leuk man, weet je ook van wie?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:58 schreef Briejtjuh het volgende:
keb een valentijns kaart gekregen haha
Mij een pijnlijke dood toewensen en mijn moeder een hoer noemen overigens ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:48 schreef Jappie het volgende:
doch wel in tegenspraak met dat je mensen graag in hun waarde wil laten.![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik draai nergens omheen. Hij heeft het zelf al toegegeven en zei dat ie het nooit weer zou doen. Daarmee is de kous af.
Rob zou zeggen.... KLAAR Dus begin jij er nu niet weer over te zeiken.Tann
van wie?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:58 schreef Briejtjuh het volgende:
keb een valentijns kaart gekregen haha
We kunnen wel wegstrepen?quote:
Moet je wel ALLES vertellen APK.. Maar dat is jou wereldvreemd om het objectief te brengen, Je schept er meer genoegen in een topic te verknallen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:00 schreef APK het volgende:
[..]
Mij een pijnlijke dood toewensen en mijn moeder een hoer noemen overigens ook.
Je vergist je Lekker simpel. Hij heeft die woorden als tekst neergezet maar dacht heel wat anders...en gelijk heeft ie. Waarvoor zou hij namelijk in godsnaam zijn excuses aanbieden voor een domme redenering jouwerzijds ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik draai nergens omheen. Hij heeft het zelf al toegegeven en zei dat ie het nooit weer zou doen. Daarmee is de kous af.
Jappie ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zou Tanja misschien ook wel willen weten, om on-topic te blijven.
spannend...ghiquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:06 schreef Briejtjuh het volgende:
[..]
Nej, haha weetje wat erin stond.. You always be mine. HAHA
Kwam er op neer dat hij Tanja grof beledigde en ik het voor Tanja opnam en ik werd dus ook grof in mijn woorden. En heb er een ban voor gehad. That's all.quote:
Ik hoef helemaal niet alles te vertellen. Ik weerspreek gewoon jouw statement met feiten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Moet je wel ALLES vertellen APK.. Maar dat is jou wereldvreemd om het objectief te brengen, Je schept er meer genoegen in een topic te verknallen.
Denk maar ff heel goed na n.a.v. waardoor ik die uitspraken deed. Zou Tanja misschien ook wel willen weten, om on-topic te blijven.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik laat graag iemand in zijn/haar waarde.
nee, waar dat dan en waar gaat dat over?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:10 schreef Danaa het volgende:
Ooh tan..?
Had je laatst mijn berichtje over een moeder nog gelezen?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:10 schreef Gert het volgende:
[..]
* meldt![]()
Op deze manier lukt het niet, dus als een van de heren ons even in wil lichten?![]()
Ik kan het zo snel niet meer terug vinden, maar het ging erover dat ze nu een site heeft net zoals die van Jos maar dan over Sanne. Maar je hebt haar msn dus denk dat je het al weet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:13 schreef tann het volgende:
[..]
nee, waar dat dan en waar gaat dat over?
LS, laat je niet opjutten.......zoals je al zei: KLAARquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet je wel ALLES vertellen APK.. Maar dat is jou wereldvreemd om het objectief te brengen, Je schept er meer genoegen in een topic te verknallen.
Denk maar ff heel goed na n.a.v. waardoor ik die uitspraken deed. Zou Tanja misschien ook wel willen weten, om on-topic te blijven.
Alsof hij de baas is.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:15 schreef cuall het volgende:
LS, laat je niet opjutten.......zoals je al zei: KLAAR![]()
![]()
Mompelt iets van 25 oktober of zo...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:10 schreef Gert het volgende:
[..]
* meldt![]()
Op deze manier lukt het niet, dus als een van de heren ons even in wil lichten?![]()
Pff...moet je haar horen..."onvolwassen vrouw" ....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:15 schreef cuall het volgende:
[..]
LS, laat je niet opjutten.......zoals je al zei: KLAAR![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |