abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 februari 2006 @ 23:01:18 #201
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35134800
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:59 schreef tann het volgende:

[..]

ben wel benieuwd naar de mijne...

ze waren meestal niet zo aardig

Ik noemde je meestal "de zeug" en dat was nog één van de mildere
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_35134807
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:57 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Idd , meeste vrouwen die ik ken en zwanger zijn of waren rookten ook gewoon door, zei het net als Tann wel met mate
kben zwaar geminder toen, vond ik al aardig knap, dronk niet, at gezond enz enz...mensen zeuren altijd...
pi_35134822
Tanja heeft zelfs een nieuw werkwoord (in mijn woordenboek) erbij gekregen.

Tanjaneren: Het leeghalen van de asbakken en van die peuken weer een gerecycelde sigaret draaien.
pi_35134878
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:51 schreef Annelies-G het volgende:
Wie weet al de bijnamen nog van de bewoners, weet er nog een paar..............

Trieske
Chankwal
Dildo
Natte-lie
josti
meer weet ik niet, of hadden de andere bewoners geen bijnaam van de fokkers gekregen
Oh dat is ooit een gevraagd in het triviant topic, voor Tanja was TT, Trailer Trash en Crackhoer, maar er waren van de anderen nog meer.......
pi_35134879
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:01 schreef teamlead het volgende:

[..]

ze waren meestal niet zo aardig

Ik noemde je meestal "de zeug" en dat was nog één van de mildere
hm, dan vind ik die andere creatiever omdat er nog iets van de naam in zit... Lieske Trieske enz
pi_35134894
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:01 schreef cuall het volgende:

[..]

Heb ik nu ook hoor, maar toen ik zwanger was lag het anders en was ik blijkbaar beter gemotiveerd. Ik was ook veel te bang dat er eventueel iets zou mis gaan, en dan had ik het mezelf altijd verweten dat ik had gerookt.
Heb je dan niks van Tann geleerd, die heeft een soort filter in der lichaam
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_35134901
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:59 schreef tann het volgende:

[..]

ben wel benieuwd naar de mijne...
De Buik werd wel vaak gebruikt, die anderen zal ik hier maar niet noemen, maar zal je ongetwijfeld wel weten
  woensdag 15 februari 2006 @ 23:04:30 #208
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35134937
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:03 schreef tann het volgende:

[..]

hm, dan vind ik die andere creatiever omdat er nog iets van de naam in zit... Lieske Trieske enz
ja, maar met "tanja" kun je niet zoveel he

hoewel TTT ook wel redelijk populair werd
van wie was die ook alweer
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_35134968
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:03 schreef tann het volgende:

[..]

Bij Lieske was ook Wapper de Wapper, en ik had zelf het werkwoord "liesken", dat was dan lekker héél lang met je zelf aan het tutten.
pi_35135089
Rob was de ouwe zemelaar,dat hadden de bewoners zelf bedacht
pi_35135095
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:03 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Heb je dan niks van Tann geleerd, die heeft een soort filter in der lichaam
Ja, maar ik ben ook een stukkie ouder, wel jammer dat ik dat filter toen niet kende
  Moderator woensdag 15 februari 2006 @ 23:07:44 #212
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35135135
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:51 schreef Annelies-G het volgende:
Wie weet al de bijnamen nog van de bewoners, weet er nog een paar..............

Trieske
Chankwal
Dildo
Natte-lie
josti
meer weet ik niet, of hadden de andere bewoners geen bijnaam van de fokkers gekregen
Didoos
LompeLieske
Natte Alie, Naat
TAFKAR (The Asshole Formerly Known As Rob)

De kinderen van Tanja zouden Nico en Tine gaan heten.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_35135185
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:05 schreef cuall het volgende:

[..]

Bij Lieske was ook Wapper de Wapper, en ik had zelf het werkwoord "liesken", dat was dan lekker héél lang met je zelf aan het tutten.
Grin, dat deed Nathalie, die was spiegelgeil.........................ze heeft het een keer gepresteerd om zichzelf te bevredigen maar was niet nodig geweest zo breed in beeld, als ze nu 15 minuten in de spiegel keek kwam ze vanzelf wel klaar
  woensdag 15 februari 2006 @ 23:08:44 #214
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35135190
TAFKAR ja.... toen hij mocht blijven omdat Tanja vertrok...
pi_35135249
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:07 schreef Gert het volgende:

[..]

Didoos
LompeLieske
Natte Alie, Naat
TAFKAR (The Asshole Formerly Known As Rob)

De kinderen van Tanja zouden Nico en Tine gaan heten.

Tafkar
pi_35135336
Vond die uitspraak van Ingrid ook tof " je spreekt mijn naam uit zoals je het schrijft , met een K "
Lieve blonde doos was dat
pi_35135345
Lieske kreeg ook vaak de naam (door al die naakt-caps van 2 FOK!kers) van Lieskut.
pi_35135371
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:05 schreef cuall het volgende:

[..]

hi dies leuk, dat mocht ze idd graag doen, maar t resultaat was er ook naar
pi_35135427
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:11 schreef tann het volgende:

[..]

hi dies leuk, dat mocht ze idd graag doen, maar t resultaat was er ook naar
Lieske had dat getut niet nodig, is al mooi van nature
pi_35135443
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:11 schreef Annelies-G het volgende:
Vond die uitspraak van Ingrid ook tof " je spreekt mijn naam uit zoals je het schrijft , met een K "
Lieve blonde doos was dat
zei ze ook niet zoiets van dat mensen dachten dat ze dom was ivm haar blonde haar? ff later wist ze niet meer tot hoever de tafel van 2 ging...die vond ik ook wel grappig
pi_35135444
De Buik, dat is toch wel de meest gebruikte denk ik.
Back in business.
  Moderator woensdag 15 februari 2006 @ 23:13:58 #222
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35135484
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:13 schreef Shirley het volgende:
De Buik, dat is toch wel de meest gebruikte denk ik.
Mwah, denk ik niet.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_35135517
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:07 schreef cuall het volgende:

[..]

Ja, maar ik ben ook een stukkie ouder, wel jammer dat ik dat filter toen niet kende
zo bedoelde ik dat niet toen hoor, de placenta houdt een boel tegen maar natuurlijk niet alles, kwas gewoon flauw van al dat gezeik toen....
pi_35135610
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:08 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Grin, dat deed Nathalie, die was spiegelgeil.........................ze heeft het een keer gepresteerd om zichzelf te bevredigen maar was niet nodig geweest zo breed in beeld, als ze nu 15 minuten in de spiegel keek kwam ze vanzelf wel klaar
of niet natuurlijk......
pi_35135632
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:08 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Ik weet nog dat we hier een nacht gebiologeerd naar de slaapkamerstream waar Naat lag hebben zitten kijken of ze nou wel of niet met zichzelf bezig was. ''Die dekens bewegen''
Back in business.
pi_35135688
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:13 schreef Gert het volgende:

[..]

Mwah, denk ik niet.
Van de nette, degelijke bijnamen wel.
Back in business.
pi_35135753
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:16 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ik weet nog dat we hier een nacht gebiologeerd naar de slaapkamerstream waar Naat lag hebben zitten kijken of ze nou wel of niet met zichzelf bezig was. ''Die dekens bewegen''
ik weet nog wel dat chan en ik een raar geluid hoorden maar niet precies wisten waar het vandaan kwam, sochtends hadden we van mekaar door dat we dus niet de enigen waren die dat hoorden..........wat heb ik toen gelachen met chan....tis me nu helemaal duidelijk!
  woensdag 15 februari 2006 @ 23:19:00 #228
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_35135783
Goedenavond!

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 15 februari 2006 @ 23:20:34 #229
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_35135863
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:19 schreef golfer het volgende:
Goedenavond!

WB
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_35135871
quote:
Goedenavond!

avond
pi_35135882
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:14 schreef tann het volgende:

[..]

zo bedoelde ik dat niet toen hoor, de placenta houdt een boel tegen maar natuurlijk niet alles, kwas gewoon flauw van al dat gezeik toen....
Is goed hoor, véél dingen die je toen heb gezegd gingen hier op het forum een geheel eigen leven lijden (is dat nou met een lang of een korte ij ) och kan mij het schelen.

Ik vond het ook een kwalijke zaak dat je stug bleef doorroken.
pi_35135943
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:13 schreef tann het volgende:

[..]

zei ze ook niet zoiets van dat mensen dachten dat ze dom was ivm haar blonde haar? ff later wist ze niet meer tot hoever de tafel van 2 ging...die vond ik ook wel grappig
Ja, dat stukje in de DBK , was wel vertederend, maar ook zo dom
pi_35135957
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:18 schreef tann het volgende:

[..]

ik weet nog wel dat chan en ik een raar geluid hoorden maar niet precies wisten waar het vandaan kwam, sochtends hadden we van mekaar door dat we dus niet de enigen waren die dat hoorden..........wat heb ik toen gelachen met chan....tis me nu helemaal duidelijk!
Heeft ze toen ook toegegeven aan dido, dido zei dat ze het wist, naat verbaasd en vragen hoe, dido weer........ ' je ademde bijna niet en na een tijdje hoorde ik een diepe zucht" waarna ze beide in een deuk lagen van hete lachen, Ooooooooooo wat erg zei Nathalie nog
pi_35135967
quote:
Goedenavond!

Hai Golfer
pi_35135989
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:22 schreef cuall het volgende:

[..]

Hahahahah ja idd, maar zoals je al zegt Cuall, ze deed alles wel op een lieve manier
pi_35135994
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:20 schreef cuall het volgende:

[..]

Is goed hoor, véél dingen die je toen heb gezegd gingen hier op het forum een geheel eigen leven lijden (is dat nou met een lang of een korte ij ) och kan mij het schelen.

Ik vond het ook een kwalijke zaak dat je stug bleef doorroken.
dat snap ik, maar ik vond niet dat ik stug door bleef roken.....ik rookte minder dan de helft dan dat ik deed voor mn zwangerschap....ach...als bepaalde dingen anders waren gegaan tijdens mn zwangerschap was stoppen veel makkelijker geweest, de stress die er dan ook nog es bij kwam had fataal kunnen zijn, maar goed das een lang verhaal...
  Moderator woensdag 15 februari 2006 @ 23:23:42 #237
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35136013
quote:

[..]

Dido had dat ook gehoord. Die heeft het later nog tegen haar gezegd.
Naatje, helemaal verbaasd en gegeneerd: "Joh, ik had echt niet in de gaten dat dat zo duidelijk te horen was!"
Dido: "Je ging steeds zwaarder ademen, en op een gegeven moment stopte de ademhaling even helemaal en toen kwam er een diepe zucht. Ja toen wist ik wel wat er aan de hand was."
pi_35136027
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:22 schreef cuall het volgende:

[..]

pi_35136029
heet heet heet heet heet heet heet pppppppppppffffffffff kan het wel heb heeeeeeeeeel vaak dat ik hete intik ipv van heet
pi_35136088
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:22 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Heeft ze toen ook toegegeven aan dido, dido zei dat ze het wist, naat verbaasd en vragen hoe, dido weer........ ' je ademde bijna niet en na een tijdje hoorde ik een diepe zucht" waarna ze beide in een deuk lagen van hete lachen, Ooooooooooo wat erg zei Nathalie nog
nou, ik hoorde ook heeeeeel wat anders.....als of het ergens lekte..... tzullen de camera mannen wel geweest zijn
pi_35136096
quote:

[..]

Jaa...ze kon d'r handjes niet thuis houden.
Back in business.
  woensdag 15 februari 2006 @ 23:25:28 #242
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_35136103
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:23 schreef Gert het volgende:

Dido had dat ook gehoord. Die heeft het later nog tegen haar gezegd.
Naatje, helemaal verbaasd en gegeneerd: "Joh, ik had echt niet in de gaten dat dat zo duidelijk te horen was!"
Dido: "Je ging steeds zwaarder ademen, en op een gegeven moment stopte de ademhaling even helemaal en toen kwam er een diepe zucht. Ja toen wist ik wel wat er aan de hand was." [afbeelding]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_35136107
Heej Tan, heb je Karin nog wel es weer gesproken of gezien ??? ze vond je een top meid
pi_35136147
quote:
Goedenavond!

Golfer
pi_35136231
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:25 schreef Annelies-G het volgende:
Heej Tan, heb je Karin nog wel es weer gesproken of gezien ??? ze vond je een top meid
yep, die was nog een keer langsgeweest, top kraamverzorgster!
  woensdag 15 februari 2006 @ 23:28:46 #246
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_35136267
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:25 schreef tann het volgende:

nou, ik hoorde ook heeeeeel wat anders.....als of het ergens lekte..... tzullen de camera mannen wel geweest zijn
Grinnik.
Poef.....gone! ©golfer
pi_35136287
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:23 schreef tann het volgende:

[..]

dat snap ik, maar ik vond niet dat ik stug door bleef roken.....ik rookte minder dan de helft dan dat ik deed voor mn zwangerschap....ach...als bepaalde dingen anders waren gegaan tijdens mn zwangerschap was stoppen veel makkelijker geweest, de stress die er dan ook nog es bij kwam had fataal kunnen zijn, maar goed das een lang verhaal...
Meid je hoeft je niet te verantwoorden, het was jou keuze, en eigenlijk was het voor ons fokkers wel leuk dat je regelmatig aanleiding gaf, om eens stevig van leer te trekken. Anders was het veel te saai
  woensdag 15 februari 2006 @ 23:29:21 #248
140637 Briejtjuh
Brigitte is de naam
pi_35136299
goeieavond.
ik heb tja uh een interessante avond
pi_35136357
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:25 schreef tann het volgende:

[..]

ja. dat hoorden wij weer niet
pi_35136359
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:28 schreef tann het volgende:

[..]

yep, die was nog een keer langsgeweest, top kraamverzorgster!
Ze had ook tegen mijn schoonzusje ( of haar tante ) gezegd dat je buiten de camera's om lief en relaxed was, verder mocht ze ook niks zeggen, had blijkbaar zwijgplicht en daar heeft ze zich goed aan gehouden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')