kheb van die kneutel van Boulevard geleerd dat mn dochter Belinda heet ipv Joscelyn Savannaquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:37 schreef Annelies-G het volgende:
Lies kijkt eerst de slimste, kijken of ik er wat van kan lerenleuke quiz
Woehahahahahahahahahhaahhahahahaquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:40 schreef tann het volgende:
[..]
kheb van die kneutel van Boulevard geleerd dat mn dochter Belinda heet ipv Joscelyn Savanna![]()
Ja die naam is verzonnen toen je zwanger was en je bezig was om een naam te bedenken. Belinda leek wel een toepasselijke naamquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:40 schreef tann het volgende:
[..]
kheb van die kneutel van Boulevard geleerd dat mn dochter Belinda heet ipv Joscelyn Savanna![]()
Dan vind ik persoonlijk Foxy of Dunhill mooier, voor een jongen zou et Phillip of Peter worden..quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja die naam is verzonnen toen je zwanger was en je bezig was om een naam te bedenken. Belinda leek wel een toepasselijke naam![]()
Ik ken iemand die van oor tot oor gaat glunderen als-ie dit leest.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:45 schreef tann het volgende:
[..]
Dan vind ik persoonlijk Foxy of Dunhill mooier, voor een jongen zou et Phillip of Peter worden..![]()
Of Phillip Morrisquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:45 schreef tann het volgende:
[..]
Dan vind ik persoonlijk Foxy of Dunhill mooier, voor een jongen zou et Phillip of Peter worden..![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:45 schreef tann het volgende:
[..]
Maar gelukkig is het een meisjequote:Op woensdag 15 februari 2006 22:45 schreef tann het volgende:
[..]
Door het gezeik over Tann der roken In het BB huis ging ik alleen maar meer rokenquote:
Die slaapt vanacht niet meer ...quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ken iemand die van oor tot oor gaat glunderen als-ie dit leest.![]()
Huh?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:40 schreef tann het volgende:
[..]
Anti rokers hebben altijd wel wat te zeiken. Mijn schoonzusje rookte ook gewoon door. En zoals je zegt. 80% van de rokende vrouwen roken ook gewoon door bij een zwangerschap.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:49 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Door het gezeik over Tann der roken In het BB huis ging ik alleen maar meer roken80% van de zwangere vrouwen die voor die tijd hebben gerookt rookten ook nog tijdens hun zwangerschap, werd er beetje boel gek van dat gezeur
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:49 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Door het gezeik over Tann der roken In het BB huis ging ik alleen maar meer roken80% van de zwangere vrouwen die voor die tijd hebben gerookt rookten ook nog tijdens hun zwangerschap, werd er beetje boel gek van dat gezeur
![]()
Kan helaas geen kinderen krijgen maar zou het wel zo zijn werden met een sigaret in de mond geborenquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ben alle drie de keren direct gestopt............na de zwangerschap wel weer begonnen
![]()
Ken er helaas genoegquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Anti rokers hebben altijd wel wat te zeiken. Mijn schoonzusje rookte ook gewoon door. En zoals je zegt. 80% van de rokende vrouwen roken ook gewoon door bij een zwangerschap.
Idd , meeste vrouwen die ik ken en zwanger zijn of waren rookten ook gewoon door, zei het net als Tann wel met matequote:Op woensdag 15 februari 2006 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Anti rokers hebben altijd wel wat te zeiken. Mijn schoonzusje rookte ook gewoon door. En zoals je zegt. 80% van de rokende vrouwen roken ook gewoon door bij een zwangerschap.
aja dat was te verwachten natuurlijk...quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:49 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
![]()
Ooooooo ik ben ook es een keer gestopt, word dan en potentiele moordenaares, wil iedereen dan wel kelen hehehehehehe dusssssssss Lies rookt maar gewoon doorquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ken er helaas genoeg
Vooral mensen die gestopt zijn met roken zijn nog veel erger
Ja, die zijn het ergste, mijn laatste vriendin was er zo éénquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ken er helaas genoeg
Vooral mensen die gestopt zijn met roken zijn nog veel erger
ben wel benieuwd naar de mijne...quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:51 schreef Annelies-G het volgende:
Wie weet al de bijnamen nog van de bewoners, weet er nog een paar..............
Trieske
Chankwal
Dildo
Natte-lie
josti
meer weet ik niet, of hadden de andere bewoners geen bijnaam van de fokkers gekregen
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:58 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ooooooo ik ben ook es een keer gestopt, word dan en potentiele moordenaares, wil iedereen dan wel kelen hehehehehehe dusssssssss Lies rookt maar gewoon door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |