Dankjequote:Op woensdag 15 februari 2006 09:09 schreef schatje het volgende:
Ik heb deel 2 gevonden en in de OP geplakt.
Ook goedemorgen Anneliesquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:49 schreef Annelies-G het volgende:
Lieske
"Misschien ben ik een moreelrakker."
"We slaan elkaars plank volledig mis."
"Ik vind het altijd zo'n hele onderneming, dat tandenpoetsen!"
"Ik wil geen kinderen. Dat zit in de familie."
“Iemand pijpen is zo degenererend”
Dido
"Hij trekt in het vervolg maar aan z'n eigen lul, ik doe het niet meer."(over Roel)
"Je bent helemaal niet dik, alleen bij je kont."(tegen Tanja
Ralph
"Als ze nou volgende week zeggen dat we nog langer moeten fietsen, dan zeg ik, Bridget, lekkere tieten, maar een slecht plan"
Tanja
"Ik weet heel goed waarvoor ik heb getekend, alhoewel ik het contract niet heb kunnen lezen"
"Nee, ik wil niet meedoen met 'In de huid van', ik wil liever niet op tv. Dat vind ik niks!"
Joost
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten.
"
“Ik probeer meer mannelijkheid uit te stralen dan ik in me heb.”
Roel
“Ik heb geen keuken nodig, ik heb toch een telefoon?” (Roel over koken)
“Ik zou mezelf zo doen!” (Roel als travestiet)
“Je doet gekke dingen met mijn libidido.”
"Die naait zichzelf nog voor een tientje in zijn eigen reet." (over Menno)
Linda
”Dit is pure whisky die ik uitzweet, daar kan je een goede vodka van stoken”
"Ik vind 'fistfucking' een mooi woord"
Ingrid
"Mijn naam spreek je uit gewoon zoals je het schrijft, met een k"
“Ik moet die stinkjas niet” (Ingrid over de badjassen die ze mogen meenemen)
“Zo, heb ik toch nog op een vent gezeten” (Ingrid toen ze paardjereed op Joosts rug)
Tanja: “In Thailand heb je een hoertje dag en nacht voor 15 euro". Ingrid: “Soooooo, relaxed".
“Ik heb de billen uit de naad gefietst” (na de fietsopdracht)
Nathalie
Joost: "Later wil ik een kookeiland" Nathalie: "Waar?"
"Dat is echt een schaap in wolfskleren”
"Wat een gekke groene dingetjes, waar kan je die kopen? Bij de groenteboer?" (Nathalie over tuinbonen)
“Zo, nu ga ik eerst even wat te eten halen in het restaurant met die drie bogen.” (Nathalie vlak na haar Exit)
Menno
“Je was me met Roel nét voor!” (Menno overtuigt als 'homo')
Rob
"Je moet altijd met beide benen op de grond blijven staan."
Chantal
Chantal: "Dit is geen roddelen, dit is gewoon waarnemen![]()
Bron: Talpa
Je notitieblok niet gebruikt gisteren?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:30 schreef Gert het volgende:
Effe de Tann-topics bijlezen kost meer tijd dan de ochtendkrant.![]()
Het liep nét niet écht uit de hand vannacht.
Jammer.![]()
Wat staat er op het menu, in dit jubileum-topic?![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:27 schreef tann het volgende:
[..]
heeeeej manu![]()
![]()
denk chinees, drukke dag gehad vandaag, en nog steeds....mee eens met dit menu?
Hee Petertjeee ben je er weerquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Zaterdag het slot van Vuurzee he![]()
En vrijdag is Tan jarig![]()
ja, zal me echt benieuwen wat de einduitzending zal brengen alhoewel ik het wel heel veel informatie zal worden in 1 afleveringquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Zaterdag het slot van Vuurzee he![]()
En vrijdag is Tan jarig![]()
Het is cker gezellig.. vooral in de late uurtjesquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:17 schreef fashionably_late het volgende:
goeiemorgen
Ik kom ook maar es kijken... ouderwets gezellig hier... >:O
Ja, dan is Tan er ook.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:22 schreef Danaa het volgende:
Het is cker gezellig.. vooral in de late uurtjes![]()
Goedemorgeeeequote:Op woensdag 15 februari 2006 12:23 schreef BONG4002 het volgende:
Zow ik wandel ook maar eens even binnen
Hoi
Jawel hehquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dan is Tan er ook.
Wat is ze leuk he![]()
Tis al middagquote:
Haha jaa inderdaad let niet erg goed opquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis al middag![]()
Maar evengoed bedankt en jij ook![]()
1tje met bramenjamquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:25 schreef Danaa het volgende:
[..]
Vanmorgen 3 broodjes hagelslag en jij?![]()
We hebben allemaal iets verschillends, we hebben niet hetzelfde als Tan denk ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:27 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb zelf net 4 boterhammen met gebakken ei en slagersschouderham op![]()
Hoop maar dat dat in het Tan schema past
quote:
Zou Tan eigenlijk ook aan drinkontbijt doen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:27 schreef Danaa het volgende:
We hebben allemaal iets verschillends, we hebben niet hetzelfde als Tan denk ik, miss dat zij van ons allemaal 1 broodje neemt
Nee jo, dat moesten we dan toch gisteravond eten..quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lees een paar posts terug en dan weet je dat we vandaag Chinees bestellen!!!
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:37 schreef Manu82 het volgende:
Je notitieblok niet gebruikt gisteren?
Als je deze bedoelt, dat was de bestellijst van gister, of bespreken we het menu een dag van te vorenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:27 schreef tann het volgende:
[..]
heeeeej manu denk chinees, drukke dag gehad vandaag, en nog steeds....mee eens met dit menu?
ik d8 ook dat we het altijd over het menu van de dag hadden, en niet van een dag ervoor..quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:33 schreef PH52 het volgende:
[..]
[..]
Als je deze bedoelt, dat was de bestellijst van gister, of bespreken we het menu een dag van te voren![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:33 schreef PH52 het volgende:
[..]
[..]
Als je deze bedoelt, dat was de bestellijst van gister, of bespreken we het menu een dag van te voren![]()
Ja, gotver, heb ik het verkeerde menu op.quote:
Daarmee zou je nu natuurlijk wel het probleem op kunnen lossen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:09 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja, gotver, heb ik het verkeerde menu op.
Gebakken aardappeltjes met een bietje, komkommer en een bal.
Hoe gaat dit verder ?
Moet ik alles uitkotsen en chinees halen . .![]()
Maandag was het het menu van zondag, volgens mij soep met brood.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:09 schreef PH52 het volgende:
Ja, gotver, heb ik het verkeerde menu op.
Gebakken aardappeltjes met een bietje, komkommer en een bal.
Hoe gaat dit verder ?
Moet ik alles uitkotsen en chinees halen . .![]()
Nou een klein beetje aan passen mag tog welquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maandag was het het menu van zondag, volgens mij soep met brood.
Toen heb ik ook stiekem friet gehaald![]()
Weet je dat echt niet meerquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:14 schreef Danaa het volgende:
Of moest hoord nou met een t, ik weet het niet meer
Nee je hebt natuurlijk 2 hoord(t)'s die van horen met je oor en van horen van dat iets zo hoord(t)quote:
Oke bedankt!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Weet je dat echt niet meer![]()
Met een t, soms staat de persoonsvorm achteraan de zin
Ja, dat verklaart het idd volledigquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:17 schreef Danaa het volgende:
Nee je hebt natuurlijk 2 hoord(t)'s die van horen met je oor en van horen van dat iets zo hoord(t)
En ik wil die van horen met je oor maar weet het echt niet meer!!!![]()
dat hoort zoquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:17 schreef Danaa het volgende:
[..]
Nee je hebt natuurlijk 2 hoord(t)'s die van horen met je oor en van horen van dat iets zo hoord(t)
En ik wil die van horen met je oor maar weet het echt niet meer!!!![]()
Nog erger ze moeten gewoon allebij met een Tquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat hoort zo
hij hoort dat
beiden met een t
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:28 schreef Manu82 het volgende:
Laten we het aan Tanja vragen!
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:45 schreef Kaat38 het volgende:
waarschijnlijk willen ze weten wat je gaat eten![]()
Ja.....quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:59 schreef Kaat38 het volgende:
hahaha, nou das echt een ramp dat BZN stopt! bestonden ze dan nog???![]()
![]()
![]()
Rooie Rinus en Pé Daalemmer zijn winnaars geworden tijdens de verkiezing van Groninger vh Jaar.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:10 schreef Kaat38 het volgende:
Dat klinkt niet hoopvol zeg! geen idee wie die rooie en die pedaalemmer zijn, hoop niet de stijl van de hollandse avond die ze vanavond in het hotel hebben![]()
Tanja, wat is jouw muzieksmaak?????????
ben bang dat me dat niet gaat luken, maar zal et em vragen als ik hem weer spreekquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:57 schreef Kaat38 het volgende:
Tanja, kan jij Menno ff overhalen zijn site open te laten, moet toch niet gekker worden zeg, de mensen willen af en toe wat terug lezen en kijken!![]()
heel erg breed, r&b, soul,house,bluezz,jazz,rap,cubaanse muziek.......uuuh enz...nederlandse rap vind ik de laatste tijd erg goedquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:10 schreef Kaat38 het volgende:
Dat klinkt niet hoopvol zeg! geen idee wie die rooie en die pedaalemmer zijn, hoop niet de stijl van de hollandse avond die ze vanavond in het hotel hebben![]()
Tanja, wat is jouw muzieksmaak?????????
dat was wel ff anders mbt BBquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Rooie Rinus en Pé Daalemmer zijn winnaars geworden tijdens de verkiezing van Groninger vh Jaar.
Toen werd Tan derde
Maar later typte Tan dat Pé en Rinus het verdiend hadden![]()
Dus ik neem aan dat ze hun "muziek" ook wel goed vindt.
Heb zelf 2 nummers van ze gedownload, maar ik hou er niet zo van
Wat niet wil zeggen dat ik Tan enorm respecteer, het is eigenlijk zelden voorgekomen dat iemand die een verkiezing verliest, het de winnaar dan alsnog zo oprecht gunt![]()
en niet te vergeten "cabaretiers"quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:23 schreef tann het volgende:
[..]
heel erg breed, r&b, soul,house,bluezz,jazz,rap,cubaanse muziek.......uuuh enz...nederlandse rap vind ik de laatste tijd erg goed
Heb het hier niet over je smaak muziek hoor maar over rooie rinus en PE daalemmerquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:28 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
en niet te vergeten "cabaretiers"
Heb ze een paar keer ontmoet, hardstikke tofwerkte toen in de horeca waar nog al wat artiesten kwamen optreden, misschien ken je me daar van Tann, heb in Muntendam gewerkt en ook een paar houseparty's gedraait ( gewerkt) met mijn eigen bodyguard
Dat r&b, soul, bluezz, jazz en cubaanse muziek gaat er bij mij wel in maar dat rap vind ik helemaal nikssssssss, wel netjes dat je ze respecteerd!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:23 schreef tann het volgende:
[..]
heel erg breed, r&b, soul,house,bluezz,jazz,rap,cubaanse muziek.......uuuh enz...nederlandse rap vind ik de laatste tijd erg goed
oja..cabaratiers......Maar in muntendam ben ik nooit geweest, housepartys wel tot 1999 denkquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:28 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
en niet te vergeten "cabaretiers"
Heb ze een paar keer ontmoet, hardstikke tofwerkte toen in de horeca waar nog al wat artiesten kwamen optreden, misschien ken je me daar van Tann, heb in Muntendam gewerkt en ook een paar houseparty's gedraait ( gewerkt) met mijn eigen bodyguard
zou het zeer op prijs stellen en ik niet alleen gezien de reactie's maar je hebt toch behoorlijk contact met hem?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:20 schreef tann het volgende:
[..]
ben bang dat me dat niet gaat luken, maar zal et em vragen als ik hem weer spreek![]()
Kan me voorstellen dat hij dat hoofdstuk nu wil afsluiten Kaat, jij niet ??? misschien is het nu nog een betje een hype maar dat gaat ook weer over eneuh..............Dido en Roel hebben al een fandag georganiseerd, karten, paintschieten, laserdansen etc etc, ga je daar heenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
zou het zeer op prijs stellen en ik niet alleen gezien de reactie's maar je hebt toch behoorlijk contact met hem?![]()
Kunnen jullie dan horen dat Tanja uit Groningen komt ??? uitgezonderd van haar Puutje vond ik niet dat je het dialect kon horen, moet je mij horen praten als ik nederlands spreek , echt een boerentrienquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:36 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben eigenlijk vrijwel nooit in Groningen, deze eeuw nog maar 2 keer geweest
Tijdens de start van de Giro, en tijdens een concert van Saybia
Maar als ik mijn ogen dichtdoe, hoor ik het heerlijke licht-Groningse stemgeluid van Tan
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:36 schreef Peter6000 het volgende:
Maar als ik mijn ogen dichtdoe, hoor ik het heerlijke licht-Groningse stemgeluid van Tan
Ik weet eigenlijk niet hoe Gronings klinkt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:38 schreef Annelies-G het volgende:
Kunnen jullie dan horen dat Tanja uit Groningen komt ??? uitgezonderd van haar Puutje vond ik niet dat je het dialect kon horen, moet je mij horen praten als ik nederlands spreek , echt een boerentrien![]()
Nee Peter, klopt idd niet, Tanja sprak nogal netjes Nederlandsquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet hoe Gronings klinkt.
Ga er altijd maar vanuit, dat dat ongeveer zo is, zoals Tan praat
Maar misschien klopt dat idd niet
nee dat ook al weer niet, heel af en toe.....quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
zou het zeer op prijs stellen en ik niet alleen gezien de reactie's maar je hebt toch behoorlijk contact met hem?![]()
eerlijk gezegd nergens........2 jaar geleden opende een vriend van me de Club in de Poelestraat, daar kwamen altijd relaxte DJ op zaterdag en daar ging ik toen vrij vaak heen, maar voor de rest vind ik Groningenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:35 schreef Kaat38 het volgende:
ik heb een tijdje in groningen gewoont, waar ging jij graag uit tan?
koekoekquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:36 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben eigenlijk vrijwel nooit in Groningen, deze eeuw nog maar 2 keer geweest
Tijdens de start van de Giro, en tijdens een concert van Saybia
maar wel met een ontzettend boers accent, kheb et zelf gehoordquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:40 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Nee Peter, klopt idd niet, Tanja sprak nogal netjes Nederlands
Kan me niet echt veel herinneren ervan, maar een klein jaartje gewoont, was zo'n tent, het pakhuis, daarnaast warhol en nog wat cafeetjes die wel leuk waren maar dat is extreeeeeem lang geleden, jaar of 17quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:48 schreef tann het volgende:
![]()
[..]
eerlijk gezegd nergens........2 jaar geleden opende een vriend van me de Club in de Poelestraat, daar kwamen altijd relaxte DJ op zaterdag en daar ging ik toen vrij vaak heen, maar voor de rest vind ik Groningenom uittegaan, ik hou niet van kroegjes en cafees, maar van een plek waar ze lekkere house draaien.....Maar helaas is de Club al weer dicht, kon niet uit na 2 jaar...
Vond het wel meevallen maar ik ben dan ook bevooroordeeld he? hoor het zelf misschien niet eens meer van een anderquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:50 schreef tann het volgende:
[..]
maar wel met een ontzettend boers accent, kheb et zelf gehoord
ow, okeee, aangezien ie bij je logeerde dacht ik dat even....quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:46 schreef tann het volgende:
[..]
nee dat ook al weer niet, heel af en toe.....
Heb je dat koekoek van Ingrid overgenomen, of deed je dat voor BB5 ook alquote:
Was dat " de Walrus" ? de "twee gezuster" schijnt ook goed te doen in de stad , ga er ook nooit uit hoor, als ik uit ga dan ga ik naar Concerten, Metallica, Rammstein, Avril Lavigne, Marco Borsato, After forever etc etcquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:48 schreef tann het volgende:
![]()
[..]
eerlijk gezegd nergens........2 jaar geleden opende een vriend van me de Club in de Poelestraat, daar kwamen altijd relaxte DJ op zaterdag en daar ging ik toen vrij vaak heen, maar voor de rest vind ik Groningenom uittegaan, ik hou niet van kroegjes en cafees, maar van een plek waar ze lekkere house draaien.....Maar helaas is de Club al weer dicht, kon niet uit na 2 jaar...
Nou Nou Peter je krijgtquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb je dat koekoek van Ingrid overgenomen, of deed je dat voor BB5 ook al![]()
ik stel best wel goeie vragen he
Ga met je mee, ff naar de boontjes en aardappelen kijkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:57 schreef Kaat38 het volgende:
Ik ga aan mijn eten! zie joe allemaal latersssssss enneh eet smakelijk alvast!![]()
![]()
Dat is vroeg, maar dankjewel iigquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:57 schreef Kaat38 het volgende:
Ik ga aan mijn eten! zie joe allemaal latersssssss enneh eet smakelijk alvast!![]()
![]()
die ken ik wel...maar misschien 1 x geweest....quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:52 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Kan me niet echt veel herinneren ervan, maar een klein jaartje gewoont, was zo'n tent, het pakhuis, daarnaast warhol en nog wat cafeetjes die wel leuk waren maar dat is extreeeeeem lang geleden, jaar of 17![]()
KOEKOEKquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:52 schreef Peter6000 het volgende:
Tan, lak je je teennagels wel eens, en zo ja: hoe vaak en met welke kleur![]()
En zo nee: waarom niet, en heb je het in het verleden wel eens gedaan![]()
klopt maar dat was omdat hij in de beurt moest golvenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:53 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ow, okeee, aangezien ie bij je logeerde dacht ik dat even....
volgens mij niet, twas tegen over de brasseriequote:Op woensdag 15 februari 2006 15:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Was dat " de Walrus" ? de "twee gezuster" schijnt ook goed te doen in de stad , ga er ook nooit uit hoor, als ik uit ga dan ga ik naar Concerten, Metallica, Rammstein, Avril Lavigne, Marco Borsato, After forever etc etc
ik ga ook,quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:58 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ga met je mee, ff naar de boontjes en aardappelen kijken
nog veel plezier
** Lies is der weg van **
Welke beurt?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:00 schreef tann het volgende:
[..]
klopt maar dat was omdat hij in de beurt moest golven
buurtquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Welke beurt?![]()
Waar het hart vol van is....
euh.. een jaartje of 10 geleden waren het nog 3 gezustersquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Was dat " de Walrus" ? de "twee gezuster" schijnt ook goed te doen in de stad , ga er ook nooit uit hoor, als ik uit ga dan ga ik naar Concerten, Metallica, Rammstein, Avril Lavigne, Marco Borsato, After forever etc etc
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh.. een jaartje of 10 geleden waren het nog 3 gezustersWat is er met die derde gebeurd
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh.. een jaartje of 10 geleden waren het nog 3 gezustersWat is er met die derde gebeurd
dank je, twas buurt idd...ghe.................ennuh bereid je maar voor alvast SUIKEROOM is in tha house!quote:
sorry.........was in tha house, ik ga ook weer, zo etenquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:37 schreef tann het volgende:
[..]
dank je, twas buurt idd...ghe.................ennuh bereid je maar voor alvast SUIKEROOM is in tha house!![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:48 schreef Briejtjuh het volgende:
smakelijk, ik ga ook eten en daarna naar een solmartours bijeenkomtst
![]()
Heb jij kontakt met Roel?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:48 schreef Pooh_1981 het volgende:
Als het goed is dan is Roel hier binnenkort ook te vinden.![]()
Heb hem net gevraagd of ie ook eens wil komen reageren![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:53 schreef Briejtjuh het volgende:
kga met me zus mee, die had in juli ongeluk met solmar tours gehad (jeweetwel die busmaatschappij) en nou is dr zegmaar een soort van bijeenkomst voor de "slachtoffers" en aanhang enik ben de aanhang.
dr waren 2 doden aantal ernstig gewonden. en me zus is toen dr rechterarm verloren.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik had al geen idee waar je het over had. Hopelijk was het niet een ernstig ongeluk. Wel netjes dat ze er dan nu nog aandacht aan besteden.
Oh, dat is wel héél ernstigquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:59 schreef Briejtjuh het volgende:
[..]
dr waren 2 doden aantal ernstig gewonden. en me zus is toen dr rechterarm verloren.
dankje, nou ga ik echt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, dat is wel héél ernstig. Lief dat je dan met haar mee gaat, zal wel moeilijk zijn om al die mensen dan weer te ontmoeten, sterkte hoor
![]()
Ahh gos, nou heel veel sterkte danquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:59 schreef Briejtjuh het volgende:
[..]
dr waren 2 doden aantal ernstig gewonden. en me zus is toen dr rechterarm verloren.
Leuk! Wat is z'n msn dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:48 schreef Pooh_1981 het volgende:
Als het goed is dan is Roel hier binnenkort ook te vinden.![]()
Heb hem net gevraagd of ie ook eens wil komen reageren![]()
Als dat zou kloppen, ben ik zo maar in de veronderstelling dat je het misschien maar beter niet kan plaatsenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:01 schreef Suikeroom het volgende:
roelanddietvorst@hotmail.com , als je gewoon in die veronderstelling bent dat dat zijn msn is, kan je zomaar chatten met een bb bewoner. tof heh Shirley?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:01 schreef Suikeroom het volgende:
roelanddietvorst@hotmail.com , als je gewoon in die veronderstelling bent dat dat zijn msn is, kan je zomaar chatten met een bb bewoner. tof heh Shirley?
ik zit al op z'n msnquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:15 schreef Shirley het volgende:
[..]Lijkt me niet eerlijk gezegd. Mijn post was maar een grapje, dus edit de jouwe ook maar voor de zekerheid.
Dont believe the hype, wedden dat het APK isquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:23 schreef Danaa het volgende:
[..]
Moeten wij nu denken dat je Roel bent? Ik snap het niet?![]()
Ik ben Chatman, supersnel met MSN. Tu du du du, tu du du du duuu!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:29 schreef PC eend het volgende:
Dont believe the hype, wedden dat het APK is![]()
![]()
APK een geboren Fries ????quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben Chatman, supersnel met MSN. Tu du du du, tu du du du duuu!![]()
Dat verklaart een hele hoopquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dont believe the hype, wedden dat het APK is![]()
![]()
Dan is het niet zo slim om mijn bericht te quoten heh want dan staat die mail ook nog is in jouw post, maar ik was ook niet serieus dus zoveel schade kan mijn post niet aanrichtenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:15 schreef Shirley het volgende:
[..]Lijkt me niet eerlijk gezegd. Mijn post was maar een grapje, dus edit de jouwe ook maar voor de zekerheid.
Dus Datr is meervoud, het zijn mietjes, dan letten ze op typefouten. Sjonge jonge, wat moet tann hier van denkenquote:
BOEIUHquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:28 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dus Datr is meervoud, het zijn mietjes, dan letten ze op typefouten. Sjonge jonge, wat moet tann hier van denken![]()
Ja, wat?quote:
Niks, er ging in ene een lampje branden, da's al. Ga rustig verder met wat je aan het doen bent.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja, wat?![]()
Moet ik het soms spellen
Laat die lampen lekker brandenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Niks, er ging in ene een lampje branden, da's al.
Heereveen 1-3 achterquote:Ga rustig verder met wat je aan het doen bent.![]()
Ga wegquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Laat die lampen lekker branden![]()
Al zet ik al mijn lampen aan, ik zal het licht nooit zien
[..]
Heereveen 1-3 achter
22.34 uurquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:34 schreef PH52 het volgende:
Hoelaat begint het hoofdnummer vanavond![]()
Nee, ik had me wel opgegeven, maar ze hebben het vroegtijdig afgeblazen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:45 schreef crazymamma het volgende:
Was LekkerSimpel nu de date van Chantal?????????
Misschien komt ze nog wel eens langs hier, als ze nieuwsgierig genoeg is.
Ik heb er al een keer een berichtje achtergelaten. Vorige week ofzo.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:50 schreef crazymamma het volgende:
Ze is nu ophaar log, LS, dus als je wat wat kwijt wil....................
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:43 schreef crazymamma het volgende:
Chantal was net op haar log (http://bbchantal.web-log.nl/log/4971699) en heeft bevestigd dat de BBers 25 februari gaan lunchen bij Endemol.....
Ga jij dan ook Tanja?
kheb van die kneutel van Boulevard geleerd dat mn dochter Belinda heet ipv Joscelyn Savannaquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:37 schreef Annelies-G het volgende:
Lies kijkt eerst de slimste, kijken of ik er wat van kan lerenleuke quiz
Woehahahahahahahahahhaahhahahahaquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:40 schreef tann het volgende:
[..]
kheb van die kneutel van Boulevard geleerd dat mn dochter Belinda heet ipv Joscelyn Savanna![]()
Ja die naam is verzonnen toen je zwanger was en je bezig was om een naam te bedenken. Belinda leek wel een toepasselijke naamquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:40 schreef tann het volgende:
[..]
kheb van die kneutel van Boulevard geleerd dat mn dochter Belinda heet ipv Joscelyn Savanna![]()
Dan vind ik persoonlijk Foxy of Dunhill mooier, voor een jongen zou et Phillip of Peter worden..quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja die naam is verzonnen toen je zwanger was en je bezig was om een naam te bedenken. Belinda leek wel een toepasselijke naam![]()
Ik ken iemand die van oor tot oor gaat glunderen als-ie dit leest.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:45 schreef tann het volgende:
[..]
Dan vind ik persoonlijk Foxy of Dunhill mooier, voor een jongen zou et Phillip of Peter worden..![]()
Of Phillip Morrisquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:45 schreef tann het volgende:
[..]
Dan vind ik persoonlijk Foxy of Dunhill mooier, voor een jongen zou et Phillip of Peter worden..![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:45 schreef tann het volgende:
[..]
Maar gelukkig is het een meisjequote:Op woensdag 15 februari 2006 22:45 schreef tann het volgende:
[..]
Door het gezeik over Tann der roken In het BB huis ging ik alleen maar meer rokenquote:
Die slaapt vanacht niet meer ...quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ken iemand die van oor tot oor gaat glunderen als-ie dit leest.![]()
Huh?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:40 schreef tann het volgende:
[..]
Anti rokers hebben altijd wel wat te zeiken. Mijn schoonzusje rookte ook gewoon door. En zoals je zegt. 80% van de rokende vrouwen roken ook gewoon door bij een zwangerschap.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:49 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Door het gezeik over Tann der roken In het BB huis ging ik alleen maar meer roken80% van de zwangere vrouwen die voor die tijd hebben gerookt rookten ook nog tijdens hun zwangerschap, werd er beetje boel gek van dat gezeur
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:49 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Door het gezeik over Tann der roken In het BB huis ging ik alleen maar meer roken80% van de zwangere vrouwen die voor die tijd hebben gerookt rookten ook nog tijdens hun zwangerschap, werd er beetje boel gek van dat gezeur
![]()
Kan helaas geen kinderen krijgen maar zou het wel zo zijn werden met een sigaret in de mond geborenquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ben alle drie de keren direct gestopt............na de zwangerschap wel weer begonnen
![]()
Ken er helaas genoegquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Anti rokers hebben altijd wel wat te zeiken. Mijn schoonzusje rookte ook gewoon door. En zoals je zegt. 80% van de rokende vrouwen roken ook gewoon door bij een zwangerschap.
Idd , meeste vrouwen die ik ken en zwanger zijn of waren rookten ook gewoon door, zei het net als Tann wel met matequote:Op woensdag 15 februari 2006 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Anti rokers hebben altijd wel wat te zeiken. Mijn schoonzusje rookte ook gewoon door. En zoals je zegt. 80% van de rokende vrouwen roken ook gewoon door bij een zwangerschap.
aja dat was te verwachten natuurlijk...quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:49 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
![]()
Ooooooo ik ben ook es een keer gestopt, word dan en potentiele moordenaares, wil iedereen dan wel kelen hehehehehehe dusssssssss Lies rookt maar gewoon doorquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ken er helaas genoeg
Vooral mensen die gestopt zijn met roken zijn nog veel erger
Ja, die zijn het ergste, mijn laatste vriendin was er zo éénquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ken er helaas genoeg
Vooral mensen die gestopt zijn met roken zijn nog veel erger
ben wel benieuwd naar de mijne...quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:51 schreef Annelies-G het volgende:
Wie weet al de bijnamen nog van de bewoners, weet er nog een paar..............
Trieske
Chankwal
Dildo
Natte-lie
josti
meer weet ik niet, of hadden de andere bewoners geen bijnaam van de fokkers gekregen
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:58 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ooooooo ik ben ook es een keer gestopt, word dan en potentiele moordenaares, wil iedereen dan wel kelen hehehehehehe dusssssssss Lies rookt maar gewoon door
quote:
kben zwaar geminder toen, vond ik al aardig knap, dronk niet, at gezond enz enz...mensen zeuren altijd...quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:57 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Idd , meeste vrouwen die ik ken en zwanger zijn of waren rookten ook gewoon door, zei het net als Tann wel met mate
Oh dat is ooit een gevraagd in het triviant topic, voor Tanja was TT, Trailer Trash en Crackhoer, maar er waren van de anderen nog meer.......quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:51 schreef Annelies-G het volgende:
Trieske
Chankwal
Dildo
Natte-lie
josti
meer weet ik niet, of hadden de andere bewoners geen bijnaam van de fokkers gekregen
hm, dan vind ik die andere creatiever omdat er nog iets van de naam in zit... Lieske Trieske enzquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
ze waren meestal niet zo aardig
Ik noemde je meestal "de zeug" en dat was nog één van de mildere
Heb je dan niks van Tann geleerd, die heeft een soort filter in der lichaamquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Heb ik nu ook hoor, maar toen ik zwanger was lag het anders en was ik blijkbaar beter gemotiveerd. Ik was ook veel te bang dat er eventueel iets zou mis gaan, en dan had ik het mezelf altijd verweten dat ik had gerookt.
De Buik werd wel vaak gebruikt, die anderen zal ik hier maar niet noemen, maar zal je ongetwijfeld wel wetenquote:
ja, maar met "tanja" kun je niet zoveel hequote:Op woensdag 15 februari 2006 23:03 schreef tann het volgende:
[..]
hm, dan vind ik die andere creatiever omdat er nog iets van de naam in zit... Lieske Trieske enz
Bij Lieske was ook Wapper de Wapper, en ik had zelf het werkwoord "liesken", dat was dan lekker héél lang met je zelf aan het tutten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:03 schreef tann het volgende:
[..]
hm, dan vind ik die andere creatiever omdat er nog iets van de naam in zit... Lieske Trieske enz
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:03 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heb je dan niks van Tann geleerd, die heeft een soort filter in der lichaam![]()
Didoosquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:51 schreef Annelies-G het volgende:
Trieske
Chankwal
Dildo
Natte-lie
josti
Grin, dat deed Nathalie, die was spiegelgeil.........................ze heeft het een keer gepresteerd om zichzelf te bevredigen maar was niet nodig geweest zo breed in beeld, als ze nu 15 minuten in de spiegel keek kwam ze vanzelf wel klaarquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Bij Lieske was ook Wapper de Wapper, en ik had zelf het werkwoord "liesken", dat was dan lekker héél lang met je zelf aan het tutten.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Didoos
LompeLieske
Natte Alie, Naat
TAFKAR (The Asshole Formerly Known As Rob)
De kinderen van Tanja zouden Nico en Tine gaan heten.
Tafkar![]()
hi dies leuk, dat mocht ze idd graag doen, maar t resultaat was er ook naarquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Bij Lieske was ook Wapper de Wapper, en ik had zelf het werkwoord "liesken", dat was dan lekker héél lang met je zelf aan het tutten.
Lieske had dat getut niet nodig, is al mooi van naturequote:Op woensdag 15 februari 2006 23:11 schreef tann het volgende:
[..]
hi dies leuk, dat mocht ze idd graag doen, maar t resultaat was er ook naar![]()
zei ze ook niet zoiets van dat mensen dachten dat ze dom was ivm haar blonde haar? ff later wist ze niet meer tot hoever de tafel van 2 ging...die vond ik ook wel grappigquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:11 schreef Annelies-G het volgende:
Vond die uitspraak van Ingrid ook tof " je spreekt mijn naam uit zoals je het schrijft , met een K "
Lieve blonde doos was dat
Mwah, denk ik niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:13 schreef Shirley het volgende:
De Buik, dat is toch wel de meest gebruikte denk ik.
zo bedoelde ik dat niet toen hoor, de placenta houdt een boel tegen maar natuurlijk niet alles, kwas gewoon flauw van al dat gezeik toen....quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben ook een stukkie ouder, wel jammer dat ik dat filter toen niet kende
![]()
of niet natuurlijk......quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:08 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Grin, dat deed Nathalie, die was spiegelgeil.........................ze heeft het een keer gepresteerd om zichzelf te bevredigen maar was niet nodig geweest zo breed in beeld, als ze nu 15 minuten in de spiegel keek kwam ze vanzelf wel klaar
Ik weet nog dat we hier een nacht gebiologeerd naar de slaapkamerstream waar Naat lag hebben zitten kijken of ze nou wel of niet met zichzelf bezig was. ''Die dekens bewegen''quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:08 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Grin, dat deed Nathalie, die was spiegelgeil.........................ze heeft het een keer gepresteerd om zichzelf te bevredigen maar was niet nodig geweest zo breed in beeld, als ze nu 15 minuten in de spiegel keek kwam ze vanzelf wel klaar
ik weet nog wel dat chan en ik een raar geluid hoorden maar niet precies wisten waar het vandaan kwam, sochtends hadden we van mekaar door dat we dus niet de enigen waren die dat hoorden..........wat heb ik toen gelachen met chan....tis me nu helemaal duidelijk!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we hier een nacht gebiologeerd naar de slaapkamerstream waar Naat lag hebben zitten kijken of ze nou wel of niet met zichzelf bezig was. ''Die dekens bewegen''
Is goed hoor, véél dingen die je toen heb gezegd gingen hier op het forum een geheel eigen leven lijden (is dat nou met een lang of een korte ijquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:14 schreef tann het volgende:
[..]
zo bedoelde ik dat niet toen hoor, de placenta houdt een boel tegen maar natuurlijk niet alles, kwas gewoon flauw van al dat gezeik toen....
Ja, dat stukje in de DBKquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:13 schreef tann het volgende:
[..]
zei ze ook niet zoiets van dat mensen dachten dat ze dom was ivm haar blonde haar? ff later wist ze niet meer tot hoever de tafel van 2 ging...die vond ik ook wel grappig![]()
Heeft ze toen ook toegegeven aan dido, dido zei dat ze het wist, naat verbaasd en vragen hoe, dido weer........ ' je ademde bijna niet en na een tijdje hoorde ik een diepe zucht" waarna ze beide in een deuk lagen van hete lachen, Ooooooooooo wat erg zei Nathalie nogquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:18 schreef tann het volgende:
[..]
ik weet nog wel dat chan en ik een raar geluid hoorden maar niet precies wisten waar het vandaan kwam, sochtends hadden we van mekaar door dat we dus niet de enigen waren die dat hoorden..........wat heb ik toen gelachen met chan....tis me nu helemaal duidelijk!
Hahahahah ja idd, maar zoals je al zegt Cuall, ze deed alles wel op een lieve manierquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, dat stukje in de DBK![]()
, was wel vertederend, maar ook zo dom
![]()
dat snap ik, maar ik vond niet dat ik stug door bleef roken.....ik rookte minder dan de helft dan dat ik deed voor mn zwangerschap....ach...als bepaalde dingen anders waren gegaan tijdens mn zwangerschap was stoppen veel makkelijker geweest, de stress die er dan ook nog es bij kwam had fataal kunnen zijn, maar goed das een lang verhaal...quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Is goed hoor, véél dingen die je toen heb gezegd gingen hier op het forum een geheel eigen leven lijden (is dat nou met een lang of een korte ij) och kan mij het schelen.
Ik vond het ook een kwalijke zaak dat je stug bleef doorroken.![]()
Dido had dat ook gehoord. Die heeft het later nog tegen haar gezegd.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:18 schreef tann het volgende:
[..]
ik weet nog wel dat chan en ik een raar geluid hoorden maar niet precies wisten waar het vandaan kwam, sochtends hadden we van mekaar door dat we dus niet de enigen waren die dat hoorden..........wat heb ik toen gelachen met chan....tis me nu helemaal duidelijk!
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, dat stukje in de DBK![]()
, was wel vertederend, maar ook zo dom
![]()
nou, ik hoorde ook heeeeeel wat anders.....als of het ergens lekte.....quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:22 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heeft ze toen ook toegegeven aan dido, dido zei dat ze het wist, naat verbaasd en vragen hoe, dido weer........ ' je ademde bijna niet en na een tijdje hoorde ik een diepe zucht" waarna ze beide in een deuk lagen van hete lachen, Ooooooooooo wat erg zei Nathalie nog
Jaa...ze kon d'r handjes niet thuis houden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:18 schreef tann het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:23 schreef Gert het volgende:
Dido had dat ook gehoord. Die heeft het later nog tegen haar gezegd.
Naatje, helemaal verbaasd en gegeneerd: "Joh, ik had echt niet in de gaten dat dat zo duidelijk te horen was!"
Dido: "Je ging steeds zwaarder ademen, en op een gegeven moment stopte de ademhaling even helemaal en toen kwam er een diepe zucht. Ja toen wist ik wel wat er aan de hand was." [afbeelding]
yep, die was nog een keer langsgeweest, top kraamverzorgster!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:25 schreef Annelies-G het volgende:
Heej Tan, heb je Karin nog wel es weer gesproken of gezien ??? ze vond je een top meid
Grinnik.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:25 schreef tann het volgende:
nou, ik hoorde ook heeeeeel wat anders.....als of het ergens lekte.....tzullen de camera mannen wel geweest zijn
Meid je hoeft je niet te verantwoorden, het was jou keuze, en eigenlijk was het voor ons fokkers wel leuk dat je regelmatig aanleiding gaf, om eens stevig van leer te trekken. Anders was het veel te saaiquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:23 schreef tann het volgende:
[..]
dat snap ik, maar ik vond niet dat ik stug door bleef roken.....ik rookte minder dan de helft dan dat ik deed voor mn zwangerschap....ach...als bepaalde dingen anders waren gegaan tijdens mn zwangerschap was stoppen veel makkelijker geweest, de stress die er dan ook nog es bij kwam had fataal kunnen zijn, maar goed das een lang verhaal...
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:25 schreef tann het volgende:
[..]
nou, ik hoorde ook heeeeeel wat anders.....als of het ergens lekte.....tzullen de camera mannen wel geweest zijn
Ze had ook tegen mijn schoonzusje ( of haar tante ) gezegd dat je buiten de camera's om lief en relaxed was, verder mocht ze ook niks zeggen, had blijkbaar zwijgplicht en daar heeft ze zich goed aan gehoudenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:28 schreef tann het volgende:
[..]
yep, die was nog een keer langsgeweest, top kraamverzorgster!
Dat kon je wel merken toen Tann eruit was, ik was net zo een hoor, grote bekken over der maar toen ze eruit was miste ik de spanningquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Meid je hoeft je niet te verantwoorden, het was jou keuze, en eigenlijk was het voor ons fokkers wel leuk dat je regelmatig aanleiding gaf, om eens stevig van leer te trekken. Anders was het veel te saai![]()
klopt, zelfs op de babykamer mochten we over veel dingen niet praten en daar hielden we ons netjes aan, daarom was het ook zo leuk haar thuis te zien, want ik wist niks van haarquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze had ook tegen mijn schoonzusje ( of haar tante ) gezegd dat je buiten de camera's om lief en relaxed was, verder mocht ze ook niks zeggen, had blijkbaar zwijgplicht en daar heeft ze zich goed aan gehouden
Ooooooooo wat leuk !!! ik ken der ook niet hoor maar ze is familie van mijn schoonzussie vandaar dat ik wist dat je Karin zou krijgen, ikke mijn schoonzus opjutten om Karin te bellen voor sappige details hehehehehehe maar Karin bleef netjesquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:34 schreef tann het volgende:
[..]
klopt, zelfs op de babykamer mochten we over veel dingen niet praten en daar hielden we ons netjes aan, daarom was het ook zo leuk haar thuis te zien, want ik wist niks van haar
Die is eerst mediteren alvorens zioch weer tussen de fokkers te kunnen verschansenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar is Suikeroompie eigenlijk?
Tanja was tijdens BB zeker niet mijn favoriet. Hier op het forum heb ik een andere kant van haar leren kennen, en ik heb al toegegeven dat ze veel sympathieker is dan ik had in geschat.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:33 schreef Briejtjuh het volgende:
Ik zeg eerlijk Tanja was niet altijd mijn favoriete bb-er.
Vond ze allemaal wel wat hebben, tanja stond zeer zeker niet onderaan mijn lijsie, ook niet bovenaan .quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Tanja was tijdens BB zeker niet mijn favoriet. Hier op het forum heb ik een andere kant van haar leren kennen, en ik heb al toegegeven dat ze veel sympathieker is dan ik had in geschat.
D'r gaat er wel eens één de mist in![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:38 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Die is eerst mediteren alvorens zioch weer tussen de fokkers te kunnen verschansen
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Tanja was tijdens BB zeker niet mijn favoriet. Hier op het forum heb ik een andere kant van haar leren kennen, en ik heb al toegegeven dat ze veel sympathieker is dan ik had in geschat.
.......mag ik jou hormonen ook de schuld geven, Tanja?![]()
ik zeg een woord magnetronmaaltijdenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:43 schreef Annelies-G het volgende:
Maat Tan ? je was wel een zeikerd over het eten ( vind/vond ik) maar begreep hier in het forum dat het bijna allemaal dingen waren die over datum waren ?????? of ben je echt zo'n mietje wat eten betrefd![]()
Ze was mijn favoriet van begin af aan. Komt misschien ook wel dat ze een stadtjer is. En met haar hormoontjes vond ik haar de smaakmaker. Ik heb me maar één keer aan haar geërgerd. Toen ze voor een heel weeshuis aan het koken was en de helft zo de pedaalemmer in kieperde. Voor de rest was het gewoon een lekkere Groningse meid. Ze hield zich niet zoals de rest met de camera's en de mensen thuis bezig.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:39 schreef cuall het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze was mijn favoriet van begin af aan. Komt misschien ook wel dat ze een stadtjer is. En met haar hormoontjes vond ik haar de smaakmaker. Ik heb me maar één keer aan haar geërgerd. Toen ze voor een heel weeshuis aan het koken was en de helft zo de pedaalemmer in kieperde. Voor de rest was het gewoon een lekkere Groningse meid. Ze hield zich niet zoals de rest met de camera's en de mensen thuis bezig.
je vergat te melden dat ze rest in ratsoen week zat.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze was mijn favoriet van begin af aan. Komt misschien ook wel dat ze een stadtjer is. En met haar hormoontjes vond ik haar de smaakmaker. Ik heb me maar één keer aan haar geërgerd. Toen ze voor een heel weeshuis aan het koken was en de helft zo de pedaalemmer in kieperde. Voor de rest was het gewoon een lekkere Groningse meid. Ze hield zich niet zoals de rest met de camera's en de mensen thuis bezig.
stadtjerquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ik was een slechte eter, vond mezelf niet belangrijk om gezond te eten en dat werd erger en erger toen ik met een burn out thuis zat, toen ik zwanger was was ik nog zieker, in eerste instantie dachten wij dat ik anorexia had, dat bleek dus niet te kloppen, vanaf dat moment heb ik weer leren eten en zwoor dat dat alleen maar gezond moest zijn voor de baby, helemaal omdat ik niet direct kon stoppen met roken was dat des te belangrijker, nu maakt het me nie veel meer uit hoor, maar ik probeer toch zoveel mogelijk gezond te eten, ook voor de borstvoeding!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:43 schreef Annelies-G het volgende:
Maat Tan ? je was wel een zeikerd over het eten ( vind/vond ik) maar begreep hier in het forum dat het bijna allemaal dingen waren die over datum waren ?????? of ben je echt zo'n mietje wat eten betrefd![]()
Maar dat hebben studenten voor de stadjers ook nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:48 schreef cuall het volgende:
[..]
stadtjer![]()
daar heeft mijn dochter het ook altijd over, die studeert in Groningen, maar dan heeft het niet echt een positieve lading hoor
![]()
Maar dat is echt ongezond, geloof me, maar dat komt nog wel es boven water en dan zal heel nl denken dat ik toch een beetje gelijk hadquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:44 schreef Briejtjuh het volgende:
[..]
ik zeg een woord magnetronmaaltijden![]()
Dat geeft een heel ander draai aan je eetgewoonte's in het huis, ksnap het, als ik dat had geweten had je me heel wat ergenissen kunnen besparenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:48 schreef tann het volgende:
[..]
ik was een slechte eter, vond mezelf niet belangrijk om gezond te eten en dat werd erger en erger toen ik met een burn out thuis zat, toen ik zwanger was was ik nog zieker, in eerste instantie dachten wij dat ik anorexia had, dat bleek dus niet te kloppen, vanaf dat moment heb ik weer leren eten en zwoor dat dat alleen maar gezond moest zijn voor de baby, helemaal omdat ik niet direct kon stoppen met roken was dat des te belangrijker, nu maakt het me nie veel meer uit hoor, maar ik probeer toch zoveel mogelijk gezond te eten, ook voor de borstvoeding!
Ik heb iets van 3 photobucket accounts vol. Dus ik begin er maar niet aan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:49 schreef Annelies-G het volgende:
Binnen niet al te lange tijd ga ik mijn club omgooien en zet al mijn BB5 screenshots erop, dusssssssssssss willen jullie kijken ............ als hij klaar is smijt ik de url wel hier neer
dat was dus de maaltijd ala overtijd, kip over datum, verschimmelde bloemkool, zwarte pap bananen, met veelste veel rijst iddquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zoals met de Winny de Pooh?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:50 schreef tann het volgende:
[..]
Maar dat is echt ongezond, geloof me, maar dat komt nog wel es boven water en dan zal heel nl denken dat ik toch een beetje gelijk had
Mijn broertje is kok en die is der ook niet wild van ( hij is dan ook kok in een bejaardehuis LOL )quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:50 schreef tann het volgende:
[..]
Maar dat is echt ongezond, geloof me, maar dat komt nog wel es boven water en dan zal heel nl denken dat ik toch een beetje gelijk had
ach ik was af en toe echt wel een bitch,maar dat had vaak ook zo zn redenen, al es eerder uitgelegd...quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:46 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
maar ik geef ook ruiterlijk toe dat ik je fout heb ver beoordeeld hoor
![]()
ik reageer wel hoor, niet zo snel want ik heb jos aan de ... en typ met 1 vingerquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:47 schreef Annelies-G het volgende:
Zitten hier over Tanja te praten alsof ze der niet is ( weet wel dat je meeleest hoor Tanja![]()
)
Schoonbroerquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:53 schreef Briejtjuh het volgende:
mijn schoonbroer is ook kok. waar ze de sate verwarmen in de magnetron :p
dat hebben wij stadjers als we studenten zeggenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:48 schreef cuall het volgende:
[..]
stadtjer![]()
daar heeft mijn dochter het ook altijd over, die studeert in Groningen, maar dan heeft het niet echt een positieve lading hoor
![]()
Werd ook zo lekker door de rest opgeblazen. Dat jij achter Rob z'n rug om zou hebben gekletst. En zelf deden ze niet anders, met Chantal als opperhoofd. Die stookte iedereen tegen elkaar op. Jammer dat je dat nooit hebt teruggezien. Dan stond ze weer bij die, dan weer bij die.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:53 schreef tann het volgende:
[..]
ach ik was af en toe echt wel een bitch,maar dat had vaak ook zo zn redenen, al es eerder uitgelegd...
dat heb ik toch wel vaak verteld in het huis.......quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:51 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Dat geeft een heel ander draai aan je eetgewoonte's in het huis, ksnap het, als ik dat had geweten had je me heel wat ergenissen kunnen besparen![]()
Goed van je meid !
had toen geen keus, had de hele dag zowat niet gegeten, bijna 8 uur gewerkt en ging echt bijna out! ik moest wat eten, maar dat was de eerste en laatste magne menuquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zoals met de Winny de Pooh?![]()
![]()
![]()
Chantal probeerde een wig te drijven , ze zei dat ze altijd " EERLIJK" was, nou deuh, dus niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Werd ook zo lekker door de rest opgeblazen. Dat jij achter Rob z'n rug om zou hebben gekletst. En zelf deden ze niet anders, met Chantal als opperhoofd. Die stookte iedereen tegen elkaar op. Jammer dat je dat nooit hebt teruggezien. Dan stond ze weer bij die, dan weer bij die.
En ze had altijd wel een slachtoffer om over te roddelen. Jij en Rob waren bij haar het meest de lul.
Ik ben nog aan het recupererenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:38 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Die is eerst mediteren alvorens zioch weer tussen de fokkers te kunnen verschansen
Ik bedoelde wat je zei over gelijk hebben. Met de methode van het sorteren had je ook gelijk, maar wilde ook niemand aan geloven. Dat gaf op FOK! wel leuke reacties toen die "thuiswerkvrouw" in de studio zei, dat jouw methode de beste wasquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:58 schreef tann het volgende:
[..]
had toen geen keus, had de hele dag zowat niet gegeten, bijna 8 uur gewerkt en ging echt bijna out! ik moest wat eten, maar dat was de eerste en laatste magne menu
Hen je er wel eens over gehoord maar niet zo specifiek als nu , krijgen ook niet alles mee, je hebt 4 streams waarvan je bij een het geluid aan zet , zou anders gekakel doorelkaar zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:56 schreef tann het volgende:
[..]
dat heb ik toch wel vaak verteld in het huis.......
ik lulde niet achter rob zn rug om, rob wist heel goed dat ik een hele tijd had gehad dat ik hem absoluut niet mocht, maar over chan, ik heb alles terug gezien hoor!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Werd ook zo lekker door de rest opgeblazen. Dat jij achter Rob z'n rug om zou hebben gekletst. En zelf deden ze niet anders, met Chantal als opperhoofd. Die stookte iedereen tegen elkaar op. Jammer dat je dat nooit hebt teruggezien. Dan stond ze weer bij die, dan weer bij die.
En ze had altijd wel een slachtoffer om over te roddelen. Jij en Rob waren bij haar het meest de lul.
Je hebt de afleveringen gezien , streams lieten wel hel andere dingen zien, daar had je geen vertekend beeld.....quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:02 schreef tann het volgende:
[..]
ik lulde niet achter rob zn rug om, rob wist heel goed dat ik een hele tijd had gehad dat ik hem absoluut niet mocht, maar over chan, ik heb alles terug gezien hoor!
En....?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:03 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Je hebt de afleveringen gezien , streams lieten wel hel andere dingen zien, daar had je geen vertekend beeld.....
ach ja, ik weet dat heel veel mij dom vonden, maar ik heb echt niet alleen maar in een koffieshop gestaan (dat deed ik alleen maar tentijde van werkeloosheid omdat ik niet stil kon zitten en toch iets wou als ik niet beter kon krijgen)quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik bedoelde wat je zei over gelijk hebben. Met de methode van het sorteren had je ook gelijk, maar wilde ook niemand aan geloven. Dat gaf op FOK! wel leuke reacties toen die "thuiswerkvrouw" in de studio zei, dat jouw methode de beste was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |