quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb maar een stuk of 5 klonen hoor.![]()
Mijn meest geslaagde tot nu toe heet tann.![]()
Ga Roel pesten manquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nu weer PCeend
moet je horen wiet zegtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zie door de klonen de posts niet meer![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:01 schreef tann het volgende:
[..]
die fawaka heb je trouwens goed overgenomen van Day, goed onthouden!!![]()
hm maar dan heb ik 3 gaatjes in mn neus...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Omdat ik een neuspiercing niet mooi vind en je er dus zonder leuker uit vind zien, sorry, is persoonlijke mening
Begin jij ook nog ff, ik heb veel eendenjachtseizoenen meegemaakt, maar dit slaat allesquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en hij staat weer 2 dagen droog..........
ik bedoel maar.....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga Roel pesten man![]()
Liefde maakt blind
Wist je dat je daar je beroep van kan maken?quote:
en ik ben APKquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga Roel pesten man![]()
Liefde maakt blind
Je was er dit weekend niet aangezien je je vriendin een maand niet gezien had, dus ik neem aan dat ze er nu ook niet is?quote:
sieki sani of hoe je dat ook schrijft....ach was gewoon voor de fatoe no spang, hi je ben goedquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:04 schreef Suikeroom het volgende:
hehe voor een tata heeft tann haar slang goed bijgehouden, tanja is echt tantoe spang
haha was gewoon voor de fatoe![]()
2 is ook genoeg hoor, weet niet wat je met de derde wil doenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:06 schreef tann het volgende:
[..]
hm maar dan heb ik 3 gaatjes in mn neus...![]()
En zal ik niet weer zien ook niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je was er dit weekend niet aangezien je je vriendin een maand niet gezien had, dus ik neem aan dat ze er nu ook niet is?
die van mij ook........grrrrrrrrrquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:10 schreef golfer het volgende:
Die klitpiercing van mij is trouwens ook nog steeds lekker.
Edit: alweer de verkeerde kloon gebruikt.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:10 schreef tann het volgende:
[..]
sieki sani of hoe je dat ook schrijft....ach was gewoon voor de fatoe no spang, hi je ben goed![]()
oh sorry, kut voor jequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En zal ik niet weer zien ook niet.![]()
Mag ik het nummer van Tanja's moeder, ik moet nog het een en ander checkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En zal ik niet weer zien ook niet.![]()
haha ik weet tantoe veel door die kaolo bakra'squote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:10 schreef tann het volgende:
[..]
sieki sani of hoe je dat ook schrijft....ach was gewoon voor de fatoe no spang, hi je ben goed![]()
Niet weer spanken, he?quote:
hihi is surinaamsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:13 schreef cuall het volgende:
[..]
wat heb je op???........snap er geen ruk van
![]()
.......of zou ik zelf teveel port op hebben![]()
flikker op, ik heb je gister toch moeten bellen om te bewijzen dat ik APK niet ben, laat mn ouders lekker met rust wil je!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mag ik het nummer van Tanja's moeder, ik moet nog het een en ander checken
Verdonk had gelijk, alleen nedelands hierquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:14 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
haha ik weet tantoe veel door die kaolo bakra's
mi ta wak bo ayo
tzijn me matties, trustequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:14 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
haha ik weet tantoe veel door die kaolo bakra's
mi ta wak bo ayo
Dan moet je bij LS wezenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:19 schreef tann het volgende:
[..]
flikker op, ik heb je gister toch moeten bellen om te bewijzen dat ik APK niet ben, laat mn ouders lekker met rust wil je!!
je bent apkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:19 schreef tann het volgende:
[..]
flikker op, ik heb je gister toch moeten bellen om te bewijzen dat ik APK niet ben, laat mn ouders lekker met rust wil je!!
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mag ik het nummer van Tanja's moeder, ik moet nog het een en ander checken
Heb jij PC Eend gebeld?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:19 schreef tann het volgende:
[..]
Eyyy ik heb maar 2x gebeld hoor,quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je bent apk
ga je mij nu ook bellen???
Ik berg mijn zweepje weer even op voor een paar uurtjes en ga achter die lekker (beetje zieke nog) billen liggen.quote:
Oh ja sorry, ik moet je dankbaar zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Eyyy ik heb maar 2x gebeld hoor,![]()
1e keer voor advies (wat ik niet kreeg over BB) toen ik voor de Sjankwaldate ging
2e keer of Tanja naar BB-hotel zou gaan. (en daarom zit ze nu hier, want ik vroeg het voor de streamers... toevallig)
Ik zal het noooooooit weer doen.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb jij PC Eend gebeld?![]()
![]()
En? Deed ie Donald Duck na?![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik berg mijn zweepje weer even op voor een paar uurtjes en ga achter die lekker (beetje zieke nog) billen liggen.
Tot webcams en de volgende naakfoto's maar weer.
![]()
tis alleen jammer dat je et zelf verpest hebtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh ja sorry, ik moet je dankbaar zijn![]()
Ik wou net zeggen, dat is privequote:
o sorry dat mi ta wak begreep ik niet helemaalquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:29 schreef Suikeroom het volgende:
ik ben nog helemaal niet moe dus ehh istie weer![]()
neem een baan als bolletjesslikker want niemand vind je dopequote:
Ik begin me toch een beetje benadeeld te voelen, die Eend weet de kooktips eerder dan wijquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb jij PC Eend gebeld?![]()
![]()
En? Deed ie Donald Duck na?![]()
Het ging allemaal zo snel ik kon bijna niks terugzeggenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:29 schreef tann het volgende:
[..]
tis alleen jammer dat je et zelf verpest hebt![]()
Je wil niet weten wat ik daar voor moet hebben doenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik begin me toch een beetje benadeeld te voelen, die Eend weet de kooktips eerder dan wij![]()
nee hoor, hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik begin me toch een beetje benadeeld te voelen, die Eend weet de kooktips eerder dan wij![]()
Ga jij je er nou ook nog ff mee bemoeienquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:38 schreef MissHobje het volgende:
PC eend!!!! gedraag jij je eens zeg![]()
dat vind ie errug moeilijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:38 schreef MissHobje het volgende:
PC eend!!!! gedraag jij je eens zeg![]()
Nu je het zegt, je hebt me die stemvervormer nog niet eens betaaldquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:40 schreef tann het volgende:
[..]
dat vind ie errug moeilijkstraks gaat ie zeggen dat iemand zn stem vervormde aan de foon
![]()
![]()
Waar heb ik me niet gedragen danquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:40 schreef tann het volgende:
[..]
dat vind ie errug moeilijkstraks gaat ie zeggen dat iemand zn stem vervormde aan de foon
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |