buiten spelen met een elastiek tussen de kliko's om de plaats voor Viola vrij te houden als morgen de kliko's opgehaald wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:03 schreef Bluezz het volgende:
Waar is bonnie?
Bij de mensen van skihut. Ze zitten op het bankstel. Alleen Frank zie ik nergens.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:03 schreef Bluezz het volgende:
Waar is bonnie?
Volg even de link die ik gaf aan Snapnixquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:03 schreef frizti het volgende:
[..]
Misschien is ze van zichzelf al dom.
Die is al dik en zwaar te bedquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bij de mensen van skihut. Ze zitten op het bankstel. Alleen Frank zie ik nergens.
Dat verhaal heb ik geloof ik zelf al eens gelinkt hier Henk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Volg even de link die ik gaf aan Snapnix![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:04 schreef M-en-A het volgende:
buiten spelen met een elastiek tussen de kliko's om de plaats voor Viola vrij te houden als morgen de kliko's opgehaald worden![]()
Ze hebben haar weggejaagdquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:03 schreef doka het volgende:
[..]
Hmm. Daar zeg je zoiets. Kijk eens onder je bed
Een dikke trustequote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:06 schreef White_Pearl het volgende:
vlieg met me mee naar de regenboog
ik lurk alleen maardus wens jullie
allemaal een welterusten toe voor nu
of later en tot morgen![]()
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:06 schreef White_Pearl het volgende:
Truste Parel, en het beste voor je voetjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:06 schreef White_Pearl het volgende:
Slaap lekker Parel tot morgenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:06 schreef White_Pearl het volgende:
Viola heeft ALTIJD kliko's nodig, anders is er niet voldoende om haar maag op te vullenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
![]()
Fiool heeft nu de kliko's al nodig, maar ze haalt het niet en kotst in de gootsteen
Tot ziensquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:06 schreef White_Pearl het volgende:
Truste pareltje slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:06 schreef White_Pearl het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:07 schreef doka het volgende:
[..]
Truste Parel, en het beste voor je voetje![]()
![]()
Ferri moet ballen tonen en ze de deur uitlopen. Beetje janken naar de regie dat ze weg moeten, maar zelf niks durvenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:06 schreef newsman het volgende:
Ferri, zit met een bezopen aap te lullen
Is andersom, ik heb de link geplaast ja jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:06 schreef frizti het volgende:
Dat verhaal heb ik geloof ik zelf al eens gelinkt hier Henk.
Oh ja, had je die taart gehad?
Dit heeft niets met afreageren te maken hoor, slechts met beoordelen op beelden die ik zie.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik weet dat je je even af wil reageren![]()
![]()
Ja en??? wat wil je hiermee zeggen????quote:maar kijk even deze link http://www.harrysacksioni.nl/media_art/01-03-19_zwolse_ct.html
Ow ja... je knie. 2e keer dat ik die fout maakquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:09 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
mijn voetje is niks mis mee hoor
![]()
tis het knietje maar schraniert weer lekker
daggg doka![]()
Idd....Bart had het heel anders aangepaktquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ferri moet ballen tonen en ze de deur uitlopen. Beetje janken naar de regie dat ze weg moeten, maar zelf niks durven![]()
Trustenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:01 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... ik hou het weer voor gezien... slaap lekker allemaal voor straks![]()
Truste pareltjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:06 schreef White_Pearl het volgende:
My godquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:11 schreef Manu82 het volgende:
Viola heeft geen string aan
Dan was je me net voor, want ik was toen ook al naar dat verhaal aan het zoeken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:10 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Is andersom, ik heb de link geplaast ja ja![]()
En je taart was heel leuk![]()
![]()
bedankt nog
![]()
Willen wij dat eigenlijk wel weten?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:11 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:10 schreef doka het volgende:
[..]
Ow ja... je knie. 2e keer dat ik die fout maak
Dat wide ik dus niet wetenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:11 schreef Manu82 het volgende:
Hm, nou ja, ik heb 't er neergezet. Het is alleen niet aanklikbaar... jammer. Maar goed.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:04 schreef frizti het volgende:
[..]
niet dat ik weet, ik heb alleen een link gegeven daar.
* doka geeft eenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:12 schreef White_Pearl het volgende:
[..]nog even en dan is mijn voet eraf
![]()
Maakt niet uit, hij snapt het wel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:13 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hm, nou ja, ik heb 't er neergezet. Het is alleen niet aanklikbaar... jammer. Maar goed.
ahhhh. Alsnog gefeliquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit verdorie over mijn 40.000 posts heen zonder het te weten
Gefeliciteerd, nog iemand die officieel geen leven heeft.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:16 schreef Bluezz het volgende:
G E F E L I C I T E E R Dquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:16 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:16 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:16 schreef Bluezz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |