Nee ik leer het nooit, dus ik heb maar een leswagen gekocht!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Je kunt nog niet rijden?![]()
3.4L 400 PK. Iemand nog wat te zeiken dat BMW tegenwoordig zo nodig turbo's nodig heeft?quote:There'd likely be no BMW without motorsports, asserted the German maker's CEO, Helmut Panke, during a Geneva preview, Monday night. The automaker used the event to display its latest entry into the demanding Formula One series, as well as this version of the Z4 M Coupe. The track-ready version will make a whopping 400 horsepower out of its 3.4-liter in-line six. Expect the automaker to produce only a few hundred, according to company officials, with some expected to go to the U.S. when production begins mid-year. Whatever series it participates in, Panke said it is critical for the automaker to dominate. "BMW could not be the dynamic, most performance-focused car company if we weren't involved in motorsports," he insisted. "Step-by-step, we would lose our identity."
Mijn volgende ringtoy!quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:25 schreef Five_Aces het volgende:
[afbeelding]
[..]
3.4L 400 PK. Iemand nog wat te zeiken dat BMW tegenwoordig zo nodig turbo's nodig heeft?
oeeehoeheoheoeeoeoheheeeooooquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:25 schreef Five_Aces het volgende:
[afbeelding]
[..]
3.4L 400 PK. Iemand nog wat te zeiken dat BMW tegenwoordig zo nodig turbo's nodig heeft?
cruisecontrol is 1x het pookje naar voren tikken en je gaspedaal loslatenquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:46 schreef leolinedance het volgende:
Net een middagje wezen spelen met een BWM 320i
Wát een lekkere wagen zeg, ongelofelijk. Het begint al bij het starten, wanneer je de sleutel (het deel wat je vast hebt, geen ijzeren pinnetje) in het dashbord stopt. Een druk op de startknop en de geweldige motor komt tot leven.
Alles gaat met zoveel souplesse en hij is retesnel zonder dat je het daarwerkelijk merkt. Ook het bochtengedrag is van zeer hoog niveau. De achteruit vinden vond ik even lastig, maar als je het 3x gedaan hebt heb je het onder de knie.
Ik vond de bediening een beetje lastig, bepaalde dingen moest ik echt zoeken en de cruisecontroll heb ik zelfs nieteens aan de praat gekregen. De climate control vond ik daarintegen echt geweldig werken.
Van binnen is de auto prachtig in de lichtbruine bekleding, al oogt het dashbord een beetje saai. Maar ik vind het persoonlijk wel geweldig mooi en zakelijk.
Alles van de telefoon tot radio tot navigatie is vanaf het stuur te regelen (als je het vantevoren instelt natuurlijk) en de stoelen zaten heerlijk.
Mijn dag is weer geslaagd zoals jullie merken, en ik hoop dat ik deze auto snel weer eens mee uit kan nemen![]()
en in de CSL 360pk... zelfde motorblok... wel een straatautoquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:19 schreef Repeat het volgende:
Ja das geen straatauto
En ze maken er maar een paar honderd van. Ben benieuwd hoeveel vermogen die standaard M heeft... Ow de 343 pk van de M3, ik zie het al.
Welk pookje bedoel je? Op het stuur ergens? Ik was er toch wel zeker van dat er cruisecontrol op zat maar kon het echt niet vinden. Niet dat ik dat zou gebruiken maar wou het gewoon ff proberen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:06 schreef Youp het volgende:
[..]
cruisecontrol is 1x het pookje naar voren tikken en je gaspedaal loslaten
bochtengedrag en wegligging is iets waarmee BMW vooraan staat zeker met M-Technik onderstellen en natuurlijk echte M's en Z cars
overigens moet je eens met een 6cilinder gaan rijden een E90 320i is een beetje krap bemeten qua vermogen
en de sportstoelen uit de nieuwe BMW's zijn verkozen tot autostoel van het jaar door autoweek of autovisie of weet ik welk autoblad ookomdat je ze electrisch in breedte kan verstellen en daarnaast nog op 100 andere manieren en je hebt ook de mogelijkheid om lekker laag te zitten waardoor je een goed gevoel krijgt over de auto
links heb je de pook om de richting aan te geven... klein stukje er onder zit een kleiner pookje voor de cruise control...quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Welk pookje bedoel je? Op het stuur ergens? Ik was er toch wel zeker van dat er cruisecontrol op zat maar kon het echt niet vinden. Niet dat ik dat zou gebruiken maar wou het gewoon ff proberen.
Ik heb de auto maar weer bij de buurman geparkeerd, maar wat zou ik hem graag in de garage hebben staan.
De buurman is 3 maanden weg, en hij denkt dat het slecht is voor zijn auto om hem 4 maanden te laten staan op de banden, dat ze plat worden ofzoMaar ja, je hoort mij niet klagen hoor. Ik rijd zo nu en dan wel een ritje met zijn wagen hoor
![]()
edit: volgens de site van autoweek is cruisecontrol standaard op een 3-serie
Hmm vaag zeg. Daar heb ik toch een hoop mee lopen kloten. Maar kan het zijn dat het niet werkte omdat ik te zacht reed? Heb het nl. getest op een parkeerterreinquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:16 schreef Youp het volgende:
[..]
links heb je de pook om de richting aan te geven... klein stukje er onder zit een kleiner pookje voor de cruise control...
[afbeelding]
daar kan je t goed zien
gaat al met 3km/h ofzoquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hmm vaag zeg. Daar heb ik toch een hoop mee lopen kloten. Maar kan het zijn dat het niet werkte omdat ik te zacht reed? Heb het nl. getest op een parkeerterrein![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:21 schreef Youp het volgende:
[..]
gaat al met 3km/h ofzo
je moet het pookje van je af duwen en zeg 0,5 seconde vast houden dan kan je t loslaten en je gas loslatenen wanneer je het pookje dan weer van je af duwt versnel je en wanneer je het naar je toe trekt vertraag je... en wanneer je het dan naar boven of naar onder tikt zet je hem uit en als je dan op t knopje op t uiteinde duwt (zelfde als het knopje van de boardcomputer op het pookje van de richtingaangever) gaat hij naar de laatst gereden snelheid op de cruise control
dit is licht creme niet grijsquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hmm ik heb het knopje maar heel kort ingedrukt, waarschijnlijk niet lang genoeg. Maar je kunt er dus wel veel vette shit mee uithalen! Binnenkort maar weer eens gaan checken, goed excuus he![]()
De auto waar ik mee reed had trouwens een ander interieur als die foto. Geen grijs op het stuur en half leren stoelen volgens mijWel erg mooi!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |