Sorry, beetje laat, maar had geen tijd meer gisteren.
Om nog ff op die mail terug te komen (ik kan het niet meer quoten), ik zie nergens staan dat hij zegt de vader niet te zijn (of er moet meer in die mail staan), maar alleen dat hij zegt dat de kans bestaat dat hij het misschien niet is. En wat ik heb begrepen uit de welbekende interviews, wilde hij juist heel graag zijn kind zien en de verantwoordelijkheid nemen.
En wat ik me nog kan herinneren dat jij zelf ergens hebt verteld dat je vlak voordat je Shurendy leerde kennen, een afspraak had met een jongen die je zou helpen een kind te krijgen, nou als man zou ik dan ook denken, straks ben ik de vader niet eens, ik wil dat wel ff zeker weten.
Plus je respecteerde hem zo, dat hij niet een relatie met je begon alleen omdat je zwanger was, dat was geen goede basis, je waardeerde zijn eerlijkheid daarin toch zo?
In de media kwam hij naar voren als een emotionele jongen die niet goed wist wat hij met de situatie aanmoest, maar wel duidelijk wist te vertellen dat hij zeker zijn dochter niet in de steek wilde laten. Ik kan het allemaal mis hebben en je hoeft er niet meer op te reageren Tanja, ik wilde alleen nog ff reageren, waar ik gisteren geen tijd meer voor had( werk gaat voor he)
'De Schoonheid van dingen ligt in de geest die ze aanschouwt'
Heer, help me vandaag een gestructureerd werkplan op te zetten, maar wacht even, ik moet nog even iets anders doen.