M Technic Sport-Lederlenkrad II is idd wel het minimum wat je moet hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:48 schreef Cyberdogg het volgende:
De achterbank van die wagen uit de OP is nog standaard hoor. Stuur ook trouwens.![]()
de achterbank hoort ook bij het interieur en is dus niet standaard....quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:48 schreef Cyberdogg het volgende:
De achterbank van die wagen uit de OP is nog standaard hoor. Stuur ook trouwens.![]()
staat in de planningquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:58 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
M Technic Sport-Lederlenkrad II is idd wel het minimum wat je moet hebben![]()
[afbeelding]
Op deze pic kan de onervaren otookoper trouwens duidelijk waarnemen hoe pedaalrubbers eruit zien na 300000 KM![]()
Ik snap niet helemaal wat er niet compleet aan het sportinterieur is (op het stuur na dan)quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:01 schreef Youp het volgende:
over de OP, als je voor een sportinteireur wilt gaan, neem je een compleet en origineel sportinterieur voor een 3er en niet de helft van een M3 interieur... ook ik ben overigens niet kapot van de booskijker, de angels eyes zijn gewoon totaal kansloos en de einddemper vind ik zelf niet mooi... een sportuitlaatje mag, maar ik houd van rally achtige uitlatenplain and simple RVS...
verder ziet hij er zo wel netjes uit en goed onderhouden... interieurtje is mooi en het lakwerk ziet er prima uitdat is natuurlijk wel weer heel wat waard
achterbank toch? en de versnellingspook was volgensmij ook anders...quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:09 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
de achterbank hoort ook bij het interieur en is dus niet standaard....
[..]
staat in de planning
[..]
Ik snap niet helemaal wat er niet compleet aan het sportinterieur is (op het stuur na dan)
Maar heb je deze al of ben je 'm van plan te kopen (of heb ik iets gemist?)quote:
gejat... om boom gevouwen... ofzoietsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:08 schreef Pharell het volgende:
Mooiste uitvoering wat er is van de E30! (Shadowline)
maar:
-velgen vind ik persoonlijk niet erg mooi
-waarom zoveel moeite erin steken terwijl het geen 325 is?
-angeleyes zijn NOT DONE op een E30
-versnellingspook verlichting?
-booskijkers horen er ook niet op
-en dat stuur.. daar moet echt een M stuurtje op!
Verder vind ik em super strak!![]()
Jammer dat die er van mij nooit zo mooi heeft uit gezien voordat ie wegmoest (motorproblemen M40 blok)
btw wat is er met die bak van yup gebeurt? want dat heb ik totaal gemist
dat ofzoiets doet t emquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:51 schreef Youp het volgende:
[..]
gejat... om boom gevouwen... ofzoiets
Eerlijk gezegd vind ik hem er nog redelijk goed uit zien.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:27 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
sinds vandaag heb ik weer een bmw
316i van 1990, gratis gehad
motorisch niks mis mee, buitenkant ziet er niet uit
[afbeelding]
relaxte bak, om te krijgen. ik ken namelijk mensen die er zelfs geld voor betaalt hebben zo'n autoquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:27 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
sinds vandaag heb ik weer een bmw
316i van 1990, gratis gehad
motorisch niks mis mee, buitenkant ziet er niet uit
[afbeelding]
Goed bezig.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:41 schreef Inorbit het volgende:
[..]
relaxte bak, om te krijgen. ik ken namelijk mensen die er zelfs geld voor betaalt hebben zo'n auto
320i, dat is toch jammer, ik vind 135 pk toch net wat te weinig, voor het geld dat het kost om dat ding op te knappen kan je vast wel een 325 kopen. maar het gaat wel een klassieker worden de E30, en dan natuurlijk helemaal de M3 omdat het de 1e M3 is en befaamd om zijn fabuleuze wegligging
Toen ik mijn 325 E30 gekocht had heb ik zo snel mogelijk die lelijke booskijkers en zwarte gril er af gehaald, een zwarte gril kan misschien nog wel, maar dat is niet echt klassiek.
het rechtervoorscherm is een mat zwart immitatie scherm, voorderest zitten er erg veel deuken op. de bestuurdersstoel is heel erg verzakt dus ff nieuw stoeltje ergens scoren (iemand nog tips waar) en het interieur stinkt naar sigaretten en natte hond, wat is daar aan te doen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:26 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik hem er nog redelijk goed uit zien.
Paar deukjes toch?
t spatscherm is dus waarschijnlijk vervangen en nooit gespoten (standaard grondverf = matzwart) de stoel kan je opnieuw laten opvullen, je zal alleen zelf even op zoek moeten gaan waar ze dat doen, kost niet zo veel, ik geloof 50-70 euro en je stoel is als nieuw... en het interieur moet je gewoon eens goed reinigen met een goede interieurreinigerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:20 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
[..]
het rechtervoorscherm is een mat zwart immitatie scherm, voorderest zitten er erg veel deuken op. de bestuurdersstoel is heel erg verzakt dus ff nieuw stoeltje ergens scoren (iemand nog tips waar) en het interieur stinkt naar sigaretten en natte hond, wat is daar aan te doen?
Ik had laatst een site die perfecte interieurs verkocht. Alleen even geen idee welke site dat was helaas.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:54 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
de stoel is echt verzakt naar rechtsachter hij hangt schuin in de auto en 1 lendensteun is afgebroken/doorgebogen ofzo, iig nu al een hernia ervan. maar zijn de stoelen op de sloop niet allemaal verregend doordat er geen ruiten meer in de auto's zitte
Het motorblok vervangen kan altijd nog gebeuren hequote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:08 schreef Pharell het volgende:
Mooiste uitvoering wat er is van de E30! (Shadowline)
maar:
-velgen vind ik persoonlijk niet erg mooi
-waarom zoveel moeite erin steken terwijl het geen 325 is?
Ik vind angel eyes alleen not done op een golfje ofzo, op een E30 of E36 vind ik het erg mooi, maar das mijn smaak.quote:-angeleyes zijn NOT DONE op een E30
-versnellingspook verlichting?
-booskijkers horen er ook niet op
-en dat stuur.. daar moet echt een M stuurtje op!
Verder vind ik em super strak!![]()
Jammer dat die er van mij nooit zo mooi heeft uit gezien voordat ie wegmoest (motorproblemen M40 blok)
btw wat is er met die bak van yup gebeurt? want dat heb ik totaal gemist
zoals ik hierboven al zei, het is begonnen met een 320 ooit, meer omdat we toen nog niet wisten dat een 320 ongeveer evenveel zuipt als een 325. Hij had natuurlijk deze kunnen verkopen en en 325 kunnen kopen, maar dan is het maar de vraag hoe de rest van de auto is... Deze is nu helemaal goed als basis en een ander blok ligt er zo inquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:41 schreef Inorbit het volgende:
[..]
relaxte bak, om te krijgen. ik ken namelijk mensen die er zelfs geld voor betaalt hebben zo'n auto
320i, dat is toch jammer, ik vind 135 pk toch net wat te weinig, voor het geld dat het kost om dat ding op te knappen kan je vast wel een 325 kopen. maar het gaat wel een klassieker worden de E30, en dan natuurlijk helemaal de M3 omdat het de 1e M3 is en befaamd om zijn fabuleuze wegligging
Toen ik mijn 325 E30 gekocht had heb ik zo snel mogelijk die lelijke booskijkers en zwarte gril er af gehaald, een zwarte gril kan misschien nog wel, maar dat is niet echt klassiek.
nou dat merk je wel als je gas geeft 130pk (ongeveer?) tegen 170pk, en er zit bij de 325 een klein spoilertje op de achterklep.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:13 schreef Rydell het volgende:
Supermooie E30, geen rare fratsen, gewoon mooi.En Azev wielen zijn super onder een BMW'tje. En waarom het voor sommige mensen per sé een 325 moet zijn, ik weet het niet.
Ik vind dat er maar weinig verschil zit tussen een 320 en een 325. Zolang het maar geen 316 is!
Ik reed met mijn oude 320i automaat zowat elke auto eruit!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:19 schreef Inorbit het volgende:
[..]
nou dat merk je wel als je gas geeft 130pk (ongeveer?) tegen 170pk, en er zit bij de 325 een klein spoilertje op de achterklep.
maar die velgen zijn erg mooi, en ik wou dat mijn 3'tje er zo netjes uitzag met betrekking tot lak.
I can beat that!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:10 schreef Youp het volgende:
...de 325iX heeft dan weer 9,2 seconden nodig...
alleen bij de 4 deurs kan dat. ik geloof dat er niet een coupe is met openslaande of omlaagdraaiende achterramenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:17 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
kunnen btw alleen bij de goedkopere e30's de achterramen niet open aangezien de auto uit de OP 4 knoppies heeft voor ramen
Je link 2 doet het niet!quote:Op zondag 19 februari 2006 19:43 schreef vwk het volgende:
Twee burnout filmpjes (eigen terrein, had toestemming om wat soundopnames te maken)
link 1
link 2
Vooral de spoiler. Ik blijf erbij dat ik hem zonder veeel mooie vond.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:00 schreef Youp het volgende:
die foto met dat beeld van jezus![]()
maar sorry, die spoiler kan ik echt niet warderen... en de achterbumper ook niet zo...
Met alle respect maar een 318i E30 houd zo een E30 320i met alle gemak bij. Alleen op hogere snelheden loopt zo een ding uit....quote:Op zondag 19 februari 2006 12:29 schreef Rydell het volgende:
[..]
Ik reed met mijn oude 320i automaat zowat elke auto eruit!(Verkeersveiligheid daargelaten
). Z'n Duitse broertje, ook een 320i, maar dan handgeschakeld, trekt ook de straatstenen uit de grond. Maar oké, de 325 iX blijft toch wel het beest van de BMW E30 familie.
Hier nog een leuke Burn Out van een 320 Cabrio.Is met een Nokia gefilmd, is alleen wel een 3gp bestandje. Weet niet of iedereen dit kan bekijken.
![]()
nouja yup, 8,3 seconden is nou ook weer niet zoooooo enorm snel hequote:Op zondag 19 februari 2006 22:19 schreef yup het volgende:
[..]
Met alle respect maar een 318i E30 houd zo een E30 320i met alle gemak bij. Alleen op hogere snelheden loopt zo een ding uit....
Een 325i is VEEL sneller dan een 320i, echt VEEL sneller. Zo een ding accelereert echt als de bezetene... Is ook echt geen beginners auto 170 pk, RWD, lichte achterkant, geen ABS geen TC, leuk in de regen enzo
Een 325iX is wel een beetje langzamer dan een 325i (door de 4x4 natuurlijk)...
Maar om het nog gekker te maken: een E30 325i houdt een E30 M3 bij... Zegt wel wat over een 325i...
Bij het zien van deze foto krijg ik weer heimwee naar m'n oude 324td.. Die had precies hetzelfde interieur...quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:58 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
M Technic Sport-Lederlenkrad II is idd wel het minimum wat je moet hebben![]()
Op deze pic kan de onervaren otookoper trouwens duidelijk waarnemen hoe pedaalrubbers eruit zien na 300000 KM![]()
Uhhh de type 1 325i haalt 7.7 seconden naar de 100 hoor... Dat is geen fabriekscijfer maar een echte test...quote:Op zondag 19 februari 2006 22:24 schreef Youp het volgende:
[..]
nouja yup, 8,3 seconden is nou ook weer niet zoooooo enorm snel hedoet onze 120i ook... en 6,7 van een M3 is toch aardig wat vlotter...
En omdat de iX 100 KG meer weegt.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:19 schreef yup het volgende:
[..]
...
Een 325iX is wel een beetje langzamer dan een 325i (door de 4x4 natuurlijk)...
quote:Maar om het nog gekker te maken: een E30 325i houdt een E30 M3 bij... Zegt wel wat over een 325i...
Goed he, de airco doet het ook nog steedsquote:Op zondag 19 februari 2006 22:29 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Bij het zien van deze foto krijg ik weer heimwee naar m'n oude 324td.. Die had precies hetzelfde interieur...![]()
(snif)
Ik zou erg graag weer een BMW diesel willen rijden, maar een e30 is voortaan te oud, en breng hoge kosten met zich mee.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:34 schreef yup het volgende:
[..]
Uhhh de type 1 325i haalt 7.7 seconden naar de 100 hoor... Dat is geen fabriekscijfer maar een echte test...
Flick: waarom koop je gewoon niet weer een E30 ? Lijkt me wel wat voor jou
De auto uit de OP heeft 4 sets knopjes, omdat de voorste 2 voor de stoelverwarming zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 00:17 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
kunnen btw alleen bij de goedkopere e30's de achterramen niet open aangezien de auto uit de OP 4 knoppies heeft voor ramen
wat een vette velgen op die automaatquote:Op zondag 19 februari 2006 12:29 schreef Rydell het volgende:
[..]
Ik reed met mijn oude 320i automaat zowat elke auto eruit!(Verkeersveiligheid daargelaten
). Z'n Duitse broertje, ook een 320i, maar dan handgeschakeld, trekt ook de straatstenen uit de grond. Maar oké, de 325 iX blijft toch wel het beest van de BMW E30 familie.
Hier nog een leuke Burn Out van een 320 Cabrio.Is met een Nokia gefilmd, is alleen wel een 3gp bestandje. Weet niet of iedereen dit kan bekijken.
![]()
E30 318i met LPG.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:40 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ik zou erg graag weer een BMW diesel willen rijden, maar een e30 is voortaan te oud, en breng hoge kosten met zich mee.
Een aanzienlijk jongere bmw diesel met een km stand van <200000 km is voor mij niet te betalen.Sinds dat we 2 kleine kinderen hebben is een station echt een "must have" ivm de kinderwagen ect. , en deze auto's zijn voor janmodaal niet te betalen.
En als ik een keuze moet maken tussen een dure auto of een dure motor, dan rij ik toch maar wat graag in m'n el-cheapo astra station dieseltje, en blijf ik lekker zitten op mijn 2 wielige biemert.![]()
Blijven gewoon superauto's!quote:Op zondag 19 februari 2006 22:38 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Goed he, de airco doet het ook nog steeds![]()
Remblokken zijn vrijwel allemaal hetzelfde bij de E30, ik meen dat zelfs de blok hetzelfde is van een niet geventileerde schijf en een wel geventileerde,quote:Op zondag 19 februari 2006 22:50 schreef yup het volgende:
[..]
E30 318i met LPG.
Ok ok ik weet het flauw![]()
Oh ja, een vraag: passen de remblokken van alle E30jes (dus 325i, 320i dieseltjes enzo) bij elkaar?
Ik heb hier blokjes voor de E30 318i, maar volgens mij passen ze op iedere E30 type 2 toch ?
Ze zijn nieuw en ik wil ze verkopen, als iemand interesse heeft... Ga ze ook nog op marktplaats pleuren, want ze kunnen beter wat geld opbrengen dan hier staan verstoffen
Als iemand blokken nodig heeft:quote:Op zondag 19 februari 2006 22:55 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Remblokken zijn vrijwel allemaal hetzelfde bij de E30, ik meen dat zelfs de blok hetzelfde is van een niet geventileerde schijf en een wel geventileerde,
Zelf heb ik ook nog 2 rembloksensoren liggen voor voor en achter.
Enne... LPG ...![]()
![]()
Nee... is een op maat set voor de auto van Bilstein, knappe jongen die de auto achter een hele cm naar beneden krijgtquote:Op zondag 19 februari 2006 22:53 schreef StefanP het volgende:
Beetje te ver verlaagd die BMW hierboven of niet? Lopen die wielen echt niet aan? Ook niet als je over een "deuk" in de weg rijdt en je vering flink inveert?
Strak zo met die spoilerquote:Op zondag 19 februari 2006 19:43 schreef vwk het volgende:
Zonder spoiler:
[afbeelding]
@Grave:
[afbeelding]
[afbeelding]
@St. Agatha:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe bumpergrille:
[afbeelding]
Jezus loves BMW _O^ :
[afbeelding]
Een kapot geschoten burcht @ Siebengewald:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
@Kleve / Reichswald:
[afbeelding]
[afbeelding]
@oorlogskerkhof in Reichswald:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Twee burnout filmpjes (eigen terrein, had toestemming om wat soundopnames te maken)
link 1
link 2
Mja ik vond hem nog wat aan de slappe kant staan. Maar goed weet ook niet hoe een normale 328 rijd dus dat kan het wezenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:41 schreef vwk het volgende:
[..]
Nee... is een op maat set voor de auto van Bilstein, knappe jongen die de auto achter een hele cm naar beneden krijgt
Whahaha, jij bent een slecht persoon!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:13 schreef Pharell het volgende:
[afbeelding]
toch jammer dat ie in de kreukels heeft gelegen
Thanks!quote:Op zondag 19 februari 2006 22:45 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
wat een vette velgen op die automaat
Had je die velgen nieuw gekocht? Past dat zonder spoorverbreders ofzo?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:24 schreef Rydell het volgende:
[..]
Thanks!Bewijst ook wel dat 17 inch écht genoeg is onder een E30. Maar die 18 inch DTM's zijn ook wel cool.
Ik kocht ze van iemand die ze onder zijn E30 Touring had gehad. Paste gewoon zonder spoorverbreders. Weet alleen het merk even niet meer.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:45 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Had je die velgen nieuw gekocht? Past dat zonder spoorverbreders ofzo?
en een type 2?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:34 schreef yup het volgende:
[..]
Uhhh de type 1 325i haalt 7.7 seconden naar de 100 hoor... Dat is geen fabriekscijfer maar een echte test...
Flick: waarom koop je gewoon niet weer een E30 ? Lijkt me wel wat voor jou
Was een std 325i type 1, dus geen sper deropquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:33 schreef Inorbit het volgende:
[..]
en een type 2?
het verschilt ook een beetje of je het mtech paket er op hebt zitten. door de sper diff.
ik zag gister een 325ix E30, die zien er echt cool uit met die sideskirts. hij had een een leuk kleurtje, soort van blauwachtig grijs. jammergenoeg heb ik geen foto, ik zat net op een rotonde
dan moet de mijne dat ook kunnen, ik heb geen kat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:50 schreef yup het volgende:
[..]
Was een std 325i type 1, dus geen sper derop
semi slicks op de achterasquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:06 schreef Inorbit het volgende:
[..]
dan moet de mijne dat ook kunnen, ik heb geen kat.
Ik zal zelf eens proberen hoe snel ik het zelf kan. als het droog is dan, met die halve milimeter profiel die ik onder mijn banden heb zitten word het al snel slippen.![]()
mwah valt wel meequote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:58 schreef Five_Aces het volgende:
En dan door het lokale bushokje heen driften als het 1 keer regent.
met 340 pk zal je dan wel niet eens naar het gaspedaal mogen kijken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:58 schreef Five_Aces het volgende:
En dan door het lokale bushokje heen driften als het 1 keer regent.
met 50pk en 55nm (aan het wiel) bij 3 toeren per minuut ook nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:04 schreef Inorbit het volgende:
[..]
met 340 pk zal je dan wel niet eens naar het gaspedaal mogen kijken.
zo ongeveer wat ik had toen het sneeuwde. met 15 km/u in z'n 3 wielspin
het word tijd dat het weer eens goed gaat sneeuwen, ik heb er voorlopig geen genoeg vanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:29 schreef Youp het volgende:
[..]
met 50pk en 55nm (aan het wiel) bij 3 toeren per minuut ook niet
Dacht dat jij dat al eens met een bepaalde touring geprobeerd hadquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:01 schreef Youp het volgende:
[..]
mwah valt wel meegewoon een beetje voorzichtiger aan doen.... moet ik met mn motor ook
is wel degelijk een vergelijk met een motorbandquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:45 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
Dacht dat jij dat al eens met een bepaalde touring geprobeerd hadLaat staan als je op dat soort banden rijd. Heb je helemaal geen hol aan op de weg omdat je ze toch eerst warm moet krijgen voor ze het doen. Is geen vergelijk met een motorband.
t word tijd dat het eens 20+ graden word en dat de zon gaat schijnenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:40 schreef Inorbit het volgende:
[..]
het word tijd dat het weer eens goed gaat sneeuwen, ik heb er voorlopig geen genoeg van
De MPP is echt geen semi-circuitband hoor...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:50 schreef Youp het volgende:
[..]
is wel degelijk een vergelijk met een motorbandmoet je ook eerst warm rijden... ik heb ook een semi circuitband er op liggen
en die krijg je op straat gewoon bijna niet warm omdat je de goede hellingshoeken amper haalt... maar bij mijn motor is het zo dat je bij het minste of geringste beetje regen geen grip meer hebt ongeacht wat voor band je er op hebt... zo'n 1cilinder beukt gewoon iedere keer dat wiel een aantal centimeter door bij iedere slag... dus dan spint ie door
en wanneer je een "normale" wegband monteerd bij zo'n ding spint hij op het droge ook door
michelin pilot power (achter)
[afbeelding]
en met die touring heb ik niks geprobeerd, maar is t me overkomenen daar heb ik wel van geleerd ja
inmiddels wel heel wat meer pktjes bestuurd
ook met slecht weer....
trouwens die touring had ook *** banden achterop en dan nog in maatje 175+ gladheid
MPP lang mee?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:54 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
De MPP is echt geen semi-circuitband hoor...
Het is gewoon een hele goede straatband met zeer goede "nat weer" eigenschappen, het is een prima band met een lange levensduur.
Pirelli SuperCorsa's... dat zijn semi circuit banden, die heb je in een goede 1000 km kaal, en bij nat weer kun je beter thuis blijven, maar gummen...!!!![]()
mjah als eerste wil ik dat hij APK goed is... dan kan ik hem daarna verzekerenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:42 schreef Hyperdude het volgende:
Hé Youp,
Heb je ook nog gekeken naar een electrische fan? En ga je er nog een MSD of andere electronische ontsteking in zetten? Kan nu nog mooi; ik zie nog een paar losse draadjes, dus die heb je er zo in
Ziet er verder netjes uit
Die dingen kunnen later ook wel natuurlijk, eerst maar eens kms maken is ook een prima idee
nope.... als ik een beetje tijd maak kan van het weekend het ding wel lopen en dan kijken wanneer ik bij die gast terecht kan.. dat duurt bij hem ook een dagje of misschien 2 dagen maar dan is hij ook klaarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:00 schreef Hyperdude het volgende:
Origineel is altijd mooi!
En als je allemaal van die extra dingen gaat doen en je komt er na 500 km achter dat je differentieel net iets te hard zingt of je hebt een andere dure tegenvaller kan je beter niet je geld in dure extra's hebben zitten.
Heb je al een idee wanneer je naar de APK kan?
Ben ik effe blij dat ze dat bij de APK van mijn E21 niet opgemerkt hebben!quote:
carnaval ownt!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:37 schreef Hyperdude het volgende:
Carnaval![]()
Maar gaat eigenlijk best snel toch? Als ie 't maar doet voor de zomer.![]()
jij ziet ze vliegenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:14 schreef yup het volgende:
Youp fixen dat ding en de volgende keer wel goed driften
Gewoon wanli's erachter gooien daarna BRULLEN MET DIE SPULLEN.
Een van de allergrootste voordelen aan de E30 van mij vond ik dat het ding RWD was en ik overdrijf echt niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:20 schreef Youp het volgende:
[..]
jij ziet ze vliegen
misschien 15er jaren 70 alpina's (zelfde als nu maar dan 2"groter) er onder met 195-205 voor en 205-215 achter en dan komen er degelijke banden op
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:16 schreef Youp het volgende:
[..]
MPP lang mee?3500km max bij normaal gebruik.... is de zachtste pilot op de markt
voor op de weg heb je de Pilot Sport en de Pilot Road.... en op t voorwiel komt een Michelin Power Race soft (2CT techniek, dus 2 compounds in 1 band, aan de buitenkant zacht als snot en in het midden zacht als kaugum
) heeft net een streepje voor op de Pirelli SC1 (waar ik ook lang over getwijfeld heb) en iets extremers als een MPP op t achterwiel krijg je op straat niet warm gereden en op een dagje circuit hoef je je er ook echt niet mee te schamen onder je supermotard
en trouwens... nat weer eigenschappen? laat me niet lachenhiervoor had ik een Maxxis Goldspeed gele compound (heb ik ook nog op t voorwiel liggen) en die heeft 3 triljoen keer meer waterafvoer als deze is van ongeveer de zelfde compound... en die kon het al niet aan in de regen
en deze MPP is echt totaal waardeloos in de regen
maar wanneer het droog is wel 100x beter dan de Maxxis
maargoed back on topic:
ik heb mn tropenkoelertje maar geinstalleerd op mn 2000jevandaag even bij de lokale bouwmarkt een zeut RVS boutjes en moertjes en ringetjes etc. gehaald zodat ik weer ff verder kon
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dit zijn dus de bakken van een originele radiateur met een spiksplinternieuw opgebouwd binnenwerk (vorige week gemaakt) met een groter oppervlak voor meer koeling (tropenkoeler) daar deze BMWtjes vroegah nog wel eens warm wouden lopen... en aangezien een 2002 al warm liep en die exact de zelfde radiateur heeft als mijn Tii met 40pk meer... heb ik het toch maar laten "upgraden"
ik heb een hard-pounding 1cilinder... zelfs een regenband is kut in de regenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:40 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]![]()
is hier toch echt andersom...![]()
jep helemaal gelijk in, maar dat wil nog niet zeggen dat ik geen wegligging en daardoor een stukje extra veiligheid wilquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:35 schreef yup het volgende:
[..]
Een van de allergrootste voordelen aan de E30 van mij vond ik dat het ding RWD was en ik overdrijf echt niet.
RWD roeleert gewoon BIGTIME qua rijden, kan niks tegenop...
whehehe neequote:Op woensdag 22 februari 2006 18:34 schreef Hyperdude het volgende:
Zeker een originele BMW accu![]()
Maar toch nog een mooie mijlpaal zo vlak voordat de boerekiel weer aan gaat![]()
ja hij moet nou zo snel mogelijk afquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:19 schreef ChRoNiC het volgende:
Dus er gebeurt toch weer wat aan je touring. Ik blijf het een super auto vinden. Wil ook ooit nog zo'n ding
Ik weet dat een 320 niet heel snel is, maar een 318 rij je er nog wel uit hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:55 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Las net heel de discussie over de snel(traag)heid van E30 318i/320i en 325i.
Uit persoonlijke ervaring weet ik dat een 320i touring handbak gewoon een tering trage bak is. Mijn kamergenoot had er namelijk een. Een superstrakke, volledig origineel! Originele honginggraag 15", origineel Mtechnik onderstel etc etc. Een tijdje later met een 316i (1988) 2 deurs gesprint. Die is gewoon sneller! Nou komt het natuurlijk ook omdat zo'n touring gewoon lomp zwaar is (meer als 1200 kg woog dat ding) maar dan nog, hij heb 130pk, die lompe dieseltank van mij voordat ie gechipt was (automaat, 129pk op 1600kg) was gewoon sneller als die 320i...
Ik geloof dus heel graag dat een 318 echt wel sneller is dan een 320. Het verschil tussen 320 en 325 is dan ook enórm.![]()
Uhhh dat is echt getest hoor. In 5 is een 318i sneller dan een 320i zelfs!!!! Van 80-120...quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:10 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Ik weet dat een 320 niet heel snel is, maar een 318 rij je er nog wel uit hoorMisschien was die 320 erg gaar gereden
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:37 schreef Youp het volgende:
een kleine updeet....
ze bromt weer!!! (de Tii dus)
vandaag even de koelslangetjes aangesloten met nieuwe slangklemmetjes en wat koelvloeistof dr in gekiept... minuutje doorstarten (wat de accu die al meer dan een jaar stil staat wonder boven wonder gewoon zonder problemen trok) en toen... BROEM pruttel pruttel pruttel vrrrrrrrrrrr etc.![]()
![]()
blij blij blij!
whehe dat is fijn ja... hij wil nogal in de toeren klimmen wanneer je harder dan 120 gaatquote:Op donderdag 23 februari 2006 08:42 schreef Inorbit het volgende:
[..]
![]()
mijn pa had vroeger als eerste auto een 2002 touring. al voordatie zijn rijbewijs had. hij heeft alleen het motortje opgeblazen bij een poging de topsnelheid te halen. de lul. alstie hem nou gewoon had bewaart voor mij in de loods van mijn oma.
![]()
Alleen maar als je met een 320 net zo stoer gaat rijden als met een 325.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:47 schreef yup het volgende:
320i zuipt meer dan 325i en is veel langzamer dan 325i...
so 190 nog, hoeveel pk heeft dat ding danquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:18 schreef Youp het volgende:
[..]
whehe dat is fijn ja... hij wil nogal in de toeren klimmen wanneer je harder dan 120 gaatnu heeft mijn Tii wel een zwaardere eindoverbrenging dan een normale 2002, waardoor de opgegeven topsnelheid 190km/h is
130 PK.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:27 schreef Inorbit het volgende:
[..]
so 190 nog, hoeveel pk heeft dat ding dan
Interesse dan? Alles is te koop voor het juiste bedragquote:Op maandag 20 februari 2006 18:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Strak zo met die spoiler![]()
![]()
Wanneer verkoop je de auto?
Ik vind hem toch erg stug. Laten we het zo zeggen, iig stug genoeg om niet aan te lopenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:57 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
Mja ik vond hem nog wat aan de slappe kant staan. Maar goed weet ook niet hoe een normale 328 rijd dus dat kan het wezen
Mjah, oud profiel enzoquote:Op maandag 20 februari 2006 20:13 schreef Pharell het volgende:
[afbeelding]
toch jammer dat ie in de kreukels heeft gelegen
en je bent 18 doet mbo ict en dan rij je in zo'n auto? hoe de neuk doe je dat danof is het toch maar de auto van paps?
![]()
en 190nm... op 1040kgquote:
mwah... 1500pk was al haalbaar met 1500cc.... dit is 2 liter... moet toch ook wel 1500pk uit te persen zijn en dan is het ietwat betrouwbaarderquote:En een paar jaar later 1000 PK in F1 uitvoering![]()
1000pk. daarmee moet je wel kunnen driften, misschienquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:45 schreef Youp het volgende:
[..]
en 190nm... op 1040kg
[..]
mwah... 1500pk was al haalbaar met 1500cc.... dit is 2 liter... moet toch ook wel 1500pk uit te persen zijn en dan is het ietwat betrouwbaarder![]()
![]()
t zou wel wat zijn zeg.... gewoon een standaard touring van buiten... en dan gewoon fokking 1000+pk onder de kap
BMW M10 motoren![]()
Die ziet er ook nog erg mooi uitquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:32 schreef metallicattim het volgende:
In het topic waar ik mn 318 verkoop werd me verzocht fotos te plaatsen van mn nieuwe e30 325i
nou here goes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mooooooooooooooi! en vanaf blijven!!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:32 schreef metallicattim het volgende:
In het topic waar ik mn 318 verkoop werd me verzocht fotos te plaatsen van mn nieuwe e30 325i
nou here goes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
in de 5 bij 10km/hquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:42 schreef Inorbit het volgende:
[..]
1000pk. daarmee moet je wel kunnen driften, misschien
Idd malachitgrünquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:58 schreef Hyperdude het volgende:
Cool zo'n 325![]()
Lijkt wel Malachitgrün of zie ik dat verkeerd? Kan je die deuk rechtsvoor laten "stylen" of is dat iets meer dan het op de foto lijkt? Nog meer plannen ermee?
Moet wel lachen, destijds keidure otoos en dan moet je nog met de hand je raampie zwengelen. Ach, dan is het ook simpeler te fixen.
Zijn toevallig geen iX velgen vrees ik!?quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:03 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Idd malachitgrün
Die deuk voorin is best klote... kost 80 euro bij een bedrijg om te laten maken en er zitten nog een paar deukjes in die echt wegmoeten. mjah de vader van de vriendin van mn neef ( jaja ) die is ontdeuker ( ofzoiets ) en die doet dat wel goedkoper.
Enige grote plannen die ik heb zijn:
Nieuwe uitlaat.
Nieuwe velgen
Hou ons op de hoogtequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:39 schreef Youp het volgende:
[..]
ja hij moet nou zo snel mogelijk af
en dan heb ik weer grootse plannen
euhe... rit gepland?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:29 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte, je wilt er zeker mee rijden van de zomer
(stomme vraag
)
die uitlaat moet je zo houden, het is juist het kenmerk voor de kenner.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:03 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Idd malachitgrün
Die deuk voorin is best klote... kost 80 euro bij een bedrijg om te laten maken en er zitten nog een paar deukjes in die echt wegmoeten. mjah de vader van de vriendin van mn neef ( jaja ) die is ontdeuker ( ofzoiets ) en die doet dat wel goedkoper.
Enige grote plannen die ik heb zijn:
Nieuwe uitlaat.
Nieuwe velgen
en wat kleinere plannetjes zoals
Shadowline
veerpootbrug
audio aanleggen
witte knippers
en nog wat van die kleine mods, maar laat hem voor de rest zoals ie is.
Als je goed kijkt zie je dat het gewoon stickers zijn, doet BMW bij de meeste proto's waarschijnlijk om niet-autokenners te laten denken dat het een Mercedes is of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:39 schreef Pharell het volgende:
wat lopen die knipperlichten gaar over de spiegels
voor de rest very nice
Hmm... daar heb je een puntquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:25 schreef Repeat het volgende:
niet autokenners die wel die knipperlichten maar niet die grille herkennen?![]()
Kwil gewoon een nieuwe omdat de huidige best verrot uitziet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:21 schreef Inorbit het volgende:
[..]
die uitlaat moet je zo houden, het is juist het kenmerk voor de kenner.
als je shadowline wilt mooet de chroom strip er af neem ik aan, ik weet niet of het kan, maar ik kan nog wel een stuk gebruiken voor rechtsboven. dus als je daar nog wat voor wilt vangen.
tip: als het nodig is, je olie vervangen. kost zo'n 25 euro en ik voelde hem toen gelijk soepeler lopen
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:01 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Kwil gewoon een nieuwe omdat de huidige best verrot uitziet.
Wil gewoon 2 mooie pijpjes, nix bijzonders... Geen DTM uitlaat ofzo die ik wel op de 318i heb, Ik begein steeds meer het originele van zo'n auto te waarderen!
Strips moeten er idd vanaf, kmoet nog eff informeren wat ze kosten moeten, kdenk dat ik ze het beste bij de dealer nieuw kan kopen.
Weet alleen nog niet of het wel makkelijk word om ze eraf te halen en hoe ik ze het beste weer vastzet.
Als ze er fatsoenlijk afkomen, laat ik je wel wat weten
Zal ik waarschijnlijk volgend weekend eens naar kijken.
Olie doe ik ook volgend weekend eff
E30 is een prima beginnersotoo. ook erg handig bij BMW ( iig. nog bij E30) is dat je overal relatief gemakkelijk bij kunt. Je bent niet de halve middag bezig met plastic zooi weg te slopen als je een stel bougies wilt vernieuwen. Dus ook nog aardige otoo voor de beginnende klusser, en anders relatief weinig dure arbeidsuren nodig bij je favoriete garage.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:03 schreef Vallformosa het volgende:
Echt een aanrader voor iedereen die een eerste auto zoekt. Heel degelijk, en heel betaalbaar. Verbruik is ook wel te doen met gemiddeld 1:11.
Volgende auto wordt zeker weer een BMW!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja idd, echt een auto waar je alles nog zonder veel problemen zelf kan doen. De auto uit de OP hebben we ook alles zelf aan gedaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:51 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
E30 is een prima beginnersotoo. ook erg handig bij BMW ( iig. nog bij E30) is dat je overal relatief gemakkelijk bij kunt. Je bent niet de halve middag bezig met plastic zooi weg te slopen als je een stel bougies wilt vernieuwen. Dus ook nog aardige otoo voor de beginnende klusser, en anders relatief weinig dure arbeidsuren nodig bij je favoriete garage.![]()
Goede keus![]()
WOW!quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:32 schreef metallicattim het volgende:
In het topic waar ik mn 318 verkoop werd me verzocht fotos te plaatsen van mn nieuwe e30 325i
nou here goes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wie niet. Staan in het verkeerde topic die picsquote:Op maandag 27 februari 2006 19:31 schreef Youp het volgende:
gaaf!!
en nog gemeet met daNpy ook zie ik
Je kunt nog niet rijden?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:53 schreef essiedepessie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet zulke mooie fotos, maar bij deze mijn nieuwe toet, waar inmiddels al weer 14500 km op staat. Heb hem vanaf 3 januari en hij is fabulous!![]()
Nee ik leer het nooit, dus ik heb maar een leswagen gekocht!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Je kunt nog niet rijden?![]()
3.4L 400 PK. Iemand nog wat te zeiken dat BMW tegenwoordig zo nodig turbo's nodig heeft?quote:There'd likely be no BMW without motorsports, asserted the German maker's CEO, Helmut Panke, during a Geneva preview, Monday night. The automaker used the event to display its latest entry into the demanding Formula One series, as well as this version of the Z4 M Coupe. The track-ready version will make a whopping 400 horsepower out of its 3.4-liter in-line six. Expect the automaker to produce only a few hundred, according to company officials, with some expected to go to the U.S. when production begins mid-year. Whatever series it participates in, Panke said it is critical for the automaker to dominate. "BMW could not be the dynamic, most performance-focused car company if we weren't involved in motorsports," he insisted. "Step-by-step, we would lose our identity."
Mijn volgende ringtoy!quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:25 schreef Five_Aces het volgende:
[afbeelding]
[..]
3.4L 400 PK. Iemand nog wat te zeiken dat BMW tegenwoordig zo nodig turbo's nodig heeft?
oeeehoeheoheoeeoeoheheeeooooquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:25 schreef Five_Aces het volgende:
[afbeelding]
[..]
3.4L 400 PK. Iemand nog wat te zeiken dat BMW tegenwoordig zo nodig turbo's nodig heeft?
cruisecontrol is 1x het pookje naar voren tikken en je gaspedaal loslatenquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:46 schreef leolinedance het volgende:
Net een middagje wezen spelen met een BWM 320i
Wát een lekkere wagen zeg, ongelofelijk. Het begint al bij het starten, wanneer je de sleutel (het deel wat je vast hebt, geen ijzeren pinnetje) in het dashbord stopt. Een druk op de startknop en de geweldige motor komt tot leven.
Alles gaat met zoveel souplesse en hij is retesnel zonder dat je het daarwerkelijk merkt. Ook het bochtengedrag is van zeer hoog niveau. De achteruit vinden vond ik even lastig, maar als je het 3x gedaan hebt heb je het onder de knie.
Ik vond de bediening een beetje lastig, bepaalde dingen moest ik echt zoeken en de cruisecontroll heb ik zelfs nieteens aan de praat gekregen. De climate control vond ik daarintegen echt geweldig werken.
Van binnen is de auto prachtig in de lichtbruine bekleding, al oogt het dashbord een beetje saai. Maar ik vind het persoonlijk wel geweldig mooi en zakelijk.
Alles van de telefoon tot radio tot navigatie is vanaf het stuur te regelen (als je het vantevoren instelt natuurlijk) en de stoelen zaten heerlijk.
Mijn dag is weer geslaagd zoals jullie merken, en ik hoop dat ik deze auto snel weer eens mee uit kan nemen![]()
en in de CSL 360pk... zelfde motorblok... wel een straatautoquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:19 schreef Repeat het volgende:
Ja das geen straatauto
En ze maken er maar een paar honderd van. Ben benieuwd hoeveel vermogen die standaard M heeft... Ow de 343 pk van de M3, ik zie het al.
Welk pookje bedoel je? Op het stuur ergens? Ik was er toch wel zeker van dat er cruisecontrol op zat maar kon het echt niet vinden. Niet dat ik dat zou gebruiken maar wou het gewoon ff proberen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:06 schreef Youp het volgende:
[..]
cruisecontrol is 1x het pookje naar voren tikken en je gaspedaal loslaten
bochtengedrag en wegligging is iets waarmee BMW vooraan staat zeker met M-Technik onderstellen en natuurlijk echte M's en Z cars
overigens moet je eens met een 6cilinder gaan rijden een E90 320i is een beetje krap bemeten qua vermogen
en de sportstoelen uit de nieuwe BMW's zijn verkozen tot autostoel van het jaar door autoweek of autovisie of weet ik welk autoblad ookomdat je ze electrisch in breedte kan verstellen en daarnaast nog op 100 andere manieren en je hebt ook de mogelijkheid om lekker laag te zitten waardoor je een goed gevoel krijgt over de auto
links heb je de pook om de richting aan te geven... klein stukje er onder zit een kleiner pookje voor de cruise control...quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Welk pookje bedoel je? Op het stuur ergens? Ik was er toch wel zeker van dat er cruisecontrol op zat maar kon het echt niet vinden. Niet dat ik dat zou gebruiken maar wou het gewoon ff proberen.
Ik heb de auto maar weer bij de buurman geparkeerd, maar wat zou ik hem graag in de garage hebben staan.
De buurman is 3 maanden weg, en hij denkt dat het slecht is voor zijn auto om hem 4 maanden te laten staan op de banden, dat ze plat worden ofzoMaar ja, je hoort mij niet klagen hoor. Ik rijd zo nu en dan wel een ritje met zijn wagen hoor
![]()
edit: volgens de site van autoweek is cruisecontrol standaard op een 3-serie
Hmm vaag zeg. Daar heb ik toch een hoop mee lopen kloten. Maar kan het zijn dat het niet werkte omdat ik te zacht reed? Heb het nl. getest op een parkeerterreinquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:16 schreef Youp het volgende:
[..]
links heb je de pook om de richting aan te geven... klein stukje er onder zit een kleiner pookje voor de cruise control...
[afbeelding]
daar kan je t goed zien
gaat al met 3km/h ofzoquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hmm vaag zeg. Daar heb ik toch een hoop mee lopen kloten. Maar kan het zijn dat het niet werkte omdat ik te zacht reed? Heb het nl. getest op een parkeerterrein![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:21 schreef Youp het volgende:
[..]
gaat al met 3km/h ofzo
je moet het pookje van je af duwen en zeg 0,5 seconde vast houden dan kan je t loslaten en je gas loslatenen wanneer je het pookje dan weer van je af duwt versnel je en wanneer je het naar je toe trekt vertraag je... en wanneer je het dan naar boven of naar onder tikt zet je hem uit en als je dan op t knopje op t uiteinde duwt (zelfde als het knopje van de boardcomputer op het pookje van de richtingaangever) gaat hij naar de laatst gereden snelheid op de cruise control
dit is licht creme niet grijsquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hmm ik heb het knopje maar heel kort ingedrukt, waarschijnlijk niet lang genoeg. Maar je kunt er dus wel veel vette shit mee uithalen! Binnenkort maar weer eens gaan checken, goed excuus he![]()
De auto waar ik mee reed had trouwens een ander interieur als die foto. Geen grijs op het stuur en half leren stoelen volgens mijWel erg mooi!
![]()
Bijna goed, vanaf 30 km/h doet hij hetquote:
dan moet ik het toch nog eens proberen! ik meen dat ik al eens met erg lage snelheid (wel volledig ontkoppelt) dat ding in heb kunnen schakelenquote:
Waarom zit dat niet meer op de knoppen op het stuur? Links stereo en telefoon, rechts cruisecontrol (E46) Werkt mi. prima. En wat kan je nu (E90)bedienen met die stuurknoppen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:16 schreef Youp het volgende:
[..]
links heb je de pook om de richting aan te geven... klein stukje er onder zit een kleiner pookje voor de cruise control...
[afbeelding]
daar kan je t goed zien
telefoon, radio volume, zenders, en input (cd, aux, tuner), airco (binnencirculatie aan of uit of op automaat)quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:55 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Waarom zit dat niet meer op de knoppen op het stuur? Links stereo en telefoon, rechts cruisecontrol (E46) Werkt mi. prima. En wat kan je nu (E90)bedienen met die stuurknoppen?
thxquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:18 schreef Youp het volgende:
[..]
ik trouwens zeggen dat ik persoonlijk het pookje een makkelijker systeem vind dan de "ouderwetse" knoppen op het stuur voor de cruise control
Mooie vrouw, mooie auto. Wanneer kan ik beginnen met lessen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:53 schreef essiedepessie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet zulke mooie fotos, maar bij deze mijn nieuwe toet, waar inmiddels al weer 14500 km op staat. Heb hem vanaf 3 januari en hij is fabulous!![]()
Schaam je Youpquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:18 schreef Youp het volgende:
[..]
telefoon, radio volume, zenders, en input (cd, aux, tuner), airco (binnencirculatie aan of uit of op automaat)
en in het geval van I-Drive vervallen de input en de binnencirculatie en krijg je 2 instelbare toetsen (vage symbooltjes) waar je zelf een functie aan kan geven
er zit er geloof ik ook nog 1 op voor spraakherkenning... (links) moet je dat natuurlijk wel hebben anders doet deze knop niks
[afbeelding]
ik trouwens zeggen dat ik persoonlijk het pookje een makkelijker systeem vind dan de "ouderwetse" knoppen op het stuur voor de cruise control
er zitten er daar 2quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Schaam je YoupDat is niet voor spraakherkenning, dat is om de telefoon op te nemen!
![]()
Met teletekst met "vergrootglas"quote:
Nog niets van gemerktquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:21 schreef Geqxon het volgende:
Weet je wel niet hoe pimp! Kun je mooi dames mee verleiden
Hey meisje! Hey meisje! Hey! Studio sport kijken?
Ik ga dat echt niet ombouwen. TV kijk ik niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:39 schreef Youp het volgende:
jammer dat je geen groot navi scherm (met CD frontloader ipv dat kansloze tape deck) hebt hyper
niet voor TV maar gewoon voor allesquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:52 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik ga dat echt niet ombouwen. TV kijk ik niet.
En voor de navigatie gebruik ik veel liever de stem van mijn Duitse Meesteres!
En mijn Modern Talking cassettes zijn de BOMB![]()
65 52 6 913 387 Wide Screen Bildschirm 1473.20 ¤quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:54 schreef Youp het volgende:
maar het is wel rete veel te duur om t zo ff om te bouwen
omgebouwd naar M3 monsterquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:22 schreef The_Dijkstra het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)zLFKt8%253D%26df%3D1
V6....
5000 euro om hem te verneuken
nederlands?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:42 schreef metallicattim het volgende:
omg... moet je zn nederlands eens zien...
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:14 schreef Youp het volgende:
ik niet
kijk eens wat er btw te koop staat op autotrader
klik![]()
![]()
![]()
![]()
27.500 euro
ik ben aan het sparen, vanaf nu geen bier meer, dat moet schelen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:14 schreef Youp het volgende:
ik niet
kijk eens wat er btw te koop staat op autotrader
klik![]()
![]()
![]()
![]()
27.500 euro
n jaar geleden stond er nog een in goede staat voor 11.500 euro ofzoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:14 schreef Inorbit het volgende:
[..]
ik ben aan het sparen, vanaf nu geen bier meer, dat moet schelen.
dat is in Brummen zeker, dan zal die wel in goede staat zijn
je moet je naam dan ff aanpassen youpquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:38 schreef Youp het volgende:
[..]
n jaar geleden stond er nog een in goede staat voor 11.500 euro ofzodie dingen worden gewoon met de dag duurder ofzo.... tegen de tijd dat ik die 27.500 euro bij elkaar heb voor een Turbo kosten ze 100k+
O nee dat niet hoor, maar als het een E39 is ga ik echt hard huilenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
maar is dit het "algemene BMW topic" of alleen die van de E30?
wil ze allebei welquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:13 schreef Pharell het volgende:
[..]
je moet je naam dan ff aanpassen youpweg met die cooper! gaan voor de Turbo
maar wat een allejezus geile bak zeg... die kom je zo echt maar zelden tegen...
en op die site van die dealer staat ook een erg lekkere 6 serie (oude type)
en die isch niet duur (nou ja wel voor studenten)
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Dit al gezien?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat moet wel heeel hard gegaan zijn
ik was vorige week in israel. en volgens collega's uit singapoor kan ik mijn E30 daar voor meer dan een ton verkopen. auto's zijn daar echt belachelijk duur.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:38 schreef Youp het volgende:
[..]
n jaar geleden stond er nog een in goede staat voor 11.500 euro ofzodie dingen worden gewoon met de dag duurder ofzo.... tegen de tijd dat ik die 27.500 euro bij elkaar heb voor een Turbo kosten ze 100k+
Ik denk dat als het echt zo is mensen allang de kans hadden aangegrepen om hun E30 voor 100k te verkopen hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 12:12 schreef Inorbit het volgende:
[..]
ik was vorige week in israel. en volgens collega's uit singapoor kan ik mijn E30 daar voor meer dan een ton verkopen. auto's zijn daar echt belachelijk duur.
weet je hoe ver het varen is?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:08 schreef yup het volgende:
[..]
Ik denk dat als het echt zo is mensen allang de kans hadden aangegrepen om hun E30 voor 100k te verkopen hoor
he dat is op +- 30 seconde rijafstand van hierquote:Op zondag 5 maart 2006 12:48 schreef metallicattim het volgende:
Voor de geintresseerd, om 14:00 is er een BMW meeting in Roermond bij het Designer Outlet Center, parkeerplaats.
Komen zo rond de 20-25 BMW's.
Ik vertrek dalijk
Let even op het woordje "vrees".quote:Op zondag 5 maart 2006 20:05 schreef metallicattim het volgende:
dus mijn 325i is een versjonniede kutauto? nou dank je....
Die gelequote:Op zondag 5 maart 2006 20:46 schreef metallicattim het volgende:
Nou oordeel zelf maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en die 325 van jou is mooiquote:Op zondag 5 maart 2006 20:05 schreef metallicattim het volgende:
dus mijn 325i is een versjonniede kutauto? nou dank je....
Heb jij een 6 dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:23 schreef Youp het volgende:
dr staan idd aardig wat versjonniede kutauto's tussen, en vooral die geleomg wat een gore teringbak
![]()
en die blauwe E46 vind ik ook een beetje jammer
t booskijkergehalte spreekt me niet zo aan
had eigenlijk gewoon met de 6 langs moeten komenkrijg je meteen te horen: "boh als dat mijn auto was zou ik dit doen en dat doen en zus doen en zo doen...."
waarschijnlijk een stagaire bij de BMW dealerquote:Op zondag 5 maart 2006 21:28 schreef Hyperdude het volgende:
Radialspeiche 73![]()
![]()
Die gele; boh gek(Heeft iemand wel veel tijd en geld ingestoken vrees ik)
Dan ben je gewoon medeplichtigquote:Op zondag 5 maart 2006 21:39 schreef Youp het volgende:
[..]
waarschijnlijk een stagaire bij de BMW dealer
ik heb ook zo'n have frikandel in elkaar moeten bouwen![]()
jep, maar die grijze E46 coupe is ook wel aardigquote:Op zondag 5 maart 2006 21:40 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon medeplichtig
Metallicattim heeft trouwens gewoon de tofste kar van het hele stel daaro![]()
dat spul wordt schaars helaas...quote:Op zondag 5 maart 2006 22:19 schreef yup het volgende:
Dat ding van metallicatim is gewoon echt een serieuze klassieker in spe denk ik...
Een 325i die er zo goed uitziet, en ook nog eens die m-tech zooi derop... Vind je echt niet zomaar.
Is ook een van mijn droom E30's, helaas zal ik nooit zo een vinden denk ik
Haha schuldig!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:05 schreef Geqxon het volgende:
Das wel een schone ja
Alleen krijg ik wel het gevoel dat je je velgen wat beter moet poetsen
wil nog niet zeggen dat ik t mooi vindquote:Op maandag 6 maart 2006 06:28 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Haha schuldig!
Ik heb ze eens geprobeerd te poetsen ( voor zover mogelijk in dit weer, sinds ik hem heb vriest het zo'n beetje elke dag ) maar met gewoon velgenreiniger krijg je er nix vanaf.
Ze hebben me verdund zoutzuur aangeraden, maar kweenie of dat wel zo'n goed plan is.
Btw die blauwe e46 is hendig opgefucked, zit een compressor in en flink wat ACS materiaal, heeft nu rond de 400 PK.
Kheb helaas geen foto van onder de kap.
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:40 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Metallicattim heeft trouwens gewoon de tofste kar van het hele stel daaro![]()
Velgenreiniger is al rotzooi (of je moet echt goede hebben). Ik zou ook niet aan die andere meuk beginnen. Pak maar een schuursponsje en hogedrukspuit erop jagenquote:Op maandag 6 maart 2006 06:28 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Haha schuldig!
Ik heb ze eens geprobeerd te poetsen ( voor zover mogelijk in dit weer, sinds ik hem heb vriest het zo'n beetje elke dag ) maar met gewoon velgenreiniger krijg je er nix vanaf.
Ze hebben me verdund zoutzuur aangeraden, maar kweenie of dat wel zo'n goed plan is.
Btw die blauwe e46 is hendig opgefucked, zit een compressor in en flink wat ACS materiaal, heeft nu rond de 400 PK.
Kheb helaas geen foto van onder de kap.
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:04 schreef Geqxon het volgende:
Of gooi er een stel nieuwe Alpina Classics onder
Welke was dan van jou??quote:Op maandag 6 maart 2006 09:26 schreef vwk het volgende:
En die van mij staat natuurlijk weer niet op de foto
Nee das waar, maar respect voor het monster moet je wel hebben, want snel dattie isquote:
Die paarse rechts naast die gele verbouwdequote:
Zeer mooi ding !!!!quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:07 schreef metallicattim het volgende:
dat is pas serieus case-modding!!
Mag ik eff de BMW figuren eraan herrineren dat ik een E30 318i te koop heb!
zie link:
BMW e30 318i
Dank voor uw aandacht
ergens op supercars.net kan je zien dat ze de V12 van een 850 in een E30 hebben getieftquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:47 schreef metallicattim het volgende:
Er zijn er genoeg die een M5 motor erin lepelen, zooo moeilijk moet dat dus niet zijn, al zie ik het mezelf nog niet doen haha
Maareh yup, wil je niet weer een 318i hebben?
dat is alleen ook maar zo'n 300pk, alleen loodzwaar, met het M5 blok heb je ook 300+ pk maar ik denk met minder gewichtquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:25 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
ergens op supercars.net kan je zien dat ze de V12 van een 850 in een E30 hebben getieft
CSi motor heeft al 380pk... pak het even goed aan en verbouw er nog wat aan... een (verbouwd) 850 blok ligt ook in de McLaren F1 met 690pk ofzoquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:58 schreef Inorbit het volgende:
[..]
dat is alleen ook maar zo'n 300pk, alleen loodzwaar, met het M5 blok heb je ook 300+ pk maar ik denk met minder gewicht
Hoe kan dat nou?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:41 schreef Youp het volgende:
[..]
CSi motor heeft al 380pk... pak het even goed aan en verbouw er nog wat aan... een (verbouwd) 850 blok ligt ook in de McLaren F1 met 690pk ofzoen in de GTR met iets minder
overigens schijnt een V8 blok van een 540 ofzo lastiger te passen dan die V12...
ik heb het natuurlijk alleen over de grootte van de motor, niet over prestatiesquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:58 schreef Inorbit het volgende:
[..]
dat is alleen ook maar zo'n 300pk, alleen loodzwaar, met het M5 blok heb je ook 300+ pk maar ik denk met minder gewicht
niet helemaal waar, de V12 van de McLaren F1 bestaat in feite uit tweemaal een E36 M3 moterblok.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:41 schreef Youp het volgende:
[..]
CSi motor heeft al 380pk... pak het even goed aan en verbouw er nog wat aan... een (verbouwd) 850 blok ligt ook in de McLaren F1 met 690pk ofzoen in de GTR met iets minder
overigens schijnt een V8 blok van een 540 ofzo lastiger te passen dan die V12... en een E34 M5 blok is natuurlijk helemaal de bom![]()
ja, dat snap ik.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:47 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
ik heb het natuurlijk alleen over de grootte van de motor, niet over prestaties
mosselman levert pasklare turbo kitjes voor zo ongeveer elke BMWquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:58 schreef Inorbit het volgende:
[..]
ja, dat snap ik.
Door het verkrachten van de gewichtsverdeling met zo'n motor zou ik alleen eerder denken aan een turbo, de gewone 6 in lijn blokken zijn erg sterk dus moeten het best even met een turbo uit kunnen houden, en dan heb je niet zo'n erg gewichts issue. het is alleen wel wat zeldzamer als een engine swap geloof ik.
dan ben ik fout geinformeerdquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:47 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
ik heb het natuurlijk alleen over de grootte van de motor, niet over prestaties
[..]
niet helemaal waar, de V12 van de McLaren F1 bestaat in feite uit tweemaal een E36 M3 moterblok.
Nope zeker geen 318i. Is fantastisch voor beginners maar heb het alweer gezien.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:47 schreef metallicattim het volgende:
Er zijn er genoeg die een M5 motor erin lepelen, zooo moeilijk moet dat dus niet zijn, al zie ik het mezelf nog niet doen haha
Maareh yup, wil je niet weer een 318i hebben?
haha, bijna goed, in amerika hebben ze ook een appart gebouw geloof ikquote:
voreger vond ik wit niks, maar tegenwoordig vind ik het steeds mooier op auto's, vooral het een beetje gebroken wit wat lichtjes tegen licht geel tintje aan leuntquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:45 schreef Hyperdude het volgende:
Paar plaatjes uit Genève:
[[url=http://www.7-forum.com/news/2006/genf/alpina/alpina_b7_motor_8014-d.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.7-forum.com/news/2006/genf/bmw/bmw_m_8259-d.jpg]afbeelding][/url]
Of voor als bovenstaande plaatjes niet meer werken:
http://www.7-forum.com/bild.php?ref=http%3A%2F%2Fwww.7-forum.com%2Fnews%2F2006%2Fgenf%2Ffotos_alpina.php&ort=1
http://www.7-forum.com/bild.php?ref=http%3A%2F%2Fwww.7-forum.com%2Fnews%2F2006%2Fgenf%2Ffotos_bmw.php&ort=11
En wit is terug!![]()
[afbeelding]
Wel groene ruiten bestellen!![]()
coole plaatjes, dank je. van welke site heb je ze?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:00 schreef metallicattim het volgende:
en de BMW US Factory : Impressive!
[afbeelding]
Staan nog meer vette fotos op die site zoals deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
gewoon ff rechts klikken op plaatje en dan bij eigenschappen (onderaan) de link copy pasten naar nieuwe IE paginaquote:Op maandag 13 maart 2006 11:55 schreef Inorbit het volgende:
[..]
coole plaatjes, dank je. van welke site heb je ze?
gast waar vind ik jou fotos van vandaag op maximale resolutiequote:Op maandag 13 maart 2006 19:30 schreef Virus.NL het volgende:
Vandaag op ZandvoortZo hoort het
![]()
[afbeelding]
Stond nog leuk BMW-spul bij![]()
[afbeelding]
Op mn harde schijfquote:Op maandag 13 maart 2006 20:40 schreef Pharell het volgende:
[..]
gast waar vind ik jou fotos van vandaag op maximale resolutie
de hoeveelheid pk's is niet correct, 285 is het volgens mij zo uit het hoofd. wat is het verschil tussen een M635iCSi en een 635iCSi dan, volgens mij is de CSi een Mquote:Op maandag 13 maart 2006 19:33 schreef Hyperdude het volgende:
Wat doet die taxi daar?![]()
Iemand nog een paar ¤ over?
http://www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=6944129&id=qawx22fvpvk&source=as24_inseratsg_detail_text
Jammer genoeg geen M635![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:43 schreef Inorbit het volgende:
[..]
de hoeveelheid pk's is niet correct, 285 is het volgens mij zo uit het hoofd. wat is het verschil tussen een M635iCSi en een 635iCSi dan, volgens mij is de CSi een M
http://www.bmwinfo.com/26000.htmlquote:The 635 CSi now was available with or without catalist. The catalist version had 185 HP. In
1987 the catalist version received more power. It now had 211 HP.
woei! op zn ori velgen nog welquote:
is het nou goed geweest?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:04 schreef Virus.NL het volgende:
[afbeelding]
Porsche-remmen onder een E36 M3...
[afbeelding]
Ik heb nog wel wat meer foto's, maar die post ik nog wel een andere keer.... als jullie dat willen tenminste...quote:
die Z8 is zo bruut om te zien, die hardtop staat hem ook goedquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:04 schreef Virus.NL het volgende:
[afbeelding]
Porsche-remmen onder een E36 M3...
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |