Ow Shi*, MODJE?!?!?!?!?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:26 schreef APK het volgende:
Waarom zet je nou weer SC in de TT, komt er nog meer ongeschoold volk deze reeks vervuilen.![]()
Maar dan kan ik wel lekker ongegeneerd *kuch* postopkrikkenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:26 schreef APK het volgende:
Waarom zet je nou weer SC in de TT, komt er nog meer ongeschoold volk deze reeks vervuilen.![]()
Die naam staat toch onder het hele filmpjequote:Op zondag 12 februari 2006 23:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zet je naam er dan ook \niet onder!!.... KLAAR....
Dat deed jij zowieso altijd al, SC of niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar dan kan ik wel lekker ongegeneerd (ahum) postopkrikken![]()
Lees ff terug waar het over gaat, voor je iets neerzet.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:29 schreef APK het volgende:
[..]
Die naam staat toch onder het hele filmpje
Nietusquote:Op zondag 12 februari 2006 23:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat deed jij zowieso altijd al, SC of niet.
Ik kwam trouwens net nog ergens achter...het is niet 1 cap die PCeend heeft gejat....alle frames van minuut 3.28 tot minuut 3.34 zijn gejat.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:29 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:29 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee Mandy, wij zijn ook gezellig hoor :pquote:Op zondag 12 februari 2006 23:30 schreef MandyD1985 het volgende:
wie weet of tanja nog komt???
Wie is joscelyn? Is dat ook een capdief ?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:32 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Zo beter ??
En nu weer lekker zeiken over iets anders
Ik wacht nog op de eettip, ik verhonger hier zowatquote:Op zondag 12 februari 2006 23:34 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Geen idee Mandy, wij zijn ook gezellig hoor :p
Canard a la Orange?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de eettip, ik verhonger hier zowat
Kruip jij aub weer even terug in je dwangbuis, griezel.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lees ff terug waar het over gaat, voor je iets neerzet.![]()
Tis zondag, Groningers eten op Zondag altijd vlees en soepquote:Op zondag 12 februari 2006 23:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de eettip, ik verhonger hier zowat
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
Kruip jij aub weer even terug in je dwangbuis, griezel.![]()
[afbeelding]
Dit zie ik op jouw cap staan en niet in het filmpje. Als het genuanceerder ligt moet je dat maar duidelijker communiceren.![]()
Bovendien vind ik het monteren van een overzichtsclip wel even een stukje creatiever dan als Tanja stalker precies op het juiste moment op ALT-PrintScreen drukken.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:44 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Tis zondag, Groningers eten op Zondag altijd vlees en soep
ikke niet hoor, heb lekker pizza gegeten
Maak er twee van, ga nog ff lekker tv kijken in mijn nestje, mannetje plagen en dan slapenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ga zo pitten...dat is er iig al 1 minder.![]()
Ga je nou slapen vanwege die TT?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ga zo pitten...dat is er iig al 1 minder.![]()
Eet smakkelijk PCeendquote:Op zondag 12 februari 2006 23:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Ik ga snel even een soepje en vlees bereiden![]()
..........en zo lieffffffffffquote:Op zondag 12 februari 2006 23:32 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Zo beter ??
En nu weer lekker zeiken over iets anders
Nope....maar ik verwacht eerlijk gezegd niet dat LS er vandaag nog achter komt waar nu de fout in zijn gedachtengang zit.quote:
Neuh, dan heeft 'ie een ban wegens doodsverwensing en ben jij lekker aan het werk.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:57 schreef Jappie het volgende:
Morgen nog maar eens bijlezen..........misschien dat dan in de tussentijd het kwartje gevallen is.
Zeg jij dan even tegen de mods dat LS mij iig voor een keer gratis mag doodverwensen.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, dan heeft 'ie een ban wegens doodsverwensing en ben jij lekker aan het werk.
En jouw moeder een hoer noemen?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeg jij dan even tegen de mods dat LS mij iig voor een keer gratis mag doodverwensen.![]()
![]()
![]()
Kan je lang wachten, ik verlaag me niet meer tot dat lage niveau van jou.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, dan heeft 'ie een ban wegens doodsverwensing en ben jij lekker aan het werk.
Dat gaat te ver....mij een hoerenjong noemen mag dan weer wel.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
En jouw moeder een hoer noemen?
Is dat ook toegestaan?
Ik doe niet aan doodsverwensingen.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan je lang wachten, ik verlaag me niet meer tot dat lage niveau van jou.
quote:EN kan je nu ff on-topic blijven?
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeg jij dan even tegen de mods dat LS mij iig voor een keer gratis mag doodverwensen.![]()
![]()
![]()
Geen vitamientjes erbij?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:09 schreef tann het volgende:
heb trouwens patatjes gegeten met halve kip, lekker makkelijk op zongag dacht ik zo
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:13 schreef Suikeroom het volgende:
Frits mijn goede vriend, wat is jouw nieuws van de dag
Doe niet zo engquote:
Ik ook!quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/818127/1/50#35022293]maandag 13 februari 2006
heb trouwens patatjes gegeten
Ja dat klopt.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:18 schreef Jappie het volgende:
............ alle aandacht gaat nu toch immers weer naar jou.![]()
uuuuh beetje appelmoes, zit ook wat in toch? maar ben niet meer zwanger dus af en toe mag et wel..quote:
Jammer dat je je brilletje niet op had toen je het tiepte, anders was het een leuke woordspeling.quote:
joh was jij dat?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:12 schreef golfer het volgende:
Goedemorgen, koorts is weer een beetje gezakt en ik zag in het vorige topic een vage foto van mij met 1 of andere onbekende kerel met opengeknoopte das naast mij gepost staan.
hoi Suiker oom, ben wel benieuwd naar wat roel allemaal zei....quote:Op maandag 13 februari 2006 00:13 schreef Suikeroom het volgende:
Frits mijn goede vriend, wat is jouw nieuws van de dag
quote:
Hmmmz.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:22 schreef tann het volgende:
uuuuh beetje appelmoes, zit ook wat in toch? maar ben niet meer zwanger dus af en toe mag et wel..![]()
jij nu ook al..bah..beterschapquote:Op maandag 13 februari 2006 00:15 schreef Briejtjuh het volgende:
ben ff opgestaan ben echt ziek
ff paracetanmols innemen
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe niet zo eng![]()
Anyway...............nu je er toch zelf bent kan ik wel weer opbokken...![]()
............ alle aandacht gaat nu toch immers weer naar jou.![]()
Ik dicht gaten in de muren gewoon met kauwgom.quote:
noop, heb ik niet nodig, eet genoeg fruit voor de C vitaminen...lquote:Op maandag 13 februari 2006 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmmz.![]()
Ik zou toch maar wat vitaminepilletjes kopen. Veel vitamine C omdat je rookt en iets met B tegen de stress van de enge stalkers in dit topic.![]()
achja weer 1 reden meer om morgen niet naar school te gaanquote:Op maandag 13 februari 2006 00:26 schreef golfer het volgende:
De helft van de posters in dit topic is ziek of wordt ziek?
We steken elkaar allemaal aan via een Internet-virus
Roel? Waar?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:24 schreef tann het volgende:
[..]
hoi Suiker oom, ben wel benieuwd naar wat roel allemaal zei....
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dicht gaten in de muren gewoon met kauwgom.![]()
Oohh... lekker belangrijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:31 schreef tann het volgende:
[..]
schijnt op de radio geweest te zijn, denk bij Ruud dan..
Oh die dj begon over wie Roel wel achter het behang kon plakken ofzo en toen noemde hij jou niet, maar die dj noemde jouw naam wel gelijkquote:Op maandag 13 februari 2006 00:24 schreef tann het volgende:
[..]
hoi Suiker oom, ben wel benieuwd naar wat roel allemaal zei....
tanja, Roel is bij radio purmerend geweest en was een intervieuw van ongeveer 10 minuten maar er was veel storing. Het ging vooral over bb en over dido en roel nu dat ze gaan samenwonen en zo. En dat roel het niet erg vond hoe het allemaal was gegaan met de laatste uitzending. Wat heeft ie nog verteld ff denken hoor.....tjaa het was heel slechte uitzending want het stoorde aan alle kanten en het viels teeds weg.........Hij vertelde nog dat hij het vaak moeilijk had vooral toen Dido weg was en ga zo maar door was meer wat we allemaal al wisten!quote:Op maandag 13 februari 2006 00:31 schreef tann het volgende:
[..]
schijnt op de radio geweest te zijn, denk bij Ruud dan..
Veel drank schijnt goed te werken.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:29 schreef tann het volgende:
[..]
als er iets was voor geheugenverlies zou ik jou dat nu aansmeren![]()
er werd idd nog gevraagd naar irritaties en toen noemde Roel Joost en de DJ zei inderdaad en Tanja dan en toen viel hij bij mij weg maar ik heb gehoord dat hij iets positiefs daarop geantwoord heeft! Er zijn inderdaad al meer mensen vna bb bij geweest dus wie weet wordt je ook nog gebeldquote:Op maandag 13 februari 2006 00:34 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
tanja, Roel is bij radio purmerend geweest en was een intervieuw van ongeveer 10 minuten maar er was veel storing. Het ging vooral over bb en over dido en roel nu dat ze gaan samenwonen en zo. En dat roel het niet erg vond hoe het allemaal was gegaan met de laatste uitzending. Wat heeft ie nog verteld ff denken hoor.....tjaa het was heel slechte uitzending want het stoorde aan alle kanten en het viels teeds weg.........Hij vertelde nog dat hij het vaak moeilijk had vooral toen Dido weg was en ga zo maar door was meer wat we allemaal al wisten!
Wat is zijn weblog dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:33 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Oh die dj begon over wie Roel wel achter het behang kon plakken ofzo en toen noemde hij jou niet, maar die dj noemde jouw naam wel gelijken toen zei Roel dat ie op de 1 of andere vage manier wel een goed band met jou had ofzo, de stream viel wel vaak weg dus ik kon het niet echt volgen, en Roel was ook stoned las ik op zijn weblog
![]()
ben jij nog nooit door radio purmerend gebeld? er zijn er al een hoop van BB geweest die daar in de uitzending zaten
hahah ja ik wilde jou quoten:Dquote:Op maandag 13 februari 2006 00:37 schreef Suikeroom het volgende:
hey mandy niet jezelf quoten en tegelijk tegen mij praten heh
lol![]()
Oh, die ja.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:37 schreef Briejtjuh het volgende:
www.fanvanroel.web-log.nl
het is van die fans van hem. maar hij heeft dr paar berichtjes achtergelaten.
Dat dacht ik ook, maar het... uhm.. wat wou ik ook alweer zeggen?quote:
Ben wel benieuwd wie Roel dan achter het behang kon plakken, en Roel en ik hadden wat karakter eigenschappen hetzelfde "we hebben altijd gelijk" (denken we) alhoewel Roel en ik ook over veel dingen verschillend dachten, daarom kwamen we er niet uit omdat we allebij volhouders zijn, wel grappig, Roel is ok hoor, en ik geloof idd dat ie wel stoned kon zijn daar, hij houdt wel van een blow, maakt niks uit toch...? En nee, ik ben niet door Radio Purmerend benaderd...quote:Op maandag 13 februari 2006 00:33 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Oh die dj begon over wie Roel wel achter het behang kon plakken ofzo en toen noemde hij jou niet, maar die dj noemde jouw naam wel gelijken toen zei Roel dat ie op de 1 of andere vage manier wel een goed band met jou had ofzo, de stream viel wel vaak weg dus ik kon het niet echt volgen, en Roel was ook stoned las ik op zijn weblog
![]()
ben jij nog nooit door radio purmerend gebeld? er zijn er al een hoop van BB geweest die daar in de uitzending zaten
Dat je hoopt dat Bren effe een testritje gaat maken in de Jaguar van Joost en dat dat ding met flinke schade tegen een boom eindigt.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:41 schreef doka het volgende:
Dat dacht ik ook, maar het... uhm.. wat wou ik ook alweer zeggen?
Roel noemde Joost en Lieske dat hij die twee IN het huis wel achter het behang had kunne plakken maar dat was in het huisquote:Op maandag 13 februari 2006 00:44 schreef tann het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie Roel dan achter het behang kon plakken, en Roel en ik hadden wat karakter eigenschappen hetzelfde "we hebben altijd gelijk" (denken we) alhoewel Roel en ik ook over veel dingen verschillend dachten, daarom kwamen we er niet uit omdat we allebij volhouders zijn, wel grappig, Roel is ok hoor, en ik geloof idd dat ie wel stoned kon zijn daar, hij houdt wel van een blow, maakt niks uit toch...? En nee, ik ben niet door Radio Purmerend benaderd...
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:44 schreef APK het volgende:
Dat je hoopt dat Bren effe een testritje gaat maken in de Jaguar van Joost en dat dat ding met flinke schade tegen een boom eindigt.![]()
hm ben benieuwd.....quote:Op maandag 13 februari 2006 00:35 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
er werd idd nog gevraagd naar irritaties en toen noemde Roel Joost en de DJ zei inderdaad en Tanja dan en toen viel hij bij mij weg maar ik heb gehoord dat hij iets positiefs daarop geantwoord heeft! Er zijn inderdaad al meer mensen vna bb bij geweest dus wie weet wordt je ook nog gebeld
Ik neem ook nog een hoestdrankje whiskietje.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:41 schreef doka het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar het... uhm.. wat wou ik ook alweer zeggen?
O ja, dat was hetquote:Op maandag 13 februari 2006 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Dat je hoopt dat Bren effe een testritje gaat maken in de Jaguar van Joost en dat dat ding met flinke schade tegen een boom eindigt.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Joost snap ik, maar Lies ff niet........helemaal int begin was Roel toch wel veel met Lies...quote:Op maandag 13 februari 2006 00:45 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
Roel noemde Joost en Lieske dat hij die twee IN het huis wel achter het behang had kunne plakken maar dat was in het huis![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:46 schreef MandyD1985 het volgende:
maar hij zei er wel bij dat Joost een goeie gozer is nog steeds..en dat de irritaties in het huis alleen waren
ja die lagen constant bij elkaar wat ik gezien hebquote:Op maandag 13 februari 2006 00:49 schreef tann het volgende:
[..]
Joost snap ik, maar Lies ff niet........helemaal int begin was Roel toch wel veel met Lies...![]()
ook slokkie voor mij!!quote:Op maandag 13 februari 2006 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem ook nog een hoestdrankje whiskietje.
schijnt te helpen tegen de koorts
nou in die week bij dat vuur waren die twee echt water en ehh ja vuurquote:Op maandag 13 februari 2006 00:49 schreef tann het volgende:
[..]
Joost snap ik, maar Lies ff niet........helemaal int begin was Roel toch wel veel met Lies...![]()
Nou tann, later in het programma hebben Lies en Roel zich aan elkaar heel erg geergerd...heeft Lies roel genomineerd ook nog en hij haar ook geloof ik. Maar later is dat ook weer bijgetrokken. Ze waren toen elkaar hele tijd aan het afsnauwen...en ze ergerden zich dood aan elkaar dus vandaar denk ik!quote:Op maandag 13 februari 2006 00:49 schreef tann het volgende:
[..]
Dan zal het Dido wel zijn denk ik..ben benieuwd....quote:Op maandag 13 februari 2006 00:48 schreef MandyD1985 het volgende:
ik meen ook ergens gelezen te hebben dat Dido of Tanja de volgende zou zijn die in de uitzending zouden komen maar tja dat wordt moeilijk als je nog niet eens benaderd bent he hahah
Ik weet het niet zeker maar ik heb ergens gelezen dat je naar talpa.tv moet gaan en dan big brother 2005. Dan fansites en dan naar onder scrollen en daar schijnt die site bij te staan. Dj-patje of zoiets moe je maar eens kijken!quote:Op maandag 13 februari 2006 00:50 schreef Suikeroom het volgende:
oh ja Mandy nu jij tog bezig bent om alle vragen te beantwoorde, heeft die dude ook een weblog, hij zei dat ie daar op stond met Roel zn pa ofzo
Die heet Charlie ofzo tog? die rolstoelraces in de studio waren altijd lachuh![]()
*slokje inschenkt*quote:
Zou mooi zijn, die Jag van Joost is btw best wel een gewone wagen!quote:Op maandag 13 februari 2006 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
dat klopt idd, maar kdacht dat dat tijdelijk was....quote:Op maandag 13 februari 2006 00:51 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nou in die week bij dat vuur waren die twee echt water en ehh ja vuur![]()
ha doe maar, ben wel heel erg benieuwd, kan ik me ff geestelijk voorbereiden...quote:Op maandag 13 februari 2006 00:53 schreef Briejtjuh het volgende:
Ik heb die dj in me msn geloof ik zal het wel eens vragen
was het volgens mij ook, maar de vraagwas ook wie hij af en toe wel eens achter het behang kon plakken IN HET HUIS...dus dat gaat niet over nu en het was volgens mij dus ook tijdelijk! en hij noemde eerst Joost en toen zei hij ja en Lieske ook later liep dat niet meer zo goed of zoiets...het stoorde heel erg zoals ik al zei:)quote:Op maandag 13 februari 2006 00:53 schreef tann het volgende:
[..]
dat klopt idd, maar kdacht dat dat tijdelijk was....![]()
Britt.. zegt:quote:Op maandag 13 februari 2006 00:55 schreef tann het volgende:
[..]
ha doe maar, ben wel heel erg benieuwd, kan ik me ff geestelijk voorbereiden...![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:58 schreef Briejtjuh het volgende:
[..]
Britt.. zegt:
hey komn dr nog meer bb-ers bij je in de uizending op radio purmerend ?
*** DreamDate *** Nieuwe MSN zegt:
ja elke week
Britt.. zegt:
en tanja ?
miss volgende week
hahahah dan weet hij meer dan tann zelf...is goed dat je dat weet he tann![]()
![]()
ha zeg maar dat ik op fok zit en zeg dat ik wel wil!quote:Op maandag 13 februari 2006 00:58 schreef Briejtjuh het volgende:
[..]
Britt.. zegt:
hey komn dr nog meer bb-ers bij je in de uizending op radio purmerend ?
ja elke week
Britt.. zegt:
en tanja ?
miss volgende week
quote:
kheb ook al een mail terug joh!! echt tof!quote:Op maandag 13 februari 2006 01:04 schreef katja31 het volgende:
he tanja mag ik jou ook hartelijk bedanken voor je lieve mailtje dat je alexandra moeder van ramon gestuurd hebt , ik heb net met haar gesproken , je bent meer als geweldig als je niet zover weg woonde had ik je een dikke pakkerd gegeven thanks
![]()
![]()
![]()
*** DreamDate *** Nieuwe MSN zegt:quote:Op maandag 13 februari 2006 01:01 schreef tann het volgende:
[..]
ha zeg maar dat ik op fok zit en zeg dat ik wel wil!
Zoek maar eens op de naam van de band 10cc.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:08 schreef tann het volgende:
denk et ff niet dan, kdacht een doppie....![]()
Zal ik dan toch maar een kloon nemen?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:12 schreef Suikeroom het volgende:
als de eend van huis is dansen de muizen
jeeeeetje, die endemol...nou snap ik het !!!laat hem endemol bellen, zeggen ze dat weer, moet jij hem maar ff met mij in contact brengen, zeg hem anders dat ie kan mailen naar het mailadres wat op de www.joscelynsavanna.nl site staat, lees ik et welquote:Op maandag 13 februari 2006 01:12 schreef Briejtjuh het volgende:
[..]
ja of ze wil zoja danmag ze mij mailen, want ik had het wel aan Endemol gevraagd of zij wou, maar de 1e keer werd er gezegd dat Tanja uit publiciteit wou blijven, maar ze zou het nog een keer vragen omdat ik een Tanja fan was/ben
zn email is dreamdate538@hotmail.com
laat maar, kzag zn adres niet, heb em ff toegevoegd op msn zeg maar als je hem nog op msn hebt....o laat dat ook maar daar is ie al..quote:Op maandag 13 februari 2006 01:15 schreef tann het volgende:
[..]
jeeeeetje, die endemol...nou snap ik het !!!laat hem endemol bellen, zeggen ze dat weer, moet jij hem maar ff met mij in contact brengen, zeg hem anders dat ie kan mailen naar het mailadres wat op de www.joscelynsavanna.nl site staat, lees ik et wel
ok zal ik doen, beterschap!quote:Op maandag 13 februari 2006 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoek maar eens op de naam van de band 10cc.
Ik ga weer verder snotteren, en koortsdromen, maar voel me al een stuk beter dan gisteren.
Iiieuw!quote:
Hahaha ja achteraf wel, hij moest soms ff denken voor ie antwoord gaf. Wel tof van hem dat hij samen met Dido een jingle heeft ingesproken voor mequote:Op maandag 13 februari 2006 01:39 schreef Suikeroom het volgende:
Patje hadje trouwens door dat Roel knetterstoned was?![]()
thnx voor het filmpje, is erg leuk!quote:Op maandag 13 februari 2006 01:28 schreef PC eend het volgende:
Het is wel een beetje lang, maar op speciaal verzoek van tann![]()
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Roel_opmaken.wmv
ok cool, is dat fragment nog ergens terug te luisteren trouwens?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:41 schreef DJPatje538 het volgende:
[..]
Hahaha ja achteraf wel, hij moest soms ff denken voor ie antwoord gaf. Wel tof van hem dat hij samen met Dido een jingle heeft ingesproken voor me
quote:
Trusten!quote:Op maandag 13 februari 2006 01:45 schreef tann het volgende:
[..]
kga zo naar mn bedje, jos word ook wakker, truste iedereen![]()
trusten, ik ga re ook vandoor weer proberent e slapen want ben ziek:S groetjesquote:Op maandag 13 februari 2006 01:45 schreef tann het volgende:
[..]
ja vanaf volgende week tijdens de uitzending haha.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:43 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ok cool, is dat fragment nog ergens terug te luisteren trouwens?![]()
Slaap lekker alvast en wie weet tot zondag in de uitzendingquote:Op maandag 13 februari 2006 01:45 schreef tann het volgende:
[..]
whaha ik bedoelde dat interview met Roelquote:Op maandag 13 februari 2006 01:48 schreef DJPatje538 het volgende:
[..]
ja vanaf volgende week tijdens de uitzending haha.
Ik ga er proberen een mp.3 van te maken (of laat het doen) en dan kan ie evt wel gemaild worden naar iemand die het evt op het WWW wil plaatsen. Maar het is ruim 13 minuten.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:51 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
whaha ik bedoelde dat interview met Roel![]()
Begrijp ik hieruit dat Tanja toestemming nodig heeft van Endemol om een interview te mogen geven?quote:Op maandag 13 februari 2006 12:21 schreef DJPatje538 het volgende:
Okee Tanja... de aanvraag voor het interview aankomende zondag ligt bij Endemol, ben benieuwd
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat Tanja toestemming nodig heeft van Endemol om een interview te mogen geven?
En bij wie moet ze dan komen voor een interview?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat Tanja toestemming nodig heeft van Endemol om een interview te mogen geven?
Een klein stukkie teruglezen is ook zo moeilijk he?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:32 schreef Danaa het volgende:
[..]
En bij wie moet ze dan komen voor een interview?
Tanja Tanja Tanja Tanja Tanja Tanja Tanja Tanja!quote:
Ja, het moet officeel. staat vast ergens in een contract. Maar met sommige mensen kan je ook wel wat regelen, wat niet via de officiele weg isquote:Op maandag 13 februari 2006 13:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee niet zo moeilijk hoor, maar ik zou er dus uit moeten begrijpen dat het Endemol is.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een klein stukkie teruglezen is ook zo moeilijk he?![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tanja Tanja Tanja Tanja Tanja Tanja Tanja Tanja!
Ik heb een voorkeur voor
Tanja!![]()
Ik vind het hier niet zo leuk meerquote:Op maandag 13 februari 2006 22:22 schreef Manu82 het volgende:
En Stereo mag je 's nachts niet meer hier komen?
Wil je erover praten?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind het hier niet zo leuk meer
yep, kheb ook nog een hond..quote:Op maandag 13 februari 2006 22:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben nog niet veel buiten geweest vandaag! Jij wel?
haha lokaal welquote:
Wereldberoemd in Purmerendquote:Op maandag 13 februari 2006 22:48 schreef DJPatje538 het volgende:
[..]
haha lokaal wel
waarom doet mn emoticon het niet![]()
![]()
Heeft Lekkersimpel je moeder al gebeld danquote:
ben ook vaak op tv geweest in ONM enzo, en natuurlijk bij Big Brother livequote:
yep, alles okquote:Op maandag 13 februari 2006 22:47 schreef warda59 het volgende:
hey tann alles goed, ook met jos?
grapuuugquote:Op maandag 13 februari 2006 22:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft Lekkersimpel je moeder al gebeld dan![]()
kel = gewoon kel toch?quote:
Tann ik zal me een beetje proberen te gedragenquote:
ik neem je nooit serieusquote:Op maandag 13 februari 2006 22:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tann ik zal me een beetje proberen te gedragen![]()
Maar op het forum moet je me niet zo serieus nemen hoor, okay?
Toppertje Kelly = gewoon Kel ja..quote:Op maandag 13 februari 2006 22:58 schreef DJPatje538 het volgende:
[..]
kel = gewoon kel toch?
was trouwens ff testen of me plaatje het doet... antwoord... Nee dus![]()
Deze topicreeks liep lekker tot jij je kwam melden.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:05 schreef golfer het volgende:
Hoi!
Ik wel wel weer eens [...] SERIEUS genomen worden.![]()
Nee, die steentjes heb ik in Mekka net weten te ontwijken.quote:
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Nee.
Ik ga maar even weg uit dit topic.
Het wordt mij een beetje te surrealistisch.
Ingrid zei buiten de uitzending om op de radio dat Bridget idd tijdens die avond liet merken wie ze mocht en vooral wie niet, dus ben ook wel benieuwd.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:02 schreef Gert het volgende:
Hey Tanja, heb je inmiddels al van Dido gehoord wat de rotopmerking was die Bridget op het eindfeest tegen haar zou hebben gemaakt?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:01 schreef Suikeroom het volgende:
"Roel: In de badkamer hebben ze vleesetende planten.
Tanja: Oh, ik wist niet dat ze vlees aten..
Roel: Ja, geen salami ofzo."
![]()
![]()
hadden ze vliegtuigen maar nooit uitgevonden......quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:25 schreef Suikeroom het volgende:
whahaha APK is faya, er is geen sprake van een generatiekloof maar er zit al een woestijn tussen
maar het geeft niet, shit is next level![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:01 schreef Suikeroom het volgende:
"Roel: In de badkamer hebben ze vleesetende planten.
Tanja: Oh, ik wist niet dat ze vlees aten..
Roel: Ja, geen salami ofzo."
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:27 schreef tann het volgende:
[..]
heeeeej manu![]()
![]()
denk chinees, drukke dag gehad vandaag, en nog steeds....mee eens met dit menu?
kdraag nooit ondergoed, moet jij toch weten teddie rukspin..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:27 schreef Stereotomy het volgende:
Wat voor kleur ondergoed heb je aan Tan
Maar... maar...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:28 schreef tann het volgende:
[..]
kdraag nooit ondergoed, moet jij toch weten teddie rukspin..![]()
haha, khoop dat je lover dat ook lekker vindquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]hoeft er morgen tenminste niet gekookt te worden
![]()
ja, m'n vriendin vind dat juist lekker, ik wil het alleen niet te vaak etenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:30 schreef tann het volgende:
[..]
haha, khoop dat je lover dat ook lekker vind![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar... maar...![]()
Dan gaan je normale kleren toch stinken naar pies?![]()
wrom niet?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, m'n vriendin vind dat juist lekker, ik wil het alleen niet te vaak eten
ja hier 3, ergens anders 1 en kben benieuwd of er nog iets bij mn ouders is aangekomen....jij dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:31 schreef Manu82 het volgende:
Heb je eigenlijk nog valentijnskaartjes gehad?
ook 1 terwijl ik daar een vette hekel aan hebquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:34 schreef tann het volgende:
[..]
ja hier 3, ergens anders 1 en kben benieuwd of er nog iets bij mn ouders is aangekomen....jij dan?
was niet van hun 2, maar die hebben mijn adres ook nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ook 1 terwijl ik daar een vette hekel aan heb
Maar je hebt dus stille aanbidders? Of hadden Peter en Rob(LS) gewoon hun naam eronder gezet?
die zijn nog onderweg danquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:38 schreef tann het volgende:
[..]
was niet van hun 2, maar die hebben mijn adres ook niet![]()
kan dus niet....maar kheb ook absoluut niks met valentijn, behalve dan et kaartje van mn moeder...quote:
ach je kunt dan Jos een beetje extra verwennen tochquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:41 schreef tann het volgende:
[..]
kan dus niet....maar kheb ook absoluut niks met valentijn, behalve dan et kaartje van mn moeder...
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ach je kunt dan Jos een beetje extra verwennen toch
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:38 schreef tann het volgende:
[..]
was niet van hun 2, maar die hebben mijn adres ook niet![]()
ah das ook lekker,hard gekookt eitje dr bij?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:49 schreef Danaa het volgende:
Vanavond spinazie met cordonbleu
Lust ik nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:51 schreef tann het volgende:
[..]
ah das ook lekker,hard gekookt eitje dr bij?![]()
Nee hoor, ik heb haar geen kaartje per post gestuurd. Dus je hebt niets goed gegoktquote:
Als je een kaartje had gestuurd had je haar toch niet niet in haar waarde gelaten?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb haar geen kaartje per post gestuurd. Dus je hebt niets goed gegokt
Ik ge(mis)bruik niet alle gegevens die ik heb/had. En wat voor belang zou ik erbij hebben haar adres te weten. laat staan er iets mee te doen. Ik heb haar e-mail en dat is meer dan voldoende. Ik laat graag iemand in zijn/haar waarde.
Jou adres is niet te vinden..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:07 schreef tann het volgende:
[..]
je hebt MIJN adres niet, wel die van mn ouders![]()
Koorts is weg, maar het snot stroomt nu allemaal uit de neus.quote:
Dat is mooi om te horen....heb je pc eend inmiddels al je excuus gemaakt voor je valse aantijgingen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik laat graag iemand in zijn/haar waarde.
Ga ergens anders lopen stoken joh... Ik heb geen verkeerd woord over PCeend gezegd.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat is mooi om te horen....heb je pc eend inmiddels al je excuus gemaakt voor je valse aantijgingen?![]()
Ik meen mij te herinneren dat je hem beschuldigde van het gebruik maken van "jouw cap" zonder bronvermelding?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ga ergens anders lopen stoken joh... Ik heb geen verkeerd woord over PCeend gezegd.
Begin je daar nu weer over te zeiken?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat je hem beschuldigde van het gebruik maken van "jouw cap" zonder bronvermelding?
Aangezien je dat A nergens hard hebt kunnen maken en B bij het verkeerde eind hebt. Lijken mij excuses niet meer dan op zijn plaats.
Bovendien beschuldig je mij nu nog van stoken ook.![]()
Ik vraag je wat....jij draait eromheen...kennelijk ben je wel mans genoeg om iemand publiekelijk de mantel uit te vegen, maar ben je te klein om dat vervolgens publiekelijk goed te maken. Is verder geen enkel probleem, doch wel in tegenspraak met dat je mensen graag in hun waarde wil laten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Begin je daar nu weer over te zeiken?![]()
En ja, dat noem ik stoken, om weer over iets te beginnen wat al was afgesloten.Jappie
je hebt geen eens een wasmachinequote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:08 schreef Suikeroom het volgende:
wasmachines leven langer met Calgon
alles goed tann?![]()
....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat is mooi om te horen....heb je pc eend inmiddels al je excuus gemaakt voor je valse aantijgingen?![]()
Nah...vooruit dan maar.......maak het jezelf gemakkelijk....doe maar net alsof het je eigen topic is.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nah...vooruit dan maar.......maak het jezelf gemakkelijk....doe maar net alsof het je eigen topic is.![]()
Ik draai nergens omheen. Hij heeft het zelf al toegegeven en zei dat ie het nooit weer zou doen. Daarmee is de kous af.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vraag je wat....jij draait eromheen...kennelijk ben je wel mans genoeg om iemand publiekelijk de mantel uit te vegen, maar ben je te klein om dat vervolgens publiekelijk goed te maken. Is verder geen enkel probleem, doch wel in tegenspraak met dat je mensen graag in hun waarde wil laten.![]()
leuk man, weet je ook van wie?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:58 schreef Briejtjuh het volgende:
keb een valentijns kaart gekregen haha
Mij een pijnlijke dood toewensen en mijn moeder een hoer noemen overigens ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:48 schreef Jappie het volgende:
doch wel in tegenspraak met dat je mensen graag in hun waarde wil laten.![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik draai nergens omheen. Hij heeft het zelf al toegegeven en zei dat ie het nooit weer zou doen. Daarmee is de kous af.
Rob zou zeggen.... KLAAR Dus begin jij er nu niet weer over te zeiken.Tann
van wie?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:58 schreef Briejtjuh het volgende:
keb een valentijns kaart gekregen haha
We kunnen wel wegstrepen?quote:
Moet je wel ALLES vertellen APK.. Maar dat is jou wereldvreemd om het objectief te brengen, Je schept er meer genoegen in een topic te verknallen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:00 schreef APK het volgende:
[..]
Mij een pijnlijke dood toewensen en mijn moeder een hoer noemen overigens ook.
Je vergist je Lekker simpel. Hij heeft die woorden als tekst neergezet maar dacht heel wat anders...en gelijk heeft ie. Waarvoor zou hij namelijk in godsnaam zijn excuses aanbieden voor een domme redenering jouwerzijds ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik draai nergens omheen. Hij heeft het zelf al toegegeven en zei dat ie het nooit weer zou doen. Daarmee is de kous af.
Jappie ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zou Tanja misschien ook wel willen weten, om on-topic te blijven.
spannend...ghiquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:06 schreef Briejtjuh het volgende:
[..]
Nej, haha weetje wat erin stond.. You always be mine. HAHA
Kwam er op neer dat hij Tanja grof beledigde en ik het voor Tanja opnam en ik werd dus ook grof in mijn woorden. En heb er een ban voor gehad. That's all.quote:
Ik hoef helemaal niet alles te vertellen. Ik weerspreek gewoon jouw statement met feiten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Moet je wel ALLES vertellen APK.. Maar dat is jou wereldvreemd om het objectief te brengen, Je schept er meer genoegen in een topic te verknallen.
Denk maar ff heel goed na n.a.v. waardoor ik die uitspraken deed. Zou Tanja misschien ook wel willen weten, om on-topic te blijven.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik laat graag iemand in zijn/haar waarde.
nee, waar dat dan en waar gaat dat over?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:10 schreef Danaa het volgende:
Ooh tan..?
Had je laatst mijn berichtje over een moeder nog gelezen?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:10 schreef Gert het volgende:
[..]
* meldt![]()
Op deze manier lukt het niet, dus als een van de heren ons even in wil lichten?![]()
Ik kan het zo snel niet meer terug vinden, maar het ging erover dat ze nu een site heeft net zoals die van Jos maar dan over Sanne. Maar je hebt haar msn dus denk dat je het al weet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:13 schreef tann het volgende:
[..]
nee, waar dat dan en waar gaat dat over?
LS, laat je niet opjutten.......zoals je al zei: KLAARquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet je wel ALLES vertellen APK.. Maar dat is jou wereldvreemd om het objectief te brengen, Je schept er meer genoegen in een topic te verknallen.
Denk maar ff heel goed na n.a.v. waardoor ik die uitspraken deed. Zou Tanja misschien ook wel willen weten, om on-topic te blijven.
Alsof hij de baas is.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:15 schreef cuall het volgende:
LS, laat je niet opjutten.......zoals je al zei: KLAAR![]()
![]()
Mompelt iets van 25 oktober of zo...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:10 schreef Gert het volgende:
[..]
* meldt![]()
Op deze manier lukt het niet, dus als een van de heren ons even in wil lichten?![]()
Pff...moet je haar horen..."onvolwassen vrouw" ....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:15 schreef cuall het volgende:
[..]
LS, laat je niet opjutten.......zoals je al zei: KLAAR![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |