quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:13 schreef Manu82 het volgende:
De meest succesvolle topicreeks wat betreft BB5-bewoners krijgt hier het vervolg in deeltje 19
Voorgaande delen
01, 02 , 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14,15,16, 17, 18
Tanja fansite
http://www.bb-tanja.nl
Tanja heeft zichzelf inmiddels geregistreerd op Fok, onder de naam: tann
Ze komt regelmatig in dit topic, het is dan mogelijk haar vragen te stellen, maar als Tan aangeeft liever ergens niet eindeloos op in te gaan, respecteren we dat hier![]()
Inmiddels kun je ook elke dag aan Tanja vragen wat ze die dag eet en kun je daar je eetpatroon op afstemmen.
TT en tekst met dank aan LS
kwee nie...foetsiequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:15 schreef Manu82 het volgende:
Hey Tann, waar heb je LS verstopt?
quote:Inmiddels kun je ook elke dag aan Tanja vragen wat ze die dag eet en kun je daar je eetpatroon op afstemmen.
Daar kan je lang op wachten....quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:17 schreef Dynabite het volgende:
[..]
waar blijven de "gevaarlijke" magetron-recepten?
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:17 schreef Dynabite het volgende:
[..]
waar blijven de "gevaarlijke" magetron-recepten?
![]()
tot zoquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:19 schreef tann het volgende:
[..]
Kga trouwens ff, misschien kom ik dadelijk weer, ff Jos eten geven enzo![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:19 schreef tann het volgende:
[..]
Kga trouwens ff, misschien kom ik dadelijk weer, ff Jos eten geven enzo![]()
Dat was eentje van de gizmocamera. Die was wat aan het in en uitzoemen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:16 schreef tann het volgende:
2 Rica, wat was dat voor fotoo??kwil de rest ook wel hoor...
Gaaf die shot !!! heb je ook PSP ??? ( paint shop pro ) kun je ze nog duidelijker makenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:25 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat was eentje van de gizmocamera. Die was wat aan het in en uitzoemen.
[afbeelding]
Ik doe ze (morgen) wel even in een zip
of oneffenheid weghalenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gaaf die shot !!! heb je ook PSP ??? ( paint shop pro ) kun je ze nog duidelijker maken
[afbeelding]
Nee ik heb een ander programma. En ik had hem al een klein beetje bewerkt want het was erg donker toen. En kleiner gemaakt want ik heb ze nogal groot gecapt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gaaf die shot !!! heb je ook PSP ??? ( paint shop pro ) kun je ze nog duidelijker maken
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:40 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee ik heb een ander programma. En ik had hem al een klein beetje bewerkt want het was erg donker toen. En kleiner gemaakt want ik heb ze nogal groot gecapt.
Deze vond ik ook wel geslaagd.
[afbeelding]
Die is ook gaaf !![]()
![]()
jeetje.....je zal me nooit horen zeggen dat ik mezelf mooi vind op fotoos....maar deze komt toch wel een beetje in de buurt....quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
[afbeelding]
Prima.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:47 schreef Suikeroom het volgende:
hallo is ie weer!! hoe is het met jullie![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:39 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
of oneffenheid weghalen
[afbeelding]
Jezelf nooit weggooien, doet een ander wel voor je zoals je wel op FOK hebt kunnen lezenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:52 schreef tann het volgende:
[..]
jeetje.....je zal me nooit horen zeggen dat ik mezelf mooi vind op fotoos....maar deze komt toch wel een beetje in de buurt....![]()
jeetje wat deed ik toen....quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:40 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee ik heb een ander programma. En ik had hem al een klein beetje bewerkt want het was erg donker toen. En kleiner gemaakt want ik heb ze nogal groot gecapt.
Deze vond ik ook wel geslaagd.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:47 schreef Suikeroom het volgende:
hallo is ie weer!! hoe is het met jullie![]()
wacht maar tot je 40 bent, dan begint de ellendequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:53 schreef tann het volgende:
[..]
ja die heb ik nogal veel..oneffenheden....kword redelijk mooi
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Jezelf nooit weggooien, doet een ander wel voor je zoals je wel op FOK hebt kunnen lezen
Vind je kuiltjes zo liefen sinds je het huis uit bent heb je ook niet meer van die donkere ogen
![]()
moet ik snel maar ff zoon programma aanschaffenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
wacht maar tot je 40 bent, dan begint de ellende![]()
Welnee.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:54 schreef Annelies-G het volgende:
wacht maar tot je 40 bent, dan begint de ellende![]()
hahaha ja mannen jah, moet mijn tieten steeds vertellen dat ze VOORUIT moeten blijven kijken en niet naar mijn tenen, vooralsnog luisteren ze welquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Welnee.
mannen worden alleen maar aantrekkelijker naarmate ze ouder worden, toch?![]()
Een kussen omhoog gooienquote:
Ja Tann, ook JIJ deed wel es gek in het huis ghegheghequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:00 schreef Rica het volgende:
[..]
Een kussen omhoog gooien
[afbeelding]
Het was laat en je was niet meer helemaal fris.![]()
Golfer wat heb jij een pracht van een kleindochter !quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Welnee.
mannen worden alleen maar aantrekkelijker naarmate ze ouder worden, toch?![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:58 schreef Annelies-G het volgende:
Arrrrrgghhh mijn man wil naar bed en een vrouw hoort mannetje te volgen he? hehehehe
Alle gekheid op een boomstam , deze meid gaat lekker tegen der kereltje zijn kont aankruipen, nog veel plezier allemaal en tot morgen ( PMS vast wel over)
![]()
![]()
ow haha, was niet te zien op de eerste picquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:00 schreef Rica het volgende:
[..]
Een kussen omhoog gooien
[afbeelding]
Het was laat en je was niet meer helemaal fris.![]()
Thanx.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:04 schreef Annelies-G het volgende:
Golfer wat heb jij een pracht van een kleindochter !
Was ff met een lange mail bezig. (nee niet aan Tanja)quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:15 schreef Manu82 het volgende:
Hey Tann, waar heb je LS verstopt?
We vragen ons gewoon af wie je bent.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:15 schreef Suikeroom het volgende:
golfer wat is die hele kloon/gimmick issue hier dan?![]()
Je vergeet de ondertitel en de sigquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
We vragen ons gewoon af wie je bent.
Pas geregisteerd en al meteen een user-icon en de juiste smileys gebruiken zie je niet zoveel, dus dan ontstaat het vermoeden van een kloon al gauw.![]()
ach ja, je gaat het pas zien als je het doorhebt...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:15 schreef Suikeroom het volgende:
golfer wat is die hele kloon/gimmick issue hier dan?![]()
Dankje, staat duidelijk bronvermelding bijquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was ff met een lange mail bezig. (nee niet aan Tanja)
Mooie TT![]()
Gewoon even vragen of hij een foto wil posten van z'n bankquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Pas geregisteerd en al meteen een user-icon en de juiste smileys gebruiken zie je niet zoveel, dus dan ontstaat het vermoeden van een kloon al gauw.![]()
ja redelijk, kdoe et tussen de dingen door..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:33 schreef Djovah het volgende:
hoi Tan, hoest dan? Je hebt t aardig druk hier op fok hé![]()
haha, je zal wel moeten héquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:37 schreef tann het volgende:
[..]
ja redelijk, kdoe et tussen de dingen door..
Dat zijn alleen maar aanwijzingen, je kan bv ook naar de inhoud kijken, maar luister vooral niet naar mijquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie door de klonen de posts niet meerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:45 schreef sportvlek het volgende:
tanja houdt jij van sport?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zie door de klonen de posts niet meer![]()
Ik heb maar een stuk of 5 klonen hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:47 schreef PC eend het volgende:
Ik weet ook niet meer waar ik moet kijken, kutklonen krijg toch de tyfusquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat laat ik me door jou niet zeggenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb maar een stuk of 5 klonen hoor.![]()
Mijn meest geslaagde tot nu toe heet tann.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
alles abong, saf safri, nanga you? beetje ditte en datte....en jij?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:41 schreef Suikeroom het volgende:
hey tann fawaka, waar ben je allemaal mee bezig dan?
ja alle bij nog, hoezo...ghehequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:43 schreef Manu82 het volgende:
Tann, ik ga waarschijnlijk weer een domme vraag stellen, maar heb je die piercing nog?
Wat eet Tanja morgen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit moeten ze doen met de kloontjes ----> [afbeelding]
die fawaka heb je trouwens goed overgenomen van Day, goed onthouden!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:41 schreef Suikeroom het volgende:
hey tann fawaka, waar ben je allemaal mee bezig dan?
Hoe weet jij dat nu weer PCeendquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:47 schreef Suikeroom het volgende:
Sinds Nighel de Jong in het Nederlans elftal zit, houdt ze opeens van voetbal![]()
ligt eraan welke sportquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:45 schreef sportvlek het volgende:
tanja houdt jij van sport?
Omdat ik een neuspiercing niet mooi vind en je er dus zonder leuker uit vind zien, sorry, is persoonlijke meningquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga Roel pesten manquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nu weer PCeend
moet je horen wiet zegtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:01 schreef tann het volgende:
[..]
die fawaka heb je trouwens goed overgenomen van Day, goed onthouden!!![]()
hm maar dan heb ik 3 gaatjes in mn neus...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Omdat ik een neuspiercing niet mooi vind en je er dus zonder leuker uit vind zien, sorry, is persoonlijke mening
Begin jij ook nog ff, ik heb veel eendenjachtseizoenen meegemaakt, maar dit slaat allesquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en hij staat weer 2 dagen droog..........
ik bedoel maar.....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga Roel pesten man![]()
Liefde maakt blind
Wist je dat je daar je beroep van kan maken?quote:
en ik ben APKquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga Roel pesten man![]()
Liefde maakt blind
Je was er dit weekend niet aangezien je je vriendin een maand niet gezien had, dus ik neem aan dat ze er nu ook niet is?quote:
sieki sani of hoe je dat ook schrijft....ach was gewoon voor de fatoe no spang, hi je ben goedquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:04 schreef Suikeroom het volgende:
hehe voor een tata heeft tann haar slang goed bijgehouden, tanja is echt tantoe spang
haha was gewoon voor de fatoe![]()
2 is ook genoeg hoor, weet niet wat je met de derde wil doenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:06 schreef tann het volgende:
[..]
hm maar dan heb ik 3 gaatjes in mn neus...![]()
En zal ik niet weer zien ook niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je was er dit weekend niet aangezien je je vriendin een maand niet gezien had, dus ik neem aan dat ze er nu ook niet is?
die van mij ook........grrrrrrrrrquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:10 schreef golfer het volgende:
Die klitpiercing van mij is trouwens ook nog steeds lekker.
Edit: alweer de verkeerde kloon gebruikt.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:10 schreef tann het volgende:
[..]
sieki sani of hoe je dat ook schrijft....ach was gewoon voor de fatoe no spang, hi je ben goed![]()
oh sorry, kut voor jequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En zal ik niet weer zien ook niet.![]()
Mag ik het nummer van Tanja's moeder, ik moet nog het een en ander checkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En zal ik niet weer zien ook niet.![]()
haha ik weet tantoe veel door die kaolo bakra'squote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:10 schreef tann het volgende:
[..]
sieki sani of hoe je dat ook schrijft....ach was gewoon voor de fatoe no spang, hi je ben goed![]()
Niet weer spanken, he?quote:
hihi is surinaamsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:13 schreef cuall het volgende:
[..]
wat heb je op???........snap er geen ruk van
![]()
.......of zou ik zelf teveel port op hebben![]()
flikker op, ik heb je gister toch moeten bellen om te bewijzen dat ik APK niet ben, laat mn ouders lekker met rust wil je!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mag ik het nummer van Tanja's moeder, ik moet nog het een en ander checken
Verdonk had gelijk, alleen nedelands hierquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:14 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
haha ik weet tantoe veel door die kaolo bakra's
mi ta wak bo ayo
tzijn me matties, trustequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:14 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
haha ik weet tantoe veel door die kaolo bakra's
mi ta wak bo ayo
Dan moet je bij LS wezenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:19 schreef tann het volgende:
[..]
flikker op, ik heb je gister toch moeten bellen om te bewijzen dat ik APK niet ben, laat mn ouders lekker met rust wil je!!
je bent apkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:19 schreef tann het volgende:
[..]
flikker op, ik heb je gister toch moeten bellen om te bewijzen dat ik APK niet ben, laat mn ouders lekker met rust wil je!!
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mag ik het nummer van Tanja's moeder, ik moet nog het een en ander checken
Heb jij PC Eend gebeld?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:19 schreef tann het volgende:
[..]
Eyyy ik heb maar 2x gebeld hoor,quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je bent apk
ga je mij nu ook bellen???
Ik berg mijn zweepje weer even op voor een paar uurtjes en ga achter die lekker (beetje zieke nog) billen liggen.quote:
Oh ja sorry, ik moet je dankbaar zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Eyyy ik heb maar 2x gebeld hoor,![]()
1e keer voor advies (wat ik niet kreeg over BB) toen ik voor de Sjankwaldate ging
2e keer of Tanja naar BB-hotel zou gaan. (en daarom zit ze nu hier, want ik vroeg het voor de streamers... toevallig)
Ik zal het noooooooit weer doen.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb jij PC Eend gebeld?![]()
![]()
En? Deed ie Donald Duck na?![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik berg mijn zweepje weer even op voor een paar uurtjes en ga achter die lekker (beetje zieke nog) billen liggen.
Tot webcams en de volgende naakfoto's maar weer.
![]()
tis alleen jammer dat je et zelf verpest hebtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh ja sorry, ik moet je dankbaar zijn![]()
Ik wou net zeggen, dat is privequote:
o sorry dat mi ta wak begreep ik niet helemaalquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:29 schreef Suikeroom het volgende:
ik ben nog helemaal niet moe dus ehh istie weer![]()
neem een baan als bolletjesslikker want niemand vind je dopequote:
Ik begin me toch een beetje benadeeld te voelen, die Eend weet de kooktips eerder dan wijquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb jij PC Eend gebeld?![]()
![]()
En? Deed ie Donald Duck na?![]()
Het ging allemaal zo snel ik kon bijna niks terugzeggenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:29 schreef tann het volgende:
[..]
tis alleen jammer dat je et zelf verpest hebt![]()
Je wil niet weten wat ik daar voor moet hebben doenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik begin me toch een beetje benadeeld te voelen, die Eend weet de kooktips eerder dan wij![]()
nee hoor, hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik begin me toch een beetje benadeeld te voelen, die Eend weet de kooktips eerder dan wij![]()
Ga jij je er nou ook nog ff mee bemoeienquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:38 schreef MissHobje het volgende:
PC eend!!!! gedraag jij je eens zeg![]()
dat vind ie errug moeilijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:38 schreef MissHobje het volgende:
PC eend!!!! gedraag jij je eens zeg![]()
Nu je het zegt, je hebt me die stemvervormer nog niet eens betaaldquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:40 schreef tann het volgende:
[..]
dat vind ie errug moeilijkstraks gaat ie zeggen dat iemand zn stem vervormde aan de foon
![]()
![]()
Waar heb ik me niet gedragen danquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:40 schreef tann het volgende:
[..]
dat vind ie errug moeilijkstraks gaat ie zeggen dat iemand zn stem vervormde aan de foon
![]()
![]()
sorry moet je ff bij dynabite zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nu je het zegt, je hebt me die stemvervormer nog niet eens betaald
Je moet wel je spelling aanpassen.quote:
Ja men ik ben er verbaasd van ....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga jij je er nou ook nog ff mee bemoeien
So far so good.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:43 schreef tann het volgende:
[..]
irri he..??maar tgaat nog steeds goe![]()
Daar zou ik niet van staan te kijkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:40 schreef tann het volgende:
[..]
![]()
![]()
Duh, mijn kloon post niet zoals ik natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:44 schreef Dynabite het volgende:
Je moet wel je spelling aanpassen.![]()
Meer kheb, kweetniet, t ipv d enz.
shid het viel op duzquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:44 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Je moet wel je spelling aanpassen.![]()
Meer kheb, kweetniet, t ipv d enz.
Dat deed ik ook toen je er niet was, dat is consequent;)quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:45 schreef Suikeroom het volgende:
al 4 pagina's in discussie met mezelf![]()
hihihiquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja men ik ben er verbaasd van ....
de pot verwijt de ketel.......quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Daar zou ik niet van staan te kijken![]()
![]()
so slim zein we nu ook wel weerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Duh, mijn kloon post niet zoals ik natuurlijk.![]()
Dat zou té opvallend zijn.
nietus....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:55 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
Morgen een verrassing op het menu.![]()
![]()
![]()
de kipfileetjes van Natte Liequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:55 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
Morgen een verrassing op het menu.![]()
![]()
![]()
nah wromquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:55 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben het helemaal zat met dat gekloon, ik ga staken!
Ik ga morgen Tann's kooktips niet meer opvolgen!![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:55 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben het helemaal zat met dat gekloon, ik ga staken!
Ik ga morgen Tann's kooktips niet meer opvolgen!![]()
Make up your minds, please.quote:
je lag toch al?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:58 schreef golfer het volgende:
Morgen maar eens weer kaasfondue op het menu.
Aanradertje voor jullie:
[Wat eten/drinken we vandaag] nieuwe stijl # 6
Leuke mod daar.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:58 schreef golfer het volgende:
Morgen maar eens weer kaasfondue op het menu.
Aanradertje voor jullie:
[Wat eten/drinken we vandaag] nieuwe stijl # 6
Leuke mod daar.![]()
ja, maar mevrouw Wijdbeens kwam alweer niet op mij zitten, dus nog even lurken.quote:
ik zegquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:01 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, maar mevrouw Wijdbeens kwam alweer niet op mij zitten, dus nog even lurken.![]()
Pffff.... het wil er maar niet in hè, bij de meute.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij is menno de verwekker
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Pffff.... het wil er maar niet in hè, bij de meute.
Zucht....
Morgen BROCCOLI met KROKANTE KIPFILET EN GEBAKKEN AARDAPPELTJES!!!!
Jezus hoe vaak moet dit nu nog gepost worden.
ow je vergeet gesmoort in roomboter en de kaassausquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Zucht....
Staat aan het begin van het vorige topic, dus lijkt me dat de meesten het gewoon opschrijven!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Zucht....
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:24 schreef golfer het volgende:
ik ga achter die lekker (beetje zieke nog) billen liggen.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:08 schreef tann het volgende:
[..]
ow je vergeet gesmoort in roomboter en de kaassaus![]()
Lekker!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:05 schreef Gert het volgende:
ha,kbegin et door te krijgen ja........quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]Ik zit nog altijd naast je hoor... zwak excuus om die zweep te ontlopen
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:14 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Morgen BROCCOLI gesmoord in ROOMBOTER met KAASSAUS en KROKANTE KIPFILET met GEBAKKEN AARDAPPELTJES!!!!
Zo dan.![]()
I'm off![]()
![]()
Ook dat moet je aan Tann vragen, je hoeft het niet op te volgen, maar om een beetje volgzaam te zijn zou ik het toch maar doenquote:
En als je niet aan sport doet?quote:
Ben je ook bijgelezenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Jezus, gaat hard
Maar ik wou dus weten waar je het dan wel over wou hebben
Ik weet niet waar het over ging, je zei dat het steeds over hetzelfde ging maar ik weet dus niet waar het over ging en daarom vroeg ik me dus af waar je het het liefst over hebt en waar het over ging toen je zei dat het niet steeds over hetzelfde moest gaan...![]()
Het gaat over Tan's menu!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Jezus, gaat hard
Ik weet niet waar het over ging, je zei dat het steeds over hetzelfde ging maar ik weet dus niet waar het over ging en daarom vroeg ik me dus af waar je het het liefst over hebt en waar het over ging toen je zei dat het niet steeds over hetzelfde moest gaan...![]()
Zit je weer in jezelf te kletsenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
En als je niet aan sport doet?
Ik eet het liefst om een uur of 9.
Ben ik dan nog in de Tan Time-Zone?![]()
Ik ben niet zo'n lezer maar ik stelde een vraag in het vorige deel maar daar heeft ze overheen gelezen en daarom stel ik 'm nog maar een keerquote:
Huhquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zit je weer in jezelf te kletsen![]()
Ga ik dat maar weer volgen....kijken wat Viola morgen eetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n lezer maar ik stelde een vraag in het vorige deel maar daar heeft ze overheen gelezen en daarom stel ik 'm nog maar een keer
De live stream doet het weer > http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb4.asp
nee ik zie ALS het maar niet steeds over het zelfde gaat, dan houd ik wel 100 topics vol...snappie??quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Jezus, gaat hard
jij wel schat, anytimequote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
En als je niet aan sport doet?
Ik eet het liefst om een uur of 9.
Ben ik dan nog in de Tan Time-Zone?![]()
Waar wil je het over hebben?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:28 schreef tann het volgende:
[..]
nee ik zie ALS het maar niet steeds over het zelfde gaat, dan houd ik wel 100 topics vol...snappie??
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Huh
Ik stel een vraag aan Tan, niet aan een of andere liegende hond.![]()
ben wel benieuwd waarom de streams in een keer uitgingen..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Volgens mij zijn de meesten behoorlijk bezopen, die ferry klinkt ook niet echt nuchter...
Wrong topic!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Volgens mij zijn de meesten behoorlijk bezopen, die ferry klinkt ook niet echt nuchter...
Daarom, maar waar praat je het liefst over?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:28 schreef tann het volgende:
[..]
nee ik zie ALS het maar niet steeds over het zelfde gaat, dan houd ik wel 100 topics vol...snappie??
Ik wist gewoon dat er iets niet klopte, wist alleen niet wat...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:31 schreef tann het volgende:
[..]
dank je, maar weet je nog APK = tann
![]()
![]()
Waarschijnlijk zit er een 2e Hummie...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:32 schreef tann het volgende:
[..]
ben wel benieuwd waarom de streams in een keer uitgingen..
ach tja.....snij maar wat aan......quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Daarom, maar waar praat je het liefst over?
*Lach met chronisch Gronings kiespijnquote:
zolang ik maar aandacht krijg zou jappie zeggen,pos of neg, maakt niet uitquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Daarom, maar waar praat je het liefst over?
Ik wordt ook gek van dat gecloon.quote:
klopt maar ik vroeg ook waarom de streams uitgingen, en zei daarom ff tegen mezelf dat ik in de verkeerde topic zat..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
APK had het tegen mij, jij hebt niks verkeerd gedaan, jij bent lief...![]()
he shit, dat wou ik net doen en vragen of je nog ff wou blijven, anders valt et te veel opquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wordt ook gek van dat gecloon.
Ik ga Jos nog ff voeren en dan slapen. truste,![]()
![]()
we doen niet anders, sade....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Mag hier eigenlijk geslowchat worden?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wordt ook gek van dat gecloon.
Ik ga Jos nog ff voeren en dan slapen. truste,![]()
![]()
uuh hutspot met saucijsje, maaruuh, ik gaat ook ben moe, truste alvast en tot morgenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar wat heb je nou gegeten vanavond?
slimme rik!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:43 schreef Suikeroom het volgende:
tann is wel een smooth operatorleuk feestje geweest bij Hotel BB zo te zien!
Wel wilde he, want het is wildseizoenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb een gebraden kippetje gegeten en het was toch lekker, het vlees was minder droog dan de vorige gebraden kippetjes, en mijn zelfgemaakte saus was de finishing touch...
ow dan blijf ik nog ffies, khad gister kip btwquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
Theo gaat flippen gok ik...
Morgen zijn wij er niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:43 schreef tann het volgende:
[..]
uuh hutspot met saucijsje, maaruuh, ik gaat ook ben moe, truste alvast en tot morgen![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Morgen zijn wij er niet.
Overdag misschien, maar niet laat.![]()
![]()
![]()
Gefeli nog, mooi he...tis zo 62 cm geloof me, en nu ga ik echt truste!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ben sinds 10 dagen tante van Kevin, ik had niet verwacht dat het allemaal zo klein zou zijn
Maar de moeder is Indonesisch dus dat zal wel een rol spelen denk ik zo, Kevin is 48 c.m.
Ik hou van bloemen, bloemen houden van mensen en mensen houden van problemen en problemen houden van mensen en ik hou van lekker eten, drinken en keiharde sex...quote:
Slaap lekker, gaat het echt zó hard?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:50 schreef tann het volgende:
[..]
Gefeli nog, mooi he...tis zo 62 cm geloof me, en nu ga ik echt truste!!![]()
Afspraakje?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik hou van bloemen, bloemen houden van mensen en mensen houden van problemen en problemen houden van mensen en ik hou van lekker eten, drinken en keiharde sex...![]()
Laatste deel van die zin spreekt mij wel nog beetje aan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik hou van bloemen, bloemen houden van mensen en mensen houden van problemen en problemen houden van mensen en ik hou van lekker eten, drinken en keiharde sex...![]()
Misschien spreekt deze zin je dan ook wel aan: ik dacht dat ik het wist, totdat ik wist wat ik dacht...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Laatste deel van die zin spreekt mij wel nog beetje aan.![]()
Je denkt met je geslachtsdeelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
Misschien spreekt deze zin je dan ook wel aan: ik dacht dat ik het wist, totdat ik wist wat ik dacht...
quote:
[HBB SC 312] Lockdownquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:15 schreef ilona-scuderia het volgende:De VIP's zijn dronken en de streams staan nog aan...
School......................das euhm...................ff rekenen................moeilijk hoor voor iemand die spinaziacedemie heeft gedaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:09 schreef Briejtjuh het volgende:
Goedemorge, so he. jullie gaan ook tot de laatste uurtjes door. ikke niet moest om half9 alweer op school zijn.
Goedemiddag Danaaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:10 schreef Danaa het volgende:
Goedemorgeeee Annelies en Briejtjuh
ik ben nog jong pas 19. dus nog ff doorstuderen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:18 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
School......................das euhm...................ff rekenen................moeilijk hoor voor iemand die spinaziacedemie heeft gedaan........................16 jaar geleden
![]()
Zit nu verdorie in de ziektewet, mijn rugwervels vonden het grappig om een stukkie te verschieten en das niet prettig , ben net een oud wijfie nu hehehehe, maar alles beterd zo dit ook![]()
Nee Manu, jij wel ??? en wat heb je in huis gehaald ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:22 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgen allemaal
Heeft iedereen al boodschappen gedaan?
Goedemiddag btw .....snorryquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:29 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Nee Manu, jij wel ??? en wat heb je in huis gehaald ?
nog niks, maar ik ga zo naar de supermarkt uiteraard voor:quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:29 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Nee Manu, jij wel ??? en wat heb je in huis gehaald ?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:14 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Morgen BROCCOLI gesmoord in ROOMBOTER met KAASSAUS en KROKANTE KIPFILET met GEBAKKEN AARDAPPELTJES!!!!
Zo dan.![]()
I'm off![]()
![]()
Eet vandaag alleen, en het wordt..............erwtensoep met verse worstquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nog niks, maar ik ga zo naar de supermarkt uiteraard voor:
[..]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:36 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Eet vandaag alleen, en het wordt..............erwtensoep met verse worst![]()
Manlief eet op het werk en daar krijgen ze Vrijdags vette hap , heb rondingen genoeg dus voor mij geen vette gedoe![]()
ook lekker, maar dan blijf je niet in het goede patroon natuurlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:41 schreef Briejtjuh het volgende:
Gadver nee ik eet geen boom :p.
ik eet vanavond denk ik shoarma.
wil ook niet met een kamquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:58 schreef Mibos het volgende:
Scheer niet alle antilianen over 1 kam bon? Danki
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |