dr waren 2 doden aantal ernstig gewonden. en me zus is toen dr rechterarm verloren.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik had al geen idee waar je het over had. Hopelijk was het niet een ernstig ongeluk. Wel netjes dat ze er dan nu nog aandacht aan besteden.
Oh, dat is wel héél ernstigquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:59 schreef Briejtjuh het volgende:
[..]
dr waren 2 doden aantal ernstig gewonden. en me zus is toen dr rechterarm verloren.
dankje, nou ga ik echt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, dat is wel héél ernstig. Lief dat je dan met haar mee gaat, zal wel moeilijk zijn om al die mensen dan weer te ontmoeten, sterkte hoor
![]()
Ahh gos, nou heel veel sterkte danquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:59 schreef Briejtjuh het volgende:
[..]
dr waren 2 doden aantal ernstig gewonden. en me zus is toen dr rechterarm verloren.
Leuk! Wat is z'n msn dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:48 schreef Pooh_1981 het volgende:
Als het goed is dan is Roel hier binnenkort ook te vinden.![]()
Heb hem net gevraagd of ie ook eens wil komen reageren![]()
Als dat zou kloppen, ben ik zo maar in de veronderstelling dat je het misschien maar beter niet kan plaatsenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:01 schreef Suikeroom het volgende:
roelanddietvorst@hotmail.com , als je gewoon in die veronderstelling bent dat dat zijn msn is, kan je zomaar chatten met een bb bewoner. tof heh Shirley?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:01 schreef Suikeroom het volgende:
roelanddietvorst@hotmail.com , als je gewoon in die veronderstelling bent dat dat zijn msn is, kan je zomaar chatten met een bb bewoner. tof heh Shirley?
ik zit al op z'n msnquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:15 schreef Shirley het volgende:
[..]Lijkt me niet eerlijk gezegd. Mijn post was maar een grapje, dus edit de jouwe ook maar voor de zekerheid.
Dont believe the hype, wedden dat het APK isquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:23 schreef Danaa het volgende:
[..]
Moeten wij nu denken dat je Roel bent? Ik snap het niet?![]()
Ik ben Chatman, supersnel met MSN. Tu du du du, tu du du du duuu!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:29 schreef PC eend het volgende:
Dont believe the hype, wedden dat het APK is![]()
![]()
APK een geboren Fries ????quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben Chatman, supersnel met MSN. Tu du du du, tu du du du duuu!![]()
Dat verklaart een hele hoopquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dont believe the hype, wedden dat het APK is![]()
![]()
Dan is het niet zo slim om mijn bericht te quoten heh want dan staat die mail ook nog is in jouw post, maar ik was ook niet serieus dus zoveel schade kan mijn post niet aanrichtenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:15 schreef Shirley het volgende:
[..]Lijkt me niet eerlijk gezegd. Mijn post was maar een grapje, dus edit de jouwe ook maar voor de zekerheid.
Dus Datr is meervoud, het zijn mietjes, dan letten ze op typefouten. Sjonge jonge, wat moet tann hier van denkenquote:
BOEIUHquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:28 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dus Datr is meervoud, het zijn mietjes, dan letten ze op typefouten. Sjonge jonge, wat moet tann hier van denken![]()
Ja, wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |