Tanjaquote:Op maandag 20 februari 2006 00:11 schreef tann het volgende:
[..]
vroeg ik me ook al af, zat ff verhalen van roel te lezen....
![]()
Gaaf he??quote:Op maandag 20 februari 2006 00:11 schreef tann het volgende:
[..]
![]()
Wil niet para doen ofzo hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 00:11 schreef tann het volgende:
[..]
![]()
Tevreden?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:08 schreef Shirley het volgende:
Maak tenminste een mooie OP.
Hij is het denk ik wel hoor, toen ik hem vroeg te reageren bij Mike wist ie waar ik het over had , dat was voor mij genoegquote:Op maandag 20 februari 2006 00:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wil niet para doen ofzo hoor![]()
Maar hoe weet je zeker dat het hem is?
quote:Op maandag 20 februari 2006 00:12 schreef doka het volgende:
[..]
Tanja
Aangezien Tanja hier reageert moeten we deze hebben![]()
ik heet geen pc.....quote:Op maandag 20 februari 2006 00:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wil niet para doen ofzo hoor![]()
Maar hoe weet je zeker dat het hem is?
oeh, sterk gekruisd, zijn moeder was een rotweiler dobermann, zijn vader een blonde golden retriever....khou wel van kruisingen....quote:Op maandag 20 februari 2006 00:14 schreef Kimske het volgende:
Ook hier ff: Tann, welk ras is je hond? Mijn hond lijkt op die van jou, maar is totaal onherleidbaar ( asielhond)
Heeft die mike dan een internetcafe?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Mike is een opperator van een club die voor Roel is opgericht en Roel is daar lid, tevens was hij bij mike online ( msn ) ten tijde van zijn aanwezigheid op FOK
ja tof, dank je ff, gekopieeerd....en dat ik boven die bak hing....twas precies hoog genoeg waar je lekker op kon hangen op de weeen op te vangen...zag soms dat geld maar over het algemeen had ik mn ogen dicht.....quote:Op maandag 20 februari 2006 00:20 schreef Kimske het volgende:
Heb je de caps in vorige topic nog meegekregen??
Roel zat in internet cafe, maar ook daar kun je msn aandoen hoor, weet niet meer hoe dat heet maar kan welquote:Op maandag 20 februari 2006 00:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft die mike dan een internetcafe?
Want daar zat ie toch
nou, ik ga afsluiten en lekker zo naar bed, is morgen ook goed? truste alvastquote:Op maandag 20 februari 2006 00:21 schreef DJPatje538 het volgende:
Tanja, als je op msn komt stuur ik ff die jingles
quote:Op maandag 20 februari 2006 00:21 schreef Peter6000 het volgende:
Aan de binnenkant van het glas zat dus een soort waterdruppeltjesdamp, en dat bleef er maar op zitten, al een paar dagen lang. Toen heb ik mijn horloge dus 4 seconden in de magnetron gehad, vanuit het idee dat de hitte de waterdruppeltjes zou doen oplossen.
Maar het effect is dat het leer van het bandje helemaal verbrand ruikt nu, en hij doet het niet meer
okquote:Op maandag 20 februari 2006 00:24 schreef tann het volgende:
[..]
nou, ik ga afsluiten en lekker zo naar bed, is morgen ook goed? truste alvast![]()
wat een ontzettend intelligente oplossing.. Misschien moet je een boekje met huishoudtips gaan schrijven!quote:Op maandag 20 februari 2006 00:21 schreef Peter6000 het volgende:
Aan de binnenkant van het glas zat dus een soort waterdruppeltjesdamp, en dat bleef er maar op zitten, al een paar dagen lang. Toen heb ik mijn horloge dus 4 seconden in de magnetron gehad, vanuit het idee dat de hitte de waterdruppeltjes zou doen oplossen.
Maar het effect is dat het leer van het bandje helemaal verbrand ruikt nu, en hij doet het niet meer
in internetcafe kun je wel msn aandoenquote:Op maandag 20 februari 2006 00:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Roel zat in internet cafe, maar ook daar kun je msn aandoen hoor, weet niet meer hoe dat heet maar kan wel
Trustequote:Op maandag 20 februari 2006 00:24 schreef tann het volgende:
[..]
nou, ik ga afsluiten en lekker zo naar bed, is morgen ook goed? truste alvast![]()
Tot later Tanquote:Op maandag 20 februari 2006 00:24 schreef tann het volgende:
slaap lekker en tot morgenquote:Op maandag 20 februari 2006 00:24 schreef tann het volgende:
[..]
Walgelijk wijfquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:36 schreef Shirley het volgende:
Leuk topic. Een kindje op m'n werk van 2½ kwam gister naar me toe, sloeg een arm om me heen en zei tegen me: ''Jij is mijn gote viendin!''
Lekkerwijf die linkerquote:
slaap lekker! Enne,.. op www.bb5.nl meer caps!quote:Op maandag 20 februari 2006 00:24 schreef tann het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 februari 2006 00:28 schreef Suikeroom het volgende:
faffi dannn alles goed hier? die Joost discussie in een tann topic, how ironic is that?![]()
En die rechter naja is dat een vrouw ?quote:
jij bent ironischquote:Op maandag 20 februari 2006 00:28 schreef Suikeroom het volgende:
faffi dannn alles goed hier? die Joost discussie in een tann topic, how ironic is that?![]()
Moet dat zoeloe gewauwel nou echt de hele tijd?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:28 schreef Suikeroom het volgende:
ironisch als Alanis Morissettequote:
In het Frans noemt men ironie wel eens "l'arme du faible" (het wapen van de zwakke).quote:
Dat is Jan ...uhh Tan met de pet.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:30 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En die rechter naja is dat een vrouw ?![]()
ja jij houdt wel van sex met meiden tussen de 16 en 21 he las ik?? kzal de compliment ff doorgeven aan Dido...maar ze is wel ouder dan 21quote:
Hey dakhaas we willen nu wel eens weten wie je bent?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:33 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ironisch als Alanis Morissettethnx nog voor het aanvragen van The Sweetest Taboo, ik kwam weer ff in die juiste vibe
![]()
hebben we in elk geval toch 1 ding gemeen....quote:Op maandag 20 februari 2006 00:33 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ironisch als Alanis Morissettethnx nog voor het aanvragen van The Sweetest Taboo, ik kwam weer ff in die juiste vibe
![]()
Euh heb je het nou over een beheerder van een fansite die fok niet kentquote:
Je moest hem negerenquote:Op maandag 20 februari 2006 00:33 schreef tann het volgende:
[..]
ja jij houdt wel van sex met meiden tussen de 16 en 21 he las ik?? kzal de compliment ff doorgeven aan Dido...maar ze is wel ouder dan 21![]()
![]()
Wie?quote:
hahahahaha jahquote:Op maandag 20 februari 2006 00:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euh heb je het nou over een beheerder van een fansite die fok niet kent![]()
Er gebeuren vreemde dingen Gertquote:
kvind datquote:Op maandag 20 februari 2006 00:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ga je me nou achtervolgen? Loop niet zo te huilen zeg, labiel kutventje.
zie ik daar zomaar een aanknopingspunt? we komen er wel tannquote:Op maandag 20 februari 2006 00:35 schreef tann het volgende:
[..]
hebben we in elk geval toch 1 ding gemeen....![]()
Huh?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:38 schreef tann het volgende:
[..]
kvind datachter je verhaal Peter niet echt kunnen.....sorry..
Waarom hebben jullie ruzie?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ga je me nou achtervolgen? Loop niet zo te huilen zeg, labiel kutventje.
Eeeej swa!quote:Op maandag 20 februari 2006 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet dat zoeloe gewauwel nou echt de hele tijd?![]()
nee hoor we waren er alquote:Op maandag 20 februari 2006 00:38 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
zie ik daar zomaar een aanknopingspunt? we komen er wel tann![]()
was voor Peter, die had eenquote:
Nee, hij quotte mij uit een ander topic over kinderpraatjes. Totaal zinloos overigens...quote:Op maandag 20 februari 2006 00:40 schreef tann het volgende:
[..]
was voor Peter, die had eenachter zn verhaal gezet over dat meisje van 2,5 jr, sorry verkeerd gequoted..
Ruzie? Welnee... meneer kan het alleen niet hebben dat ik een plaatje postte bij zijn doelloze verhaal over een kapot horloge.quote:
No Ordinary Love van Sade vind ik ook wel mooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |