quote:Op zondag 26 februari 2006 00:05 schreef FrancisC het volgende:
[..]
En nog belangrijker - bang was voor Satan? Hmmmmm, opmerkelijk ...... een mytische figuur die overal ter wereld voorkomt - daterend vanuit de tijd der rotstekeningen - en in 1977 blijkbaar woonde in Usselo ......
Het is een gekkenhuis momenteel.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Anyway, wie van de crew stopt deze onzin?
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:06 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Intelligent - zeker, ieder intelligent mens vreest Satan en denkt dat deze zich in dezelfde ruimte met hem bevind ...
Hij zegt niet bang voor Satan te zijn, hij zegt het niet te weten. MISSCHIEN satan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:52 schreef FrancisC het volgende:
Angst voor ....ik weet het niet, ....Satan misschien .....! (Gert Timmerman, uit: Elseveirs Magazine, 12 februari 1977)
Het komt eraan Manu, 4 mails om precies te zijn ......Sorry broeder Gert, het moest zo .....quote:Op zondag 26 februari 2006 00:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik had met feiten wat anders afgesproken, maar uiteraard kan Gert dat ook heel goed
Veel van de doormij opgemelde betrokken personen gaven aan niet te weten waarvoor angst hadden of verstijfden - die hadden geen geloofscrisis - toen werd daar hartelijk omgelachen - nu roept Gert Timmerman ditzelf, in dezelfde periode in een blad uit die tijd - wat zegt dit nu over de totale periode?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[..]
Hij zegt niet bang voor Satan te zijn, hij zegt het niet te weten. MISSCHIEN satan.
hetgeen een normale angst is voor een zwaar gelovig persoon welke in een crisis zit. (van eventueel zijn zieke vrouw).
Als DIT Je bewijs is dat Gert Timmerman niet deugt, ben je nog zieliger dan ik al dacht
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:10 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Het komt eraan Manu, 4 mails om precies te zijn ......Sorry broeder Gert, het moest zo .....
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:14 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Veel van de doormij opgemelde betrokken personen gaven aan niet te weten waarvoor angst hadden of verstijfden - die hadden geen geloofscrisis - toen werd daar hartelijk omgelachen - nu roept Gert Timmerman ditzelf, in dezelfde periode in een blad uit die tijd - wat zegt dit nu over de totale periode?
En in het bezit zijn van een pistool zonder wapenvergunning toont tevens aan dat Gert de zaken ook op andere manieren wist te regelen - hoe kwam hij eraan? Wellicht ontvangen van de EO?
Welke geloofscrisis heb jij het over? De producties gingen gewoon door -
En nog iets - Gert sliep inderdaad niet met zieke vrouwen in een bed - maar alleen al evenmin ..... Denk er maar eens goed over na hoe vaak Hermien de griep had, of op een andere manier ziek was ......
Waarom sliep hij niet in de woning, heb je daar ook een antwoord op?
Arrogantie interesseert mij wel - voornamelijk wanneer ik zie dat wanneer er inhoudelijk geantwoord moet worden er bepaalde zaken dienen te worden toegegeven waar even ervoor nog zo hartelijk werd gelachen - het niet weten waar de angst vandaan kwam in dit geval ...quote:Op zondag 26 februari 2006 00:07 schreef Manu82 het volgende:
Francis alsjeblieft reageer er niet op als het je niet interesseert en alles!
Nee daar heeft niemand van ons een antwoord op... Jij?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:15 schreef FrancisC het volgende:
Waarom sliep hij niet in de woning, heb je daar ook een antwoord op?
Hoe gaat het met je goede voornemens?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:31 schreef feiten het volgende:
Hallo Beste Fokkers, Ik heb me voorgenomen om niet meer op iedere onzinnige opmerking hier te reageren.
<..>
Wat is nou in hemelsnaam je punt?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:19 schreef FrancisC het volgende:
Arrogantie interesseert mij wel - voornamelijk wanneer ik zie dat wanneer er inhoudelijk geantwoord moet worden er bepaalde zaken dienen te worden toegegeven waar even ervoor nog zo hartelijk werd gelachen - het niet weten waar de angst vandaan kwam in dit geval ...
het moet niet gekker worden, snel rangeren, want je spoort echt nietquote:Op zondag 26 februari 2006 00:14 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Veel van de doormij opgemelde betrokken personen gaven aan niet te weten waarvoor angst hadden of verstijfden - die hadden geen geloofscrisis - toen werd daar hartelijk omgelachen - nu roept Gert Timmerman ditzelf, in dezelfde periode in een blad uit die tijd - wat zegt dit nu over de totale periode?
En in het bezit zijn van een pistool zonder wapenvergunning toont tevens aan dat Gert de zaken ook op andere manieren wist te regelen - hoe kwam hij eraan? Wellicht ontvangen van de EO?
Welke geloofscrisis heb jij het over? De producties gingen gewoon door -
Als je Gert in dit geval serieus neemt geeft hij aan dat hij angst heeft - misschien wel voor Satan - het moet wel een behoorlijke angst zijn om je met een pistool terug te trekken in je eigen studio - alle andere getuigen kenden die angst ook - onafhankelijk van elkaar - enig idee waar ongegronde angst vandaankomt?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:19 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Nee daar heeft niemand van ons een antwoord op... Jij?
Ik probeer je te volgen hoor.. echt waar... maar wil je heen dan nu?
Bewijzen dat het spookte daar in huis?
Of wat?
nee...quote:Op zondag 26 februari 2006 00:26 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Als je Gert in dit geval serieus neemt geeft hij aan dat hij angst heeft - misschien wel voor Satan - het moet wel een behoorlijke angst zijn om je met een pistool terug te trekken in je eigen studio - alle andere getuigen kenden die angst ook - onafhankelijk van elkaar - enig idee waar ongegronde angst vandaankomt?
Hij geeft bijvoorbeeld vuurwapen bezit toe - wie spoort er nu niet?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:24 schreef milagro het volgende:
[..]
het moet niet gekker worden, snel rangeren, want je spoort echt niet
Misschien had ie wel gewoon een vergunning Francis... Doet er dus in feite niet toequote:Op zondag 26 februari 2006 00:27 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Hij geeft bijvoorbeeld vuurwapen bezit toe - wie spoort er nu niet?
Ja, van teveel blowen kan je paranoïde worden, en angstaanvallen krijgen.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:26 schreef FrancisC het volgende:
- enig idee waar ongegronde angst vandaankomt?
jijquote:Op zondag 26 februari 2006 00:27 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik denk in ieder geval dat een periode bewezen wordt die strookt met de uitlatingen van Sandra in KRO Profiel - "Ik ben heel veel bang geweest ......".quote:Op zondag 26 februari 2006 00:27 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
nee...
wat denk jij??
Was Satan daar?
Je mot wat met die tering duivenquote:Op zondag 26 februari 2006 00:27 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Het doet er in zoverre toe dat je niet bepaald verantwoordelijk bezig bent als je drank en drugs gebruikt, in een geloofscrisis zit (zoals iemand hier zojuist stelde) en vuurwapens in je bezit hebt -quote:Op zondag 26 februari 2006 00:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien had ie wel gewoon een vergunning Francis... Doet er dus in feite niet toe
Ik heb de hele wereld wel zo'n beetje gezien - en jij?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:28 schreef milagro het volgende:
[..]
jij
koffie laten staan, op tijd naar bed, veel naar buiten, uit de buurt van duiven blijven.
Je noemt hier nu de kenmerken op van pakweg de helft van alle amerikanen...quote:Op zondag 26 februari 2006 00:32 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Het doet er in zoverre toe dat je niet bepaald verantwoordelijk bezig bent als je drank en drugs gebruikt, in een geloofscrisis zit (zoals iemand hier zojuist stelde) en vuurwapens in je bezit hebt -
Een Christen zou nooit een wapen mogen hanteren of in het bezit hebben "Wie het zwaard opheft, zal er door vergaan", en voor de lolbroeken onder jullie - hiermee wordt iedere vorm van geweld of het middel om geweld te zaaien bedoeld, ook vuurwapens ....quote:Op zondag 26 februari 2006 00:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien had ie wel gewoon een vergunning Francis... Doet er dus in feite niet toe
Amerika is ziek - bedankt dat we deze vergelijking mogen trekken ....quote:Op zondag 26 februari 2006 00:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je noemt hier nu de kenmerken op van pakweg de helft van alle amerikanen...
man, ga slapen, johquote:Op zondag 26 februari 2006 00:33 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik heb de hele wereld wel zo'n beetje gezien - en jij?
Ok sandra heeft gezegd dat ze veel bang was en Gert heeft dat dan in dat artikel van 30 jaar terug ook gezegd.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:30 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik denk in ieder geval dat een periode bewezen wordt die strookt met de uitlatingen van Sandra in KRO Profiel - "Ik ben heel veel bang geweest ......".
Om de weg kwijt te raken moet je er eerst een bewandelen - op welke bevindt jij je?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:36 schreef milagro het volgende:
[..]
man, ga slapen, joh
ik mag hopen dat je een kloon bent, echt, je begint nu toch ernstig de weg kwijt te raken anders
Je mist het punt Francis...quote:Op zondag 26 februari 2006 00:35 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Amerika is ziek - bedankt dat we deze vergelijking mogen trekken ....
damnquote:Op zondag 26 februari 2006 00:38 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Om de weg kwijt te raken moet je er eerst een bewandelen - op welke bevindt jij je?
Waar slaat dat nou weer op dan? eerst wil je discussie en nu kom je hier zeiken! ????quote:Op zondag 26 februari 2006 00:36 schreef milagro het volgende:
[..]
man, ga slapen, joh
ik mag hopen dat je een kloon bent, echt, je begint nu toch ernstig de weg kwijt te raken anders
Zeg, welk geloof heb jij FC?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:38 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Om de weg kwijt te raken moet je er eerst een bewandelen - op welke bevindt jij je?
Dan zou je de rest moeten volgen ..... Hij heeft dit inderdaad gezegd - om het later weer glashard te ontkennen - en weer te bekennen - hetzelfde voorval - ik denk dat we in ieder geval redelijkerwijs mogen aannemen dat toen Gert Timmerman uiteindelijk toegaf dat hij de oplossing had gevonden: er zou in het huis een moord gepleegd zijn, er hadden immers onderduikers gezeten omdat hij een ingekerfde davidster in de muur had gevonden - dat de periode waarover dit gaat, een periode is geweest die angst teweegbracht, voor Gert Timmerman zelf en voor de tientallen anderen die er kwamen, geen drugs gebruikten of in een geloofscrisis verkeerden - bovendien is dit natuurlijk maar een artikel - wat doe je met de tekeningen van grafstenen waarop de namen van hem, zijn vrouw en kinderen stonden gekerfd? Wat doe je met dergelijk gedrag, ondersteund door tientallen onafhankelijke getuigen? Ik kan niet anders dan aannemen dat deze periode, redelijkerwijs, inderdaad bestaan heeft - en dat maakt dat Gert Timmerman, wanneer hij zich in latere publicaties laat afschilderen als een lieve zorgzame, vader, tot een leugenaar ......quote:Op zondag 26 februari 2006 00:36 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Ok sandra heeft gezegd dat ze veel bang was en Gert heeft dat dan in dat artikel van 30 jaar terug ook gezegd.
Dat wil ik wel aannemen..deze twee beweringen.
Maar verder weet ik het nog zo net niet...
Ik wil ook discussie, maar die Francis loopt alleen maar onzin te verkondigen.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:40 schreef Manu82 het volgende:
Waar slaat dat nou weer op dan? eerst wil je discussie en nu kom je hier zeiken! ????
Let je even op, we hebben het over 30 jaar geleden!!!quote:Op zondag 26 februari 2006 00:36 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Ok sandra heeft gezegd dat ze veel bang was en Gert heeft dat dan in dat artikel van 30 jaar terug ook gezegd.
Dat wil ik wel aannemen..deze twee beweringen.
Maar verder weet ik het nog zo net niet...
waar dat op slaat?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op dan? eerst wil je discussie en nu kom je hier zeiken! ????
Klopt, en wil iemand je erover vertellen wil je het niet horen ....quote:Op zondag 26 februari 2006 00:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Let je even op, we hebben het over 30 jaar geleden!!!
1 Artikel, en niemand van ons heeft ook maar een enkel idee hoe hun leven er toen uitzag.
Bovendien, als je er geen idee van hebt - hoe wil je dan Gert timmerman vrijpleiten van de beschuldigingen - ?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:44 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Klopt, en wil iemand je erover vertellen wil je het niet horen ....
Nee, Gert is geen Amerikaan, bij mijn weten, en woonde in Usselo in plaats van Texas, misschien is het punt wel dat het gedrag van Amerikanen er hier niet toe doet ...quote:
Nou ja.. in dat artikel zegt ie zelf dat hij heel bang is en met (water)pistolen onder zijn kussen slaapt. Dat gedeelte weten we dus.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Let je even op, we hebben het over 30 jaar geleden!!!
1 Artikel, en niemand van ons heeft ook maar een enkel idee hoe hun leven er toen uitzag.
En hij zegt blijkbaar dus óók in Het Artikel (waar blijft dat nou), dat hij alle foto's heeft verscheurd.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:50 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Nou ja.. in dat artikel zegt ie zelf dat hij heel bang is en met (water)pistolen onder zijn kussen slaapt. Dat gedeelte weten we dus.?
Als jij ziet dat het wartaal is zul jij wel over voldoende zinvolle info beschikken Gert timmreman's site weer in de lucht te krijgen - aangezien jullie toch met eerherstel bezig zijn zou ik daar eens mee beginnen ......quote:Op zondag 26 februari 2006 00:43 schreef milagro het volgende:
[..]
waar dat op slaat?
je leest mee of niet
je ziet toch dat het wartaal wordt of niet?
of noem jij artikelen aanhalen van 30 jaar terug waar iemand zei angst te hebben, zinvolle info?
bewijsmateriaal, discussie waardig?
de discussie waar het mij om gaat, is die Swets ook aanhaalt, het platform dat geboden wordt aan rancuneuze lieden om maar lukraak grove beschuldigingen te doen, zonder enig bewijs.
maar discussieer jij rustig verder over angsten voor Satan, schat
Zeg Broeder Gert, leuke tag btwquote:Op zondag 26 februari 2006 00:57 schreef Gert het volgende:
[..]
En hij zegt blijkbaar dus óók in Het Artikel (waar blijft dat nou), dat hij alle foto's heeft verscheurd.
Terwijl hij laatst in RTL Boulevard zei dat dit ónzin was. Het is wel weer een aanwijzing dat hij geen verantwoordelijkheid neemt voor zijn gedrag destijds. En dat laatste is volgens mij het enige wat die tukkers hier écht willen. (en daar kunnen ze naar fluiten denk ik).
Waterpistool - wat een opmerking he? Dat soort dingen voegt hij er bijvoorbaat aan toe om later aan te kunnen geven dat dit alles allemaal een grote grap was ..... maar dan wel een die hij later weer bekend -quote:Op zondag 26 februari 2006 00:50 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Nou ja.. in dat artikel zegt ie zelf dat hij heel bang is en met (water)pistolen onder zijn kussen slaapt. Dat gedeelte weten we dus.
En Sandra heeft ook gezegd dat ze als kind veel is bang geweest.
Twee dingen die zij zelf gezegd hebben die neem ik dan maar aan. Verder geen conclusies.
Maar nog even...eeeh... wáterpistool??![]()
Daar zal dan wel wei-water in hebben gezeten zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |