abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35136469
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:29 schreef cuall het volgende:

[..]

Meid je hoeft je niet te verantwoorden, het was jou keuze, en eigenlijk was het voor ons fokkers wel leuk dat je regelmatig aanleiding gaf, om eens stevig van leer te trekken. Anders was het veel te saai
Dat kon je wel merken toen Tann eruit was, ik was net zo een hoor, grote bekken over der maar toen ze eruit was miste ik de spanning heb Tanja alleen nooit de grond in getrapt, is ook niet mijn stijl.

Mij is geleerd ieder mens in zijn waarde te laten, schiet er wel es bij in maar goed
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 15 februari 2006 @ 23:33:58 #252
140637 Briejtjuh
Brigitte is de naam
pi_35136539
Ik zeg eerlijk Tanja was niet altijd mijn favoriete bb-er.
pi_35136554
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:30 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Ze had ook tegen mijn schoonzusje ( of haar tante ) gezegd dat je buiten de camera's om lief en relaxed was, verder mocht ze ook niks zeggen, had blijkbaar zwijgplicht en daar heeft ze zich goed aan gehouden
klopt, zelfs op de babykamer mochten we over veel dingen niet praten en daar hielden we ons netjes aan, daarom was het ook zo leuk haar thuis te zien, want ik wist niks van haar
pi_35136643
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:34 schreef tann het volgende:

[..]

klopt, zelfs op de babykamer mochten we over veel dingen niet praten en daar hielden we ons netjes aan, daarom was het ook zo leuk haar thuis te zien, want ik wist niks van haar
Ooooooooo wat leuk !!! ik ken der ook niet hoor maar ze is familie van mijn schoonzussie vandaar dat ik wist dat je Karin zou krijgen, ikke mijn schoonzus opjutten om Karin te bellen voor sappige details hehehehehehe maar Karin bleef netjes
pi_35136718
Waar is Suikeroompie eigenlijk?
pi_35136765
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar is Suikeroompie eigenlijk?
Die is eerst mediteren alvorens zioch weer tussen de fokkers te kunnen verschansen
pi_35136773
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:33 schreef Briejtjuh het volgende:
Ik zeg eerlijk Tanja was niet altijd mijn favoriete bb-er.
Tanja was tijdens BB zeker niet mijn favoriet. Hier op het forum heb ik een andere kant van haar leren kennen, en ik heb al toegegeven dat ze veel sympathieker is dan ik had in geschat.

D'r gaat er wel eens één de mist in

.......mag ik jou hormonen ook de schuld geven, Tanja?
pi_35136885
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:39 schreef cuall het volgende:

[..]

Tanja was tijdens BB zeker niet mijn favoriet. Hier op het forum heb ik een andere kant van haar leren kennen, en ik heb al toegegeven dat ze veel sympathieker is dan ik had in geschat.

Vond ze allemaal wel wat hebben, tanja stond zeer zeker niet onderaan mijn lijsie, ook niet bovenaan .

Tann is Groninger en moet als mede Groninger wel soldair blijven en eerlijk is eerlijk, Groningers zijn dikke stijfkoppen en roeg ( ruig) in de mond dus begreep der wel
pi_35136928
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:38 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Die is eerst mediteren alvorens zioch weer tussen de fokkers te kunnen verschansen
  woensdag 15 februari 2006 @ 23:42:21 #260
140637 Briejtjuh
Brigitte is de naam
pi_35136934
Achja soms moest ik wel om dr lachen hoor.
pi_35136987
Maat Tan ? je was wel een zeikerd over het eten ( vind/vond ik) maar begreep hier in het forum dat het bijna allemaal dingen waren die over datum waren ?????? of ben je echt zo'n mietje wat eten betrefd
pi_35136989
quote:

[..]

.......mag ik jou hormonen ook de schuld geven, Tanja?
, tuurlijk oa.....
  woensdag 15 februari 2006 @ 23:44:11 #263
140637 Briejtjuh
Brigitte is de naam
pi_35137036
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:43 schreef Annelies-G het volgende:
Maat Tan ? je was wel een zeikerd over het eten ( vind/vond ik) maar begreep hier in het forum dat het bijna allemaal dingen waren die over datum waren ?????? of ben je echt zo'n mietje wat eten betrefd
ik zeg een woord magnetronmaaltijden
pi_35137045
quote:

[..]

Ze was mijn favoriet van begin af aan. Komt misschien ook wel dat ze een stadtjer is. En met haar hormoontjes vond ik haar de smaakmaker. Ik heb me maar één keer aan haar geërgerd. Toen ze voor een heel weeshuis aan het koken was en de helft zo de pedaalemmer in kieperde. Voor de rest was het gewoon een lekkere Groningse meid. Ze hield zich niet zoals de rest met de camera's en de mensen thuis bezig.
pi_35137119
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:44 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ze was mijn favoriet van begin af aan. Komt misschien ook wel dat ze een stadtjer is. En met haar hormoontjes vond ik haar de smaakmaker. Ik heb me maar één keer aan haar geërgerd. Toen ze voor een heel weeshuis aan het koken was en de helft zo de pedaalemmer in kieperde. Voor de rest was het gewoon een lekkere Groningse meid. Ze hield zich niet zoals de rest met de camera's en de mensen thuis bezig.
met kip
pi_35137134
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:43 schreef tann het volgende:

[..]

, tuurlijk oa.....
maar ik geef ook ruiterlijk toe dat ik je fout heb ver beoordeeld hoor
pi_35137181
Zitten hier over Tanja te praten alsof ze der niet is ( weet wel dat je meeleest hoor Tanja )
  woensdag 15 februari 2006 @ 23:47:25 #268
140637 Briejtjuh
Brigitte is de naam
pi_35137186
quote:

[..]

je vergat te melden dat ze rest in ratsoen week zat.
pi_35137215
quote:

[..]

stadtjer daar heeft mijn dochter het ook altijd over, die studeert in Groningen, maar dan heeft het niet echt een positieve lading hoor
pi_35137235
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:43 schreef Annelies-G het volgende:
ik was een slechte eter, vond mezelf niet belangrijk om gezond te eten en dat werd erger en erger toen ik met een burn out thuis zat, toen ik zwanger was was ik nog zieker, in eerste instantie dachten wij dat ik anorexia had, dat bleek dus niet te kloppen, vanaf dat moment heb ik weer leren eten en zwoor dat dat alleen maar gezond moest zijn voor de baby, helemaal omdat ik niet direct kon stoppen met roken was dat des te belangrijker, nu maakt het me nie veel meer uit hoor, maar ik probeer toch zoveel mogelijk gezond te eten, ook voor de borstvoeding!
pi_35137262
Binnen niet al te lange tijd ga ik mijn club omgooien en zet al mijn BB5 screenshots erop, dusssssssssssss willen jullie kijken ............ als hij klaar is smijt ik de url wel hier neer
pi_35137277
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:48 schreef cuall het volgende:

[..]

stadtjer daar heeft mijn dochter het ook altijd over, die studeert in Groningen, maar dan heeft het niet echt een positieve lading hoor
Maar dat hebben studenten voor de stadjers ook niet
pi_35137306
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:44 schreef Briejtjuh het volgende:

[..]

ik zeg een woord magnetronmaaltijden
Maar dat is echt ongezond, geloof me, maar dat komt nog wel es boven water en dan zal heel nl denken dat ik toch een beetje gelijk had
  woensdag 15 februari 2006 @ 23:50:53 #274
140637 Briejtjuh
Brigitte is de naam
pi_35137329
ik weet wel dat ze niet te vreten zijn.
pi_35137340
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:48 schreef tann het volgende:

[..]

ik was een slechte eter, vond mezelf niet belangrijk om gezond te eten en dat werd erger en erger toen ik met een burn out thuis zat, toen ik zwanger was was ik nog zieker, in eerste instantie dachten wij dat ik anorexia had, dat bleek dus niet te kloppen, vanaf dat moment heb ik weer leren eten en zwoor dat dat alleen maar gezond moest zijn voor de baby, helemaal omdat ik niet direct kon stoppen met roken was dat des te belangrijker, nu maakt het me nie veel meer uit hoor, maar ik probeer toch zoveel mogelijk gezond te eten, ook voor de borstvoeding!
Dat geeft een heel ander draai aan je eetgewoonte's in het huis, ksnap het, als ik dat had geweten had je me heel wat ergenissen kunnen besparen

Goed van je meid !
pi_35137349
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:49 schreef Annelies-G het volgende:
Binnen niet al te lange tijd ga ik mijn club omgooien en zet al mijn BB5 screenshots erop, dusssssssssssss willen jullie kijken ............ als hij klaar is smijt ik de url wel hier neer
Ik heb iets van 3 photobucket accounts vol. Dus ik begin er maar niet aan.
pi_35137373
quote:

[..]

dat was dus de maaltijd ala overtijd, kip over datum, verschimmelde bloemkool, zwarte pap bananen, met veelste veel rijst idd
pi_35137387
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:50 schreef tann het volgende:

[..]

Maar dat is echt ongezond, geloof me, maar dat komt nog wel es boven water en dan zal heel nl denken dat ik toch een beetje gelijk had
Zoals met de Winny de Pooh?
pi_35137410
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:50 schreef tann het volgende:

[..]

Mijn broertje is kok en die is der ook niet wild van ( hij is dan ook kok in een bejaardehuis LOL )
pi_35137443
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:46 schreef cuall het volgende:

[..]

maar ik geef ook ruiterlijk toe dat ik je fout heb ver beoordeeld hoor
ach ik was af en toe echt wel een bitch,maar dat had vaak ook zo zn redenen, al es eerder uitgelegd...
  woensdag 15 februari 2006 @ 23:53:45 #281
140637 Briejtjuh
Brigitte is de naam
pi_35137459
mijn schoonbroer is ook kok. waar ze de sate verwarmen in de magnetron :p
pi_35137484
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:47 schreef Annelies-G het volgende:
Zitten hier over Tanja te praten alsof ze der niet is ( weet wel dat je meeleest hoor Tanja )
ik reageer wel hoor, niet zo snel want ik heb jos aan de ... en typ met 1 vinger
pi_35137492
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:53 schreef Briejtjuh het volgende:
mijn schoonbroer is ook kok. waar ze de sate verwarmen in de magnetron :p
Schoonbroer
pi_35137518
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:48 schreef cuall het volgende:

[..]

dat hebben wij stadjers als we studenten zeggen
pi_35137573
Offtopic !!!!! maar wel ff kijken, ik lag in een deuk, piesde me bijna in mun broek

http://thatvideosite.com/view/1606.html
pi_35137581
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:53 schreef tann het volgende:

[..]

ach ik was af en toe echt wel een bitch,maar dat had vaak ook zo zn redenen, al es eerder uitgelegd...
Werd ook zo lekker door de rest opgeblazen. Dat jij achter Rob z'n rug om zou hebben gekletst. En zelf deden ze niet anders, met Chantal als opperhoofd. Die stookte iedereen tegen elkaar op. Jammer dat je dat nooit hebt teruggezien. Dan stond ze weer bij die, dan weer bij die.
En ze had altijd wel een slachtoffer om over te roddelen. Jij en Rob waren bij haar het meest de lul.
pi_35137592
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:51 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Dat geeft een heel ander draai aan je eetgewoonte's in het huis, ksnap het, als ik dat had geweten had je me heel wat ergenissen kunnen besparen

Goed van je meid !
dat heb ik toch wel vaak verteld in het huis.......
pi_35137599
ik rook na het eten altijd een sigaretje
na het sporten ook trouwens
vandaag is vandaag, morgen is morgen
ik leef de dag, morgen de zorgen.
  woensdag 15 februari 2006 @ 23:57:49 #289
140637 Briejtjuh
Brigitte is de naam
pi_35137629
Tja, chantal vond dr eigen wel O zó volwassen maar lulde wel over alles en iedereen achter hun rug.
pi_35137636
Ik moet even een SV topic maken, want ze weten niet hoe die pijltjes werken tot zo

[ Bericht 3% gewijzigd door cuall op 16-02-2006 00:04:10 ]
pi_35137664
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:52 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Zoals met de Winny de Pooh?
had toen geen keus, had de hele dag zowat niet gegeten, bijna 8 uur gewerkt en ging echt bijna out! ik moest wat eten, maar dat was de eerste en laatste magne menu
pi_35137687
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:56 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Werd ook zo lekker door de rest opgeblazen. Dat jij achter Rob z'n rug om zou hebben gekletst. En zelf deden ze niet anders, met Chantal als opperhoofd. Die stookte iedereen tegen elkaar op. Jammer dat je dat nooit hebt teruggezien. Dan stond ze weer bij die, dan weer bij die.
En ze had altijd wel een slachtoffer om over te roddelen. Jij en Rob waren bij haar het meest de lul.
Chantal probeerde een wig te drijven , ze zei dat ze altijd " EERLIJK" was, nou deuh, dus niet.

Iemand die zegt dat ze nooit liegt liegt bijvoorbaat al !!!
pi_35137719
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:38 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Ik ben nog aan het recupereren
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_35137740
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:58 schreef tann het volgende:

[..]

had toen geen keus, had de hele dag zowat niet gegeten, bijna 8 uur gewerkt en ging echt bijna out! ik moest wat eten, maar dat was de eerste en laatste magne menu
Ik bedoelde wat je zei over gelijk hebben. Met de methode van het sorteren had je ook gelijk, maar wilde ook niemand aan geloven. Dat gaf op FOK! wel leuke reacties toen die "thuiswerkvrouw" in de studio zei, dat jouw methode de beste was
pi_35137744
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:56 schreef tann het volgende:

[..]

dat heb ik toch wel vaak verteld in het huis.......
Hen je er wel eens over gehoord maar niet zo specifiek als nu , krijgen ook niet alles mee, je hebt 4 streams waarvan je bij een het geluid aan zet , zou anders gekakel doorelkaar zijn
pi_35137800
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:56 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

ik lulde niet achter rob zn rug om, rob wist heel goed dat ik een hele tijd had gehad dat ik hem absoluut niet mocht, maar over chan, ik heb alles terug gezien hoor!
pi_35137861
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 00:02 schreef tann het volgende:

[..]

ik lulde niet achter rob zn rug om, rob wist heel goed dat ik een hele tijd had gehad dat ik hem absoluut niet mocht, maar over chan, ik heb alles terug gezien hoor!
Je hebt de afleveringen gezien , streams lieten wel hel andere dingen zien, daar had je geen vertekend beeld.....
pi_35137867
EN Rob die Menno er ook van beschuldigde, terwijl hij zelf nog harder achter Menno z'n rug omlulde.
pi_35137886
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 00:03 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Je hebt de afleveringen gezien , streams lieten wel hel andere dingen zien, daar had je geen vertekend beeld.....
En....?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_35137899
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 00:00 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik bedoelde wat je zei over gelijk hebben. Met de methode van het sorteren had je ook gelijk, maar wilde ook niemand aan geloven. Dat gaf op FOK! wel leuke reacties toen die "thuiswerkvrouw" in de studio zei, dat jouw methode de beste was
ach ja, ik weet dat heel veel mij dom vonden, maar ik heb echt niet alleen maar in een koffieshop gestaan (dat deed ik alleen maar tentijde van werkeloosheid omdat ik niet stil kon zitten en toch iets wou als ik niet beter kon krijgen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')