abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 februari 2006 @ 23:00:41 #126
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_35425217
Dat ziet er strak uit zeg! ben zelf ook halfhalf (had geen uitgesproken voorkeur voor e30/e36) opzoek geweest naar een nette e30 325i, maar geen enkele goede kunnen vinden, oa. daarom nu dus de e36 gekocht
Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
pi_35432662
Jah het heeft eff geduurd... maar dan heb je ook wat he
Gelukkig had ik veel gedulg, want ik reed van te voiren al BMW dus dat viel nog mee

Ik laat hem zo, kwilde altijd al een Mtech2 dus deze is perfect voor mij.

Njah Hyperdude... het was mogelijk, ding leek echt superveel op die van jou, maargoed hehe
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  vrijdag 24 februari 2006 @ 11:00:04 #128
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_35436332
Weer nieuwe pics E92 (3-serie coupé)

meer hiero:

http://jack.sf.de1.cc/e92_spyshots_20022006.zip
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_35439399
wat lopen die knipperlichten gaar over de spiegels

voor de rest very nice
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
pi_35444933
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:03 schreef metallicattim het volgende:

[..]

Idd malachitgrün
Die deuk voorin is best klote... kost 80 euro bij een bedrijg om te laten maken en er zitten nog een paar deukjes in die echt wegmoeten. mjah de vader van de vriendin van mn neef ( jaja ) die is ontdeuker ( ofzoiets ) en die doet dat wel goedkoper.

Enige grote plannen die ik heb zijn:
Nieuwe uitlaat.
Nieuwe velgen

en wat kleinere plannetjes zoals
Shadowline
veerpootbrug
audio aanleggen
witte knippers
en nog wat van die kleine mods, maar laat hem voor de rest zoals ie is.
die uitlaat moet je zo houden, het is juist het kenmerk voor de kenner.
als je shadowline wilt mooet de chroom strip er af neem ik aan, ik weet niet of het kan, maar ik kan nog wel een stuk gebruiken voor rechtsboven. dus als je daar nog wat voor wilt vangen.

tip: als het nodig is, je olie vervangen. kost zo'n 25 euro en ik voelde hem toen gelijk soepeler lopen
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 17:13:39 #131
25953 JWD
Renault Sport Spider
pi_35449292
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 12:39 schreef Pharell het volgende:
wat lopen die knipperlichten gaar over de spiegels

voor de rest very nice
Als je goed kijkt zie je dat het gewoon stickers zijn, doet BMW bij de meeste proto's waarschijnlijk om niet-autokenners te laten denken dat het een Mercedes is of iets dergelijks.
1999 Renault Sport Spider - 200 pk - 890kg - 0-100 in 6,2 sec - Top 225 Km/h
pi_35449725
niet autokenners die wel die knipperlichten maar niet die grille herkennen?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 17:47:29 #133
25953 JWD
Renault Sport Spider
pi_35450501
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 17:25 schreef Repeat het volgende:
niet autokenners die wel die knipperlichten maar niet die grille herkennen?
Hmm... daar heb je een punt .
De logica ontgaat me ook een beetje maar feit is dat ze het de laatste tijd bij bijna alle proto's van BMW doen.
1999 Renault Sport Spider - 200 pk - 890kg - 0-100 in 6,2 sec - Top 225 Km/h
pi_35463831
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 15:21 schreef Inorbit het volgende:

[..]

die uitlaat moet je zo houden, het is juist het kenmerk voor de kenner.
als je shadowline wilt mooet de chroom strip er af neem ik aan, ik weet niet of het kan, maar ik kan nog wel een stuk gebruiken voor rechtsboven. dus als je daar nog wat voor wilt vangen.

tip: als het nodig is, je olie vervangen. kost zo'n 25 euro en ik voelde hem toen gelijk soepeler lopen
Kwil gewoon een nieuwe omdat de huidige best verrot uitziet.
Wil gewoon 2 mooie pijpjes, nix bijzonders... Geen DTM uitlaat ofzo die ik wel op de 318i heb, Ik begein steeds meer het originele van zo'n auto te waarderen!

Strips moeten er idd vanaf, kmoet nog eff informeren wat ze kosten moeten, kdenk dat ik ze het beste bij de dealer nieuw kan kopen.
Weet alleen nog niet of het wel makkelijk word om ze eraf te halen en hoe ik ze het beste weer vastzet.
Als ze er fatsoenlijk afkomen, laat ik je wel wat weten
Zal ik waarschijnlijk volgend weekend eens naar kijken.

Olie doe ik ook volgend weekend eff
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_35475524
Je kunt de chroomstrips natuurlijk ook overspuiten... maar misschien is dat wel duurder dan andere uithalen
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_35477202
Ik heb enkele maanden geleden ook een E30 gekocht. En ben er echt heel tevreden mee. Het gaat om een 318i uit '88. Bij aankoop 137.000 km gelopen, dat vind ik echt heel weinig voor zo'n oude auto. De wieldoppen vind ik niet echt sexy, misschien dat ik er ooit nog volgen onder smijt.
Tot nu toe alleen distributieriem uit voorzorg vervangen, en de uitlaat vervangen die doorgeroest was.

Echt een aanrader voor iedereen die een eerste auto zoekt. Heel degelijk, en heel betaalbaar. Verbruik is ook wel te doen met gemiddeld 1:11.

Volgende auto wordt zeker weer een BMW!

pi_35477635
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:01 schreef metallicattim het volgende:

[..]

Kwil gewoon een nieuwe omdat de huidige best verrot uitziet.
Wil gewoon 2 mooie pijpjes, nix bijzonders... Geen DTM uitlaat ofzo die ik wel op de 318i heb, Ik begein steeds meer het originele van zo'n auto te waarderen!

Strips moeten er idd vanaf, kmoet nog eff informeren wat ze kosten moeten, kdenk dat ik ze het beste bij de dealer nieuw kan kopen.
Weet alleen nog niet of het wel makkelijk word om ze eraf te halen en hoe ik ze het beste weer vastzet.
Als ze er fatsoenlijk afkomen, laat ik je wel wat weten
Zal ik waarschijnlijk volgend weekend eens naar kijken.

Olie doe ik ook volgend weekend eff
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 16:51:19 #138
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_35480181
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 15:03 schreef Vallformosa het volgende:

Echt een aanrader voor iedereen die een eerste auto zoekt. Heel degelijk, en heel betaalbaar. Verbruik is ook wel te doen met gemiddeld 1:11.

Volgende auto wordt zeker weer een BMW!

[afbeelding]
[afbeelding]
E30 is een prima beginnersotoo. ook erg handig bij BMW ( iig. nog bij E30) is dat je overal relatief gemakkelijk bij kunt. Je bent niet de halve middag bezig met plastic zooi weg te slopen als je een stel bougies wilt vernieuwen. Dus ook nog aardige otoo voor de beginnende klusser, en anders relatief weinig dure arbeidsuren nodig bij je favoriete garage.

Goede keus
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_35481893
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 16:51 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

E30 is een prima beginnersotoo. ook erg handig bij BMW ( iig. nog bij E30) is dat je overal relatief gemakkelijk bij kunt. Je bent niet de halve middag bezig met plastic zooi weg te slopen als je een stel bougies wilt vernieuwen. Dus ook nog aardige otoo voor de beginnende klusser, en anders relatief weinig dure arbeidsuren nodig bij je favoriete garage.

Goede keus
Ja idd, echt een auto waar je alles nog zonder veel problemen zelf kan doen. De auto uit de OP hebben we ook alles zelf aan gedaan.
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_35544989
Weer tijd voor pics:

Circuitdag gehad:

Vol accelereren, weinig speling @ achterbanden

Linker voorwiel had weinig te doen in deze bocht

En dan nog een filmpje van een medelid in mijn auto:
klik

En een fillempje van mijzelf in actie:
https://s63.yousendit.com/d.aspx?id=2HNN0HKRCHNUG1PEPFC3A6AZE1
Nederland is veel te links. Zowel op de snelweg als in de politiek!
E36 328i Executive Coupé - M50 intake - M3 exhaust - M3 pack -
Est. power: 230PK / 300Nm. / Weight: 1360kg empty
0-100: 6.8sec; GPS top: 247km/u;
pi_35551622
gaaf!!

en nog gemeet met daNpy ook zie ik
Hopeloos benzine verslaafd
pi_35551678
Even een reactie op de topictitel; Volgens mij is de e30 zo langzamerhand al een klassieker hoor. Vooral de 325i.
Ze beginnen alweer in prijs te stijgen namelijk.
The gum you like, is coming back in style.
pi_35551727
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:32 schreef metallicattim het volgende:
In het topic waar ik mn 318 verkoop werd me verzocht fotos te plaatsen van mn nieuwe e30 325i

nou here goes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
WOW!

Echt een beauty van een auto.

Mijn complimenten!!!
  maandag 27 februari 2006 @ 19:47:54 #144
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_35552278
quote:
Op maandag 27 februari 2006 19:31 schreef Youp het volgende:
gaaf!!

en nog gemeet met daNpy ook zie ik
Wie niet. Staan in het verkeerde topic die pics

video van M3 zaterdag In MP4 format.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_35565275

Niet zulke mooie fotos, maar bij deze mijn nieuwe toet, waar inmiddels al weer 14500 km op staat. Heb hem vanaf 3 januari en hij is fabulous!
Never trust a squirrel, it's just a rat in cuter outfit.
pi_35569397
zie niet zo veel..
pi_35569413
Nee ik ook niet.
pi_35576735
zo net even met verzekeringen gebeld voor mn Tii-tje... bij unive (waar ik mn KTM verzekerd heb) willen ze hem niet oldtimer verzekeren met de motor als primaire voertuig, kunnen ze hem wel gewoon verzekeren maar dan blijkt dat ik 19 ben en het ding 98kw heeft en dan mag het nog niet (vorig jaar al geprobeerd)

toen naar Unigarant gebeld...
motor als primaire voertuig? geen probleem motor bij andere maatschappij verzekerd? geen probleem (alleen even papieren enzo kopiëren) auto oldtimer verzekeren : 75 euro per jaar WA en ALL RISK bij een taxatiewaarde van 8000 euro is 260 euro inclusief alles op mijn naam leeftijd van me was ook geen probleem daar het een echte oldtimer betreft de auto maar 7500km per jaar gaat rijden (dat is het maximum waarbij ze hem oldtimer verzekeren)

Unigarant
pi_35583523
kun je ze nu wel zien???
Never trust a squirrel, it's just a rat in cuter outfit.
pi_35584716
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 08:53 schreef essiedepessie het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Niet zulke mooie fotos, maar bij deze mijn nieuwe toet, waar inmiddels al weer 14500 km op staat. Heb hem vanaf 3 januari en hij is fabulous!
Je kunt nog niet rijden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')