130 PK.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:27 schreef Inorbit het volgende:
[..]
so 190 nog, hoeveel pk heeft dat ding dan
Interesse dan? Alles is te koop voor het juiste bedragquote:Op maandag 20 februari 2006 18:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Strak zo met die spoiler![]()
![]()
Wanneer verkoop je de auto?
Ik vind hem toch erg stug. Laten we het zo zeggen, iig stug genoeg om niet aan te lopenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:57 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
Mja ik vond hem nog wat aan de slappe kant staan. Maar goed weet ook niet hoe een normale 328 rijd dus dat kan het wezen
Mjah, oud profiel enzoquote:Op maandag 20 februari 2006 20:13 schreef Pharell het volgende:
[afbeelding]
toch jammer dat ie in de kreukels heeft gelegen
en je bent 18 doet mbo ict en dan rij je in zo'n auto? hoe de neuk doe je dat danof is het toch maar de auto van paps?
![]()
en 190nm... op 1040kgquote:
mwah... 1500pk was al haalbaar met 1500cc.... dit is 2 liter... moet toch ook wel 1500pk uit te persen zijn en dan is het ietwat betrouwbaarderquote:En een paar jaar later 1000 PK in F1 uitvoering![]()
1000pk. daarmee moet je wel kunnen driften, misschienquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:45 schreef Youp het volgende:
[..]
en 190nm... op 1040kg
[..]
mwah... 1500pk was al haalbaar met 1500cc.... dit is 2 liter... moet toch ook wel 1500pk uit te persen zijn en dan is het ietwat betrouwbaarder![]()
![]()
t zou wel wat zijn zeg.... gewoon een standaard touring van buiten... en dan gewoon fokking 1000+pk onder de kap
BMW M10 motoren![]()
Die ziet er ook nog erg mooi uitquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:32 schreef metallicattim het volgende:
In het topic waar ik mn 318 verkoop werd me verzocht fotos te plaatsen van mn nieuwe e30 325i
nou here goes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mooooooooooooooi! en vanaf blijven!!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:32 schreef metallicattim het volgende:
In het topic waar ik mn 318 verkoop werd me verzocht fotos te plaatsen van mn nieuwe e30 325i
nou here goes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
in de 5 bij 10km/hquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:42 schreef Inorbit het volgende:
[..]
1000pk. daarmee moet je wel kunnen driften, misschien
Idd malachitgrünquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:58 schreef Hyperdude het volgende:
Cool zo'n 325![]()
Lijkt wel Malachitgrün of zie ik dat verkeerd? Kan je die deuk rechtsvoor laten "stylen" of is dat iets meer dan het op de foto lijkt? Nog meer plannen ermee?
Moet wel lachen, destijds keidure otoos en dan moet je nog met de hand je raampie zwengelen. Ach, dan is het ook simpeler te fixen.
Zijn toevallig geen iX velgen vrees ik!?quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:03 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Idd malachitgrün
Die deuk voorin is best klote... kost 80 euro bij een bedrijg om te laten maken en er zitten nog een paar deukjes in die echt wegmoeten. mjah de vader van de vriendin van mn neef ( jaja ) die is ontdeuker ( ofzoiets ) en die doet dat wel goedkoper.
Enige grote plannen die ik heb zijn:
Nieuwe uitlaat.
Nieuwe velgen
Hou ons op de hoogtequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:39 schreef Youp het volgende:
[..]
ja hij moet nou zo snel mogelijk af
en dan heb ik weer grootse plannen
euhe... rit gepland?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:29 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte, je wilt er zeker mee rijden van de zomer
(stomme vraag
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |