Nee dat is CoD2 op de 360quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:03 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kom op dat is wel de slechtste implementatie van multiplayer die ik ooit heb gezien op welk platform dan ook.
Ze zijn zo goed dat iedereen ze graag gewoon kocht. Zoals dat hoort. Als de winst van de games moet komen (zoals bij M$ altijd al gezegd wordt) lijkt het me niet de bedoeling dat games al voor release te downloaden zijn?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:02 schreef kepler het volgende:
[..]
jawel, maar het was nutteloos omdat zelfs niemand die games gratis wilde downloaden
Als je 50% van je gebruikers in een keer online laat gaan met je eerste online game voor een console (handheld of whatever) dan zal de implementatie me een worst wezen. Het zit dan wel goed inelkaar als marketing en blijbaar ook voor de gebruikers.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:03 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kom op dat is wel de slechtste implementatie van multiplayer die ik ooit heb gezien op welk platform dan ook.
de hele tijd dat M$ typenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze zijn zo goed dat iedereen ze graag gewoon kocht. Zoals dat hoort. Als de winst van de games moet komen (zoals bij M$ altijd al gezegd wordt) lijkt het me niet de bedoeling dat games al voor release te downloaden zijn?
Nou, als ik mensen zo hoor dan spelen helemaal niet zoveel mensen Mario Kart online, duurt tijden voordat een game is opgestart. Nee, neem dan een Counterstrike (Source). Momenteel zo'n 175.000 man die dat aan het spelen zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je 50% van je gebruikers in een keer online laat gaan met je eerste online game voor een console (handheld of whatever) dan zal de implementatie me een worst wezen. Het zit dan wel goed inelkaar als marketing en blijbaar ook voor de gebruikers.
M$ is al eeuwen een normaal iets, alleen nu vinden de Xbots het ineens niet leuk meer. Boohoo.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:13 schreef kepler het volgende:
[..]
de hele tijd dat M$ typenIk typ toch ook niet Nint ¤ndo ???
en de beveiliging van de GC is ook alweer tijden lang gekraakt...
Je krijgt ook een beter beeld als je na een bepaalde periode gaat kijken hoeveel % er weer van die 50% over is gebleven.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je 50% van je gebruikers in een keer online laat gaan met je eerste online game voor een console (handheld of whatever) dan zal de implementatie me een worst wezen. Het zit dan wel goed inelkaar als marketing en blijbaar ook voor de gebruikers.
pfff het bedrijf heet nog steeds Microsoft. En die Nintendo-fanboys zijn gewoon jaloersquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
M$ is al eeuwen een normaal iets, alleen nu vinden de Xbots het ineens niet leuk meer. Boohoo.
Oh, en volgens jou is PS2 online dus een goed systeem? Wat is dat een kutsysteem zeg, en niemand speelt er ook iets anders dan SOCOMquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
getallen kloppen niet, er waren 3 miljoen verbindingen. Maar die waren niet allemaal uniekquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ze moeten toch iets nu die blokkendoos volkomen is geflopt en Nintendo de klep stevig gesloten houdt wat betreft de Revolution. Dan kunnen ze nog zo lekker op dreef zijn in de handheldmarkt, maar als je daar niks mee hebt dan laat Nintendo je mooi in de kou staan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:19 schreef kepler het volgende:
[..]
pfff het bedrijf heet nog steeds Microsoft. En die Nintendo-fanboys zijn gewoon jaloers![]()
Als ze nergens de xbox op kunnen afzeiken, dan maar op de naam van het bedrijf... triest
MS was niet de eerste.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:20 schreef Tomasso het volgende:
Even op dat online terugkomen: Het was gewoon een kwestie van tijd voordat een Nintendo, Sony of MS ermee zou beginnen. In dit geval was het MS. Het had net zo goed Nintendo of Sony kunnen zijn, dus om MS nu helemaal de hemel in te prijzen omdat ze met Live kwamen...
Boohoo, they're calling me namesquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:19 schreef kepler het volgende:
[..]
pfff het bedrijf heet nog steeds Microsoft. En die Nintendo-fanboys zijn gewoon jaloers![]()
Als ze nergens de xbox op kunnen afzeiken, dan maar op de naam van het bedrijf... triest
Nee, er is juist helemaal niks duidelijk, het zou eens tijd worden dat er iets duidelijk wordt zegquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Revolution FTW. Zoveel is wel duidelijk nu.
hetzelfde kan je dus zeggen over de revo-controllerquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:20 schreef Tomasso het volgende:
Even op dat online terugkomen: Het was gewoon een kwestie van tijd voordat een Nintendo, Sony of MS ermee zou beginnen. In dit geval was het MS. Het had net zo goed Nintendo of Sony kunnen zijn, dus om MS nu helemaal de hemel in te prijzen omdat ze met Live kwamen...
Ja dat ook en Dreamcast online was 10x zo coolquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:20 schreef Tomasso het volgende:
Microsoft Sidewinder Controller.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:22 schreef kepler het volgende:
[..]
hetzelfde kan je dus zeggen over de revo-controller
Weet je wat dat ook kan? De PC! Ook gratis, met een veel groter aanbod aan content. En dat al jaaaaren eerder.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:22 schreef MMaRsu het volgende:
Lekker surfen over het web en filmpjes downloaden, nieuwe games voor op je VMU, savegames voor games enzo, en dat alles gratizzz!!!!
Nog al zo'n flop.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Microsoft Sidewinder Controller.
Ja klopt, maar dit was een consolequote:Op woensdag 8 februari 2006 14:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Weet je wat dat ook kan? De PC! Ook gratis, met een veel groter aanbod aan content. En dat al jaaaaren eerder.
Misschien omdat je er geen zak aan hebt, de enige manier om geen lamme arm te krijgen is om het ding op je schoot te gebruiken straks en dan kun je veel beter een goede muis gebruiken die ook nog fijn in de hand ligt.quote:
Wow.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dit was een console.
hey dat klinkt net als de Revo-controllerquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:25 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Misschien omdat je er geen zak aan hebt, de enige manier om geen lamme arm te krijgen is om het ding op je schoot te gebruiken straks en dan kun je veel beter een goede muis gebruiken die ook nog fijn in de hand ligt.
Daar doelde ik ook opquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:27 schreef kepler het volgende:
[..]
hey dat klinkt net als de Revo-controller
Gamen op een touch screen was ook kut totdat de DS uitkwamquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:27 schreef kepler het volgende:
[..]
hey dat klinkt net als de Revo-controller
Muis + bank =quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:25 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Misschien omdat je er geen zak aan hebt, de enige manier om geen lamme arm te krijgen is om het ding op je schoot te gebruiken straks en dan kun je veel beter een goede muis gebruiken die ook nog fijn in de hand ligt.
Eigenlijk nog NDA materiaal maar het schijnt dat je er spellen op kan spelenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:30 schreef Retuobak het volgende:
Ok, nu is het rellen wel weer ff genoeg geweest.
Dus.......de Revolution
Hij glanst!
dat viel wel mee, op de PDA werd ook redelijk gebruik gemaakt van het touchscreen. Maar PDA"s zijn geen game-consoles en het is dus nooit echt van de grond gekomen...quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:30 schreef Lexie het volgende:
[..]
Gamen op een touch screen was ook kut totdat de DS uitkwam.
scummvmquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:34 schreef kepler het volgende:
[..]
dat viel wel mee, op de PDA werd ook redelijk gebruik gemaakt van het touchscreen. Maar PDA"s zijn geen game-consoles en het is dus nooit echt van de grond gekomen...
Nee, nog HELEMAAL NIKS.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee, er is juist helemaal niks duidelijk, het zou eens tijd worden dat er iets duidelijk wordt zeg.
De spellen en de uitvoering daarvan vind ik nog wel iets belangrijker dan de controllerquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:01 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De controller is toch het belangrijkste van de console, tenzij dat laatste geheim nog iets revolutionairs is.
De controller was wat we allemaal wilden weten, wat zou het bijzondere hieraan zijn?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:02 schreef H.Flick het volgende:
De games zijn het belangrijkste van een console... niet de controller.
Sales +1quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:06 schreef H.Flick het volgende:
Dat zeg ik toch ook niet. We weten dat het gewoon een GC is met een andere controller. De games zullen dus grotendeels ook wel weer dezelfde bagger zijn, met af en toe een positieve uitschieter waardoor ik er toch weer een ga kopen.
Min of meer true.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:06 schreef H.Flick het volgende:
Dat zeg ik toch ook niet. We weten dat het gewoon een GC is met een andere controller. De games zullen dus grotendeels ook wel weer dezelfde bagger zijn, met af en toe een positieve uitschieter waardoor ik er toch weer een ga kopen.
Metroid Prime 3, UBI soft FPS.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:13 schreef Retuobak het volgende:
Niet iedereen is uit puur op de Nintendo games, ik wil wel eens zien wat voor FPS games er in de maak zijn. Maar is daar info over?
Jij ziet ook overal een troll in he, wil je ontkennen dat het hier vol zit met hype-hoeren? Kijk eens naar je OP mafkees.quote:
Ik denk wel dat ze iets meer/moeilijkere vijanden tegelijk op het scherm gaan toveren. Anders wordt het veel te makkelijk met dat aimen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:16 schreef H.Flick het volgende:
Metroid Prime is geen FPS. Punt.
Als jij metroid prime 3 al hebt gespeeld blijkbaar... Hoe is diequote:Op woensdag 8 februari 2006 15:16 schreef H.Flick het volgende:
Metroid Prime is geen FPS. Punt.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:20 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als jij metroid prime 3 al hebt gespeeld blijkbaar... Hoe is die
Wow een Ubisoft FPS, dat is idd ongewoon veel info.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:15 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Metroid Prime 3, UBI soft FPS.
Afwachten maar he, voor er wat games aangekondigd worden.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:28 schreef Retuobak het volgende:
Wow een Ubisoft FPS, dat is idd ongewoon veel info.
Waarom blijf je dat keer op keer zeggen? Als je je er zo aan ergert, blijf je toch gewoon weg uit dit topic. Je bent niet verplicht het hier elke keer te zeggen ofzoquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:30 schreef Retuobak het volgende:
Ik wil screens, filmpjes en meer info.
En dat Ubisoft bezig is aan EEN FPS zegt me echt helemaal niks, geef gewoon toe dat Nintendo geen drol bekend heeft gemaakt, nauwelijks iets wat er toe doet in ieder geval. Ik wil gewoon meer info.
Ontken ik dat?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:30 schreef Retuobak het volgende:
Ik wil screens, filmpjes en meer info.
En dat Ubisoft bezig is aan EEN FPS zegt me echt helemaal niks, geef gewoon toe dat Nintendo geen drol bekend heeft gemaakt, nauwelijks iets wat er toe doet in ieder geval. Ik wil gewoon meer info.
Dat doen wel dus al laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang.quote:
Als Xrenity gaat beweren dat bijna alles al bekend is dan gebruik ik dit argument ja, er is gewoon nog geen fuck bekend over de dingen die er echt toe doen, en dat voor jou Nintendo nou niks fout kan doen verandert daar niks aanquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom blijf je dat keer op keer zeggen? Als je je er zo aan ergert, blijf je toch gewoon weg uit dit topic. Je bent niet verplicht het hier elke keer te zeggen ofzo
Info moet je maar op wachten
Controller.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:35 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als Xrenity gaat beweren dat bijna alles al bekend is dan gebruik ik dit argument ja, er is gewoon nog geen fuck bekend over de dingen die er echt toe doen
Fuck Revolution info, ik hoop Zeldaquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Wedden dat daar alleen maar een beetje marketingpraat komt en verder geen info.
Zeg ik dat ik alle info wil? Ik wil gewoon nu weer eens wat horen, dat is alles wat ik zegquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:38 schreef disjfa het volgende:
Eerst wilt Retuobak elke keer een klein beetje info en nu wilt hij weer alle info. Wat wil je nou jongen.
Of wil je echt alleeeeeeeeeeeeen maar zeiken
uuhm nee hoor, net als een hoop anderen wil hij gewoon iets van concrete informatie. Het hoeft niet alles te zijn, maar wat screenshots, filmpjes en info over de virtual console zou leuk zijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:38 schreef disjfa het volgende:
Eerst wilt Retuobak elke keer een klein beetje info en nu wilt hij weer alle info. Wat wil je nou jongen.
Of wil je echt alleeeeeeeeeeeeen maar zeiken
Dat Zelda naar de revolution komt, bedoel je? De definitieve doodsteek van de GC?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:39 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Fuck Revolution info, ik hoop Zelda![]()
Hij heeft toch gezegd dat Nintendo nog bijna niks heeft bekend gemaakt over games? Maar dat de controller, uiterlijk en de mogelijkheid tot downloaden wel bekend is?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:35 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als Xrenity gaat beweren dat bijna alles al bekend is
Insueren ben je goed in. Waar beweer ik dat Nintendo niets fout kan doen? Hoe kom je erop?quote:dan gebruik ik dit argument ja, er is gewoon nog geen fuck bekend over de dingen die er echt toe doen, en dat voor jou Nintendo nou niks fout kan doen verandert daar niks aan.
Dan zal je, als je later een bedrijf runt, niet goed zijn in het hypen van dingen. De klap komt veel heel harder aan als er in 1 keer meer bekend wordt, dan steeds een beetje.quote:Maar goed, ik heb dan ook liever rustig de info verdeeld over een paar maanden zodat uitgebreid over alles gediscussieerd kan worden in plaats van alles in een keer op de E3 waardoor de helft van de titels volledig wordt ondergesneeuwd.
Nee, ik bash mensen die niet terechte kritiek hebben op Nintendo. Daarnaast, jij zegt hier ook nog maar weinig anders dan: OMFG ER IS NOG GEEN INFO BEKEND OMFGWTFBBQ!!!EINS!!11!!quote:En ik kan niet zeggen dat jij ongelofelijk veel toevoegt aan dit topic, jij basht alleen mensen met kritiek op Nintendo.
ALS ze wat vertellen ben ik blij, maar wat H.Flick al zegt, het kan net zo goed weer marketingpraat zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:40 schreef disjfa het volgende:
Morgen vertellen ze toch wat. Dat is wat je wilt en dan ga je weer zeuren.
Morgen vertellen ze waarschijnlijk alleen dat innovatie belangrijk is om te overleven in een high-tech markt en dat Nintendo dat met de revolution gaat doen. Marktuitbreiding naar mensen die nu geen games spelen, games voor het hele gezin blablablaquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:40 schreef disjfa het volgende:
Morgen vertellen ze toch wat. Dat is wat je wilt en dan ga je weer zeuren.
WiFi gaat gewoon zoals de DS ongeveer doet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:39 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik alle info wil? Ik wil gewoon nu weer eens wat horen, dat is alles wat ik zeg.
En wat weten we nou van de WiFi implementatie in de Revolution? En wat weten we van de games? Zelfs wat betreft de graphics is nog niks definitief.
Nee, een nieuwe cube trailer.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:40 schreef H.Flick het volgende:
Dat Zelda naar de revolution komt, bedoel je? De definitieve doodsteek van de GC?
- info over de virtual consolequote:Op woensdag 8 februari 2006 15:39 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Controller.
Games komt wel goed.
Graphics wordt geen giant leap maar een verbetering.
Games met WiFi ondersteuning
Wat mis je allemaal? De games?
Daar kom ik op door het feit dat jij zeer, maar dan ook zeer zelden kritiek uit op Nintendo (of Apple) (of Feyenoordquote:Insueren ben je goed in. Waar beweer ik dat Nintendo niets fout kan doen? Hoe kom je erop?
Een controller is zeer zeker belangrijk, maar bij een unieke controller weet je eigenlijk nog niet ongelofelijk veel als je niet ziet hoe men het toepast.quote:Daarnaast, een controller lijkt mij er best wel toedoen. Mogelijkheid tot aansluiten Cube controllers ook. Mogelijkheid tot cube games afspelen ook. etc etc.
Klopt ja, maakt dat dit minder erg?quote:Dan zal je, als je later een bedrijf runt, niet goed zijn in het hypen van dingen. De klap komt veel heel harder aan als er in 1 keer meer bekend wordt, dan steeds een beetje.
En mensen met terecht kritiek.quote:Nee, ik bash mensen die niet terechte kritiek hebben op Nintendo.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:43 schreef kepler het volgende:
[..]
- manier waarop de controller werkt (hoe precies, hoe moet je hem calibreren, wat voor batterijen, enz).
Ja Tomasso, het gaat dieper dan "je moet hem bewegen".quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Ohhhhh wat zijn we allemaal chagerijnig weer.Een beetje opvrolijking is wel op z'n plaats!
Eerste idd, maar dat noem ik geen groot nieuws. Tweede al helemaal nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:43 schreef kepler het volgende:
- info over de virtual console
- manier waarop de controller werkt (hoe precies, hoe moet je hem calibreren, wat voor batterijen, enz
DS-achtig, onder de 300, idd. Maar dat zei ik dus al he.quote:- hoe wordt de online service
- de prijs
- screenshots van games
Echte toepassingen? Als in games? Dat valt dus gewoon onder de gamesquote:- echte toepassingen van de controller
- naam van de console
- het uiteindelijke ontwerp
-Denk het niet.quote:- komen er USB-poorten op?
- komt er nog een normale netwerkkaart op?
Twee USB poorten, ingebouwde WiFi, geen ethernet port.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:43 schreef kepler het volgende:
- komen er USB-poorten op?
- komt er nog een normale netwerkkaart op?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:48 schreef Xrenity het volgende:
>>> komen er USB-poorten op?
-Denk het niet.
Je bedoelt dat ie via 2 bluetooth sensors bepaald waar je de controller houd, en de gyro in de controller de 'twist' bepaald?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:46 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja Tomasso, het gaat dieper dan "je moet hem bewegen".
I'm sollyquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Twee USB poorten, ingebouwde WiFi, geen ethernet port.
Night of Fire = opvrolijkingquote:
Nee joh, dat is nog niet bekend. Snap dat dan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ie via 2 bluetooth sensors bepaald waar je de controller houd, en de gyro in de controller de 'twist' bepaald?
Psst, misschien gaat het er wel om hoe het toegepast gaat worden in de gamesquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ie via 2 bluetooth sensors bepaald waar je de controller houd, en de gyro in de controller de 'twist' bepaald?
Psst, dan moet hij dat wel zeggen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Psst, misschien gaat het er wel om hoe het toegepast gaat worden in de games
Dan stelt hij 2 maal dezelfde vraag.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Psst, misschien gaat het er wel om hoe het toegepast gaat worden in de games
idd dat had hij moeten zeggen ipv ervan uitgaan dat jullie niet zo dom zijn om het meteen te snappenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Psst, dan moet hij dat wel zeggen.
Owja iddquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:54 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dan stelt hij 2 maal dezelfde vraag.
Dat heeft alles te maken met hoe je het in het spel moet gebruiken iddquote:- manier waarop de controller werkt (hoe precies, hoe moet je hem calibreren, wat voor batterijen, enz
en hier hoe je het in het spel moet gebruikenquote:- echte toepassingen van de controller
Dus je beweert nu dat we dom zijn?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:55 schreef Tain het volgende:
[..]
idd dat had hij moeten zeggen ipv ervan uitgaan dat jullie niet zo dom zijn om het meteen te snappen
Lijkt er verdacht veel op, wil je nu een koekje?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dus je beweert nu dat we dom zijn?
nee, waarom?quote:Voel je je nu beter ofzo?
quote:Triest...
Jij spreekt in meervoudquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dus je beweert nu dat we dom zijn?
Dat deed mijn grote vrind tain ook...quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat deed mijn grote vrind tain ook...
Walgelijk mannetje, mensen dom noemen terwijl hij geen ene tyfus van mensen afweet. En zichzelf maar geweldig vinden
quote:Bigger than Hitler, Better than Christ
Verwijder pagina 3 en de helft van pagina 2 maar, I don't care!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:01 schreef peristilius het volgende:
Okee dames, houden we het even een beetje gezellig.
Idd, de sfeer moet hier beter, nu allemaal samen dansen op Night of Firequote:Op woensdag 8 februari 2006 16:03 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Verwijder pagina 3 en de helft van pagina 2 maar, I don't care!
Jij dus ook.quote:
Fuck de sfeer, het gaat hier over de Revolution, niet over de gevoelens die Tain en Tomasso voor elkaar hebben.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Idd, de sfeer moet hier beter, nu allemaal samen dansen op Night of Fire.
HULDE!!!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:11 schreef peristilius het volgende:
Okee, laat ik het zo zeggen, vanaf nu edit ik alles wat off-topic is.
Artquote:World history, cultures, religions, tribal affiliations, creatures, magic, landformations, etc. have all be written in explicit detail over 4 years, including personal histories of over 50 characters. An award winning* storyline written by myself with input and help from 4 others over 5 years. Over 30 main locations with over 70 inconnecting areas, all in high detail. Intricate weapon and magic systems. Each character has 5 weapons, and each weapon has a variety of forms (up to 15) depending how the the player wishes to customize them. 6 playable characters over the course of the storyline, over 50 secondary characters, over 100 tertiary characters.
*recieved "Best in Class" in 3 creative writing classes, (over 120 other stories competing), university level. Reasons for nomination include "Best Dialogue", "Best Characters", "Best Descriptive Language", "Most Creative" with praise from other student being "very emotional and very deep", "I felt like I was playing Zelda", "The detail of the locations was very intriguing. Most places set up a scene very loosely, you discussed the color of tiles on a temple wall!"
Artquote:The genre is IBG or Integral Battle Game. It?s a new design for gaming that we hope will really bring the player into the game and makes them coming back for more. We also are trying to think out of the box with most of our ideas to make something fresh and new.
We don't want to delve too far into the story before our website launches [www.lifesparkstudios.com ? rumoured to launch in a few weeks]. However, I will explain the main promise. Sunder is a profoundly massive and hollow planet. It has a very powerful atmosphere and is in frightening close proximity to the star that it orbits.
Sunder is in fact so massive that the gravitational pulls it towards the crust as it has the highest concentration of matter, thus allowing for similar life on both the inside and outside of the planet to develop, as the beings on the inside are pulled to the crust just as the beings on the outside are pulled to the crust. The Sunderan Core, essentially a small star, sits in suspension amid the planet and provides warmth and habitable environments to both surface and subsurface cultures alike.
The planet is so immense that both worlds, the surface world of Sunder and the subsurface world of Audiva, went for such a long period of time without knowing of one another that both cultures reached a technological high point in which they both developed long awaited methods to reach the other side of the crust.
Once the divide was breached, let us say there were some, oh... prominent political and ethical differences that eventually led to war. Also, keep in mind, this war is not only between Audiva and Sunder, as neither world was at peace with themselves in the first place.
- wel belangrijk genoeg omdat iedereen hier lyrisch over isquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:48 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Eerste idd, maar dat noem ik geen groot nieuws. Tweede al helemaal niet
[..]
DS-achtig, onder de 300, idd. Maar dat zei ik dus al he.
[..]
Echte toepassingen? Als in games? Dat valt dus gewoon onder de games
Naam van de console is wel leuk om te weten ja, uiteindelijke ontwerp, was dat niet het TGS model? Of nog wat kleiner/logootje erop?
[..]
-Denk het niet.
-nee.
Anders werd m'n post nóg langerquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:34 schreef Retuobak het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik dan nog het interessantste plaatje
Dat had ik in dit geval niet erg gevonden, zo'n plaatje geeft nou precies een deel van de info die ik graag zou hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Anders werd m'n post nóg langer.
Gewoon een developer die bezig is met deze game. Er is nog geen publisher en ook geen Nintendo devkit. Dusjaquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:43 schreef Morthill het volgende:
WTF, waar komt al die info vandaan. Wie heeft er gelekt. Wat is er mis met Nintendo
2 developers.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:44 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Gewoon een developer die bezig is met deze game. Er is nog geen publisher en ook geen Nintendo devkit. Dusja
Misschien?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
2 developers.
Vergelijk het met Raid of the River. Deze developers moeten nog een demo laten zien, en dan mogen ze misschien van Nintendo een devkit kopen.
Nee, ze moeten een demo laten zien.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:36 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Misschien?
Ze mogen gewoon nu al een devkit kopen van Nintendo.
We waren net zo goed op weg met een serieuze discussie over de Revolution, kom jij weer met vage geruchtenquote:
Je ziet de achterkant van de Revolution.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:17 schreef peristilius het volgende:
En wat moet het voorstellen? En wat is er zo?
En wat doet dit hier?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:19 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat hoort bij dat boekje.quote:
http://boards.revolutionreport.net/index.php?showtopic=4806quote:
Klopt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:49 schreef King_of_cubes het volgende:
Spreekt Reggie morgen niet op DICE? Dat was toch morgen..
Ik had begrepen van half 11 tot kwart over 11 's ochtends, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen of het ook echt zo is.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:56 schreef Retuobak het volgende:
k
Hopen dat ie wat te melden heeft dan. Ben benieuwd iig.
Hoe laat spreekt ie ongeveer?
Bah edit ie z'n plaatje wegquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:00 schreef King_of_cubes het volgende:
Wedden dat hij wel wat nieuwe over de rev gaat zeggen.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:00 schreef King_of_cubes het volgende:
Wedden dat hij wel wat nieuwe over de rev gaat zeggen.
Ik heb er een hard hoofd in.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:56 schreef Retuobak het volgende:\
Hopen dat ie wat te melden heeft dan.
Wel een uberplaatje thoughquote:
Dat is 19:30 tot 20:15 onze tijd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik had begrepen van half 11 tot kwart over 11 's ochtends, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen of het ook echt zo is.
Ah, bedankt. Ik dacht dat die tijden die ik gaf onze tijd was.quote:
Nintendo kondigt samenwerking met apple aan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tomasso helemaal blij.
Lees het topic eens.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:50 schreef Hellrazor het volgende:
wanneer komt er waarschijnlijk weer nieuwe info ??
Xbox 360 is gewoon een xbox met betere graphics, en de PS3 wordt waarschijnlijk ook een PS2 met betere graphics, niet meer, niet minder. De Revolution krijgt dan misschien wat mindere graphics, maar wel die extra feature van de controller, waardoor het (voor mij althans) interessanter is om hem te kopen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:06 schreef H.Flick het volgende:
hier, lees eens goed wat er op de CD staat:quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Ohhhhh het is echt.Hype it baby!
Nu vraag ik me af wat dat boekje hoort te zijn. Iets voor de stockholders? Misschien iets voor de studenten die voor Nintendo gaan werken in 2007?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:50 schreef kepler het volgende:
[..]
hier, lees eens goed wat er op de CD staat:
[afbeelding]
hype -10
ben het niet vaak met je eens, maar ik denk dat je gelijk heb...quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:03 schreef peristilius het volgende:
Oh boy, Reggie.
Heeft hij ooit iets nuttigs gezegd? Mijn verwachtingen zijn ongeveer dit:
Hij vertelt hoe innovatief ze wel niet bezig zijn, hoe Sony en Microsoft een verkeerde visie hebben en met een beetje geluk laat hij een paar kleine details los.
Hopelijk heb ik ongelijk.
Ik denk dat vrijwel iedereen hier er exact zo over denkt, iedereen hoopt op, niemand verwacht nieuwe info.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:56 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ben het niet vaak met je eens, maar ik denk dat je gelijk heb...
Hopelijk heb jij ongelijk.
Blue Ocean, omfg i diequote:Perrin Kaplan, de vice president van marketing bij Nintendo of America (NOA), heeft zich onlangs uitgelaten over de toekomst van Nintendo en de Nintendo Revolution.
Kaplan geeft aan dat de strategie van Nintendo 'Blue Ocean' heet, wat in contrast staat met 'Red Ocean'. De Blue Ocean staat voor de opening van een nieuwe markt, dat nog door geen enkele ontwikkelaar is betreden. De 'Red Ocean' strategie wordt volgens Kaplan door de concurrenten van Nintendo, Microsoft en Sony, gehandhaafd. Scherp inzicht en een gelimiteerd assortiment van producten, waarvan je vele al van verre ziet aankomen, aldus Kaplan.
Kaplan gaf verder aan dat first-person shooters niet het genre is waar Nintendo zich rond concentreert. Binnenkort zal men overigens meer informatie vrijgeven met betrekking tot de online service van Nintendo voor de Nintendo Revolution: Nintendo Wi-Fi Connection, waar Nintendo DS bezitters nu al mee kunnen stoeien.
Interesse -5quote:Kaplan gaf verder aan dat first-person shooters niet het genre is waar Nintendo zich rond concentreert.
Dat is zeer zeker waar, maar in de afgelopen generaties heeft Nintendo een bepaalde visie gehad voor haar platform en ook games zitten selecteren die bij de doelgroep passen die zij voor ogen hadden. Als FPS geen prioriteit is dan is het goed mogelijk dat dit ook een sterkere algemene afname in FPS titels voor het platform zal betekenen (dus meer dan alleen in de titels afkomstig van Nintendo) ten opzichte van hoe de situatie anders was geweest.quote:
Wees niet ongerust. Er zijn al genoeg FPS aangekondigdquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:07 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker waar, maar in de afgelopen generaties heeft Nintendo een bepaalde visie gehad voor haar platform en ook games zitten selecteren die bij de doelgroep passen die zij voor ogen hadden. Als FPS geen prioriteit is dan is het goed mogelijk dat dit ook een sterkere algemene afname in FPS titels voor het platform zal betekenen (dus meer dan alleen in de titels afkomstig van Nintendo) ten opzichte van hoe de situatie anders was geweest.
welke dan? Ik weet die van Ubisoft, maar welke nog meer?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wees niet ongerust. Er zijn al genoeg FPS aangekondigd![]()
Welke als ik vragen mag? (en dan heb ik het over titels met een devkitquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wees niet ongerust. Er zijn al genoeg FPS aangekondigd![]()
Dat is gewoon een CD of DVD waar de keynote van Iwata afgelopen TGS opstaat, wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:50 schreef kepler het volgende:
[..]
hier, lees eens goed wat er op de CD staat:
[afbeelding]
hype -10
Agh, games als RE kwamen ook gewoon, en in eerste instantie zelfs exclusief, uit voor de NGC.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:07 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker waar, maar in de afgelopen generaties heeft Nintendo een bepaalde visie gehad voor haar platform en ook games zitten selecteren die bij de doelgroep passen die zij voor ogen hadden. Als FPS geen prioriteit is dan is het goed mogelijk dat dit ook een sterkere algemene afname in FPS titels voor het platform zal betekenen (dus meer dan alleen in de titels afkomstig van Nintendo) ten opzichte van hoe de situatie anders was geweest.
* kijkt naar de TT...quote:Posted By: Frankie Date: 2/7/06 2:34
Rolls eyes. Did they link to the interview? Nope.
Is that because it doesn’t exist? Yes.
Haha, de 'hype-hoeren' waren juist negatief over het feit dat "de maker van Halo geintreseerd is", dus...quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:34 schreef pkwarts het volgende:
Over dat interview met Jason Jones (maker van Halo):
[..]
* kijkt naar de TT...
Ja, klopt wel
Dus er komt geen game van de Halo makers?quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:34 schreef pkwarts het volgende:
Over dat interview met Jason Jones (maker van Halo):
[..]
* kijkt naar de TT...
Ja, klopt wel
Nee.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dus er komt geen game van de Halo makers?
Jawel, op de Xbox 360quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet voor de revo, en das maar goed ook, anders moest ik nog een revolution kopen voor die game ook.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
die komt uit dezelfde directory op de URL, het gaat dus gewoon om een info-boekje wat na/tijdens die keynote speech is uitgedeeldquote:Op donderdag 9 februari 2006 08:15 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat is gewoon een CD of DVD waar de keynote van Iwata afgelopen TGS opstaat, wat is daar mis mee?
Dat hoeft niet per se, maar dat is inderdaad mogelijk.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:08 schreef kepler het volgende:
[..]
die komt uit dezelfde directory op de URL, het gaat dus gewoon om een info-boekje wat na/tijdens die keynote speech is uitgedeeld
WAUW OMFGWTFBBQ. TEH BIG NOSE.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:11 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se, maar dat is inderdaad mogelijk.
Het gaat er gewoon om dat de pics mooi zijn en dat ze de achterkant van de Revolution laten zien.
aha nee ok, dan is het goedquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:11 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se, maar dat is inderdaad mogelijk.
Het gaat er gewoon om dat de pics mooi zijn en dat ze de achterkant van de Revolution laten zien.
Jij wilt soms zeggen dat het niet post-waardig is?quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
WAUW OMFGWTFBBQ. TEH BIG NOSE.
Die achterkant zie je vanzelf wel, alleen dan in een goede resolutie en waar je de tekst kan lezen.
fapfapfapfap....quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:19 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je ziet de achterkant van de Revolution.
Ja, gek he, even nieuwsgierig zijn naar de aansluitingen en uiteindelijke ontwerp.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
fapfapfapfap....
Koop dat ding als ie uitkomt, dan kun je dagen achter elkaar naar de achterkant kijken
Gezien usb niet aan de voorkant zat kon je dat wel raden hequote:Op donderdag 9 februari 2006 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
De achterkant is best interessant hoor, aansluitmogelijkheden en luchtgaten zijn bijv te zien. We weten dus dat ie niet met waterkoeling gaat werken en dat er alleen USB aan de achterkant zit.
geen netwerk-kaartquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
De achterkant is best interessant hoor, aansluitmogelijkheden en luchtgaten zijn bijv te zien. We weten dus dat ie niet met waterkoeling gaat werken en dat er alleen USB aan de achterkant zit.
Zat ik ook al naar te kijken, er wel vanuit gaan dat het marktaandeel van HDTV te klein is(best logisch ook), maar geen aansluiting voor een simpel netwerkkabeltje en er dus vanuit gaan dat iedereen WiFi heeftquote:
Geen waterkoeling was me ook al wel duidelijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
ze gaan er dus vanuit dat iedereen die WiFi-stick er nog eens gaat bij kopenquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Zat ik ook al naar te kijken, er wel vanuit gaan dat het marktaandeel van HDTV te klein is(best logisch ook), maar geen aansluiting voor een simpel netwerkkabeltje en er dus vanuit gaan dat iedereen WiFi heeft
hey dat doet de gebruiker toch echt zelfquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen netwerkaansluiting omdat ze de wifistick hebben. Marketing, net als dat M$ losse HDD verkoopt voor de users die ze genaaid hebben met het tard pack.
Als het echt marketing was geweest dan hadden ze een netwerkaansluiting erin gegooid en een losse wifi adapter zoals bij de 360 gemaakt. Simpele netwerkaansluiting is een stuk goedkoper dan WiFi en dan had je een WiFi adapter en de USB-dongle kunnen verkopenquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen netwerkaansluiting omdat ze de wifistick hebben. Marketing, net als dat M$ losse HDD verkoopt voor de users die ze genaaid hebben met het tard pack.
Tsja als er wel een netwerkaansluiting op zat kon je niet communiceren met je dsquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:27 schreef kepler het volgende:
[..]
ze gaan er dus vanuit dat iedereen die WiFi-stick er nog eens gaat bij kopen
Ik neem aan dat ze zoveel mogelijk mensen online willen hebben met de rev en dan had het marketingtechnisch gewoon beter geweest als je mensen de optie had gegeven om ook een netwerkkabel te kunnen gebruiken. Kan je de adapter voor connectivity met de DS ook weer losverkopenquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:43 schreef disjfa het volgende:
[..]
Tsja als er wel een netwerkaansluiting op zat kon je niet communiceren met je dsDus aan de ene kant idd best zonde maar aan de andere kant behoorlijk logisch en marketingtechnisch handig voor hun
tuurlijk wel, WiFi is juist handig voor handhelds. Voor een vaste console is een normale netwerkaansluiting veel handigerquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Met de DS zie je nu ook gigantische aantallen online, dat zal met de Rev niet anders zijn. Ondanks dat er enkel wifi op zit
zoals ms en sony er van uitgaan dat mensen een hdtv gaan aanschaffen om het plezieriger te makenquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:27 schreef kepler het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk onzin. Een HDTV hoef je niet te hebben om te kunnen gamen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
zoals ms en sony er van uitgaan dat mensen een hdtv gaan aanschaffen om het plezieriger te maken
Of al een bestaande WiFi ding hebben.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:27 schreef kepler het volgende:
[..]
Wat kan je anders met je pc doenquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:56 schreef H.Flick het volgende:
Dus als je geen wifi via een router hebt moet je de hele tijd je PC aan hebben staan. Lekker handig is dat.
Wifi heb je ook niet nodig om te kunnen gamen....quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:02 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk onzin. Een HDTV hoef je niet te hebben om te kunnen gamen.
Om alles van de console te kunnen zien welquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:02 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk onzin. Een HDTV hoef je niet te hebben om te kunnen gamen.
Niet iedereen heeft zijn pc dag en nacht aan staan, denk aan gezinnen enzoquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:13 schreef disjfa het volgende:
[..]
Wat kan je anders met je pc doenIk heb aan en....
WiFi moet je nu dus wel hebben om online te kunnen gaan met de revquote:[..]
Wifi heb je ook niet nodig om te kunnen gamen....
Met zulke reacties hoef ik zelf niet eens meer te reagerenquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zijn pc dag en nacht aan staan, denk aan gezinnen enzo
[..]
WiFi moet je nu dus wel hebben om online te kunnen gaan met de rev
HD heb je nodig om in HD te kunnen gamen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:18 schreef Tain het volgende:
Wat zeg ik net.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:18 schreef Tain het volgende:
Het is geen zeiken. Het is gewoon typisch dat een console die zo goedkoop mogelijk moet zijn een ingebouwde Wifi module heeft i.p.v. een veel goedkopere ethernetaansluiting.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:20 schreef Xrenity het volgende:
Echt onzin om daarover te zeikenimo natuurlijk.
360 HD support is leuk, maar de mensen zonder HDtv hebben er weinig aan. Dat maakt echter niet uit, aangezien ze nog gewoon kunnen spelen. (of ze kopen een HDtv van 2000 euro)quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:22 schreef H.Flick het volgende:
Dus HD-support is onzin omdat niet iedereen het heeft en als Nintendo alleen voor WiFi gaat is het geen onzin?
Nou, ja... een Wifi-router/-dongle ìs tenslotte goedkoper dan een HDTV.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:22 schreef H.Flick het volgende:
Dus HD-support is onzin omdat niet iedereen het heeft en als Nintendo alleen voor WiFi gaat is het geen onzin?
Oja?quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou, ja... een Wifi-router/-dongle ìs tenslotte goedkoper dan een HDTV.
dat nintendo wifi only doet is net zo'n onzin. 3 spelers inde markt die om van alles te kunnen gebruiken er maar vanuit zal gaan dat mensen het toch kopen. Nu is een wifi module wel wat goedkoper dan een hdtv, maar toch.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:22 schreef H.Flick het volgende:
vergelijken met HD-aansluiting is echt onzin, want je kunt je gewone TV ook nog steeds aansluiten op de HD-uitgangquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:22 schreef H.Flick het volgende:
Ja maar dan was de revo weer 30 euro duurder..... En dan gingen mensen weer zeiken op de prijs van de consolequote:Op donderdag 9 februari 2006 12:28 schreef P-Style het volgende:
Ach... ik snap wel dat ze er Wifi ingegooid hebben. Dat zal wel voornamelijk voor connectivity met de DS zijn. Maar ik vind het dan wel weer vreemd dat ze dan weer bespaard hebben op een simpele ethernetconnector.Hadden ze er een ethernetconnector ingegooid dan hadden ze de Revolution zèlf als router kunnen gebruiken voor de DS. [afbeelding]
Hier, hier en hier.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:30 schreef H.Flick het volgende:
Waar klaag ik eigenlijk?!
Ik denk eerder dat hij de "om" of "over" is vergetenquote:
Beetje de omgekeerde wereld bij Nintendo, het dure inbouwen en het goedkope eruit laten en via USB aan te sluitenquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:12 schreef Ruzbeh het volgende:
Je kan ethernet gebruiken via de USB aansluiting met een USB -> Ethernet kabel, alleen heb ik liever inderdaad gewoon een ethernet poort.
Dat is ook de bedoeling bij de Revolution, anders denken dan dat je gewend was. Alles wordt anders.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Beetje de omgekeerde wereld bij Nintendo
Daarom vind ik ook dat er een ethernet aansluiting bij moet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Beetje de omgekeerde wereld bij Nintendo, het dure inbouwen en het goedkope eruit laten en via USB aan te sluiten
Geen Mario meerquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling bij de Revolution, anders denken dan dat je gewend was. Alles wordt anders.
Exacte omschrijving van "leesvoer".quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:07 schreef P-Style het volgende:
[..]
Veel tekst, weinig nieuwe info... Jammer.
Nee hoor. Eerder leestroep. Leervoér zou info moeten opleveren!quote:
Dus conclusies en samenvattingen zijn absoluut overbodig volgens jouwquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:14 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee hoor. Eerder leestroep. Leervoér zou info moeten opleveren!Maar tot de E3 verwacht ik geen fatsoenlijk leesvoer over de Revolution.
Leuk voor een revolution00b als ik om eens bij te lezen. Sommige dingen wist ik niet, bv de titels die al genoemd waren. Niet wereldschokkend anders dan verwacht, maar het is te bestempelen als feit.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:11 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Exacte omschrijving van "leesvoer".![]()
Conclusies en samenvattingen die je al làng kent vind ik niet bepaald boeiend nee.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:15 schreef disjfa het volgende:
Dus conclusies en samenvattingen zijn absoluut overbodig volgens jou w
Ik vind het altijd wel leuk om te kijken wat er nu eigenlijk allemaal al is gebeurt
GAFquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:37 schreef Roi het volgende:
Dit zijn de graphics van de Revo!
[afbeelding]
Eerste blik in de trophy room van Super Smash Bros Revolution!
Dude ze gaan toch niks interessants bekend makenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:53 schreef Ruzbeh het volgende:
Ohhhhh verkeerd uitgerekend!
Het begint niet om 19:30 maar om 18:30!!
Nog een half uur, MEGATON!!
Heiden!quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dude ze gaan toch niks interessants bekend maken
Zelda trailer gok ikquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wacht dan gewoon een uur!quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:08 schreef H.Flick het volgende:
Het is toch gewoon een soort congres over innovatie?! Dan verwacht je toch geen echte nieuwe informatie of gameplay footage?
Mwah vorig jaar op de GDC was er een nieuwe zelda trailerquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:08 schreef H.Flick het volgende:
Het is toch gewoon een soort congres over innovatie?! Dan verwacht je toch geen echte nieuwe informatie of gameplay footage?
Ik wacht ook wel, maar ik noem ook even de feiten. Op een congres over innovatie ga je niet allerlei dngen bekend maken. Dat kan je veel beter doen op de E3, een vakbeurs voor de bedrijfstak.quote:
Matt Casamassina van IGN is daar aanwezig, tevens ook Kobun Heat (<3) van GAF.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:11 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik wacht ook wel, maar ik noem ook even de feiten. Op een congres over innovatie ga je niet allerlei dngen bekend maken. Dat kan je veel beter doen op de E3, een vakbeurs voor de bedrijfstak.
En de eerste info over Spore, dus er zijn developers die er hele grote onthullingen doen iig.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mwah vorig jaar op de GDC was er een nieuwe zelda trailer
Maar dat was GDC, vandaag is het DICE.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:14 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En de eerste info over Spore, dus er zijn developers die er hele grote onthullingen doen iig.
True. Ik verwacht ook meer van de GDC. Maar een Zeldaquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:11 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik wacht ook wel, maar ik noem ook even de feiten. Op een congres over innovatie ga je niet allerlei dngen bekend maken. Dat kan je veel beter doen op de E3, een vakbeurs voor de bedrijfstak.
Nee, mag niet gefilmt worden iirc.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:16 schreef Loontje88 het volgende:
Is dat ook ergens te volgen dan?
Doh ja tuurlijk, is DICE nieuw eigenlijk?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Maar dat was GDC, vandaag is het DICE.
Er worden trouwens ook DICE awards uitgereikt.
Bestaat al een paar jaar, geloof ik.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:18 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Doh ja tuurlijk, is DICE nieuw eigenlijk?
Is idd behoorlijk triest ja. CIV en RE waren de beste games van 2005. Dat ze dan niet winnen vind ik tot daar aan toe, maar niet genomineerd zijn is ongeveer hetzelfde als Godfather die niet in de lijst van de 50 beste films staat op IMDB.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:25 schreef Retuobak het volgende:
Die awards, belachelijk zeg.
Call of Duty 2, Nintendogs en Guitar Hero genomineerd voor GOTY? Waar zijn Resident Evil 4 en Civilization IV die in andere award-uitreikingen verantwoordelijk waren voor bijna 100% van de overall GOTY awards.
En ook bij console ontbreekt RE4 weer....
En dan outstanding achievement in animation, mis ik Fahrenheit volkomen dat toch enorm goede motion capture en dus animaties gebruikte. Die vechtscenes waren echt indrukwekkend goed gedaan.
Fahrenheit is net als Resident Evil 4 uberhaupt een hele onwaarschijnlijke afwezige. Zelfs bij Character/Story development niks over Fahrenheit, onbegrijpelijk.
clickquote:
Je hoopt op een 'surprise trailer' opt eind?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:24 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
click
Revolution gets no love.
Nog even afwachten dan, het is wel afgelopen maar ze journalisten zijn misschien nog bezig. Eerste stukje info kregen we kort geleden terwijl de keynote 45 min is en al was afgelopen.
http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=2224&Itemid=2quote:At the end of the speech, he finally turned to Revolution, and offered little new details. However, he said that the machine would "create a democracy of ideas. It's not going to be about those with the biggest production budget."
He also indicated that publishers and developers could create "simple games" so that they could sell them at "more affordable prices if you want."
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:18 schreef Roi het volgende:
Mischien showt ie de DS Lite, aangezien we de Nintendo site in de gaten moeten houden volgens Nintendo Power en daar nog niks is geupdate over de DS Lite.
http://www.nintendo.com/newsarticle?articleid=AaPpGh0RqEv0pXZkWAyKhjvN1fGCroGM&page=quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:18 schreef Roi het volgende:
aangezien we de Nintendo site in de gaten moeten houden volgens Nintendo Power en daar nog niks is geupdate over de DS Lite.
Nee, Nintendo marketing report of iets dergelijks, ik denk voor de shareholders.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:57 schreef Roi het volgende:
Het schijnt dat het het Nintendo E3 boekje is wat dus is uitgelekt.
[afbeelding]
Jij noemt een behaarde revo controller fucked up?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:59 schreef peristilius het volgende:
Ook al is het een E3 boekje, het staat vol met fucked up plaatjes.
Al had hij pootjes en deed hij de vogeltjes dans.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jij noemt een behaarde revo controller fucked up?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |