Ga met je mee, ff naar de boontjes en aardappelen kijkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:57 schreef Kaat38 het volgende:
Ik ga aan mijn eten! zie joe allemaal latersssssss enneh eet smakelijk alvast!![]()
![]()
Dat is vroeg, maar dankjewel iigquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:57 schreef Kaat38 het volgende:
Ik ga aan mijn eten! zie joe allemaal latersssssss enneh eet smakelijk alvast!![]()
![]()
die ken ik wel...maar misschien 1 x geweest....quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:52 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Kan me niet echt veel herinneren ervan, maar een klein jaartje gewoont, was zo'n tent, het pakhuis, daarnaast warhol en nog wat cafeetjes die wel leuk waren maar dat is extreeeeeem lang geleden, jaar of 17![]()
KOEKOEKquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:52 schreef Peter6000 het volgende:
Tan, lak je je teennagels wel eens, en zo ja: hoe vaak en met welke kleur![]()
En zo nee: waarom niet, en heb je het in het verleden wel eens gedaan![]()
klopt maar dat was omdat hij in de beurt moest golvenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:53 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ow, okeee, aangezien ie bij je logeerde dacht ik dat even....
volgens mij niet, twas tegen over de brasseriequote:Op woensdag 15 februari 2006 15:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Was dat " de Walrus" ? de "twee gezuster" schijnt ook goed te doen in de stad , ga er ook nooit uit hoor, als ik uit ga dan ga ik naar Concerten, Metallica, Rammstein, Avril Lavigne, Marco Borsato, After forever etc etc
ik ga ook,quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:58 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ga met je mee, ff naar de boontjes en aardappelen kijken
nog veel plezier
** Lies is der weg van **
Welke beurt?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:00 schreef tann het volgende:
[..]
klopt maar dat was omdat hij in de beurt moest golven
buurtquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Welke beurt?![]()
Waar het hart vol van is....
euh.. een jaartje of 10 geleden waren het nog 3 gezustersquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Was dat " de Walrus" ? de "twee gezuster" schijnt ook goed te doen in de stad , ga er ook nooit uit hoor, als ik uit ga dan ga ik naar Concerten, Metallica, Rammstein, Avril Lavigne, Marco Borsato, After forever etc etc
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh.. een jaartje of 10 geleden waren het nog 3 gezustersWat is er met die derde gebeurd
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh.. een jaartje of 10 geleden waren het nog 3 gezustersWat is er met die derde gebeurd
dank je, twas buurt idd...ghe.................ennuh bereid je maar voor alvast SUIKEROOM is in tha house!quote:
sorry.........was in tha house, ik ga ook weer, zo etenquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:37 schreef tann het volgende:
[..]
dank je, twas buurt idd...ghe.................ennuh bereid je maar voor alvast SUIKEROOM is in tha house!![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:48 schreef Briejtjuh het volgende:
smakelijk, ik ga ook eten en daarna naar een solmartours bijeenkomtst
![]()
Heb jij kontakt met Roel?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:48 schreef Pooh_1981 het volgende:
Als het goed is dan is Roel hier binnenkort ook te vinden.![]()
Heb hem net gevraagd of ie ook eens wil komen reageren![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:53 schreef Briejtjuh het volgende:
kga met me zus mee, die had in juli ongeluk met solmar tours gehad (jeweetwel die busmaatschappij) en nou is dr zegmaar een soort van bijeenkomst voor de "slachtoffers" en aanhang enik ben de aanhang.
dr waren 2 doden aantal ernstig gewonden. en me zus is toen dr rechterarm verloren.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik had al geen idee waar je het over had. Hopelijk was het niet een ernstig ongeluk. Wel netjes dat ze er dan nu nog aandacht aan besteden.
Oh, dat is wel héél ernstigquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:59 schreef Briejtjuh het volgende:
[..]
dr waren 2 doden aantal ernstig gewonden. en me zus is toen dr rechterarm verloren.
dankje, nou ga ik echt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, dat is wel héél ernstig. Lief dat je dan met haar mee gaat, zal wel moeilijk zijn om al die mensen dan weer te ontmoeten, sterkte hoor
![]()
Ahh gos, nou heel veel sterkte danquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:59 schreef Briejtjuh het volgende:
[..]
dr waren 2 doden aantal ernstig gewonden. en me zus is toen dr rechterarm verloren.
Leuk! Wat is z'n msn dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:48 schreef Pooh_1981 het volgende:
Als het goed is dan is Roel hier binnenkort ook te vinden.![]()
Heb hem net gevraagd of ie ook eens wil komen reageren![]()
Als dat zou kloppen, ben ik zo maar in de veronderstelling dat je het misschien maar beter niet kan plaatsenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:01 schreef Suikeroom het volgende:
roelanddietvorst@hotmail.com , als je gewoon in die veronderstelling bent dat dat zijn msn is, kan je zomaar chatten met een bb bewoner. tof heh Shirley?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:01 schreef Suikeroom het volgende:
roelanddietvorst@hotmail.com , als je gewoon in die veronderstelling bent dat dat zijn msn is, kan je zomaar chatten met een bb bewoner. tof heh Shirley?
ik zit al op z'n msnquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:15 schreef Shirley het volgende:
[..]Lijkt me niet eerlijk gezegd. Mijn post was maar een grapje, dus edit de jouwe ook maar voor de zekerheid.
Dont believe the hype, wedden dat het APK isquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:23 schreef Danaa het volgende:
[..]
Moeten wij nu denken dat je Roel bent? Ik snap het niet?![]()
Ik ben Chatman, supersnel met MSN. Tu du du du, tu du du du duuu!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:29 schreef PC eend het volgende:
Dont believe the hype, wedden dat het APK is![]()
![]()
APK een geboren Fries ????quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben Chatman, supersnel met MSN. Tu du du du, tu du du du duuu!![]()
Dat verklaart een hele hoopquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dont believe the hype, wedden dat het APK is![]()
![]()
Dan is het niet zo slim om mijn bericht te quoten heh want dan staat die mail ook nog is in jouw post, maar ik was ook niet serieus dus zoveel schade kan mijn post niet aanrichtenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:15 schreef Shirley het volgende:
[..]Lijkt me niet eerlijk gezegd. Mijn post was maar een grapje, dus edit de jouwe ook maar voor de zekerheid.
Dus Datr is meervoud, het zijn mietjes, dan letten ze op typefouten. Sjonge jonge, wat moet tann hier van denkenquote:
BOEIUHquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:28 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dus Datr is meervoud, het zijn mietjes, dan letten ze op typefouten. Sjonge jonge, wat moet tann hier van denken![]()
Ja, wat?quote:
Niks, er ging in ene een lampje branden, da's al. Ga rustig verder met wat je aan het doen bent.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja, wat?![]()
Moet ik het soms spellen
Laat die lampen lekker brandenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Niks, er ging in ene een lampje branden, da's al.
Heereveen 1-3 achterquote:Ga rustig verder met wat je aan het doen bent.![]()
Ga wegquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Laat die lampen lekker branden![]()
Al zet ik al mijn lampen aan, ik zal het licht nooit zien
[..]
Heereveen 1-3 achter
22.34 uurquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:34 schreef PH52 het volgende:
Hoelaat begint het hoofdnummer vanavond![]()
Nee, ik had me wel opgegeven, maar ze hebben het vroegtijdig afgeblazen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:45 schreef crazymamma het volgende:
Was LekkerSimpel nu de date van Chantal?????????
Misschien komt ze nog wel eens langs hier, als ze nieuwsgierig genoeg is.
Ik heb er al een keer een berichtje achtergelaten. Vorige week ofzo.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:50 schreef crazymamma het volgende:
Ze is nu ophaar log, LS, dus als je wat wat kwijt wil....................
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:43 schreef crazymamma het volgende:
Chantal was net op haar log (http://bbchantal.web-log.nl/log/4971699) en heeft bevestigd dat de BBers 25 februari gaan lunchen bij Endemol.....
Ga jij dan ook Tanja?
kheb van die kneutel van Boulevard geleerd dat mn dochter Belinda heet ipv Joscelyn Savannaquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:37 schreef Annelies-G het volgende:
Lies kijkt eerst de slimste, kijken of ik er wat van kan lerenleuke quiz
Woehahahahahahahahahhaahhahahahaquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:40 schreef tann het volgende:
[..]
kheb van die kneutel van Boulevard geleerd dat mn dochter Belinda heet ipv Joscelyn Savanna![]()
Ja die naam is verzonnen toen je zwanger was en je bezig was om een naam te bedenken. Belinda leek wel een toepasselijke naamquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:40 schreef tann het volgende:
[..]
kheb van die kneutel van Boulevard geleerd dat mn dochter Belinda heet ipv Joscelyn Savanna![]()
Dan vind ik persoonlijk Foxy of Dunhill mooier, voor een jongen zou et Phillip of Peter worden..quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja die naam is verzonnen toen je zwanger was en je bezig was om een naam te bedenken. Belinda leek wel een toepasselijke naam![]()
Ik ken iemand die van oor tot oor gaat glunderen als-ie dit leest.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:45 schreef tann het volgende:
[..]
Dan vind ik persoonlijk Foxy of Dunhill mooier, voor een jongen zou et Phillip of Peter worden..![]()
Of Phillip Morrisquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:45 schreef tann het volgende:
[..]
Dan vind ik persoonlijk Foxy of Dunhill mooier, voor een jongen zou et Phillip of Peter worden..![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:45 schreef tann het volgende:
[..]
Maar gelukkig is het een meisjequote:Op woensdag 15 februari 2006 22:45 schreef tann het volgende:
[..]
Door het gezeik over Tann der roken In het BB huis ging ik alleen maar meer rokenquote:
Die slaapt vanacht niet meer ...quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ken iemand die van oor tot oor gaat glunderen als-ie dit leest.![]()
Huh?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:40 schreef tann het volgende:
[..]
Anti rokers hebben altijd wel wat te zeiken. Mijn schoonzusje rookte ook gewoon door. En zoals je zegt. 80% van de rokende vrouwen roken ook gewoon door bij een zwangerschap.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:49 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Door het gezeik over Tann der roken In het BB huis ging ik alleen maar meer roken80% van de zwangere vrouwen die voor die tijd hebben gerookt rookten ook nog tijdens hun zwangerschap, werd er beetje boel gek van dat gezeur
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:49 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Door het gezeik over Tann der roken In het BB huis ging ik alleen maar meer roken80% van de zwangere vrouwen die voor die tijd hebben gerookt rookten ook nog tijdens hun zwangerschap, werd er beetje boel gek van dat gezeur
![]()
Kan helaas geen kinderen krijgen maar zou het wel zo zijn werden met een sigaret in de mond geborenquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ben alle drie de keren direct gestopt............na de zwangerschap wel weer begonnen
![]()
Ken er helaas genoegquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Anti rokers hebben altijd wel wat te zeiken. Mijn schoonzusje rookte ook gewoon door. En zoals je zegt. 80% van de rokende vrouwen roken ook gewoon door bij een zwangerschap.
Idd , meeste vrouwen die ik ken en zwanger zijn of waren rookten ook gewoon door, zei het net als Tann wel met matequote:Op woensdag 15 februari 2006 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Anti rokers hebben altijd wel wat te zeiken. Mijn schoonzusje rookte ook gewoon door. En zoals je zegt. 80% van de rokende vrouwen roken ook gewoon door bij een zwangerschap.
aja dat was te verwachten natuurlijk...quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:49 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
![]()
Ooooooo ik ben ook es een keer gestopt, word dan en potentiele moordenaares, wil iedereen dan wel kelen hehehehehehe dusssssssss Lies rookt maar gewoon doorquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ken er helaas genoeg
Vooral mensen die gestopt zijn met roken zijn nog veel erger
Ja, die zijn het ergste, mijn laatste vriendin was er zo éénquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ken er helaas genoeg
Vooral mensen die gestopt zijn met roken zijn nog veel erger
ben wel benieuwd naar de mijne...quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:51 schreef Annelies-G het volgende:
Wie weet al de bijnamen nog van de bewoners, weet er nog een paar..............
Trieske
Chankwal
Dildo
Natte-lie
josti
meer weet ik niet, of hadden de andere bewoners geen bijnaam van de fokkers gekregen
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:58 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ooooooo ik ben ook es een keer gestopt, word dan en potentiele moordenaares, wil iedereen dan wel kelen hehehehehehe dusssssssss Lies rookt maar gewoon door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |