abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34863200




Voorgaande topics:
[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16] | [17] | [18] | [19] | [20]
[21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] | [31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40]
[41] | [42] | [43] | [44] | [45] | [46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54]

Tijd tot E3
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_34863205
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:03 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Kom op dat is wel de slechtste implementatie van multiplayer die ik ooit heb gezien op welk platform dan ook.
Nee dat is CoD2 op de 360
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:08:11 #3
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34863218
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:02 schreef kepler het volgende:

[..]

jawel, maar het was nutteloos omdat zelfs niemand die games gratis wilde downloaden
Ze zijn zo goed dat iedereen ze graag gewoon kocht. Zoals dat hoort. Als de winst van de games moet komen (zoals bij M$ altijd al gezegd wordt) lijkt het me niet de bedoeling dat games al voor release te downloaden zijn?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:09:06 #4
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_34863247
I Believe!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_34863274
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:09 schreef MMaRsu het volgende:
I Believe!
In magic?
pi_34863280
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:03 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kom op dat is wel de slechtste implementatie van multiplayer die ik ooit heb gezien op welk platform dan ook.
Als je 50% van je gebruikers in een keer online laat gaan met je eerste online game voor een console (handheld of whatever) dan zal de implementatie me een worst wezen. Het zit dan wel goed inelkaar als marketing en blijbaar ook voor de gebruikers.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:11:22 #7
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_34863321
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:09 schreef Retuobak het volgende:

[..]

In magic?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:13:00 #8
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34863375
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ze zijn zo goed dat iedereen ze graag gewoon kocht. Zoals dat hoort. Als de winst van de games moet komen (zoals bij M$ altijd al gezegd wordt) lijkt het me niet de bedoeling dat games al voor release te downloaden zijn?
de hele tijd dat M$ typen Ik typ toch ook niet Nint ¤ndo ???

en de beveiliging van de GC is ook alweer tijden lang gekraakt...
The line is a dot to you!
pi_34863393
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:10 schreef disjfa het volgende:

[..]

Als je 50% van je gebruikers in een keer online laat gaan met je eerste online game voor een console (handheld of whatever) dan zal de implementatie me een worst wezen. Het zit dan wel goed inelkaar als marketing en blijbaar ook voor de gebruikers.
Nou, als ik mensen zo hoor dan spelen helemaal niet zoveel mensen Mario Kart online, duurt tijden voordat een game is opgestart. Nee, neem dan een Counterstrike (Source). Momenteel zo'n 175.000 man die dat aan het spelen zijn.
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:14:26 #10
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34863419
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:13 schreef kepler het volgende:

[..]

de hele tijd dat M$ typen Ik typ toch ook niet Nint ¤ndo ???

en de beveiliging van de GC is ook alweer tijden lang gekraakt...
M$ is al eeuwen een normaal iets, alleen nu vinden de Xbots het ineens niet leuk meer. Boohoo.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:15:12 #11
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_34863437
Double Dash is toch kut, net zoals dat hele Nintendo online gebeuren op de cube, die is namelijk zo goed als non-existent. Laten we het hebben over de Revolution online!

Wat voor opties zien jullie graag bij het online gebeuren?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_34863497
Een headset die niet pijn doet zoals dat brakke kutding dat MS bij je 360 stopt .
Of liever nog: Ondersteuning voor PC USB headsets, dan kun je tenminste echte fijne gebruiken ipv goedkope prullen.
pi_34863540
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:10 schreef disjfa het volgende:

[..]

Als je 50% van je gebruikers in een keer online laat gaan met je eerste online game voor een console (handheld of whatever) dan zal de implementatie me een worst wezen. Het zit dan wel goed inelkaar als marketing en blijbaar ook voor de gebruikers.
Je krijgt ook een beter beeld als je na een bepaalde periode gaat kijken hoeveel % er weer van die 50% over is gebleven.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:19:20 #14
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34863567
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

M$ is al eeuwen een normaal iets, alleen nu vinden de Xbots het ineens niet leuk meer. Boohoo.
pfff het bedrijf heet nog steeds Microsoft. En die Nintendo-fanboys zijn gewoon jaloers
Als ze nergens de xbox op kunnen afzeiken, dan maar op de naam van het bedrijf... triest
The line is a dot to you!
pi_34863584
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:10 schreef disjfa het volgende:

[..]

Als je 50% van je gebruikers in een keer online laat gaan met je eerste online game voor een console (handheld of whatever) dan zal de implementatie me een worst wezen. Het zit dan wel goed inelkaar als marketing en blijbaar ook voor de gebruikers.
Oh, en volgens jou is PS2 online dus een goed systeem? Wat is dat een kutsysteem zeg, en niemand speelt er ook iets anders dan SOCOM . Maar het is wel ruim groter dan Live/WiFi.
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:20:14 #16
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34863597
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:10 schreef disjfa het volgende:

[..]

Als je 50% van je gebruikers in een keer online laat gaan met je eerste online game voor een console (handheld of whatever) dan zal de implementatie me een worst wezen. Het zit dan wel goed inelkaar als marketing en blijbaar ook voor de gebruikers.
getallen kloppen niet, er waren 3 miljoen verbindingen. Maar die waren niet allemaal uniek
The line is a dot to you!
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:20:35 #17
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_34863612
Even op dat online terugkomen: Het was gewoon een kwestie van tijd voordat een Nintendo, Sony of MS ermee zou beginnen. In dit geval was het MS. Het had net zo goed Nintendo of Sony kunnen zijn, dus om MS nu helemaal de hemel in te prijzen omdat ze met Live kwamen...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_34863615
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:19 schreef kepler het volgende:

[..]

pfff het bedrijf heet nog steeds Microsoft. En die Nintendo-fanboys zijn gewoon jaloers
Als ze nergens de xbox op kunnen afzeiken, dan maar op de naam van het bedrijf... triest
Ze moeten toch iets nu die blokkendoos volkomen is geflopt en Nintendo de klep stevig gesloten houdt wat betreft de Revolution. Dan kunnen ze nog zo lekker op dreef zijn in de handheldmarkt, maar als je daar niks mee hebt dan laat Nintendo je mooi in de kou staan.
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:20 schreef Tomasso het volgende:
Even op dat online terugkomen: Het was gewoon een kwestie van tijd voordat een Nintendo, Sony of MS ermee zou beginnen. In dit geval was het MS. Het had net zo goed Nintendo of Sony kunnen zijn, dus om MS nu helemaal de hemel in te prijzen omdat ze met Live kwamen...
MS was niet de eerste.
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:21:20 #19
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34863637
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:19 schreef kepler het volgende:

[..]

pfff het bedrijf heet nog steeds Microsoft. En die Nintendo-fanboys zijn gewoon jaloers
Als ze nergens de xbox op kunnen afzeiken, dan maar op de naam van het bedrijf... triest
Boohoo, they're calling me names

Overigens ben ik wel klaar. Revolution FTW. Zoveel is wel duidelijk nu.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_34863667
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Revolution FTW. Zoveel is wel duidelijk nu.
Nee, er is juist helemaal niks duidelijk, het zou eens tijd worden dat er iets duidelijk wordt zeg .
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:22:28 #21
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34863681
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:20 schreef Tomasso het volgende:
Even op dat online terugkomen: Het was gewoon een kwestie van tijd voordat een Nintendo, Sony of MS ermee zou beginnen. In dit geval was het MS. Het had net zo goed Nintendo of Sony kunnen zijn, dus om MS nu helemaal de hemel in te prijzen omdat ze met Live kwamen...
hetzelfde kan je dus zeggen over de revo-controller
The line is a dot to you!
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:22:53 #22
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_34863691
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:20 schreef Tomasso het volgende:
Even op dat online terugkomen: Het was gewoon een kwestie van tijd voordat een Nintendo, Sony of MS ermee zou beginnen. In dit geval was het MS. Het had net zo goed Nintendo of Sony kunnen zijn, dus om MS nu helemaal de hemel in te prijzen omdat ze met Live kwamen...
Ja dat ook en Dreamcast online was 10x zo cool

Lekker surfen over het web en filmpjes downloaden, nieuwe games voor op je VMU , savegames voor games enzo, en dat alles gratizzz!!!!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_34863694
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:22 schreef kepler het volgende:

[..]

hetzelfde kan je dus zeggen over de revo-controller
Microsoft Sidewinder Controller.
pi_34863722
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:22 schreef MMaRsu het volgende:
Lekker surfen over het web en filmpjes downloaden, nieuwe games voor op je VMU , savegames voor games enzo, en dat alles gratizzz!!!!
Weet je wat dat ook kan? De PC! Ook gratis, met een veel groter aanbod aan content. En dat al jaaaaren eerder.
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:24:06 #25
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34863731
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:22 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Microsoft Sidewinder Controller.
Nog al zo'n flop.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:24:47 #26
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_34863753
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:23 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Weet je wat dat ook kan? De PC! Ook gratis, met een veel groter aanbod aan content. En dat al jaaaaren eerder.
Ja klopt, maar dit was een console .
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_34863764
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:24 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nog al zo'n flop.
Misschien omdat je er geen zak aan hebt, de enige manier om geen lamme arm te krijgen is om het ding op je schoot te gebruiken straks en dan kun je veel beter een goede muis gebruiken die ook nog fijn in de hand ligt.
pi_34863787
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:24 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ja klopt, maar dit was een console .
Wow.
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:27:20 #29
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34863851
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:25 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Misschien omdat je er geen zak aan hebt, de enige manier om geen lamme arm te krijgen is om het ding op je schoot te gebruiken straks en dan kun je veel beter een goede muis gebruiken die ook nog fijn in de hand ligt.
hey dat klinkt net als de Revo-controller
The line is a dot to you!
pi_34863882
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:27 schreef kepler het volgende:

[..]

hey dat klinkt net als de Revo-controller
Daar doelde ik ook op
Nintendo fanboys get one step closer to true gaming .
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:28:50 #31
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34863903
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:28 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Daar doelde ik ook op
ik dacht ik maak het ff duidelijk
The line is a dot to you!
pi_34863946
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:27 schreef kepler het volgende:

[..]

hey dat klinkt net als de Revo-controller
Gamen op een touch screen was ook kut totdat de DS uitkwam .
pi_34863955
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:25 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Misschien omdat je er geen zak aan hebt, de enige manier om geen lamme arm te krijgen is om het ding op je schoot te gebruiken straks en dan kun je veel beter een goede muis gebruiken die ook nog fijn in de hand ligt.
Muis + bank =
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_34863959
Ok, nu is het rellen wel weer ff genoeg geweest .
Dus.......de Revolution
Hij glanst!
pi_34864065
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:30 schreef Retuobak het volgende:
Ok, nu is het rellen wel weer ff genoeg geweest .
Dus.......de Revolution
Hij glanst!
Eigenlijk nog NDA materiaal maar het schijnt dat je er spellen op kan spelen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:34:12 #36
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34864089
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:30 schreef Lexie het volgende:

[..]

Gamen op een touch screen was ook kut totdat de DS uitkwam .
dat viel wel mee, op de PDA werd ook redelijk gebruik gemaakt van het touchscreen. Maar PDA"s zijn geen game-consoles en het is dus nooit echt van de grond gekomen...
The line is a dot to you!
pi_34864154
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:34 schreef kepler het volgende:

[..]

dat viel wel mee, op de PDA werd ook redelijk gebruik gemaakt van het touchscreen. Maar PDA"s zijn geen game-consoles en het is dus nooit echt van de grond gekomen...
scummvm
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:36:33 #38
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34864199
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:35 schreef Tain het volgende:

[..]

scummvm
The line is a dot to you!
pi_34864448
Wat dacht je van een telemarketing-game, waarbij je de revo-controller als telefoon moet gebruiken!
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:51:41 #40
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34864664
Weer zo'n lekkere troll TT.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34864696
Soms is trollen gewoon lachen Ruzbeh
pi_34864757
Iig beter dan de hele tijd nuttelose posts posten
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_34865014
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:22 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Nee, er is juist helemaal niks duidelijk, het zou eens tijd worden dat er iets duidelijk wordt zeg .
Nee, nog HELEMAAL NIKS.

We weten bijna alles al
De controller is toch het belangrijkste van de console, tenzij dat laatste geheim nog iets revolutionairs is.

De graphics worden toch niet iets om je druk over te maken.
pi_34865070
De games zijn het belangrijkste van een console... niet de controller .
pi_34865075
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 15:01 schreef Xrenity het volgende:

[..]
De controller is toch het belangrijkste van de console, tenzij dat laatste geheim nog iets revolutionairs is.
De spellen en de uitvoering daarvan vind ik nog wel iets belangrijker dan de controller
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_34865083
Precies H.Flick
pi_34865130
Alleen games zonder controller zijn zo saai
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_34865144
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 15:02 schreef H.Flick het volgende:
De games zijn het belangrijkste van een console... niet de controller .
De controller was wat we allemaal wilden weten, wat zou het bijzondere hieraan zijn?

De games komt het wel goed mee. Maar ga niet zeggen dat we niks van de console zelf weten
pi_34865210
Nou het is een ding om iets van de controller te weten, maar het gaat er om wat developers er mee doen. Nu kun je daar alleen naar gissen.
pi_34865212
Dat zeg ik toch ook niet. We weten dat het gewoon een GC is met een andere controller. De games zullen dus grotendeels ook wel weer dezelfde bagger zijn, met af en toe een positieve uitschieter waardoor ik er toch weer een ga kopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')