abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35272843
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:55 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Remblokken zijn vrijwel allemaal hetzelfde bij de E30, ik meen dat zelfs de blok hetzelfde is van een niet geventileerde schijf en een wel geventileerde,

Zelf heb ik ook nog 2 rembloksensoren liggen voor voor en achter.



Enne... LPG ...

Als iemand blokken nodig heeft:

[TK] Remblokken voor de meeste BMW E30 3-series...

Heb bij de Havam site gekeken en de artikelnummers voor 325i etc. is gewoon hetzelfde qua voorremblokken als een 318i...

Dus zal wel goed zitten...
  maandag 20 februari 2006 @ 17:58:39 #52
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_35295319
Fimlpje van CNN: politie achtervolging E90 330i

http://wmscnn.stream.aol.(...)ase.affl.affl.ws.wmv
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_35296777
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:53 schreef StefanP het volgende:
Beetje te ver verlaagd die BMW hierboven of niet? Lopen die wielen echt niet aan? Ook niet als je over een "deuk" in de weg rijdt en je vering flink inveert?
Nee... is een op maat set voor de auto van Bilstein, knappe jongen die de auto achter een hele cm naar beneden krijgt
Nederland is veel te links. Zowel op de snelweg als in de politiek!
E36 328i Executive Coupé - M50 intake - M3 exhaust - M3 pack -
Est. power: 230PK / 300Nm. / Weight: 1360kg empty
0-100: 6.8sec; GPS top: 247km/u;
pi_35297513
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:43 schreef vwk het volgende:
Zonder spoiler:
[afbeelding]

@Grave:
[afbeelding]
[afbeelding]

@St. Agatha:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Nieuwe bumpergrille:
[afbeelding]

Jezus loves BMW _O^ :
[afbeelding]

Een kapot geschoten burcht @ Siebengewald:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

@Kleve / Reichswald:
[afbeelding]
[afbeelding]

@oorlogskerkhof in Reichswald:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Twee burnout filmpjes (eigen terrein, had toestemming om wat soundopnames te maken )
link 1
link 2
Strak zo met die spoiler

Wanneer verkoop je de auto?
  maandag 20 februari 2006 @ 19:57:53 #55
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_35299912
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:41 schreef vwk het volgende:

[..]

Nee... is een op maat set voor de auto van Bilstein, knappe jongen die de auto achter een hele cm naar beneden krijgt
Mja ik vond hem nog wat aan de slappe kant staan. Maar goed weet ook niet hoe een normale 328 rijd dus dat kan het wezen
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_35300734


toch jammer dat ie in de kreukels heeft gelegen


en je bent 18 doet mbo ict en dan rij je in zo'n auto? hoe de neuk doe je dat dan of is het toch maar de auto van paps?

[ Bericht 44% gewijzigd door Pharell op 20-02-2006 20:19:21 ]
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
  maandag 20 februari 2006 @ 20:20:24 #57
97949 Rydell
Stijgt ook op zonder vleugels.
pi_35301048
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:13 schreef Pharell het volgende:
[afbeelding]

toch jammer dat ie in de kreukels heeft gelegen
Whahaha, jij bent een slecht persoon! De iX ziet er op het moment ongeveer hetzelfde uit aan de voorzijde. Schrale troost voor mijn ego, is dat ik dat niet zelf gedaan heb!
  maandag 20 februari 2006 @ 20:24:40 #58
97949 Rydell
Stijgt ook op zonder vleugels.
pi_35301248
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:45 schreef Mr._T-Rex het volgende:

[..]

wat een vette velgen op die automaat
Thanks! Bewijst ook wel dat 17 inch écht genoeg is onder een E30. Maar die 18 inch DTM's zijn ook wel cool.
pi_35302290
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:24 schreef Rydell het volgende:

[..]

Thanks! Bewijst ook wel dat 17 inch écht genoeg is onder een E30. Maar die 18 inch DTM's zijn ook wel cool.
Had je die velgen nieuw gekocht? Past dat zonder spoorverbreders ofzo?
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  maandag 20 februari 2006 @ 22:16:17 #60
97949 Rydell
Stijgt ook op zonder vleugels.
pi_35307010
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:45 schreef Mr._T-Rex het volgende:

[..]

Had je die velgen nieuw gekocht? Past dat zonder spoorverbreders ofzo?
Ik kocht ze van iemand die ze onder zijn E30 Touring had gehad. Paste gewoon zonder spoorverbreders. Weet alleen het merk even niet meer. Iets met drie letters, maar geen BBS, CMS, ATS, of MAK. Was wel cool met die BMW plaatjes erop. Zijn van die mooie dikke plakstickers die een klein beetje bol lopen. 4 voor ¤10,- bij BMW Klaas Visser Lelystad. Of bij een andere BMW dealer, hehe...

Ik ga nog even nadenken over het merk van die velgen!
pi_35319449
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:34 schreef yup het volgende:

[..]

Uhhh de type 1 325i haalt 7.7 seconden naar de 100 hoor... Dat is geen fabriekscijfer maar een echte test...

Flick: waarom koop je gewoon niet weer een E30 ? Lijkt me wel wat voor jou
en een type 2?
het verschilt ook een beetje of je het mtech paket er op hebt zitten. door de sper diff.

ik zag gister een 325ix E30, die zien er echt cool uit met die sideskirts. hij had een een leuk kleurtje, soort van blauwachtig grijs. jammergenoeg heb ik geen foto, ik zat net op een rotonde
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_35323545
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:33 schreef Inorbit het volgende:

[..]

en een type 2?
het verschilt ook een beetje of je het mtech paket er op hebt zitten. door de sper diff.

ik zag gister een 325ix E30, die zien er echt cool uit met die sideskirts. hij had een een leuk kleurtje, soort van blauwachtig grijs. jammergenoeg heb ik geen foto, ik zat net op een rotonde
Was een std 325i type 1, dus geen sper derop
pi_35324061
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:50 schreef yup het volgende:

[..]

Was een std 325i type 1, dus geen sper derop
dan moet de mijne dat ook kunnen, ik heb geen kat.
Ik zal zelf eens proberen hoe snel ik het zelf kan. als het droog is dan, met die halve milimeter profiel die ik onder mijn banden heb zitten word het al snel slippen.
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_35324635
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:06 schreef Inorbit het volgende:

[..]

dan moet de mijne dat ook kunnen, ik heb geen kat.
Ik zal zelf eens proberen hoe snel ik het zelf kan. als het droog is dan, met die halve milimeter profiel die ik onder mijn banden heb zitten word het al snel slippen.
semi slicks op de achteras

en als je toch bezig bent... ook meteen op de vooras proxes R888 ofzo...
Hopeloos benzine verslaafd
  dinsdag 21 februari 2006 @ 13:58:51 #65
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_35325995
En dan door het lokale bushokje heen driften als het 1 keer regent.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_35326074
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:58 schreef Five_Aces het volgende:
En dan door het lokale bushokje heen driften als het 1 keer regent.
mwah valt wel mee gewoon een beetje voorzichtiger aan doen.... moet ik met mn motor ook
Hopeloos benzine verslaafd
pi_35326160
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:58 schreef Five_Aces het volgende:
En dan door het lokale bushokje heen driften als het 1 keer regent.
met 340 pk zal je dan wel niet eens naar het gaspedaal mogen kijken.
zo ongeveer wat ik had toen het sneeuwde. met 15 km/u in z'n 3 wielspin
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_35327105
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:04 schreef Inorbit het volgende:

[..]

met 340 pk zal je dan wel niet eens naar het gaspedaal mogen kijken.
zo ongeveer wat ik had toen het sneeuwde. met 15 km/u in z'n 3 wielspin
met 50pk en 55nm (aan het wiel) bij 3 toeren per minuut ook niet
Hopeloos benzine verslaafd
pi_35327542
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:29 schreef Youp het volgende:

[..]

met 50pk en 55nm (aan het wiel) bij 3 toeren per minuut ook niet
het word tijd dat het weer eens goed gaat sneeuwen, ik heb er voorlopig geen genoeg van
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 14:45:52 #70
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_35327747
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:01 schreef Youp het volgende:

[..]

mwah valt wel mee gewoon een beetje voorzichtiger aan doen.... moet ik met mn motor ook
Dacht dat jij dat al eens met een bepaalde touring geprobeerd had Laat staan als je op dat soort banden rijd. Heb je helemaal geen hol aan op de weg omdat je ze toch eerst warm moet krijgen voor ze het doen. Is geen vergelijk met een motorband.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_35327933
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:45 schreef Five_Aces het volgende:

[..]

Dacht dat jij dat al eens met een bepaalde touring geprobeerd had Laat staan als je op dat soort banden rijd. Heb je helemaal geen hol aan op de weg omdat je ze toch eerst warm moet krijgen voor ze het doen. Is geen vergelijk met een motorband.
is wel degelijk een vergelijk met een motorband moet je ook eerst warm rijden... ik heb ook een semi circuitband er op liggen en die krijg je op straat gewoon bijna niet warm omdat je de goede hellingshoeken amper haalt... maar bij mijn motor is het zo dat je bij het minste of geringste beetje regen geen grip meer hebt ongeacht wat voor band je er op hebt... zo'n 1cilinder beukt gewoon iedere keer dat wiel een aantal centimeter door bij iedere slag... dus dan spint ie door en wanneer je een "normale" wegband monteerd bij zo'n ding spint hij op het droge ook door

michelin pilot power (achter)


en met die touring heb ik niks geprobeerd, maar is t me overkomen en daar heb ik wel van geleerd ja inmiddels wel heel wat meer pktjes bestuurd ook met slecht weer....

trouwens die touring had ook *** banden achterop en dan nog in maatje 175 + gladheid
Hopeloos benzine verslaafd
pi_35327988
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:40 schreef Inorbit het volgende:

[..]

het word tijd dat het weer eens goed gaat sneeuwen, ik heb er voorlopig geen genoeg van
t word tijd dat het eens 20+ graden word en dat de zon gaat schijnen
Hopeloos benzine verslaafd
  dinsdag 21 februari 2006 @ 16:54:53 #73
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_35333057
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:50 schreef Youp het volgende:

[..]

is wel degelijk een vergelijk met een motorband moet je ook eerst warm rijden... ik heb ook een semi circuitband er op liggen en die krijg je op straat gewoon bijna niet warm omdat je de goede hellingshoeken amper haalt... maar bij mijn motor is het zo dat je bij het minste of geringste beetje regen geen grip meer hebt ongeacht wat voor band je er op hebt... zo'n 1cilinder beukt gewoon iedere keer dat wiel een aantal centimeter door bij iedere slag... dus dan spint ie door en wanneer je een "normale" wegband monteerd bij zo'n ding spint hij op het droge ook door

michelin pilot power (achter)
[afbeelding]

en met die touring heb ik niks geprobeerd, maar is t me overkomen en daar heb ik wel van geleerd ja inmiddels wel heel wat meer pktjes bestuurd ook met slecht weer....

trouwens die touring had ook *** banden achterop en dan nog in maatje 175 + gladheid
De MPP is echt geen semi-circuitband hoor...
Het is gewoon een hele goede straatband met zeer goede "nat weer" eigenschappen, het is een prima band met een lange levensduur.

Pirelli SuperCorsa's... dat zijn semi circuit banden, die heb je in een goede 1000 km kaal, en bij nat weer kun je beter thuis blijven, maar gummen...!!!
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_35338695
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:54 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

De MPP is echt geen semi-circuitband hoor...
Het is gewoon een hele goede straatband met zeer goede "nat weer" eigenschappen, het is een prima band met een lange levensduur.

Pirelli SuperCorsa's... dat zijn semi circuit banden, die heb je in een goede 1000 km kaal, en bij nat weer kun je beter thuis blijven, maar gummen...!!!
MPP lang mee? 3500km max bij normaal gebruik.... is de zachtste pilot op de markt voor op de weg heb je de Pilot Sport en de Pilot Road.... en op t voorwiel komt een Michelin Power Race soft (2CT techniek, dus 2 compounds in 1 band, aan de buitenkant zacht als snot en in het midden zacht als kaugum ) heeft net een streepje voor op de Pirelli SC1 (waar ik ook lang over getwijfeld heb) en iets extremers als een MPP op t achterwiel krijg je op straat niet warm gereden en op een dagje circuit hoef je je er ook echt niet mee te schamen onder je supermotard

en trouwens... nat weer eigenschappen? laat me niet lachen hiervoor had ik een Maxxis Goldspeed gele compound (heb ik ook nog op t voorwiel liggen) en die heeft 3 triljoen keer meer waterafvoer als deze is van ongeveer de zelfde compound... en die kon het al niet aan in de regen en deze MPP is echt totaal waardeloos in de regen maar wanneer het droog is wel 100x beter dan de Maxxis

maargoed back on topic:

ik heb mn tropenkoelertje maar geinstalleerd op mn 2000je vandaag even bij de lokale bouwmarkt een zeut RVS boutjes en moertjes en ringetjes etc. gehaald zodat ik weer ff verder kon





dit zijn dus de bakken van een originele radiateur met een spiksplinternieuw opgebouwd binnenwerk (vorige week gemaakt) met een groter oppervlak voor meer koeling (tropenkoeler) daar deze BMWtjes vroegah nog wel eens warm wouden lopen... en aangezien een 2002 al warm liep en die exact de zelfde radiateur heeft als mijn Tii met 40pk meer... heb ik het toch maar laten "upgraden"
Hopeloos benzine verslaafd
  dinsdag 21 februari 2006 @ 19:42:48 #75
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_35339870
Hé Youp,
Heb je ook nog gekeken naar een electrische fan? En ga je er nog een MSD of andere electronische ontsteking in zetten? Kan nu nog mooi; ik zie nog een paar losse draadjes, dus die heb je er zo in

Ziet er verder netjes uit

Die dingen kunnen later ook wel natuurlijk, eerst maar eens kms maken is ook een prima idee
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_35340451
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 19:42 schreef Hyperdude het volgende:
Hé Youp,
Heb je ook nog gekeken naar een electrische fan? En ga je er nog een MSD of andere electronische ontsteking in zetten? Kan nu nog mooi; ik zie nog een paar losse draadjes, dus die heb je er zo in

Ziet er verder netjes uit

Die dingen kunnen later ook wel natuurlijk, eerst maar eens kms maken is ook een prima idee
mjah als eerste wil ik dat hij APK goed is... dan kan ik hem daarna verzekeren ik denk dat ik hem thuis aan het lopen maak en dan vraag ik of ik bij een ex collega (van BMW stage) die ik overigens al een paar jaar ken, die ook een Touring (en nog een 2500) heeft terecht kan om hem daar helemaal af te maken... de KM teller deed het geloof ik niet meer en de temperatuursensor ook niet... eerst wil ik dit gefixed hebben, (km teller moet ook voor APK) daarna kan er nog een electronische ontsteking in maar verder hoeft er niet echt wat aan te gebeuren

elektrische fan is trouwens ook niet echt nodig met deze tropenkoeler is natuurlijk wel beter om de temperatuur mooi constant te houden maarja... origineel is de auto natuurlijk mooier
Hopeloos benzine verslaafd
  dinsdag 21 februari 2006 @ 20:00:00 #77
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_35340654
Origineel is altijd mooi!

En als je allemaal van die extra dingen gaat doen en je komt er na 500 km achter dat je differentieel net iets te hard zingt of je hebt een andere dure tegenvaller kan je beter niet je geld in dure extra's hebben zitten.

Heb je al een idee wanneer je naar de APK kan?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_35340848
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:00 schreef Hyperdude het volgende:
Origineel is altijd mooi!

En als je allemaal van die extra dingen gaat doen en je komt er na 500 km achter dat je differentieel net iets te hard zingt of je hebt een andere dure tegenvaller kan je beter niet je geld in dure extra's hebben zitten.

Heb je al een idee wanneer je naar de APK kan?
nope.... als ik een beetje tijd maak kan van het weekend het ding wel lopen en dan kijken wanneer ik bij die gast terecht kan.. dat duurt bij hem ook een dagje of misschien 2 dagen maar dan is hij ook klaar t kan allemaal binnen een paar weken geregeld zijn

maar verder achja, t motorblok is gereviseerd, er komen nieuwe drukcilinderstjes voor de koppeling op (even vergeten, die liggen ook nog hier) er moet nog een nieuwe remleiding op (schiet me nu ook ineens te binnen) maar verder hoeft er niet echt wat aan te gebeuren... en de technische staat van t ding verder is okay! ik denk dat het eerstvolgende geld in afwerking en uiterlijk enzo gaat zitten en veel kilometers maken met het ding ben ik toch niet van plan, zeker niet met dit takkeweer... is allemaal niet zo goed voor de roesterij enzo als ik een auto nodig heb pak ik de 120 wel

-edit-

oh wat ben ik dom van t weekend wordt er NIET aan de auto gewerkt want dan vieren wij limburgers... carnaval!! en dat duurt dan tot dinsdag ofzo en woensdag ff uitbrakken en dan heb ik nog 2 dagen vrij en een weekend om er aan te prutsen



[ Bericht 17% gewijzigd door Youp op 21-02-2006 20:18:45 ]
Hopeloos benzine verslaafd
  dinsdag 21 februari 2006 @ 20:37:55 #79
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_35342216
Carnaval

Maar gaat eigenlijk best snel toch? Als ie 't maar doet voor de zomer.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  dinsdag 21 februari 2006 @ 20:51:03 #80
97949 Rydell
Stijgt ook op zonder vleugels.
pi_35342799
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 19:56 schreef Youp het volgende:

[..]

...(km teller moet ook voor APK)...
Ben ik effe blij dat ze dat bij de APK van mijn E21 niet opgemerkt hebben! Nu kan ik tenminste rustig een kabeltje bestellen, en vervangen. Hou niet van dat herkeuring gehaast! Volgend jaar ook lekker belasting vrij.
pi_35343274
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:37 schreef Hyperdude het volgende:
Carnaval

Maar gaat eigenlijk best snel toch? Als ie 't maar doet voor de zomer.
carnaval ownt!

en idd... als hij het maar doet voor de zomer dan kan ik tenminste spreken van een luxe probleem... pak ik nu de 02... of de KTM...?
Hopeloos benzine verslaafd
pi_35343816
Youp fixen dat ding en de volgende keer wel goed driften

Gewoon wanli's erachter gooien daarna BRULLEN MET DIE SPULLEN.

pi_35344014
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:14 schreef yup het volgende:
Youp fixen dat ding en de volgende keer wel goed driften

Gewoon wanli's erachter gooien daarna BRULLEN MET DIE SPULLEN.

jij ziet ze vliegen

misschien 15er jaren 70 alpina's (zelfde als nu maar dan 2"groter) er onder met 195-205 voor en 205-215 achter en dan komen er degelijke banden op
Hopeloos benzine verslaafd
pi_35344224
trouwens, het kriebelt wel om er dan ook een bilstein veren en schokbrekers pakketje onder te smijten met veerpootbruggetjes.....

puur ter verbetering van het weggedrag natuurlijk
Hopeloos benzine verslaafd
pi_35344562
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:20 schreef Youp het volgende:

[..]

jij ziet ze vliegen

misschien 15er jaren 70 alpina's (zelfde als nu maar dan 2"groter) er onder met 195-205 voor en 205-215 achter en dan komen er degelijke banden op
Een van de allergrootste voordelen aan de E30 van mij vond ik dat het ding RWD was en ik overdrijf echt niet.

RWD roeleert gewoon BIGTIME qua rijden, kan niks tegenop...
  dinsdag 21 februari 2006 @ 21:40:55 #86
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_35344784
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 19:16 schreef Youp het volgende:

[..]

MPP lang mee? 3500km max bij normaal gebruik.... is de zachtste pilot op de markt voor op de weg heb je de Pilot Sport en de Pilot Road.... en op t voorwiel komt een Michelin Power Race soft (2CT techniek, dus 2 compounds in 1 band, aan de buitenkant zacht als snot en in het midden zacht als kaugum ) heeft net een streepje voor op de Pirelli SC1 (waar ik ook lang over getwijfeld heb) en iets extremers als een MPP op t achterwiel krijg je op straat niet warm gereden en op een dagje circuit hoef je je er ook echt niet mee te schamen onder je supermotard

en trouwens... nat weer eigenschappen? laat me niet lachen hiervoor had ik een Maxxis Goldspeed gele compound (heb ik ook nog op t voorwiel liggen) en die heeft 3 triljoen keer meer waterafvoer als deze is van ongeveer de zelfde compound... en die kon het al niet aan in de regen en deze MPP is echt totaal waardeloos in de regen maar wanneer het droog is wel 100x beter dan de Maxxis

maargoed back on topic:

ik heb mn tropenkoelertje maar geinstalleerd op mn 2000je vandaag even bij de lokale bouwmarkt een zeut RVS boutjes en moertjes en ringetjes etc. gehaald zodat ik weer ff verder kon

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

dit zijn dus de bakken van een originele radiateur met een spiksplinternieuw opgebouwd binnenwerk (vorige week gemaakt) met een groter oppervlak voor meer koeling (tropenkoeler) daar deze BMWtjes vroegah nog wel eens warm wouden lopen... en aangezien een 2002 al warm liep en die exact de zelfde radiateur heeft als mijn Tii met 40pk meer... heb ik het toch maar laten "upgraden"


is hier toch echt andersom...

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_35345208
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:40 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]



is hier toch echt andersom...

ik heb een hard-pounding 1cilinder... zelfs een regenband is kut in de regen
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:35 schreef yup het volgende:

[..]

Een van de allergrootste voordelen aan de E30 van mij vond ik dat het ding RWD was en ik overdrijf echt niet.

RWD roeleert gewoon BIGTIME qua rijden, kan niks tegenop...
jep helemaal gelijk in, maar dat wil nog niet zeggen dat ik geen wegligging en daardoor een stukje extra veiligheid wil en dat heeft een E30 standaard toch wel wat meer dan een 02 Touring denk ik
Hopeloos benzine verslaafd
pi_35372379
een kleine updeet....

ze bromt weer!!! (de Tii dus )

vandaag even de koelslangetjes aangesloten met nieuwe slangklemmetjes en wat koelvloeistof dr in gekiept... minuutje doorstarten (wat de accu die al meer dan een jaar stil staat wonder boven wonder gewoon zonder problemen trok) en toen... BROEM pruttel pruttel pruttel vrrrrrrrrrrr etc.

blij blij blij!
Hopeloos benzine verslaafd
  woensdag 22 februari 2006 @ 18:34:41 #89
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_35374518
Zeker een originele BMW accu

Maar toch nog een mooie mijlpaal zo vlak voordat de boerekiel weer aan gaat
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_35374969
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 18:34 schreef Hyperdude het volgende:
Zeker een originele BMW accu

Maar toch nog een mooie mijlpaal zo vlak voordat de boerekiel weer aan gaat
whehehe nee volgensmij niet

maarre... de boerenkiel? doel je op carnaval?
Hopeloos benzine verslaafd
pi_35385574
Dus er gebeurt toch weer wat aan je touring. Ik blijf het een super auto vinden. Wil ook ooit nog zo'n ding
pi_35386708
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 22:19 schreef ChRoNiC het volgende:
Dus er gebeurt toch weer wat aan je touring. Ik blijf het een super auto vinden. Wil ook ooit nog zo'n ding
ja hij moet nou zo snel mogelijk af

en dan heb ik weer grootse plannen
Hopeloos benzine verslaafd
pi_35387538
Las net heel de discussie over de snel(traag)heid van E30 318i/320i en 325i.
Uit persoonlijke ervaring weet ik dat een 320i touring handbak gewoon een tering trage bak is. Mijn kamergenoot had er namelijk een. Een superstrakke, volledig origineel! Originele honginggraag 15", origineel Mtechnik onderstel etc etc. Een tijdje later met een 316i (1988) 2 deurs gesprint. Die is gewoon sneller! Nou komt het natuurlijk ook omdat zo'n touring gewoon lomp zwaar is (meer als 1200 kg woog dat ding ) maar dan nog, hij heb 130pk, die lompe dieseltank van mij voordat ie gechipt was (automaat, 129pk op 1600kg) was gewoon sneller als die 320i...

Ik geloof dus heel graag dat een 318 echt wel sneller is dan een 320. Het verschil tussen 320 en 325 is dan ook enórm.
'99 MB E320 CDI T-model
pi_35388236
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 22:55 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Las net heel de discussie over de snel(traag)heid van E30 318i/320i en 325i.
Uit persoonlijke ervaring weet ik dat een 320i touring handbak gewoon een tering trage bak is. Mijn kamergenoot had er namelijk een. Een superstrakke, volledig origineel! Originele honginggraag 15", origineel Mtechnik onderstel etc etc. Een tijdje later met een 316i (1988) 2 deurs gesprint. Die is gewoon sneller! Nou komt het natuurlijk ook omdat zo'n touring gewoon lomp zwaar is (meer als 1200 kg woog dat ding ) maar dan nog, hij heb 130pk, die lompe dieseltank van mij voordat ie gechipt was (automaat, 129pk op 1600kg) was gewoon sneller als die 320i...

Ik geloof dus heel graag dat een 318 echt wel sneller is dan een 320. Het verschil tussen 320 en 325 is dan ook enórm.
Ik weet dat een 320 niet heel snel is, maar een 318 rij je er nog wel uit hoor Misschien was die 320 erg gaar gereden
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_35389980
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:10 schreef Mr._T-Rex het volgende:

[..]

Ik weet dat een 320 niet heel snel is, maar een 318 rij je er nog wel uit hoor Misschien was die 320 erg gaar gereden
Uhhh dat is echt getest hoor. In 5 is een 318i sneller dan een 320i zelfs!!!! Van 80-120...

Tussensprintjes is moet een 320i echt aanpoten hoor!

Serieus wil je een dagelijkse auto ? En mag je kiezen tussen 518i en 520i ? (e34 model) dan raden ze een goeie 518i aan omdat die heel wat minder zuipt en met normaal gebruik sneller is.

Een 320i moet je opladen tot 4000 rpm om hard te gaan, een 318i heeft al bij 3000 rpm zijn vermogen.

Maar voor de lol/sounds voor mij 320i. Voor dagelijks gebruik 318i want een 318i lust een redelijk slokje en een 320i meer dan een 325i

Overigens heb je dat fenomeen ook bij de E36jes.

320i zuipt meer dan 325i en is veel langzamer dan 325i...
pi_35390615
Tsja, je moet hem idd wel zo veel mogelijk boven de 4000 toeren houden ja, maar dan heeft een 318 dus geen kans is mijn ervaring. En idd, die 6 in lijn klinkt zoooo lekker
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_35396081
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 17:37 schreef Youp het volgende:
een kleine updeet....

ze bromt weer!!! (de Tii dus )

vandaag even de koelslangetjes aangesloten met nieuwe slangklemmetjes en wat koelvloeistof dr in gekiept... minuutje doorstarten (wat de accu die al meer dan een jaar stil staat wonder boven wonder gewoon zonder problemen trok) en toen... BROEM pruttel pruttel pruttel vrrrrrrrrrrr etc.

blij blij blij!


mijn pa had vroeger als eerste auto een 2002 touring. al voordatie zijn rijbewijs had. hij heeft alleen het motortje opgeblazen bij een poging de topsnelheid te halen. de lul . alstie hem nou gewoon had bewaart voor mij in de loods van mijn oma.
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_35396573
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 08:42 schreef Inorbit het volgende:

[..]



mijn pa had vroeger als eerste auto een 2002 touring. al voordatie zijn rijbewijs had. hij heeft alleen het motortje opgeblazen bij een poging de topsnelheid te halen. de lul . alstie hem nou gewoon had bewaart voor mij in de loods van mijn oma.
whehe dat is fijn ja... hij wil nogal in de toeren klimmen wanneer je harder dan 120 gaat nu heeft mijn Tii wel een zwaardere eindoverbrenging dan een normale 2002, waardoor de opgegeven topsnelheid 190km/h is
Hopeloos benzine verslaafd
  donderdag 23 februari 2006 @ 09:23:53 #99
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_35396675
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:47 schreef yup het volgende:


320i zuipt meer dan 325i en is veel langzamer dan 325i...
Alleen maar als je met een 320 net zo stoer gaat rijden als met een 325.


Mijn 325 iX Touring is een prima wagentje, maar echt snel wil ik 'm nou niet noemen.
170 PK origineel is na 3 ton op de teller denk/hoop ik nog maar 120-130 PK van over en 't kreng weegt bijna 1400 KG
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_35396745
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 09:18 schreef Youp het volgende:

[..]

whehe dat is fijn ja... hij wil nogal in de toeren klimmen wanneer je harder dan 120 gaat nu heeft mijn Tii wel een zwaardere eindoverbrenging dan een normale 2002, waardoor de opgegeven topsnelheid 190km/h is
so 190 nog, hoeveel pk heeft dat ding dan
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')