joh was jij dat?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:12 schreef golfer het volgende:
Goedemorgen, koorts is weer een beetje gezakt en ik zag in het vorige topic een vage foto van mij met 1 of andere onbekende kerel met opengeknoopte das naast mij gepost staan.
hoi Suiker oom, ben wel benieuwd naar wat roel allemaal zei....quote:Op maandag 13 februari 2006 00:13 schreef Suikeroom het volgende:
Frits mijn goede vriend, wat is jouw nieuws van de dag
quote:
Hmmmz.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:22 schreef tann het volgende:
uuuuh beetje appelmoes, zit ook wat in toch? maar ben niet meer zwanger dus af en toe mag et wel..![]()
jij nu ook al..bah..beterschapquote:Op maandag 13 februari 2006 00:15 schreef Briejtjuh het volgende:
ben ff opgestaan ben echt ziek
ff paracetanmols innemen
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe niet zo eng![]()
Anyway...............nu je er toch zelf bent kan ik wel weer opbokken...![]()
............ alle aandacht gaat nu toch immers weer naar jou.![]()
Ik dicht gaten in de muren gewoon met kauwgom.quote:
noop, heb ik niet nodig, eet genoeg fruit voor de C vitaminen...lquote:Op maandag 13 februari 2006 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmmz.![]()
Ik zou toch maar wat vitaminepilletjes kopen. Veel vitamine C omdat je rookt en iets met B tegen de stress van de enge stalkers in dit topic.![]()
achja weer 1 reden meer om morgen niet naar school te gaanquote:Op maandag 13 februari 2006 00:26 schreef golfer het volgende:
De helft van de posters in dit topic is ziek of wordt ziek?
We steken elkaar allemaal aan via een Internet-virus
Roel? Waar?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:24 schreef tann het volgende:
[..]
hoi Suiker oom, ben wel benieuwd naar wat roel allemaal zei....
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dicht gaten in de muren gewoon met kauwgom.![]()
Oohh... lekker belangrijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:31 schreef tann het volgende:
[..]
schijnt op de radio geweest te zijn, denk bij Ruud dan..
Oh die dj begon over wie Roel wel achter het behang kon plakken ofzo en toen noemde hij jou niet, maar die dj noemde jouw naam wel gelijkquote:Op maandag 13 februari 2006 00:24 schreef tann het volgende:
[..]
hoi Suiker oom, ben wel benieuwd naar wat roel allemaal zei....
tanja, Roel is bij radio purmerend geweest en was een intervieuw van ongeveer 10 minuten maar er was veel storing. Het ging vooral over bb en over dido en roel nu dat ze gaan samenwonen en zo. En dat roel het niet erg vond hoe het allemaal was gegaan met de laatste uitzending. Wat heeft ie nog verteld ff denken hoor.....tjaa het was heel slechte uitzending want het stoorde aan alle kanten en het viels teeds weg.........Hij vertelde nog dat hij het vaak moeilijk had vooral toen Dido weg was en ga zo maar door was meer wat we allemaal al wisten!quote:Op maandag 13 februari 2006 00:31 schreef tann het volgende:
[..]
schijnt op de radio geweest te zijn, denk bij Ruud dan..
Veel drank schijnt goed te werken.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:29 schreef tann het volgende:
[..]
als er iets was voor geheugenverlies zou ik jou dat nu aansmeren![]()
er werd idd nog gevraagd naar irritaties en toen noemde Roel Joost en de DJ zei inderdaad en Tanja dan en toen viel hij bij mij weg maar ik heb gehoord dat hij iets positiefs daarop geantwoord heeft! Er zijn inderdaad al meer mensen vna bb bij geweest dus wie weet wordt je ook nog gebeldquote:Op maandag 13 februari 2006 00:34 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
tanja, Roel is bij radio purmerend geweest en was een intervieuw van ongeveer 10 minuten maar er was veel storing. Het ging vooral over bb en over dido en roel nu dat ze gaan samenwonen en zo. En dat roel het niet erg vond hoe het allemaal was gegaan met de laatste uitzending. Wat heeft ie nog verteld ff denken hoor.....tjaa het was heel slechte uitzending want het stoorde aan alle kanten en het viels teeds weg.........Hij vertelde nog dat hij het vaak moeilijk had vooral toen Dido weg was en ga zo maar door was meer wat we allemaal al wisten!
Wat is zijn weblog dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:33 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Oh die dj begon over wie Roel wel achter het behang kon plakken ofzo en toen noemde hij jou niet, maar die dj noemde jouw naam wel gelijken toen zei Roel dat ie op de 1 of andere vage manier wel een goed band met jou had ofzo, de stream viel wel vaak weg dus ik kon het niet echt volgen, en Roel was ook stoned las ik op zijn weblog
![]()
ben jij nog nooit door radio purmerend gebeld? er zijn er al een hoop van BB geweest die daar in de uitzending zaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |