Het verslijten van de bekleding van de bestuurdersstoel is helaas een typisch kwaaltje van de E30. Ik heb bijna dezelfde als deze; die heeft er ook last van. Stoel vervangen is een oplossing.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:00 schreef mar1m het volgende:
900 euro met nieuwe apk.
En dan zonder die stoelhoezen, of krijg je dan iets wat je liever niet wil zien?
Ik ben ook voor een 325i naar Utrecht gereden, dat is toen ook nix geworden, mjah zoiets moet je meerekenen in je zoektocht naar een goede wagen he, voor hetzelfde geld is het wel DE wagenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:01 schreef mar1m het volgende:
Ik moet er nog even over nadenken.
Ik zag gisteravond na mijn post dat je in kerkrade woont, en dat is toch wel ver weg vanuit Utrecht om even te kijken of proef te rijden.
Maar ik heb zeker wel interesse.
Wat is dat nou voor slap gelul? Achterwielaandrijving heerlijk op de snelweg?quote:achterwielaandrijfing is heerlijk op de snelweg
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:29 schreef suijkerbuijk het volgende:
achterwielaandrijfing is heerlijk op de snelweg
Je mist één ding als er bij een BMW iets kapot gaat kost het gelijk veel geld en dit is bij een golfje niet het geval want daar rijden er genoeg van en de onderdelen liggen onderhand voor het oprapen...quote:Op maandag 20 februari 2006 17:47 schreef metallicattim het volgende:
mjah, ik vraag ook weinig... koop jij maar eens een golfje voor 800 euro, die gaat geheid binnen een jaar flink kapot, BMW is toch bekend om de degelijke auto's die ze maken en ook nog jaren meegaan, want de 2002's en andere oltimers rijden nu nog steeds rond! En deze auto kunnen ook makkelijk oltimer worden zolang je ze maar goed behandeld.
laat eens wat zien, in het grote bmw topic, ik ben benieuwd, mtech.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:15 schreef metallicattim het volgende:
jah je hebt er die rijden 300.000 en gaan nog jaren mee en je hebt er die rijden 150.000 en vallen al uitmekaar...
Je moet een auto pas oordelen als je hem gezien hebt en in gereden hebt, want elke auto is anders. Elke auto is anders behandeld en onderhouden.
Kheb nu een 325i en die heeft om de 7000 km een kleine/grote beurt gehad vanaf zn geboorte.
Ding is echt supergoed onderhouden. Heb er ook flink voor betaald maargoed....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |