Dan zal het Dido wel zijn denk ik..ben benieuwd....quote:Op maandag 13 februari 2006 00:48 schreef MandyD1985 het volgende:
ik meen ook ergens gelezen te hebben dat Dido of Tanja de volgende zou zijn die in de uitzending zouden komen maar tja dat wordt moeilijk als je nog niet eens benaderd bent he hahah
Ik weet het niet zeker maar ik heb ergens gelezen dat je naar talpa.tv moet gaan en dan big brother 2005. Dan fansites en dan naar onder scrollen en daar schijnt die site bij te staan. Dj-patje of zoiets moe je maar eens kijken!quote:Op maandag 13 februari 2006 00:50 schreef Suikeroom het volgende:
oh ja Mandy nu jij tog bezig bent om alle vragen te beantwoorde, heeft die dude ook een weblog, hij zei dat ie daar op stond met Roel zn pa ofzo
Die heet Charlie ofzo tog? die rolstoelraces in de studio waren altijd lachuh![]()
*slokje inschenkt*quote:
Zou mooi zijn, die Jag van Joost is btw best wel een gewone wagen!quote:Op maandag 13 februari 2006 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Dat je hoopt dat Bren effe een testritje gaat maken in de Jaguar van Joost en dat dat ding met flinke schade tegen een boom eindigt.![]()
dat klopt idd, maar kdacht dat dat tijdelijk was....quote:Op maandag 13 februari 2006 00:51 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nou in die week bij dat vuur waren die twee echt water en ehh ja vuur![]()
ha doe maar, ben wel heel erg benieuwd, kan ik me ff geestelijk voorbereiden...quote:Op maandag 13 februari 2006 00:53 schreef Briejtjuh het volgende:
Ik heb die dj in me msn geloof ik zal het wel eens vragen
was het volgens mij ook, maar de vraagwas ook wie hij af en toe wel eens achter het behang kon plakken IN HET HUIS...dus dat gaat niet over nu en het was volgens mij dus ook tijdelijk! en hij noemde eerst Joost en toen zei hij ja en Lieske ook later liep dat niet meer zo goed of zoiets...het stoorde heel erg zoals ik al zei:)quote:Op maandag 13 februari 2006 00:53 schreef tann het volgende:
[..]
dat klopt idd, maar kdacht dat dat tijdelijk was....![]()
Britt.. zegt:quote:Op maandag 13 februari 2006 00:55 schreef tann het volgende:
[..]
ha doe maar, ben wel heel erg benieuwd, kan ik me ff geestelijk voorbereiden...![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:58 schreef Briejtjuh het volgende:
[..]
Britt.. zegt:
hey komn dr nog meer bb-ers bij je in de uizending op radio purmerend ?
*** DreamDate *** Nieuwe MSN zegt:
ja elke week
Britt.. zegt:
en tanja ?
miss volgende week
hahahah dan weet hij meer dan tann zelf...is goed dat je dat weet he tann![]()
![]()
ha zeg maar dat ik op fok zit en zeg dat ik wel wil!quote:Op maandag 13 februari 2006 00:58 schreef Briejtjuh het volgende:
[..]
Britt.. zegt:
hey komn dr nog meer bb-ers bij je in de uizending op radio purmerend ?
ja elke week
Britt.. zegt:
en tanja ?
miss volgende week
quote:
kheb ook al een mail terug joh!! echt tof!quote:Op maandag 13 februari 2006 01:04 schreef katja31 het volgende:
he tanja mag ik jou ook hartelijk bedanken voor je lieve mailtje dat je alexandra moeder van ramon gestuurd hebt , ik heb net met haar gesproken , je bent meer als geweldig als je niet zover weg woonde had ik je een dikke pakkerd gegeven thanks
![]()
![]()
![]()
*** DreamDate *** Nieuwe MSN zegt:quote:Op maandag 13 februari 2006 01:01 schreef tann het volgende:
[..]
ha zeg maar dat ik op fok zit en zeg dat ik wel wil!
Zoek maar eens op de naam van de band 10cc.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:08 schreef tann het volgende:
denk et ff niet dan, kdacht een doppie....![]()
Zal ik dan toch maar een kloon nemen?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:12 schreef Suikeroom het volgende:
als de eend van huis is dansen de muizen
jeeeeetje, die endemol...nou snap ik het !!!laat hem endemol bellen, zeggen ze dat weer, moet jij hem maar ff met mij in contact brengen, zeg hem anders dat ie kan mailen naar het mailadres wat op de www.joscelynsavanna.nl site staat, lees ik et welquote:Op maandag 13 februari 2006 01:12 schreef Briejtjuh het volgende:
[..]
ja of ze wil zoja danmag ze mij mailen, want ik had het wel aan Endemol gevraagd of zij wou, maar de 1e keer werd er gezegd dat Tanja uit publiciteit wou blijven, maar ze zou het nog een keer vragen omdat ik een Tanja fan was/ben
zn email is dreamdate538@hotmail.com
laat maar, kzag zn adres niet, heb em ff toegevoegd op msn zeg maar als je hem nog op msn hebt....o laat dat ook maar daar is ie al..quote:Op maandag 13 februari 2006 01:15 schreef tann het volgende:
[..]
jeeeeetje, die endemol...nou snap ik het !!!laat hem endemol bellen, zeggen ze dat weer, moet jij hem maar ff met mij in contact brengen, zeg hem anders dat ie kan mailen naar het mailadres wat op de www.joscelynsavanna.nl site staat, lees ik et wel
ok zal ik doen, beterschap!quote:Op maandag 13 februari 2006 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoek maar eens op de naam van de band 10cc.
Ik ga weer verder snotteren, en koortsdromen, maar voel me al een stuk beter dan gisteren.
Iiieuw!quote:
Hahaha ja achteraf wel, hij moest soms ff denken voor ie antwoord gaf. Wel tof van hem dat hij samen met Dido een jingle heeft ingesproken voor mequote:Op maandag 13 februari 2006 01:39 schreef Suikeroom het volgende:
Patje hadje trouwens door dat Roel knetterstoned was?![]()
thnx voor het filmpje, is erg leuk!quote:Op maandag 13 februari 2006 01:28 schreef PC eend het volgende:
Het is wel een beetje lang, maar op speciaal verzoek van tann![]()
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Roel_opmaken.wmv
ok cool, is dat fragment nog ergens terug te luisteren trouwens?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:41 schreef DJPatje538 het volgende:
[..]
Hahaha ja achteraf wel, hij moest soms ff denken voor ie antwoord gaf. Wel tof van hem dat hij samen met Dido een jingle heeft ingesproken voor me
quote:
Trusten!quote:Op maandag 13 februari 2006 01:45 schreef tann het volgende:
[..]
kga zo naar mn bedje, jos word ook wakker, truste iedereen![]()
trusten, ik ga re ook vandoor weer proberent e slapen want ben ziek:S groetjesquote:Op maandag 13 februari 2006 01:45 schreef tann het volgende:
[..]
ja vanaf volgende week tijdens de uitzending haha.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:43 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ok cool, is dat fragment nog ergens terug te luisteren trouwens?![]()
Slaap lekker alvast en wie weet tot zondag in de uitzendingquote:Op maandag 13 februari 2006 01:45 schreef tann het volgende:
[..]
whaha ik bedoelde dat interview met Roelquote:Op maandag 13 februari 2006 01:48 schreef DJPatje538 het volgende:
[..]
ja vanaf volgende week tijdens de uitzending haha.
Ik ga er proberen een mp.3 van te maken (of laat het doen) en dan kan ie evt wel gemaild worden naar iemand die het evt op het WWW wil plaatsen. Maar het is ruim 13 minuten.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:51 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
whaha ik bedoelde dat interview met Roel![]()
Begrijp ik hieruit dat Tanja toestemming nodig heeft van Endemol om een interview te mogen geven?quote:Op maandag 13 februari 2006 12:21 schreef DJPatje538 het volgende:
Okee Tanja... de aanvraag voor het interview aankomende zondag ligt bij Endemol, ben benieuwd
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat Tanja toestemming nodig heeft van Endemol om een interview te mogen geven?
En bij wie moet ze dan komen voor een interview?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat Tanja toestemming nodig heeft van Endemol om een interview te mogen geven?
Een klein stukkie teruglezen is ook zo moeilijk he?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:32 schreef Danaa het volgende:
[..]
En bij wie moet ze dan komen voor een interview?
Tanja Tanja Tanja Tanja Tanja Tanja Tanja Tanja!quote:
Ja, het moet officeel. staat vast ergens in een contract. Maar met sommige mensen kan je ook wel wat regelen, wat niet via de officiele weg isquote:Op maandag 13 februari 2006 13:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee niet zo moeilijk hoor, maar ik zou er dus uit moeten begrijpen dat het Endemol is.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een klein stukkie teruglezen is ook zo moeilijk he?![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tanja Tanja Tanja Tanja Tanja Tanja Tanja Tanja!
Ik heb een voorkeur voor
Tanja!![]()
Ik vind het hier niet zo leuk meerquote:Op maandag 13 februari 2006 22:22 schreef Manu82 het volgende:
En Stereo mag je 's nachts niet meer hier komen?
Wil je erover praten?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind het hier niet zo leuk meer
yep, kheb ook nog een hond..quote:Op maandag 13 februari 2006 22:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben nog niet veel buiten geweest vandaag! Jij wel?
haha lokaal welquote:
Wereldberoemd in Purmerendquote:Op maandag 13 februari 2006 22:48 schreef DJPatje538 het volgende:
[..]
haha lokaal wel
waarom doet mn emoticon het niet![]()
![]()
Heeft Lekkersimpel je moeder al gebeld danquote:
ben ook vaak op tv geweest in ONM enzo, en natuurlijk bij Big Brother livequote:
yep, alles okquote:Op maandag 13 februari 2006 22:47 schreef warda59 het volgende:
hey tann alles goed, ook met jos?
grapuuugquote:Op maandag 13 februari 2006 22:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft Lekkersimpel je moeder al gebeld dan![]()
kel = gewoon kel toch?quote:
Tann ik zal me een beetje proberen te gedragenquote:
ik neem je nooit serieusquote:Op maandag 13 februari 2006 22:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tann ik zal me een beetje proberen te gedragen![]()
Maar op het forum moet je me niet zo serieus nemen hoor, okay?
Toppertje Kelly = gewoon Kel ja..quote:Op maandag 13 februari 2006 22:58 schreef DJPatje538 het volgende:
[..]
kel = gewoon kel toch?
was trouwens ff testen of me plaatje het doet... antwoord... Nee dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |