abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 maart 2006 @ 17:28:48 #251
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_35814963
ow, jij was later aanwezig he? ik had al fotos gemaakt en daarna vroren mn handen eraf dus heb geen nieuwe fotos meer gemaakt, sorry
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_35835601
Vooruit dan
Nederland is veel te links. Zowel op de snelweg als in de politiek!
E36 328i Executive Coupé - M50 intake - M3 exhaust - M3 pack -
Est. power: 230PK / 300Nm. / Weight: 1360kg empty
0-100: 6.8sec; GPS top: 247km/u;
pi_35849468
Mocht iemand nog een interieur zoeken voor een E36 coupe, leer, hier mijn eigen ad:
http://koopjes.marktplaat(...)c68003f85a21504ce666

Is paars leer
Nederland is veel te links. Zowel op de snelweg als in de politiek!
E36 328i Executive Coupé - M50 intake - M3 exhaust - M3 pack -
Est. power: 230PK / 300Nm. / Weight: 1360kg empty
0-100: 6.8sec; GPS top: 247km/u;
  woensdag 8 maart 2006 @ 19:22:12 #254
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_35853878
Bangle Muss Weg!!!!!!!



How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 8 maart 2006 @ 20:07:58 #255
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_35855689
dat is pas serieus case-modding!!

Mag ik eff de BMW figuren eraan herrineren dat ik een E30 318i te koop heb!
zie link:
BMW e30 318i
Dank voor uw aandacht
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_35856007
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:07 schreef metallicattim het volgende:
dat is pas serieus case-modding!!

Mag ik eff de BMW figuren eraan herrineren dat ik een E30 318i te koop heb!
zie link:
BMW e30 318i
Dank voor uw aandacht
Zeer mooi ding !!!!

318i is gewoon fokking ok, ik kan het weten want ik heb er een gehad

Veel koppel, rijdt heerlijk, stuurbekrachtiging wel dikke pre...

Verder kan je menig moderne diesel het behoorlijk moeilijk maken, je moet eens de gezichten zien als ze een ouwe stink BMW niet eens konden zoek rijden

Ik wil zeer graag E30 maar voor mij is 4 cylinder no-no (niet omdat het slecht is, integendeel, maar ik wil reihe sechs powah ) en een goeie 6 cylinder voor een normale prijs is onvindbaar.

Ooit als ik het geld heb komt er een heel gekke E30, iets in de trant van 3.5 liter, 320+ pk en 4 deurs
pi_35869643
S38 in een E30 zeker?
Nederland is veel te links. Zowel op de snelweg als in de politiek!
E36 328i Executive Coupé - M50 intake - M3 exhaust - M3 pack -
Est. power: 230PK / 300Nm. / Weight: 1360kg empty
0-100: 6.8sec; GPS top: 247km/u;
pi_35871457
Er zijn er genoeg die een M5 motor erin lepelen, zooo moeilijk moet dat dus niet zijn, al zie ik het mezelf nog niet doen haha

Maareh yup, wil je niet weer een 318i hebben?
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_35872269
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 10:47 schreef metallicattim het volgende:
Er zijn er genoeg die een M5 motor erin lepelen, zooo moeilijk moet dat dus niet zijn, al zie ik het mezelf nog niet doen haha

Maareh yup, wil je niet weer een 318i hebben?
ergens op supercars.net kan je zien dat ze de V12 van een 850 in een E30 hebben getieft
pi_35875131
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:25 schreef Chillmeister het volgende:

[..]

ergens op supercars.net kan je zien dat ze de V12 van een 850 in een E30 hebben getieft
dat is alleen ook maar zo'n 300pk, alleen loodzwaar, met het M5 blok heb je ook 300+ pk maar ik denk met minder gewicht
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_35876535
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 12:58 schreef Inorbit het volgende:

[..]

dat is alleen ook maar zo'n 300pk, alleen loodzwaar, met het M5 blok heb je ook 300+ pk maar ik denk met minder gewicht
CSi motor heeft al 380pk... pak het even goed aan en verbouw er nog wat aan... een (verbouwd) 850 blok ligt ook in de McLaren F1 met 690pk ofzo en in de GTR met iets minder

overigens schijnt een V8 blok van een 540 ofzo lastiger te passen dan die V12... en een E34 M5 blok is natuurlijk helemaal de bom
Hopeloos benzine verslaafd
pi_35880276
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 13:41 schreef Youp het volgende:

[..]

CSi motor heeft al 380pk... pak het even goed aan en verbouw er nog wat aan... een (verbouwd) 850 blok ligt ook in de McLaren F1 met 690pk ofzo en in de GTR met iets minder

overigens schijnt een V8 blok van een 540 ofzo lastiger te passen dan die V12...
Hoe kan dat nou?
pi_35881248
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 12:58 schreef Inorbit het volgende:

[..]

dat is alleen ook maar zo'n 300pk, alleen loodzwaar, met het M5 blok heb je ook 300+ pk maar ik denk met minder gewicht
ik heb het natuurlijk alleen over de grootte van de motor, niet over prestaties
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 13:41 schreef Youp het volgende:

[..]

CSi motor heeft al 380pk... pak het even goed aan en verbouw er nog wat aan... een (verbouwd) 850 blok ligt ook in de McLaren F1 met 690pk ofzo en in de GTR met iets minder

overigens schijnt een V8 blok van een 540 ofzo lastiger te passen dan die V12... en een E34 M5 blok is natuurlijk helemaal de bom
niet helemaal waar, de V12 van de McLaren F1 bestaat in feite uit tweemaal een E36 M3 moterblok.
pi_35881607
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:47 schreef Chillmeister het volgende:

[..]

ik heb het natuurlijk alleen over de grootte van de motor, niet over prestaties
ja, dat snap ik.

Door het verkrachten van de gewichtsverdeling met zo'n motor zou ik alleen eerder denken aan een turbo, de gewone 6 in lijn blokken zijn erg sterk dus moeten het best even met een turbo uit kunnen houden, en dan heb je niet zo'n erg gewichts issue. het is alleen wel wat zeldzamer als een engine swap geloof ik.
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_35883461


.
pi_35902206
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:51 schreef The_Dijkstra het volgende:
[afbeelding]

.
hoofdkantoor van amerika toch?
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 08:34:23 #267
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_35902266
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 08:29 schreef Inorbit het volgende:

[..]

hoofdkantoor van amerika toch?
München.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_35907749
Die 4 buizen kenmerkten iets. Cylinders, dacht ik ?
pi_35908055
Zuigers denk ik dan.
The gum you like, is coming back in style.
pi_35908469
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:58 schreef Inorbit het volgende:

[..]

ja, dat snap ik.

Door het verkrachten van de gewichtsverdeling met zo'n motor zou ik alleen eerder denken aan een turbo, de gewone 6 in lijn blokken zijn erg sterk dus moeten het best even met een turbo uit kunnen houden, en dan heb je niet zo'n erg gewichts issue. het is alleen wel wat zeldzamer als een engine swap geloof ik.
mosselman levert pasklare turbo kitjes voor zo ongeveer elke BMW low boost wel... dus geen andere zuigers enzo
Hopeloos benzine verslaafd
pi_35908606
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:47 schreef Chillmeister het volgende:

[..]

ik heb het natuurlijk alleen over de grootte van de motor, niet over prestaties
[..]

niet helemaal waar, de V12 van de McLaren F1 bestaat in feite uit tweemaal een E36 M3 moterblok.
dan ben ik fout geinformeerd

maar dan nog is er aardig wat power uit zo'n 5.6 V12 (CSi) te peuteren
Hopeloos benzine verslaafd
pi_35909918
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 10:47 schreef metallicattim het volgende:
Er zijn er genoeg die een M5 motor erin lepelen, zooo moeilijk moet dat dus niet zijn, al zie ik het mezelf nog niet doen haha

Maareh yup, wil je niet weer een 318i hebben?
Nope zeker geen 318i. Is fantastisch voor beginners maar heb het alweer gezien.

Als ik een koekblik koop ga ik een ragbak kopen om helemaal mee uit te leven, Honda Civic (1.3 1.4 1.5i maak nie uit) is een mooi voorbeeld.

Verder twijfel ik over motor, maar soms denk ik als ik later wat meer geld heb gewoon erbij kopen voor de mooie zomerdagen, CBR600f ofzo...
pi_35909999
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 08:34 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

München.
haha, bijna goed, in amerika hebben ze ook een appart gebouw geloof ik
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_35933909
dit is de BMW Information Technology Research Center USA





Ook niet verkeerd he!
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_35933962
en de BMW US Factory : Impressive!


Staan nog meer vette fotos op die site zoals deze:

<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')