Waarom post jij niet in R&P? Daar is zoveel onvolgroeide pijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, maar als je een beetje kunt lezen zie je dat er veel pijn zit bij de 'slachtoffers' -ik heb het nu niet over het lijk van Paragnost Herman- van Gert Timmerman.
Net zo goed als jij weet ik ook de waarheid niet. Ik zie wel de woede en verdriet bij een aantal posters in het tegentopic.
Dat zie ik hier niet.
Ik zie kommaneukende kenaus met een missie, die -helaas voor jou en co- in het water valt.
Jij bent niet kritisch en je stelt geen vragen en je bent er ook niet vies van om mee te huilebalken met figuren die aantijgingen doen als incest om vervolgens heel hard te roepen dat ze dat toch nooit gezegd hebben. En nu denk je zelfs nog heel gevat bezig te zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:44 schreef schatje het volgende:
Zwak hoor dat er omheen draaien en de bal naar de andere partij proberen te kaatsen.
Daarvoor moet je in in dit topic zijn: Gert Timmerman, deel 9
Wat je allemaal hebt beweerd?
Lees dit topic eens aandachtig door. Haal die plaat voor je kop weg.
Dat klopt wel aardigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij bent niet kritisch en je stelt geen vragen en je bent er ook niet vies van om mee te huilebalken met figuren die aantijgingen doen als incest om vervolgens heel hard te roepen dat ze dat toch nooit gezegd hebben. En nu denk je zelfs nog heel gevat bezig te zijn..
In R&P zou ik ook niet zo reageren tegen mensen die duidelijk pijn hebben, maar ga lekker door hoor als je daar genoegen aan beleeft.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:42 schreef Stali het volgende:
[..]Waarom post jij niet in R&P? Daar is zoveel onvolgroeide pijn.
Als jij de waarheid ook niet weet moet je niet allemaal bagger voor zoete koek slikken alleen omdat je kickt op reallifesoaps.
Ze zet zichzelf alleen maar voor schut. Ze doet zo'n beetje alles waar ze de ander van beschuldigt.quote:
Moet je weer zo nodig laten zien dat je hart op de goede plek zit?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:56 schreef APK het volgende:
Ik zie pijn bij slachtoffers en plezier bij jou om kommaatjes te neuken.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet je weer zo nodig laten zien dat je hart op de goede plek zit?![]()
Jij bent zelf ook lekker bezig anders.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:59 schreef schatje het volgende:
Ze zet zichzelf alleen maar voor schut. Ze doet zo'n beetje alles waar ze de ander van beschuldigt.
Daar komt het eigenlijk op neer.
Dat zijn geen quotes van mij.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
In R&P zou ik ook niet zo reageren tegen mensen die duidelijk pijn hebben, maar ga lekker door hoor als je daar genoegen aan beleeft.
Er waren ook van die users die het leuk en prachtig vonden dat GBoy27 zelfmoord heeft gepleegd.
"Zwaktebod om het op te geven!"![]()
"De maatschappij is beter af zonder mensen zoals hij!"![]()
"Als je misbruikt bent ga je daar toch niet de rest van je leven over zeiken, get over it!"
Dat soort materiaal.
Ga lekker door met jouw kruistocht. Ik zie pijn bij slachtoffers en plezier bij jou om kommaatjes te neuken.
Welnee, maar ze liep als eerste te jengelen om Ryan3 en daar zal de pijn wrs zitten. Helaas, hij komt niet online.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij bent zelf ook lekker bezig anders.![]()
Ik ben een soort van nieuw op Fok!, en ik heb het gevoel dat ik een ontzettend lange voorgeschiedenis tussen jullie mis. Is dat met een paar linkjes enigszins bij te lezen of is dat onbegonnen werk?
En zelfs dat is een onwaarheid.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:02 schreef Gert het volgende:
Moet je weer zo nodig laten zien dat je hart op de goede plek zit?![]()
Tanja is lief!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:08 schreef Stali het volgende:
net zoals je tegenwoordig als een slijmerige kwal aan de lippen van ene Tanja hangt. Maar ik herinner me nog wel wat leuke kritieken van jou hoor terwijl ik die Tanja toen verdedigd heb.
Het sloeg hierop:quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:10 schreef milagro het volgende:
Het zal me aan mijn reet roesten wat jij en APK vinden dus van enige gekwetstheid om onbegrip over mijn intenties geen sprake, hoor, do not flatter yourself, egotripper.
Jij en APK vinden nogal veel namelijk, en meestal vinden jullie veel verkeerd aan anderen , als ik me daar druk om zou moeten maken, die eeuwige "kijk mij eens een grote bek hebben, maar ik heb wel het hart op de goede plek" houding, puh fiucking pleaseNeem je zelf eens niet zo serieus.
Weet ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:55 schreef Gert het volgende:
Het sloeg hierop:
@SuperMOM: het is een letterlijk overgenomen citaat van een user die ik lief vind.quote:
De juiste context is jou op waarde schatten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
Tanja is lief!![]()
![]()
Zij leest namelijk terug en kan dingen in de juiste context plaatsen.
Heb je nog een ander offtopic zwaktebod?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:08 schreef Gert het volgende:
[..]
@SuperMOM: het is een letterlijk overgenomen citaat van een user die ik lief vind.
Om eerlijk te zijn: Geen idee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:11 schreef Stali het volgende:
Maar denk je met al je sentimentaliteiten niet dat je die jongen (die ik trouwens helemaal niet ken) weleens zou hebben kunnen redden met jouw warme hartje? Want daar ga je voor het gemak niet meer op in terwijl je dat wel nog even wist te misbruiken.
Je lijkt mij geweldig intelligent - een aantal van mijn argumenten sloten de Gert timmerman site - waarzijn jouw argumenten die deze weer openen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:11 schreef Stali het volgende:
[..]
De juiste context is jou op waarde schatten.![]()
Maar denk je met al je sentimentaliteiten niet dat je die jongen (die ik trouwens helemaal niet ken) weleens zou hebben kunnen redden met jouw warme hartje? Want daar ga je voor het gemak niet meer op in terwijl je dat wel nog even wist te misbruiken.
Open de site van de arme Gert Timmerman met een goed argument, en ik doe mee aan het herstel ...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:20 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Je lijkt mij geweldig intelligent - een aantal van mijn argumenten sloten de Gert timmerman site - waarzijn jouw argumenten die deze weer openen?
Meen je dat?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:20 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Je lijkt mij geweldig intelligent
Okay, sorry, je kan mij niet altijd serieus nemen - of zou ze dat nu wel doen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Meen je dat?
Dat valt me dan weer van je tegen.![]()
Misschien heeft die hautaine muts dan toch gelijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |