abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35586415
mooieh auto essie

of moet ik mevrouw dekker zeggen?
Hopeloos benzine verslaafd
pi_35587258
haha, nou laten we het maar op essie houden!
Never trust a squirrel, it's just a rat in cuter outfit.
pi_35587308
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Je kunt nog niet rijden?
Nee ik leer het nooit, dus ik heb maar een leswagen gekocht!
pi_35587918
als ik dat ding zo zie mis ik mn stageperiode weer ik wil weer in al dat spul rijden
pi_35589009
over twee jaar kan je em overkopen! haha
pi_35591468
nee bedankt, dan koop ik liever die van mn moeder (of die van mn stiefpa ) over
pi_35594280
hmmm, dit topic over het hoofd gezien, anders had ik me vraag wel hier gepost
Nothing to see here, carry on
  woensdag 1 maart 2006 @ 02:25:12 #158
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_35595278
quote:
There'd likely be no BMW without motorsports, asserted the German maker's CEO, Helmut Panke, during a Geneva preview, Monday night. The automaker used the event to display its latest entry into the demanding Formula One series, as well as this version of the Z4 M Coupe. The track-ready version will make a whopping 400 horsepower out of its 3.4-liter in-line six. Expect the automaker to produce only a few hundred, according to company officials, with some expected to go to the U.S. when production begins mid-year. Whatever series it participates in, Panke said it is critical for the automaker to dominate. "BMW could not be the dynamic, most performance-focused car company if we weren't involved in motorsports," he insisted. "Step-by-step, we would lose our identity."
3.4L 400 PK. Iemand nog wat te zeiken dat BMW tegenwoordig zo nodig turbo's nodig heeft?
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  woensdag 1 maart 2006 @ 03:53:44 #159
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_35595692
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 02:25 schreef Five_Aces het volgende:
[afbeelding]
[..]

3.4L 400 PK. Iemand nog wat te zeiken dat BMW tegenwoordig zo nodig turbo's nodig heeft?
Mijn volgende ringtoy!
Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
pi_35604794
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 02:25 schreef Five_Aces het volgende:
[afbeelding]
[..]

oeeehoeheoheoeeoeoheheeeoooo
pi_35605545
Ja das geen straatauto
En ze maken er maar een paar honderd van. Ben benieuwd hoeveel vermogen die standaard M heeft... Ow de 343 pk van de M3, ik zie het al.

[ Bericht 25% gewijzigd door Repeat op 01-03-2006 14:28:13 ]
  woensdag 1 maart 2006 @ 14:46:53 #162
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_35606584
http://www.speedarena.com(...)r/article_6494.shtml

uitgebreider verhaal. Daar hebben ze het alleen over een 3.2L blok, inderdaad zelfde boring&slag als de S54 maar oa een hogere CR.

Prijskaartje wat er aan hangt is ook leuk
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  woensdag 1 maart 2006 @ 18:46:44 #163
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_35615140
Net een middagje wezen spelen met een BWM 320i

Wát een lekkere wagen zeg, ongelofelijk. Het begint al bij het starten, wanneer je de sleutel (het deel wat je vast hebt, geen ijzeren pinnetje) in het dashbord stopt. Een druk op de startknop en de geweldige motor komt tot leven.
Alles gaat met zoveel souplesse en hij is retesnel zonder dat je het daarwerkelijk merkt. Ook het bochtengedrag is van zeer hoog niveau. De achteruit vinden vond ik even lastig, maar als je het 3x gedaan hebt heb je het onder de knie.
Ik vond de bediening een beetje lastig, bepaalde dingen moest ik echt zoeken en de cruisecontroll heb ik zelfs nieteens aan de praat gekregen. De climate control vond ik daarintegen echt geweldig werken.
Van binnen is de auto prachtig in de lichtbruine bekleding, al oogt het dashbord een beetje saai. Maar ik vind het persoonlijk wel geweldig mooi en zakelijk.
Alles van de telefoon tot radio tot navigatie is vanaf het stuur te regelen (als je het vantevoren instelt natuurlijk) en de stoelen zaten heerlijk.

Mijn dag is weer geslaagd zoals jullie merken, en ik hoop dat ik deze auto snel weer eens mee uit kan nemen
pi_35626760
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 18:46 schreef leolinedance het volgende:
Net een middagje wezen spelen met een BWM 320i

Wát een lekkere wagen zeg, ongelofelijk. Het begint al bij het starten, wanneer je de sleutel (het deel wat je vast hebt, geen ijzeren pinnetje) in het dashbord stopt. Een druk op de startknop en de geweldige motor komt tot leven.
Alles gaat met zoveel souplesse en hij is retesnel zonder dat je het daarwerkelijk merkt. Ook het bochtengedrag is van zeer hoog niveau. De achteruit vinden vond ik even lastig, maar als je het 3x gedaan hebt heb je het onder de knie.
Ik vond de bediening een beetje lastig, bepaalde dingen moest ik echt zoeken en de cruisecontroll heb ik zelfs nieteens aan de praat gekregen. De climate control vond ik daarintegen echt geweldig werken.
Van binnen is de auto prachtig in de lichtbruine bekleding, al oogt het dashbord een beetje saai. Maar ik vind het persoonlijk wel geweldig mooi en zakelijk.
Alles van de telefoon tot radio tot navigatie is vanaf het stuur te regelen (als je het vantevoren instelt natuurlijk) en de stoelen zaten heerlijk.

Mijn dag is weer geslaagd zoals jullie merken, en ik hoop dat ik deze auto snel weer eens mee uit kan nemen
cruisecontrol is 1x het pookje naar voren tikken en je gaspedaal loslaten

bochtengedrag en wegligging is iets waarmee BMW vooraan staat zeker met M-Technik onderstellen en natuurlijk echte M's en Z cars

overigens moet je eens met een 6cilinder gaan rijden een E90 320i is een beetje krap bemeten qua vermogen

en de sportstoelen uit de nieuwe BMW's zijn verkozen tot autostoel van het jaar door autoweek of autovisie of weet ik welk autoblad ook omdat je ze electrisch in breedte kan verstellen en daarnaast nog op 100 andere manieren en je hebt ook de mogelijkheid om lekker laag te zitten waardoor je een goed gevoel krijgt over de auto
pi_35626790
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 14:19 schreef Repeat het volgende:
Ja das geen straatauto
En ze maken er maar een paar honderd van. Ben benieuwd hoeveel vermogen die standaard M heeft... Ow de 343 pk van de M3, ik zie het al.
en in de CSL 360pk... zelfde motorblok... wel een straatauto
  woensdag 1 maart 2006 @ 23:12:30 #166
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_35626991
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 23:06 schreef Youp het volgende:

[..]

cruisecontrol is 1x het pookje naar voren tikken en je gaspedaal loslaten

bochtengedrag en wegligging is iets waarmee BMW vooraan staat zeker met M-Technik onderstellen en natuurlijk echte M's en Z cars

overigens moet je eens met een 6cilinder gaan rijden een E90 320i is een beetje krap bemeten qua vermogen

en de sportstoelen uit de nieuwe BMW's zijn verkozen tot autostoel van het jaar door autoweek of autovisie of weet ik welk autoblad ook omdat je ze electrisch in breedte kan verstellen en daarnaast nog op 100 andere manieren en je hebt ook de mogelijkheid om lekker laag te zitten waardoor je een goed gevoel krijgt over de auto
Welk pookje bedoel je? Op het stuur ergens? Ik was er toch wel zeker van dat er cruisecontrol op zat maar kon het echt niet vinden. Niet dat ik dat zou gebruiken maar wou het gewoon ff proberen.

Ik heb de auto maar weer bij de buurman geparkeerd, maar wat zou ik hem graag in de garage hebben staan.
De buurman is 3 maanden weg, en hij denkt dat het slecht is voor zijn auto om hem 4 maanden te laten staan op de banden, dat ze plat worden ofzo Maar ja, je hoort mij niet klagen hoor. Ik rijd zo nu en dan wel een ritje met zijn wagen hoor

edit: volgens de site van autoweek is cruisecontrol standaard op een 3-serie. En een E90 6-cilinder heb ik jammer genoeg niet tot mijn beschikking
pi_35627168
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 23:12 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Welk pookje bedoel je? Op het stuur ergens? Ik was er toch wel zeker van dat er cruisecontrol op zat maar kon het echt niet vinden. Niet dat ik dat zou gebruiken maar wou het gewoon ff proberen.

Ik heb de auto maar weer bij de buurman geparkeerd, maar wat zou ik hem graag in de garage hebben staan.
De buurman is 3 maanden weg, en hij denkt dat het slecht is voor zijn auto om hem 4 maanden te laten staan op de banden, dat ze plat worden ofzo Maar ja, je hoort mij niet klagen hoor. Ik rijd zo nu en dan wel een ritje met zijn wagen hoor

edit: volgens de site van autoweek is cruisecontrol standaard op een 3-serie
links heb je de pook om de richting aan te geven... klein stukje er onder zit een kleiner pookje voor de cruise control...

daar kan je t goed zien
  woensdag 1 maart 2006 @ 23:18:09 #168
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_35627218
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 23:16 schreef Youp het volgende:

[..]

links heb je de pook om de richting aan te geven... klein stukje er onder zit een kleiner pookje voor de cruise control...

[afbeelding]

daar kan je t goed zien
Hmm vaag zeg. Daar heb ik toch een hoop mee lopen kloten. Maar kan het zijn dat het niet werkte omdat ik te zacht reed? Heb het nl. getest op een parkeerterrein
pi_35627366
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 23:18 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hmm vaag zeg. Daar heb ik toch een hoop mee lopen kloten. Maar kan het zijn dat het niet werkte omdat ik te zacht reed? Heb het nl. getest op een parkeerterrein
gaat al met 3km/h ofzo

je moet het pookje van je af duwen en zeg 0,5 seconde vast houden dan kan je t loslaten en je gas loslaten en wanneer je het pookje dan weer van je af duwt versnel je en wanneer je het naar je toe trekt vertraag je... en wanneer je het dan naar boven of naar onder tikt zet je hem uit en als je dan op t knopje op t uiteinde duwt (zelfde als het knopje van de boardcomputer op het pookje van de richtingaangever) gaat hij naar de laatst gereden snelheid op de cruise control
  woensdag 1 maart 2006 @ 23:23:35 #170
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_35627436
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 23:21 schreef Youp het volgende:

[..]

gaat al met 3km/h ofzo

je moet het pookje van je af duwen en zeg 0,5 seconde vast houden dan kan je t loslaten en je gas loslaten en wanneer je het pookje dan weer van je af duwt versnel je en wanneer je het naar je toe trekt vertraag je... en wanneer je het dan naar boven of naar onder tikt zet je hem uit en als je dan op t knopje op t uiteinde duwt (zelfde als het knopje van de boardcomputer op het pookje van de richtingaangever) gaat hij naar de laatst gereden snelheid op de cruise control

Hmm ik heb het knopje maar heel kort ingedrukt, waarschijnlijk niet lang genoeg. Maar je kunt er dus wel veel vette shit mee uithalen! Binnenkort maar weer eens gaan checken, goed excuus he

De auto waar ik mee reed had trouwens een ander interieur als die foto. Geen grijs op het stuur en half leren stoelen volgens mij Wel erg mooi!
pi_35629612
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 23:23 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hmm ik heb het knopje maar heel kort ingedrukt, waarschijnlijk niet lang genoeg. Maar je kunt er dus wel veel vette shit mee uithalen! Binnenkort maar weer eens gaan checken, goed excuus he

De auto waar ik mee reed had trouwens een ander interieur als die foto. Geen grijs op het stuur en half leren stoelen volgens mij Wel erg mooi!
dit is licht creme niet grijs vol leder sportinterieur (zelfde stoelen als het sportinterieur van de E90) en het is een E87 120i
pi_35636227
Ik zoek nog een set originele M-contour velgen voor onder mijn E36. Weet iemand nog iets liggen?

The gum you like, is coming back in style.
pi_35636333
Alpina classic 17''/18'' (immi mag) is ook goed. Mèt band aub!
The gum you like, is coming back in style.
pi_35641515
Stond een setje op marktplaats meen ik.
Nederland is veel te links. Zowel op de snelweg als in de politiek!
E36 328i Executive Coupé - M50 intake - M3 exhaust - M3 pack -
Est. power: 230PK / 300Nm. / Weight: 1360kg empty
0-100: 6.8sec; GPS top: 247km/u;
  donderdag 2 maart 2006 @ 15:11:43 #175
25953 JWD
Renault Sport Spider
pi_35643272
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 23:21 schreef Youp het volgende:

[..]

gaat al met 3km/h ofzo
Bijna goed, vanaf 30 km/h doet hij het
1999 Renault Sport Spider - 200 pk - 890kg - 0-100 in 6,2 sec - Top 225 Km/h
pi_35647440
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:11 schreef JWD het volgende:

[..]

dan moet ik het toch nog eens proberen! ik meen dat ik al eens met erg lage snelheid (wel volledig ontkoppelt) dat ding in heb kunnen schakelen
  donderdag 2 maart 2006 @ 17:36:53 #177
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_35648903
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:11 schreef JWD het volgende:

[..]

Daarom deed ie het dus niet!!
  donderdag 2 maart 2006 @ 18:55:30 #178
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_35651631
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 23:16 schreef Youp het volgende:

[..]

[afbeelding]

daar kan je t goed zien
Waarom zit dat niet meer op de knoppen op het stuur? Links stereo en telefoon, rechts cruisecontrol (E46) Werkt mi. prima. En wat kan je nu (E90)bedienen met die stuurknoppen?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_35652576
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 18:55 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Waarom zit dat niet meer op de knoppen op het stuur? Links stereo en telefoon, rechts cruisecontrol (E46) Werkt mi. prima. En wat kan je nu (E90)bedienen met die stuurknoppen?
telefoon, radio volume, zenders, en input (cd, aux, tuner), airco (binnencirculatie aan of uit of op automaat)

en in het geval van I-Drive vervallen de input en de binnencirculatie en krijg je 2 instelbare toetsen (vage symbooltjes) waar je zelf een functie aan kan geven

er zit er geloof ik ook nog 1 op voor spraakherkenning... (links) moet je dat natuurlijk wel hebben anders doet deze knop niks

ik trouwens zeggen dat ik persoonlijk het pookje een makkelijker systeem vind dan de "ouderwetse" knoppen op het stuur voor de cruise control
  donderdag 2 maart 2006 @ 19:22:54 #180
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_35652716
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 19:18 schreef Youp het volgende:

[..]

ik trouwens zeggen dat ik persoonlijk het pookje een makkelijker systeem vind dan de "ouderwetse" knoppen op het stuur voor de cruise control
thx

Het blijft trouwens een lelijke dash met zo'n Viewmaster gat in het midden
pi_35653156
kan ik ook niet met je eens zijn zeker het E60 en E90 dash zijn mooi geworden

mooier als die van de 6serie...

pi_35653325
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 08:53 schreef essiedepessie het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Niet zulke mooie fotos, maar bij deze mijn nieuwe toet, waar inmiddels al weer 14500 km op staat. Heb hem vanaf 3 januari en hij is fabulous!
Mooie vrouw, mooie auto. Wanneer kan ik beginnen met lessen?
pi_35653361
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 19:18 schreef Youp het volgende:

[..]

telefoon, radio volume, zenders, en input (cd, aux, tuner), airco (binnencirculatie aan of uit of op automaat)

en in het geval van I-Drive vervallen de input en de binnencirculatie en krijg je 2 instelbare toetsen (vage symbooltjes) waar je zelf een functie aan kan geven

er zit er geloof ik ook nog 1 op voor spraakherkenning... (links) moet je dat natuurlijk wel hebben anders doet deze knop niks

[afbeelding]

Schaam je Youp Dat is niet voor spraakherkenning, dat is om de telefoon op te nemen!
pi_35653521
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 19:40 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Schaam je Youp Dat is niet voor spraakherkenning, dat is om de telefoon op te nemen!
er zitten er daar 2 1 om de telefoon op te nemen... en 1.... ?

ik weet dat we een E90 gehad hebben op stage met spraakherkenning
pi_35653586
De bovenste om de telefoon op te nemen, en de onderste om door je telefoonboek te scrollen?
  donderdag 2 maart 2006 @ 19:47:01 #186
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_35653591
Dat gezichtje is bij de E46 de toets om een uitgaand gesprek te beginnen.
Dat hoorntje ken ik niet

Dash E46, echt veul en veul gaver

Lelijk plaatje van mijn eigen dash:

[ Bericht 23% gewijzigd door Hyperdude op 02-03-2006 19:56:42 ]
pi_35653995
Dat is toch met TV enzo
  donderdag 2 maart 2006 @ 20:02:33 #188
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_35654109
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 19:59 schreef Geqxon het volgende:
Dat is toch met TV enzo
Met teletekst met "vergrootglas"

Hele ding nog nooit gebruikt behalve om te kijken OF het überhaupt werkte!

Ik ga nu ff proberen of ik er een fatsoenlijke foto van kan maken

zo terug ( jaja tijd teveel, vrouwtje de deur uit enzo )

[ Bericht 14% gewijzigd door Hyperdude op 02-03-2006 20:19:25 ]
pi_35654131
Het is jammer dat je tegenwoordig geen kopspijkers meer kan kijken ja.
  donderdag 2 maart 2006 @ 20:18:59 #190
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_35654614
Philip Freriks eens een keer in iets beters dan een XM:

Teletekst gewoon:

Teletekst "zoom":

Geen kopspijkers op de TV vanavond
pi_35654683
Weet je wel niet hoe pimp! Kun je mooi dames mee verleiden

Hey meisje! Hey meisje! Hey! Studio sport kijken?
  donderdag 2 maart 2006 @ 20:23:41 #192
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_35654786
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 20:21 schreef Geqxon het volgende:
Weet je wel niet hoe pimp! Kun je mooi dames mee verleiden

Hey meisje! Hey meisje! Hey! Studio sport kijken?
Nog niets van gemerkt
pi_35654838
Even je raampje opendraaien, en keihard Jack van Gelder door je speakers laten blaten. Is weer eens wat anders dan 50 cent dat ik hier uit gemiddelde BMW hoor bleren, maar het trekt zeker wel dames aan
pi_35657656
jammer dat je geen groot navi scherm (met CD frontloader ipv dat kansloze tape deck) hebt hyper
  donderdag 2 maart 2006 @ 21:52:20 #195
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_35658162
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 21:39 schreef Youp het volgende:
jammer dat je geen groot navi scherm (met CD frontloader ipv dat kansloze tape deck) hebt hyper
Ik ga dat echt niet ombouwen. TV kijk ik niet.
En voor de navigatie gebruik ik veel liever de stem van mijn Duitse Meesteres!

En mijn Modern Talking cassettes zijn de BOMB
pi_35658256
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 21:52 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Ik ga dat echt niet ombouwen. TV kijk ik niet.
En voor de navigatie gebruik ik veel liever de stem van mijn Duitse Meesteres!

En mijn Modern Talking cassettes zijn de BOMB
niet voor TV maar gewoon voor alles zo'n schermpje wat lekker automatisch weg schuift is ook wel pimp en het ziet er een stuk beter uit imo

maar het is wel rete veel te duur om t zo ff om te bouwen
  donderdag 2 maart 2006 @ 22:16:12 #197
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_35659150
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 21:54 schreef Youp het volgende:

maar het is wel rete veel te duur om t zo ff om te bouwen
65 52 6 913 387 Wide Screen Bildschirm 1473.20 ¤
65 52 8 385 451 Rahmen Bordmonitor 23.78¤
Preise sind inkl. Mwst.

Op Ebay kan het vast wel goedkoper.

Haal ik liever een 2 setjes Pilot Sport 2
pi_35678195
http://www.marktplaats.nl(...)zLFKt8%253D%26df%3D1

V6....

5000 euro om hem te verneuken
pi_35679757
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:22 schreef The_Dijkstra het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)zLFKt8%253D%26df%3D1

V6....

5000 euro om hem te verneuken
omgebouwd naar M3 monster

een monster is het ja... letterlijk, wat een gruwelijke grafbak
  vrijdag 3 maart 2006 @ 16:42:01 #200
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_35683775
omg... moet je zn nederlands eens zien...
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')