Ik zal die gasten in dat andere topic eens op stang jagenquote:
Daar moet je niet blij mee zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zal die gasten in dat andere topic eens op stang jagen
Gert komt naar je toe deze zomer![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:49 schreef Leukeleu het volgende:
[..]
Daar moet je niet blij mee zijn.
APK hoe is het ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:50 schreef G_Timmerman het volgende:
[..]
Ik stond reeds geregistreerd, maar ben blij dat er naast de smerige hetze nu ook een tegenforum is geplaatst.
Prima hoor.quote:
Lees de OP anders nog een keertje goed en als je het dan nog niet begrijpt dan kun je beter naar het gastenboek van Wim en Lia op www.gerttimmerman.com. want daar wordt je weer een bot toegeworpen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie vooralsnog trouwens weinig bijval en eerherstel voor Timmerman in dit topic.![]()
Zitten de gevoeloze kenaus uit het andere topic lekker aan de zuurkool?
En, was de zuurkool lekker?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Lees de OP anders nog een keertje goed en als je het dan nog niet begrijpt dan kun je beter naar het gastenboek van Wim en Lia op www.gerttimmerman.com. want daar wordt je weer een bot toegeworpen.
Christ, denken die mensen nu echt dat het wereldnieuws is?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Lees de OP anders nog een keertje goed en als je het dan nog niet begrijpt dan kun je beter naar het gastenboek van Wim en Lia op www.gerttimmerman.com. want daar wordt je weer een bot toegeworpen.
Nou, het bedrijf wat zich daarna in het pand vestigde is failliet gegaan geloof ik en het huis heeft jaren te koop gestaan en is nog steeds niet verkochtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vertel!!!
Kon je er veilig langs?
Geen last van spokenbezoek gehad?
Behekst dusquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, het bedrijf wat zich daarna in het pand vestigde is failliet gegaan geloof ik en het huis heeft jaren te koop gestaan en is nog steeds niet verkocht
Je begrijpt er helemaal niets van. Lees eerst de OP nou eens even, en daarna wat standaarwerken over hetzevoering, en kom dáárna maar eens terug!quote:
Mag ik dan "hetzevoering voor dummies" van je lenen? Of heb je die al aan iemand anders uitgeleend?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Je begrijpt er helemaal niets van. Lees eerst de OP nou eens even, en daarna wat standaarwerken over hetzevoering, en kom dáárna maar eens terug!![]()
Je mag 'm wel lenen, alleen er zit een naar zuurkool-luchtje aan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:22 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mag ik dan "hetzevoering voor dummies" van je lenen? Of heb je die al aan iemand anders uitgeleend?
Da's een hele sterke, benieuwd hoe de TS hierop reageert, motivatie enzo....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:09 schreef berney het volgende:
Hoe ken ie nu eerherstel krijgen als ie het niet verdient.
Right.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:12 schreef PH52 het volgende:
[..]
Da's een hele sterke, benieuwd hoe de TS hierop reageert, motivatie enzo....![]()
Dan heeft ie nog geen recht op eerherstel dat kan pas na een uitspraak.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Right.
Iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is etc.
Het wordt trouwens steeds gekker in dat gastenboek..
Dan moet je eerst wel een zaak hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:45 schreef berney het volgende:
[..]
Dan heeft ie nog geen recht op eerherstel dat kan pas na een uitspraak.![]()
En die is er nog niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Dan moet je eerst wel een zaak hebben.
Je wordt toch niet paranoia zekerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Right.
Iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is etc.
Het wordt trouwens steeds gekker in dat gastenboek..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |