quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb maar een stuk of 5 klonen hoor.![]()
Mijn meest geslaagde tot nu toe heet tann.![]()
Ga Roel pesten manquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nu weer PCeend
moet je horen wiet zegtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zie door de klonen de posts niet meer![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:01 schreef tann het volgende:
[..]
die fawaka heb je trouwens goed overgenomen van Day, goed onthouden!!![]()
hm maar dan heb ik 3 gaatjes in mn neus...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Omdat ik een neuspiercing niet mooi vind en je er dus zonder leuker uit vind zien, sorry, is persoonlijke mening
Begin jij ook nog ff, ik heb veel eendenjachtseizoenen meegemaakt, maar dit slaat allesquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en hij staat weer 2 dagen droog..........
ik bedoel maar.....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga Roel pesten man![]()
Liefde maakt blind
Wist je dat je daar je beroep van kan maken?quote:
en ik ben APKquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga Roel pesten man![]()
Liefde maakt blind
Je was er dit weekend niet aangezien je je vriendin een maand niet gezien had, dus ik neem aan dat ze er nu ook niet is?quote:
sieki sani of hoe je dat ook schrijft....ach was gewoon voor de fatoe no spang, hi je ben goedquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:04 schreef Suikeroom het volgende:
hehe voor een tata heeft tann haar slang goed bijgehouden, tanja is echt tantoe spang
haha was gewoon voor de fatoe![]()
2 is ook genoeg hoor, weet niet wat je met de derde wil doenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:06 schreef tann het volgende:
[..]
hm maar dan heb ik 3 gaatjes in mn neus...![]()
En zal ik niet weer zien ook niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je was er dit weekend niet aangezien je je vriendin een maand niet gezien had, dus ik neem aan dat ze er nu ook niet is?
die van mij ook........grrrrrrrrrquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:10 schreef golfer het volgende:
Die klitpiercing van mij is trouwens ook nog steeds lekker.
Edit: alweer de verkeerde kloon gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |