ok zal ik doen, beterschap!quote:Op maandag 13 februari 2006 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoek maar eens op de naam van de band 10cc.
Ik ga weer verder snotteren, en koortsdromen, maar voel me al een stuk beter dan gisteren.
Iiieuw!quote:
Hahaha ja achteraf wel, hij moest soms ff denken voor ie antwoord gaf. Wel tof van hem dat hij samen met Dido een jingle heeft ingesproken voor mequote:Op maandag 13 februari 2006 01:39 schreef Suikeroom het volgende:
Patje hadje trouwens door dat Roel knetterstoned was?![]()
thnx voor het filmpje, is erg leuk!quote:Op maandag 13 februari 2006 01:28 schreef PC eend het volgende:
Het is wel een beetje lang, maar op speciaal verzoek van tann![]()
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Roel_opmaken.wmv
ok cool, is dat fragment nog ergens terug te luisteren trouwens?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:41 schreef DJPatje538 het volgende:
[..]
Hahaha ja achteraf wel, hij moest soms ff denken voor ie antwoord gaf. Wel tof van hem dat hij samen met Dido een jingle heeft ingesproken voor me
quote:
Trusten!quote:Op maandag 13 februari 2006 01:45 schreef tann het volgende:
[..]
kga zo naar mn bedje, jos word ook wakker, truste iedereen![]()
trusten, ik ga re ook vandoor weer proberent e slapen want ben ziek:S groetjesquote:Op maandag 13 februari 2006 01:45 schreef tann het volgende:
[..]
ja vanaf volgende week tijdens de uitzending haha.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:43 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ok cool, is dat fragment nog ergens terug te luisteren trouwens?![]()
Slaap lekker alvast en wie weet tot zondag in de uitzendingquote:Op maandag 13 februari 2006 01:45 schreef tann het volgende:
[..]
whaha ik bedoelde dat interview met Roelquote:Op maandag 13 februari 2006 01:48 schreef DJPatje538 het volgende:
[..]
ja vanaf volgende week tijdens de uitzending haha.
Ik ga er proberen een mp.3 van te maken (of laat het doen) en dan kan ie evt wel gemaild worden naar iemand die het evt op het WWW wil plaatsen. Maar het is ruim 13 minuten.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:51 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
whaha ik bedoelde dat interview met Roel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |