Waarschijnlijk zit er een 2e Hummie...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:32 schreef tann het volgende:
[..]
ben wel benieuwd waarom de streams in een keer uitgingen..
ach tja.....snij maar wat aan......quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Daarom, maar waar praat je het liefst over?
*Lach met chronisch Gronings kiespijnquote:
zolang ik maar aandacht krijg zou jappie zeggen,pos of neg, maakt niet uitquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Daarom, maar waar praat je het liefst over?
Ik wordt ook gek van dat gecloon.quote:
klopt maar ik vroeg ook waarom de streams uitgingen, en zei daarom ff tegen mezelf dat ik in de verkeerde topic zat..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
APK had het tegen mij, jij hebt niks verkeerd gedaan, jij bent lief...![]()
he shit, dat wou ik net doen en vragen of je nog ff wou blijven, anders valt et te veel opquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wordt ook gek van dat gecloon.
Ik ga Jos nog ff voeren en dan slapen. truste,![]()
![]()
we doen niet anders, sade....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Mag hier eigenlijk geslowchat worden?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wordt ook gek van dat gecloon.
Ik ga Jos nog ff voeren en dan slapen. truste,![]()
![]()
uuh hutspot met saucijsje, maaruuh, ik gaat ook ben moe, truste alvast en tot morgenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar wat heb je nou gegeten vanavond?
slimme rik!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:43 schreef Suikeroom het volgende:
tann is wel een smooth operatorleuk feestje geweest bij Hotel BB zo te zien!
Wel wilde he, want het is wildseizoenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb een gebraden kippetje gegeten en het was toch lekker, het vlees was minder droog dan de vorige gebraden kippetjes, en mijn zelfgemaakte saus was de finishing touch...
ow dan blijf ik nog ffies, khad gister kip btwquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
Theo gaat flippen gok ik...
Morgen zijn wij er niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:43 schreef tann het volgende:
[..]
uuh hutspot met saucijsje, maaruuh, ik gaat ook ben moe, truste alvast en tot morgen![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Morgen zijn wij er niet.
Overdag misschien, maar niet laat.![]()
![]()
![]()
Gefeli nog, mooi he...tis zo 62 cm geloof me, en nu ga ik echt truste!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ben sinds 10 dagen tante van Kevin, ik had niet verwacht dat het allemaal zo klein zou zijn
Maar de moeder is Indonesisch dus dat zal wel een rol spelen denk ik zo, Kevin is 48 c.m.
Ik hou van bloemen, bloemen houden van mensen en mensen houden van problemen en problemen houden van mensen en ik hou van lekker eten, drinken en keiharde sex...quote:
Slaap lekker, gaat het echt zó hard?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:50 schreef tann het volgende:
[..]
Gefeli nog, mooi he...tis zo 62 cm geloof me, en nu ga ik echt truste!!![]()
Afspraakje?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik hou van bloemen, bloemen houden van mensen en mensen houden van problemen en problemen houden van mensen en ik hou van lekker eten, drinken en keiharde sex...![]()
Laatste deel van die zin spreekt mij wel nog beetje aan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik hou van bloemen, bloemen houden van mensen en mensen houden van problemen en problemen houden van mensen en ik hou van lekker eten, drinken en keiharde sex...![]()
Misschien spreekt deze zin je dan ook wel aan: ik dacht dat ik het wist, totdat ik wist wat ik dacht...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Laatste deel van die zin spreekt mij wel nog beetje aan.![]()
Je denkt met je geslachtsdeelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
Misschien spreekt deze zin je dan ook wel aan: ik dacht dat ik het wist, totdat ik wist wat ik dacht...
quote:
[HBB SC 312] Lockdownquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:15 schreef ilona-scuderia het volgende:De VIP's zijn dronken en de streams staan nog aan...
School......................das euhm...................ff rekenen................moeilijk hoor voor iemand die spinaziacedemie heeft gedaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:09 schreef Briejtjuh het volgende:
Goedemorge, so he. jullie gaan ook tot de laatste uurtjes door. ikke niet moest om half9 alweer op school zijn.
Goedemiddag Danaaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:10 schreef Danaa het volgende:
Goedemorgeeee Annelies en Briejtjuh
ik ben nog jong pas 19. dus nog ff doorstuderen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:18 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
School......................das euhm...................ff rekenen................moeilijk hoor voor iemand die spinaziacedemie heeft gedaan........................16 jaar geleden
![]()
Zit nu verdorie in de ziektewet, mijn rugwervels vonden het grappig om een stukkie te verschieten en das niet prettig , ben net een oud wijfie nu hehehehe, maar alles beterd zo dit ook![]()
Nee Manu, jij wel ??? en wat heb je in huis gehaald ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:22 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgen allemaal
Heeft iedereen al boodschappen gedaan?
Goedemiddag btw .....snorryquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:29 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Nee Manu, jij wel ??? en wat heb je in huis gehaald ?
nog niks, maar ik ga zo naar de supermarkt uiteraard voor:quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:29 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Nee Manu, jij wel ??? en wat heb je in huis gehaald ?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:14 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Morgen BROCCOLI gesmoord in ROOMBOTER met KAASSAUS en KROKANTE KIPFILET met GEBAKKEN AARDAPPELTJES!!!!
Zo dan.![]()
I'm off![]()
![]()
Eet vandaag alleen, en het wordt..............erwtensoep met verse worstquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nog niks, maar ik ga zo naar de supermarkt uiteraard voor:
[..]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:36 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Eet vandaag alleen, en het wordt..............erwtensoep met verse worst![]()
Manlief eet op het werk en daar krijgen ze Vrijdags vette hap , heb rondingen genoeg dus voor mij geen vette gedoe![]()
ook lekker, maar dan blijf je niet in het goede patroon natuurlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:41 schreef Briejtjuh het volgende:
Gadver nee ik eet geen boom :p.
ik eet vanavond denk ik shoarma.
wil ook niet met een kamquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:58 schreef Mibos het volgende:
Scheer niet alle antilianen over 1 kam bon? Danki
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |