Dat kon je wel merken toen Tann eruit was, ik was net zo een hoor, grote bekken over der maar toen ze eruit was miste ik de spanningquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Meid je hoeft je niet te verantwoorden, het was jou keuze, en eigenlijk was het voor ons fokkers wel leuk dat je regelmatig aanleiding gaf, om eens stevig van leer te trekken. Anders was het veel te saai![]()
klopt, zelfs op de babykamer mochten we over veel dingen niet praten en daar hielden we ons netjes aan, daarom was het ook zo leuk haar thuis te zien, want ik wist niks van haarquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze had ook tegen mijn schoonzusje ( of haar tante ) gezegd dat je buiten de camera's om lief en relaxed was, verder mocht ze ook niks zeggen, had blijkbaar zwijgplicht en daar heeft ze zich goed aan gehouden
Ooooooooo wat leuk !!! ik ken der ook niet hoor maar ze is familie van mijn schoonzussie vandaar dat ik wist dat je Karin zou krijgen, ikke mijn schoonzus opjutten om Karin te bellen voor sappige details hehehehehehe maar Karin bleef netjesquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:34 schreef tann het volgende:
[..]
klopt, zelfs op de babykamer mochten we over veel dingen niet praten en daar hielden we ons netjes aan, daarom was het ook zo leuk haar thuis te zien, want ik wist niks van haar
Die is eerst mediteren alvorens zioch weer tussen de fokkers te kunnen verschansenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar is Suikeroompie eigenlijk?
Tanja was tijdens BB zeker niet mijn favoriet. Hier op het forum heb ik een andere kant van haar leren kennen, en ik heb al toegegeven dat ze veel sympathieker is dan ik had in geschat.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:33 schreef Briejtjuh het volgende:
Ik zeg eerlijk Tanja was niet altijd mijn favoriete bb-er.
Vond ze allemaal wel wat hebben, tanja stond zeer zeker niet onderaan mijn lijsie, ook niet bovenaan .quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Tanja was tijdens BB zeker niet mijn favoriet. Hier op het forum heb ik een andere kant van haar leren kennen, en ik heb al toegegeven dat ze veel sympathieker is dan ik had in geschat.
D'r gaat er wel eens één de mist in![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:38 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Die is eerst mediteren alvorens zioch weer tussen de fokkers te kunnen verschansen
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Tanja was tijdens BB zeker niet mijn favoriet. Hier op het forum heb ik een andere kant van haar leren kennen, en ik heb al toegegeven dat ze veel sympathieker is dan ik had in geschat.
.......mag ik jou hormonen ook de schuld geven, Tanja?![]()
ik zeg een woord magnetronmaaltijdenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:43 schreef Annelies-G het volgende:
Maat Tan ? je was wel een zeikerd over het eten ( vind/vond ik) maar begreep hier in het forum dat het bijna allemaal dingen waren die over datum waren ?????? of ben je echt zo'n mietje wat eten betrefd![]()
Ze was mijn favoriet van begin af aan. Komt misschien ook wel dat ze een stadtjer is. En met haar hormoontjes vond ik haar de smaakmaker. Ik heb me maar één keer aan haar geërgerd. Toen ze voor een heel weeshuis aan het koken was en de helft zo de pedaalemmer in kieperde. Voor de rest was het gewoon een lekkere Groningse meid. Ze hield zich niet zoals de rest met de camera's en de mensen thuis bezig.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:39 schreef cuall het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze was mijn favoriet van begin af aan. Komt misschien ook wel dat ze een stadtjer is. En met haar hormoontjes vond ik haar de smaakmaker. Ik heb me maar één keer aan haar geërgerd. Toen ze voor een heel weeshuis aan het koken was en de helft zo de pedaalemmer in kieperde. Voor de rest was het gewoon een lekkere Groningse meid. Ze hield zich niet zoals de rest met de camera's en de mensen thuis bezig.
je vergat te melden dat ze rest in ratsoen week zat.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze was mijn favoriet van begin af aan. Komt misschien ook wel dat ze een stadtjer is. En met haar hormoontjes vond ik haar de smaakmaker. Ik heb me maar één keer aan haar geërgerd. Toen ze voor een heel weeshuis aan het koken was en de helft zo de pedaalemmer in kieperde. Voor de rest was het gewoon een lekkere Groningse meid. Ze hield zich niet zoals de rest met de camera's en de mensen thuis bezig.
stadtjerquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ik was een slechte eter, vond mezelf niet belangrijk om gezond te eten en dat werd erger en erger toen ik met een burn out thuis zat, toen ik zwanger was was ik nog zieker, in eerste instantie dachten wij dat ik anorexia had, dat bleek dus niet te kloppen, vanaf dat moment heb ik weer leren eten en zwoor dat dat alleen maar gezond moest zijn voor de baby, helemaal omdat ik niet direct kon stoppen met roken was dat des te belangrijker, nu maakt het me nie veel meer uit hoor, maar ik probeer toch zoveel mogelijk gezond te eten, ook voor de borstvoeding!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:43 schreef Annelies-G het volgende:
Maat Tan ? je was wel een zeikerd over het eten ( vind/vond ik) maar begreep hier in het forum dat het bijna allemaal dingen waren die over datum waren ?????? of ben je echt zo'n mietje wat eten betrefd![]()
Maar dat hebben studenten voor de stadjers ook nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:48 schreef cuall het volgende:
[..]
stadtjer![]()
daar heeft mijn dochter het ook altijd over, die studeert in Groningen, maar dan heeft het niet echt een positieve lading hoor
![]()
Maar dat is echt ongezond, geloof me, maar dat komt nog wel es boven water en dan zal heel nl denken dat ik toch een beetje gelijk hadquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:44 schreef Briejtjuh het volgende:
[..]
ik zeg een woord magnetronmaaltijden![]()
Dat geeft een heel ander draai aan je eetgewoonte's in het huis, ksnap het, als ik dat had geweten had je me heel wat ergenissen kunnen besparenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:48 schreef tann het volgende:
[..]
ik was een slechte eter, vond mezelf niet belangrijk om gezond te eten en dat werd erger en erger toen ik met een burn out thuis zat, toen ik zwanger was was ik nog zieker, in eerste instantie dachten wij dat ik anorexia had, dat bleek dus niet te kloppen, vanaf dat moment heb ik weer leren eten en zwoor dat dat alleen maar gezond moest zijn voor de baby, helemaal omdat ik niet direct kon stoppen met roken was dat des te belangrijker, nu maakt het me nie veel meer uit hoor, maar ik probeer toch zoveel mogelijk gezond te eten, ook voor de borstvoeding!
Ik heb iets van 3 photobucket accounts vol. Dus ik begin er maar niet aan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:49 schreef Annelies-G het volgende:
Binnen niet al te lange tijd ga ik mijn club omgooien en zet al mijn BB5 screenshots erop, dusssssssssssss willen jullie kijken ............ als hij klaar is smijt ik de url wel hier neer
dat was dus de maaltijd ala overtijd, kip over datum, verschimmelde bloemkool, zwarte pap bananen, met veelste veel rijst iddquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zoals met de Winny de Pooh?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:50 schreef tann het volgende:
[..]
Maar dat is echt ongezond, geloof me, maar dat komt nog wel es boven water en dan zal heel nl denken dat ik toch een beetje gelijk had
Mijn broertje is kok en die is der ook niet wild van ( hij is dan ook kok in een bejaardehuis LOL )quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:50 schreef tann het volgende:
[..]
Maar dat is echt ongezond, geloof me, maar dat komt nog wel es boven water en dan zal heel nl denken dat ik toch een beetje gelijk had
ach ik was af en toe echt wel een bitch,maar dat had vaak ook zo zn redenen, al es eerder uitgelegd...quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:46 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
maar ik geef ook ruiterlijk toe dat ik je fout heb ver beoordeeld hoor
![]()
ik reageer wel hoor, niet zo snel want ik heb jos aan de ... en typ met 1 vingerquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:47 schreef Annelies-G het volgende:
Zitten hier over Tanja te praten alsof ze der niet is ( weet wel dat je meeleest hoor Tanja![]()
)
Schoonbroerquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:53 schreef Briejtjuh het volgende:
mijn schoonbroer is ook kok. waar ze de sate verwarmen in de magnetron :p
dat hebben wij stadjers als we studenten zeggenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:48 schreef cuall het volgende:
[..]
stadtjer![]()
daar heeft mijn dochter het ook altijd over, die studeert in Groningen, maar dan heeft het niet echt een positieve lading hoor
![]()
Werd ook zo lekker door de rest opgeblazen. Dat jij achter Rob z'n rug om zou hebben gekletst. En zelf deden ze niet anders, met Chantal als opperhoofd. Die stookte iedereen tegen elkaar op. Jammer dat je dat nooit hebt teruggezien. Dan stond ze weer bij die, dan weer bij die.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:53 schreef tann het volgende:
[..]
ach ik was af en toe echt wel een bitch,maar dat had vaak ook zo zn redenen, al es eerder uitgelegd...
dat heb ik toch wel vaak verteld in het huis.......quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:51 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Dat geeft een heel ander draai aan je eetgewoonte's in het huis, ksnap het, als ik dat had geweten had je me heel wat ergenissen kunnen besparen![]()
Goed van je meid !
had toen geen keus, had de hele dag zowat niet gegeten, bijna 8 uur gewerkt en ging echt bijna out! ik moest wat eten, maar dat was de eerste en laatste magne menuquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zoals met de Winny de Pooh?![]()
![]()
![]()
Chantal probeerde een wig te drijven , ze zei dat ze altijd " EERLIJK" was, nou deuh, dus niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Werd ook zo lekker door de rest opgeblazen. Dat jij achter Rob z'n rug om zou hebben gekletst. En zelf deden ze niet anders, met Chantal als opperhoofd. Die stookte iedereen tegen elkaar op. Jammer dat je dat nooit hebt teruggezien. Dan stond ze weer bij die, dan weer bij die.
En ze had altijd wel een slachtoffer om over te roddelen. Jij en Rob waren bij haar het meest de lul.
Ik ben nog aan het recupererenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:38 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Die is eerst mediteren alvorens zioch weer tussen de fokkers te kunnen verschansen
Ik bedoelde wat je zei over gelijk hebben. Met de methode van het sorteren had je ook gelijk, maar wilde ook niemand aan geloven. Dat gaf op FOK! wel leuke reacties toen die "thuiswerkvrouw" in de studio zei, dat jouw methode de beste wasquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:58 schreef tann het volgende:
[..]
had toen geen keus, had de hele dag zowat niet gegeten, bijna 8 uur gewerkt en ging echt bijna out! ik moest wat eten, maar dat was de eerste en laatste magne menu
Hen je er wel eens over gehoord maar niet zo specifiek als nu , krijgen ook niet alles mee, je hebt 4 streams waarvan je bij een het geluid aan zet , zou anders gekakel doorelkaar zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:56 schreef tann het volgende:
[..]
dat heb ik toch wel vaak verteld in het huis.......
ik lulde niet achter rob zn rug om, rob wist heel goed dat ik een hele tijd had gehad dat ik hem absoluut niet mocht, maar over chan, ik heb alles terug gezien hoor!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Werd ook zo lekker door de rest opgeblazen. Dat jij achter Rob z'n rug om zou hebben gekletst. En zelf deden ze niet anders, met Chantal als opperhoofd. Die stookte iedereen tegen elkaar op. Jammer dat je dat nooit hebt teruggezien. Dan stond ze weer bij die, dan weer bij die.
En ze had altijd wel een slachtoffer om over te roddelen. Jij en Rob waren bij haar het meest de lul.
Je hebt de afleveringen gezien , streams lieten wel hel andere dingen zien, daar had je geen vertekend beeld.....quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:02 schreef tann het volgende:
[..]
ik lulde niet achter rob zn rug om, rob wist heel goed dat ik een hele tijd had gehad dat ik hem absoluut niet mocht, maar over chan, ik heb alles terug gezien hoor!
En....?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:03 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Je hebt de afleveringen gezien , streams lieten wel hel andere dingen zien, daar had je geen vertekend beeld.....
ach ja, ik weet dat heel veel mij dom vonden, maar ik heb echt niet alleen maar in een koffieshop gestaan (dat deed ik alleen maar tentijde van werkeloosheid omdat ik niet stil kon zitten en toch iets wou als ik niet beter kon krijgen)quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik bedoelde wat je zei over gelijk hebben. Met de methode van het sorteren had je ook gelijk, maar wilde ook niemand aan geloven. Dat gaf op FOK! wel leuke reacties toen die "thuiswerkvrouw" in de studio zei, dat jouw methode de beste was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |