Ja maar dan was de revo weer 30 euro duurder..... En dan gingen mensen weer zeiken op de prijs van de consolequote:Op donderdag 9 februari 2006 12:28 schreef P-Style het volgende:
Ach... ik snap wel dat ze er Wifi ingegooid hebben. Dat zal wel voornamelijk voor connectivity met de DS zijn. Maar ik vind het dan wel weer vreemd dat ze dan weer bespaard hebben op een simpele ethernetconnector.Hadden ze er een ethernetconnector ingegooid dan hadden ze de Revolution zèlf als router kunnen gebruiken voor de DS. [afbeelding]
Hier, hier en hier.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:30 schreef H.Flick het volgende:
Waar klaag ik eigenlijk?!
Ik denk eerder dat hij de "om" of "over" is vergetenquote:
Beetje de omgekeerde wereld bij Nintendo, het dure inbouwen en het goedkope eruit laten en via USB aan te sluitenquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:12 schreef Ruzbeh het volgende:
Je kan ethernet gebruiken via de USB aansluiting met een USB -> Ethernet kabel, alleen heb ik liever inderdaad gewoon een ethernet poort.
Dat is ook de bedoeling bij de Revolution, anders denken dan dat je gewend was. Alles wordt anders.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Beetje de omgekeerde wereld bij Nintendo
Daarom vind ik ook dat er een ethernet aansluiting bij moet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Beetje de omgekeerde wereld bij Nintendo, het dure inbouwen en het goedkope eruit laten en via USB aan te sluiten
Geen Mario meerquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling bij de Revolution, anders denken dan dat je gewend was. Alles wordt anders.
Exacte omschrijving van "leesvoer".quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:07 schreef P-Style het volgende:
[..]
Veel tekst, weinig nieuwe info... Jammer.
Nee hoor. Eerder leestroep. Leervoér zou info moeten opleveren!quote:
Dus conclusies en samenvattingen zijn absoluut overbodig volgens jouwquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:14 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee hoor. Eerder leestroep. Leervoér zou info moeten opleveren!Maar tot de E3 verwacht ik geen fatsoenlijk leesvoer over de Revolution.
Leuk voor een revolution00b als ik om eens bij te lezen. Sommige dingen wist ik niet, bv de titels die al genoemd waren. Niet wereldschokkend anders dan verwacht, maar het is te bestempelen als feit.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:11 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Exacte omschrijving van "leesvoer".![]()
Conclusies en samenvattingen die je al làng kent vind ik niet bepaald boeiend nee.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:15 schreef disjfa het volgende:
Dus conclusies en samenvattingen zijn absoluut overbodig volgens jou w
Ik vind het altijd wel leuk om te kijken wat er nu eigenlijk allemaal al is gebeurt
GAFquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:37 schreef Roi het volgende:
Dit zijn de graphics van de Revo!
[afbeelding]
Eerste blik in de trophy room van Super Smash Bros Revolution!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |