Nee dat is CoD2 op de 360quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:03 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kom op dat is wel de slechtste implementatie van multiplayer die ik ooit heb gezien op welk platform dan ook.
Ze zijn zo goed dat iedereen ze graag gewoon kocht. Zoals dat hoort. Als de winst van de games moet komen (zoals bij M$ altijd al gezegd wordt) lijkt het me niet de bedoeling dat games al voor release te downloaden zijn?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:02 schreef kepler het volgende:
[..]
jawel, maar het was nutteloos omdat zelfs niemand die games gratis wilde downloaden
Als je 50% van je gebruikers in een keer online laat gaan met je eerste online game voor een console (handheld of whatever) dan zal de implementatie me een worst wezen. Het zit dan wel goed inelkaar als marketing en blijbaar ook voor de gebruikers.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:03 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kom op dat is wel de slechtste implementatie van multiplayer die ik ooit heb gezien op welk platform dan ook.
de hele tijd dat M$ typenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze zijn zo goed dat iedereen ze graag gewoon kocht. Zoals dat hoort. Als de winst van de games moet komen (zoals bij M$ altijd al gezegd wordt) lijkt het me niet de bedoeling dat games al voor release te downloaden zijn?
Nou, als ik mensen zo hoor dan spelen helemaal niet zoveel mensen Mario Kart online, duurt tijden voordat een game is opgestart. Nee, neem dan een Counterstrike (Source). Momenteel zo'n 175.000 man die dat aan het spelen zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je 50% van je gebruikers in een keer online laat gaan met je eerste online game voor een console (handheld of whatever) dan zal de implementatie me een worst wezen. Het zit dan wel goed inelkaar als marketing en blijbaar ook voor de gebruikers.
M$ is al eeuwen een normaal iets, alleen nu vinden de Xbots het ineens niet leuk meer. Boohoo.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:13 schreef kepler het volgende:
[..]
de hele tijd dat M$ typenIk typ toch ook niet Nint ¤ndo ???
en de beveiliging van de GC is ook alweer tijden lang gekraakt...
Je krijgt ook een beter beeld als je na een bepaalde periode gaat kijken hoeveel % er weer van die 50% over is gebleven.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je 50% van je gebruikers in een keer online laat gaan met je eerste online game voor een console (handheld of whatever) dan zal de implementatie me een worst wezen. Het zit dan wel goed inelkaar als marketing en blijbaar ook voor de gebruikers.
pfff het bedrijf heet nog steeds Microsoft. En die Nintendo-fanboys zijn gewoon jaloersquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
M$ is al eeuwen een normaal iets, alleen nu vinden de Xbots het ineens niet leuk meer. Boohoo.
Oh, en volgens jou is PS2 online dus een goed systeem? Wat is dat een kutsysteem zeg, en niemand speelt er ook iets anders dan SOCOMquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
getallen kloppen niet, er waren 3 miljoen verbindingen. Maar die waren niet allemaal uniekquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ze moeten toch iets nu die blokkendoos volkomen is geflopt en Nintendo de klep stevig gesloten houdt wat betreft de Revolution. Dan kunnen ze nog zo lekker op dreef zijn in de handheldmarkt, maar als je daar niks mee hebt dan laat Nintendo je mooi in de kou staan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:19 schreef kepler het volgende:
[..]
pfff het bedrijf heet nog steeds Microsoft. En die Nintendo-fanboys zijn gewoon jaloers![]()
Als ze nergens de xbox op kunnen afzeiken, dan maar op de naam van het bedrijf... triest
MS was niet de eerste.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:20 schreef Tomasso het volgende:
Even op dat online terugkomen: Het was gewoon een kwestie van tijd voordat een Nintendo, Sony of MS ermee zou beginnen. In dit geval was het MS. Het had net zo goed Nintendo of Sony kunnen zijn, dus om MS nu helemaal de hemel in te prijzen omdat ze met Live kwamen...
Boohoo, they're calling me namesquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:19 schreef kepler het volgende:
[..]
pfff het bedrijf heet nog steeds Microsoft. En die Nintendo-fanboys zijn gewoon jaloers![]()
Als ze nergens de xbox op kunnen afzeiken, dan maar op de naam van het bedrijf... triest
Nee, er is juist helemaal niks duidelijk, het zou eens tijd worden dat er iets duidelijk wordt zegquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Revolution FTW. Zoveel is wel duidelijk nu.
hetzelfde kan je dus zeggen over de revo-controllerquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:20 schreef Tomasso het volgende:
Even op dat online terugkomen: Het was gewoon een kwestie van tijd voordat een Nintendo, Sony of MS ermee zou beginnen. In dit geval was het MS. Het had net zo goed Nintendo of Sony kunnen zijn, dus om MS nu helemaal de hemel in te prijzen omdat ze met Live kwamen...
Ja dat ook en Dreamcast online was 10x zo coolquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:20 schreef Tomasso het volgende:
Microsoft Sidewinder Controller.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:22 schreef kepler het volgende:
[..]
hetzelfde kan je dus zeggen over de revo-controller
Weet je wat dat ook kan? De PC! Ook gratis, met een veel groter aanbod aan content. En dat al jaaaaren eerder.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:22 schreef MMaRsu het volgende:
Lekker surfen over het web en filmpjes downloaden, nieuwe games voor op je VMU, savegames voor games enzo, en dat alles gratizzz!!!!
Nog al zo'n flop.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Microsoft Sidewinder Controller.
Ja klopt, maar dit was een consolequote:Op woensdag 8 februari 2006 14:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Weet je wat dat ook kan? De PC! Ook gratis, met een veel groter aanbod aan content. En dat al jaaaaren eerder.
Misschien omdat je er geen zak aan hebt, de enige manier om geen lamme arm te krijgen is om het ding op je schoot te gebruiken straks en dan kun je veel beter een goede muis gebruiken die ook nog fijn in de hand ligt.quote:
Wow.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dit was een console.
hey dat klinkt net als de Revo-controllerquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:25 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Misschien omdat je er geen zak aan hebt, de enige manier om geen lamme arm te krijgen is om het ding op je schoot te gebruiken straks en dan kun je veel beter een goede muis gebruiken die ook nog fijn in de hand ligt.
Daar doelde ik ook opquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:27 schreef kepler het volgende:
[..]
hey dat klinkt net als de Revo-controller
Gamen op een touch screen was ook kut totdat de DS uitkwamquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:27 schreef kepler het volgende:
[..]
hey dat klinkt net als de Revo-controller
Muis + bank =quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:25 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Misschien omdat je er geen zak aan hebt, de enige manier om geen lamme arm te krijgen is om het ding op je schoot te gebruiken straks en dan kun je veel beter een goede muis gebruiken die ook nog fijn in de hand ligt.
Eigenlijk nog NDA materiaal maar het schijnt dat je er spellen op kan spelenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:30 schreef Retuobak het volgende:
Ok, nu is het rellen wel weer ff genoeg geweest.
Dus.......de Revolution
Hij glanst!
dat viel wel mee, op de PDA werd ook redelijk gebruik gemaakt van het touchscreen. Maar PDA"s zijn geen game-consoles en het is dus nooit echt van de grond gekomen...quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:30 schreef Lexie het volgende:
[..]
Gamen op een touch screen was ook kut totdat de DS uitkwam.
scummvmquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:34 schreef kepler het volgende:
[..]
dat viel wel mee, op de PDA werd ook redelijk gebruik gemaakt van het touchscreen. Maar PDA"s zijn geen game-consoles en het is dus nooit echt van de grond gekomen...
Nee, nog HELEMAAL NIKS.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee, er is juist helemaal niks duidelijk, het zou eens tijd worden dat er iets duidelijk wordt zeg.
De spellen en de uitvoering daarvan vind ik nog wel iets belangrijker dan de controllerquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:01 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De controller is toch het belangrijkste van de console, tenzij dat laatste geheim nog iets revolutionairs is.
De controller was wat we allemaal wilden weten, wat zou het bijzondere hieraan zijn?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:02 schreef H.Flick het volgende:
De games zijn het belangrijkste van een console... niet de controller.
Sales +1quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:06 schreef H.Flick het volgende:
Dat zeg ik toch ook niet. We weten dat het gewoon een GC is met een andere controller. De games zullen dus grotendeels ook wel weer dezelfde bagger zijn, met af en toe een positieve uitschieter waardoor ik er toch weer een ga kopen.
Min of meer true.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:06 schreef H.Flick het volgende:
Dat zeg ik toch ook niet. We weten dat het gewoon een GC is met een andere controller. De games zullen dus grotendeels ook wel weer dezelfde bagger zijn, met af en toe een positieve uitschieter waardoor ik er toch weer een ga kopen.
Metroid Prime 3, UBI soft FPS.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:13 schreef Retuobak het volgende:
Niet iedereen is uit puur op de Nintendo games, ik wil wel eens zien wat voor FPS games er in de maak zijn. Maar is daar info over?
Jij ziet ook overal een troll in he, wil je ontkennen dat het hier vol zit met hype-hoeren? Kijk eens naar je OP mafkees.quote:
Ik denk wel dat ze iets meer/moeilijkere vijanden tegelijk op het scherm gaan toveren. Anders wordt het veel te makkelijk met dat aimen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:16 schreef H.Flick het volgende:
Metroid Prime is geen FPS. Punt.
Als jij metroid prime 3 al hebt gespeeld blijkbaar... Hoe is diequote:Op woensdag 8 februari 2006 15:16 schreef H.Flick het volgende:
Metroid Prime is geen FPS. Punt.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:20 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als jij metroid prime 3 al hebt gespeeld blijkbaar... Hoe is die
Wow een Ubisoft FPS, dat is idd ongewoon veel info.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:15 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Metroid Prime 3, UBI soft FPS.
Afwachten maar he, voor er wat games aangekondigd worden.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:28 schreef Retuobak het volgende:
Wow een Ubisoft FPS, dat is idd ongewoon veel info.
Waarom blijf je dat keer op keer zeggen? Als je je er zo aan ergert, blijf je toch gewoon weg uit dit topic. Je bent niet verplicht het hier elke keer te zeggen ofzoquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:30 schreef Retuobak het volgende:
Ik wil screens, filmpjes en meer info.
En dat Ubisoft bezig is aan EEN FPS zegt me echt helemaal niks, geef gewoon toe dat Nintendo geen drol bekend heeft gemaakt, nauwelijks iets wat er toe doet in ieder geval. Ik wil gewoon meer info.
Ontken ik dat?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:30 schreef Retuobak het volgende:
Ik wil screens, filmpjes en meer info.
En dat Ubisoft bezig is aan EEN FPS zegt me echt helemaal niks, geef gewoon toe dat Nintendo geen drol bekend heeft gemaakt, nauwelijks iets wat er toe doet in ieder geval. Ik wil gewoon meer info.
Dat doen wel dus al laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang.quote:
Als Xrenity gaat beweren dat bijna alles al bekend is dan gebruik ik dit argument ja, er is gewoon nog geen fuck bekend over de dingen die er echt toe doen, en dat voor jou Nintendo nou niks fout kan doen verandert daar niks aanquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom blijf je dat keer op keer zeggen? Als je je er zo aan ergert, blijf je toch gewoon weg uit dit topic. Je bent niet verplicht het hier elke keer te zeggen ofzo
Info moet je maar op wachten
Controller.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:35 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als Xrenity gaat beweren dat bijna alles al bekend is dan gebruik ik dit argument ja, er is gewoon nog geen fuck bekend over de dingen die er echt toe doen
Fuck Revolution info, ik hoop Zeldaquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Wedden dat daar alleen maar een beetje marketingpraat komt en verder geen info.
Zeg ik dat ik alle info wil? Ik wil gewoon nu weer eens wat horen, dat is alles wat ik zegquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:38 schreef disjfa het volgende:
Eerst wilt Retuobak elke keer een klein beetje info en nu wilt hij weer alle info. Wat wil je nou jongen.
Of wil je echt alleeeeeeeeeeeeen maar zeiken
uuhm nee hoor, net als een hoop anderen wil hij gewoon iets van concrete informatie. Het hoeft niet alles te zijn, maar wat screenshots, filmpjes en info over de virtual console zou leuk zijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:38 schreef disjfa het volgende:
Eerst wilt Retuobak elke keer een klein beetje info en nu wilt hij weer alle info. Wat wil je nou jongen.
Of wil je echt alleeeeeeeeeeeeen maar zeiken
Dat Zelda naar de revolution komt, bedoel je? De definitieve doodsteek van de GC?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:39 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Fuck Revolution info, ik hoop Zelda![]()
Hij heeft toch gezegd dat Nintendo nog bijna niks heeft bekend gemaakt over games? Maar dat de controller, uiterlijk en de mogelijkheid tot downloaden wel bekend is?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:35 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als Xrenity gaat beweren dat bijna alles al bekend is
Insueren ben je goed in. Waar beweer ik dat Nintendo niets fout kan doen? Hoe kom je erop?quote:dan gebruik ik dit argument ja, er is gewoon nog geen fuck bekend over de dingen die er echt toe doen, en dat voor jou Nintendo nou niks fout kan doen verandert daar niks aan.
Dan zal je, als je later een bedrijf runt, niet goed zijn in het hypen van dingen. De klap komt veel heel harder aan als er in 1 keer meer bekend wordt, dan steeds een beetje.quote:Maar goed, ik heb dan ook liever rustig de info verdeeld over een paar maanden zodat uitgebreid over alles gediscussieerd kan worden in plaats van alles in een keer op de E3 waardoor de helft van de titels volledig wordt ondergesneeuwd.
Nee, ik bash mensen die niet terechte kritiek hebben op Nintendo. Daarnaast, jij zegt hier ook nog maar weinig anders dan: OMFG ER IS NOG GEEN INFO BEKEND OMFGWTFBBQ!!!EINS!!11!!quote:En ik kan niet zeggen dat jij ongelofelijk veel toevoegt aan dit topic, jij basht alleen mensen met kritiek op Nintendo.
ALS ze wat vertellen ben ik blij, maar wat H.Flick al zegt, het kan net zo goed weer marketingpraat zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:40 schreef disjfa het volgende:
Morgen vertellen ze toch wat. Dat is wat je wilt en dan ga je weer zeuren.
Morgen vertellen ze waarschijnlijk alleen dat innovatie belangrijk is om te overleven in een high-tech markt en dat Nintendo dat met de revolution gaat doen. Marktuitbreiding naar mensen die nu geen games spelen, games voor het hele gezin blablablaquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:40 schreef disjfa het volgende:
Morgen vertellen ze toch wat. Dat is wat je wilt en dan ga je weer zeuren.
WiFi gaat gewoon zoals de DS ongeveer doet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:39 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik alle info wil? Ik wil gewoon nu weer eens wat horen, dat is alles wat ik zeg.
En wat weten we nou van de WiFi implementatie in de Revolution? En wat weten we van de games? Zelfs wat betreft de graphics is nog niks definitief.
Nee, een nieuwe cube trailer.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:40 schreef H.Flick het volgende:
Dat Zelda naar de revolution komt, bedoel je? De definitieve doodsteek van de GC?
- info over de virtual consolequote:Op woensdag 8 februari 2006 15:39 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Controller.
Games komt wel goed.
Graphics wordt geen giant leap maar een verbetering.
Games met WiFi ondersteuning
Wat mis je allemaal? De games?
Daar kom ik op door het feit dat jij zeer, maar dan ook zeer zelden kritiek uit op Nintendo (of Apple) (of Feyenoordquote:Insueren ben je goed in. Waar beweer ik dat Nintendo niets fout kan doen? Hoe kom je erop?
Een controller is zeer zeker belangrijk, maar bij een unieke controller weet je eigenlijk nog niet ongelofelijk veel als je niet ziet hoe men het toepast.quote:Daarnaast, een controller lijkt mij er best wel toedoen. Mogelijkheid tot aansluiten Cube controllers ook. Mogelijkheid tot cube games afspelen ook. etc etc.
Klopt ja, maakt dat dit minder erg?quote:Dan zal je, als je later een bedrijf runt, niet goed zijn in het hypen van dingen. De klap komt veel heel harder aan als er in 1 keer meer bekend wordt, dan steeds een beetje.
En mensen met terecht kritiek.quote:Nee, ik bash mensen die niet terechte kritiek hebben op Nintendo.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:43 schreef kepler het volgende:
[..]
- manier waarop de controller werkt (hoe precies, hoe moet je hem calibreren, wat voor batterijen, enz).
Ja Tomasso, het gaat dieper dan "je moet hem bewegen".quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Ohhhhh wat zijn we allemaal chagerijnig weer.Een beetje opvrolijking is wel op z'n plaats!
Eerste idd, maar dat noem ik geen groot nieuws. Tweede al helemaal nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:43 schreef kepler het volgende:
- info over de virtual console
- manier waarop de controller werkt (hoe precies, hoe moet je hem calibreren, wat voor batterijen, enz
DS-achtig, onder de 300, idd. Maar dat zei ik dus al he.quote:- hoe wordt de online service
- de prijs
- screenshots van games
Echte toepassingen? Als in games? Dat valt dus gewoon onder de gamesquote:- echte toepassingen van de controller
- naam van de console
- het uiteindelijke ontwerp
-Denk het niet.quote:- komen er USB-poorten op?
- komt er nog een normale netwerkkaart op?
Twee USB poorten, ingebouwde WiFi, geen ethernet port.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:43 schreef kepler het volgende:
- komen er USB-poorten op?
- komt er nog een normale netwerkkaart op?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:48 schreef Xrenity het volgende:
>>> komen er USB-poorten op?
-Denk het niet.
Je bedoelt dat ie via 2 bluetooth sensors bepaald waar je de controller houd, en de gyro in de controller de 'twist' bepaald?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:46 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja Tomasso, het gaat dieper dan "je moet hem bewegen".
I'm sollyquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Twee USB poorten, ingebouwde WiFi, geen ethernet port.
Night of Fire = opvrolijkingquote:
Nee joh, dat is nog niet bekend. Snap dat dan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ie via 2 bluetooth sensors bepaald waar je de controller houd, en de gyro in de controller de 'twist' bepaald?
Psst, misschien gaat het er wel om hoe het toegepast gaat worden in de gamesquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ie via 2 bluetooth sensors bepaald waar je de controller houd, en de gyro in de controller de 'twist' bepaald?
Psst, dan moet hij dat wel zeggen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Psst, misschien gaat het er wel om hoe het toegepast gaat worden in de games
Dan stelt hij 2 maal dezelfde vraag.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Psst, misschien gaat het er wel om hoe het toegepast gaat worden in de games
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |