die uitlaat moet je zo houden, het is juist het kenmerk voor de kenner.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:03 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Idd malachitgrün
Die deuk voorin is best klote... kost 80 euro bij een bedrijg om te laten maken en er zitten nog een paar deukjes in die echt wegmoeten. mjah de vader van de vriendin van mn neef ( jaja ) die is ontdeuker ( ofzoiets ) en die doet dat wel goedkoper.
Enige grote plannen die ik heb zijn:
Nieuwe uitlaat.
Nieuwe velgen
en wat kleinere plannetjes zoals
Shadowline
veerpootbrug
audio aanleggen
witte knippers
en nog wat van die kleine mods, maar laat hem voor de rest zoals ie is.
Als je goed kijkt zie je dat het gewoon stickers zijn, doet BMW bij de meeste proto's waarschijnlijk om niet-autokenners te laten denken dat het een Mercedes is of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:39 schreef Pharell het volgende:
wat lopen die knipperlichten gaar over de spiegels
voor de rest very nice
Hmm... daar heb je een puntquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:25 schreef Repeat het volgende:
niet autokenners die wel die knipperlichten maar niet die grille herkennen?![]()
Kwil gewoon een nieuwe omdat de huidige best verrot uitziet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:21 schreef Inorbit het volgende:
[..]
die uitlaat moet je zo houden, het is juist het kenmerk voor de kenner.
als je shadowline wilt mooet de chroom strip er af neem ik aan, ik weet niet of het kan, maar ik kan nog wel een stuk gebruiken voor rechtsboven. dus als je daar nog wat voor wilt vangen.
tip: als het nodig is, je olie vervangen. kost zo'n 25 euro en ik voelde hem toen gelijk soepeler lopen
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:01 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Kwil gewoon een nieuwe omdat de huidige best verrot uitziet.
Wil gewoon 2 mooie pijpjes, nix bijzonders... Geen DTM uitlaat ofzo die ik wel op de 318i heb, Ik begein steeds meer het originele van zo'n auto te waarderen!
Strips moeten er idd vanaf, kmoet nog eff informeren wat ze kosten moeten, kdenk dat ik ze het beste bij de dealer nieuw kan kopen.
Weet alleen nog niet of het wel makkelijk word om ze eraf te halen en hoe ik ze het beste weer vastzet.
Als ze er fatsoenlijk afkomen, laat ik je wel wat weten
Zal ik waarschijnlijk volgend weekend eens naar kijken.
Olie doe ik ook volgend weekend eff
E30 is een prima beginnersotoo. ook erg handig bij BMW ( iig. nog bij E30) is dat je overal relatief gemakkelijk bij kunt. Je bent niet de halve middag bezig met plastic zooi weg te slopen als je een stel bougies wilt vernieuwen. Dus ook nog aardige otoo voor de beginnende klusser, en anders relatief weinig dure arbeidsuren nodig bij je favoriete garage.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:03 schreef Vallformosa het volgende:
Echt een aanrader voor iedereen die een eerste auto zoekt. Heel degelijk, en heel betaalbaar. Verbruik is ook wel te doen met gemiddeld 1:11.
Volgende auto wordt zeker weer een BMW!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja idd, echt een auto waar je alles nog zonder veel problemen zelf kan doen. De auto uit de OP hebben we ook alles zelf aan gedaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:51 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
E30 is een prima beginnersotoo. ook erg handig bij BMW ( iig. nog bij E30) is dat je overal relatief gemakkelijk bij kunt. Je bent niet de halve middag bezig met plastic zooi weg te slopen als je een stel bougies wilt vernieuwen. Dus ook nog aardige otoo voor de beginnende klusser, en anders relatief weinig dure arbeidsuren nodig bij je favoriete garage.![]()
Goede keus![]()
WOW!quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:32 schreef metallicattim het volgende:
In het topic waar ik mn 318 verkoop werd me verzocht fotos te plaatsen van mn nieuwe e30 325i
nou here goes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wie niet. Staan in het verkeerde topic die picsquote:Op maandag 27 februari 2006 19:31 schreef Youp het volgende:
gaaf!!
en nog gemeet met daNpy ook zie ik
Je kunt nog niet rijden?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:53 schreef essiedepessie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet zulke mooie fotos, maar bij deze mijn nieuwe toet, waar inmiddels al weer 14500 km op staat. Heb hem vanaf 3 januari en hij is fabulous!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |