelf eens niet zo serieus.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_35467868
@ Gert: het is Raymann
  zaterdag 25 februari 2006 @ 03:07:20 #141
6941 APK
Factual, I think.
pi_35467934
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 02:55 schreef Gert het volgende:
Het sloeg hierop:
Weet ik.

Wat ben ik blij dat ik niet opgescheept zit met zo'n Nederlandse kenau!
  Moderator zaterdag 25 februari 2006 @ 03:08:27 #142
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35467955
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 03:03 schreef SuperMOM het volgende:
@ Gert: het is Raymann
@SuperMOM: het is een letterlijk overgenomen citaat van een user die ik lief vind.
pi_35467998
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 02:53 schreef APK het volgende:

[..]

Tanja is lief!
Zij leest namelijk terug en kan dingen in de juiste context plaatsen.

Heb je nog een ander offtopic zwaktebod?
De juiste context is jou op waarde schatten.

Maar denk je met al je sentimentaliteiten niet dat je die jongen (die ik trouwens helemaal niet ken) weleens zou hebben kunnen redden met jouw warme hartje? Want daar ga je voor het gemak niet meer op in terwijl je dat wel nog even wist te misbruiken.
pi_35468038
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 03:08 schreef Gert het volgende:

[..]

@SuperMOM: het is een letterlijk overgenomen citaat van een user die ik lief vind.
Oops dan heb ik niets gezegd
  zaterdag 25 februari 2006 @ 03:18:40 #145
6941 APK
Factual, I think.
pi_35468083
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 03:11 schreef Stali het volgende:

Maar denk je met al je sentimentaliteiten niet dat je die jongen (die ik trouwens helemaal niet ken) weleens zou hebben kunnen redden met jouw warme hartje? Want daar ga je voor het gemak niet meer op in terwijl je dat wel nog even wist te misbruiken.
Om eerlijk te zijn: Geen idee.

Maar ik zie nog steeds geen eerherstel.
Waar zijn de Gert fans?
  zaterdag 25 februari 2006 @ 03:20:51 #146
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35468113
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 03:11 schreef Stali het volgende:

[..]

De juiste context is jou op waarde schatten.

Je lijkt mij geweldig intelligent - een aantal van mijn argumenten sloten de Gert timmerman site - waarzijn jouw argumenten die deze weer openen?
  zaterdag 25 februari 2006 @ 03:22:32 #147
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35468140
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 03:20 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Je lijkt mij geweldig intelligent - een aantal van mijn argumenten sloten de Gert timmerman site - waarzijn jouw argumenten die deze weer openen?
Open de site van de arme Gert Timmerman met een goed argument, en ik doe mee aan het herstel ...
  Moderator zaterdag 25 februari 2006 @ 03:38:38 #148
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35468337
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 03:20 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Je lijkt mij geweldig intelligent
Meen je dat?
Dat valt me dan weer van je tegen.
Misschien heeft die hautaine muts dan toch gelijk.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 03:49:01 #149
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35468458
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 03:38 schreef Gert het volgende:

[..]

Meen je dat?
Dat valt me dan weer van je tegen.
Misschien heeft die hautaine muts dan toch gelijk.
Okay, sorry, je kan mij niet altijd serieus nemen - of zou ze dat nu wel doen?
  zaterdag 25 februari 2006 @ 03:56:14 #150
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35468546
Oh ja, en desgevraagd nog even dit - nee - ik heb geen zakelijke schade geleden - nee, ik behoor niet tot het management - nee, ik neem Carpenter producties niet over - nee, ik zit ook niet in dezelfde business dus van belangenverstrengeling is ook geen sprake - nee ik verkoop mijn verhaal niet voor geld - nee, mijn moeder heeft geen auteursrechten misgelopen - nee, nog enig ander in mijn omgeving - nee, Gert timmerman is mij niets schuldig - (behalve het weerleggen van mijn verhaal)
Ja, er is bewijs - er staat iets op band - ja, er komt een aangifte - en nee, kritische vragen heb ik nog steeds van jullie niet mogen ontvangen - wat kan dan toch de motivatie zijn dit alles over de arme man uit te storten?
Hmmmmmmmmmm ............. misschien gewoon het willen vertellen van het verhaal op zich? Dit is trouwens hetzelfde als eerherstel van de slachtoffers van Gert Timmerman - over ze vertellen en hun leed te bevestigen is beter dan dit slappe gebash van jullie - zonder enig argument dat de stellingen onderuit haalt .......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')