dan moet ik het toch nog eens proberen! ik meen dat ik al eens met erg lage snelheid (wel volledig ontkoppelt) dat ding in heb kunnen schakelenquote:
Waarom zit dat niet meer op de knoppen op het stuur? Links stereo en telefoon, rechts cruisecontrol (E46) Werkt mi. prima. En wat kan je nu (E90)bedienen met die stuurknoppen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:16 schreef Youp het volgende:
[..]
links heb je de pook om de richting aan te geven... klein stukje er onder zit een kleiner pookje voor de cruise control...
[afbeelding]
daar kan je t goed zien
telefoon, radio volume, zenders, en input (cd, aux, tuner), airco (binnencirculatie aan of uit of op automaat)quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:55 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Waarom zit dat niet meer op de knoppen op het stuur? Links stereo en telefoon, rechts cruisecontrol (E46) Werkt mi. prima. En wat kan je nu (E90)bedienen met die stuurknoppen?
thxquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:18 schreef Youp het volgende:
[..]
ik trouwens zeggen dat ik persoonlijk het pookje een makkelijker systeem vind dan de "ouderwetse" knoppen op het stuur voor de cruise control
Mooie vrouw, mooie auto. Wanneer kan ik beginnen met lessen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:53 schreef essiedepessie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet zulke mooie fotos, maar bij deze mijn nieuwe toet, waar inmiddels al weer 14500 km op staat. Heb hem vanaf 3 januari en hij is fabulous!![]()
Schaam je Youpquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:18 schreef Youp het volgende:
[..]
telefoon, radio volume, zenders, en input (cd, aux, tuner), airco (binnencirculatie aan of uit of op automaat)
en in het geval van I-Drive vervallen de input en de binnencirculatie en krijg je 2 instelbare toetsen (vage symbooltjes) waar je zelf een functie aan kan geven
er zit er geloof ik ook nog 1 op voor spraakherkenning... (links) moet je dat natuurlijk wel hebben anders doet deze knop niks
[afbeelding]
ik trouwens zeggen dat ik persoonlijk het pookje een makkelijker systeem vind dan de "ouderwetse" knoppen op het stuur voor de cruise control
er zitten er daar 2quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Schaam je YoupDat is niet voor spraakherkenning, dat is om de telefoon op te nemen!
![]()
Met teletekst met "vergrootglas"quote:
Nog niets van gemerktquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:21 schreef Geqxon het volgende:
Weet je wel niet hoe pimp! Kun je mooi dames mee verleiden
Hey meisje! Hey meisje! Hey! Studio sport kijken?
Ik ga dat echt niet ombouwen. TV kijk ik niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:39 schreef Youp het volgende:
jammer dat je geen groot navi scherm (met CD frontloader ipv dat kansloze tape deck) hebt hyper
niet voor TV maar gewoon voor allesquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:52 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik ga dat echt niet ombouwen. TV kijk ik niet.
En voor de navigatie gebruik ik veel liever de stem van mijn Duitse Meesteres!
En mijn Modern Talking cassettes zijn de BOMB![]()
65 52 6 913 387 Wide Screen Bildschirm 1473.20 ¤quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:54 schreef Youp het volgende:
maar het is wel rete veel te duur om t zo ff om te bouwen
omgebouwd naar M3 monsterquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:22 schreef The_Dijkstra het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)zLFKt8%253D%26df%3D1
V6....
5000 euro om hem te verneuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |