idd dat had hij moeten zeggen ipv ervan uitgaan dat jullie niet zo dom zijn om het meteen te snappenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Psst, dan moet hij dat wel zeggen.
Owja iddquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:54 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dan stelt hij 2 maal dezelfde vraag.
Dat heeft alles te maken met hoe je het in het spel moet gebruiken iddquote:- manier waarop de controller werkt (hoe precies, hoe moet je hem calibreren, wat voor batterijen, enz
en hier hoe je het in het spel moet gebruikenquote:- echte toepassingen van de controller
Dus je beweert nu dat we dom zijn?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:55 schreef Tain het volgende:
[..]
idd dat had hij moeten zeggen ipv ervan uitgaan dat jullie niet zo dom zijn om het meteen te snappen
Lijkt er verdacht veel op, wil je nu een koekje?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dus je beweert nu dat we dom zijn?
nee, waarom?quote:Voel je je nu beter ofzo?
quote:Triest...
Jij spreekt in meervoudquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dus je beweert nu dat we dom zijn?
Dat deed mijn grote vrind tain ook...quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat deed mijn grote vrind tain ook...
Walgelijk mannetje, mensen dom noemen terwijl hij geen ene tyfus van mensen afweet. En zichzelf maar geweldig vinden
quote:Bigger than Hitler, Better than Christ
Verwijder pagina 3 en de helft van pagina 2 maar, I don't care!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:01 schreef peristilius het volgende:
Okee dames, houden we het even een beetje gezellig.
Idd, de sfeer moet hier beter, nu allemaal samen dansen op Night of Firequote:Op woensdag 8 februari 2006 16:03 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Verwijder pagina 3 en de helft van pagina 2 maar, I don't care!
Jij dus ook.quote:
Fuck de sfeer, het gaat hier over de Revolution, niet over de gevoelens die Tain en Tomasso voor elkaar hebben.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Idd, de sfeer moet hier beter, nu allemaal samen dansen op Night of Fire.
HULDE!!!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:11 schreef peristilius het volgende:
Okee, laat ik het zo zeggen, vanaf nu edit ik alles wat off-topic is.
Artquote:World history, cultures, religions, tribal affiliations, creatures, magic, landformations, etc. have all be written in explicit detail over 4 years, including personal histories of over 50 characters. An award winning* storyline written by myself with input and help from 4 others over 5 years. Over 30 main locations with over 70 inconnecting areas, all in high detail. Intricate weapon and magic systems. Each character has 5 weapons, and each weapon has a variety of forms (up to 15) depending how the the player wishes to customize them. 6 playable characters over the course of the storyline, over 50 secondary characters, over 100 tertiary characters.
*recieved "Best in Class" in 3 creative writing classes, (over 120 other stories competing), university level. Reasons for nomination include "Best Dialogue", "Best Characters", "Best Descriptive Language", "Most Creative" with praise from other student being "very emotional and very deep", "I felt like I was playing Zelda", "The detail of the locations was very intriguing. Most places set up a scene very loosely, you discussed the color of tiles on a temple wall!"
Artquote:The genre is IBG or Integral Battle Game. It?s a new design for gaming that we hope will really bring the player into the game and makes them coming back for more. We also are trying to think out of the box with most of our ideas to make something fresh and new.
We don't want to delve too far into the story before our website launches [www.lifesparkstudios.com ? rumoured to launch in a few weeks]. However, I will explain the main promise. Sunder is a profoundly massive and hollow planet. It has a very powerful atmosphere and is in frightening close proximity to the star that it orbits.
Sunder is in fact so massive that the gravitational pulls it towards the crust as it has the highest concentration of matter, thus allowing for similar life on both the inside and outside of the planet to develop, as the beings on the inside are pulled to the crust just as the beings on the outside are pulled to the crust. The Sunderan Core, essentially a small star, sits in suspension amid the planet and provides warmth and habitable environments to both surface and subsurface cultures alike.
The planet is so immense that both worlds, the surface world of Sunder and the subsurface world of Audiva, went for such a long period of time without knowing of one another that both cultures reached a technological high point in which they both developed long awaited methods to reach the other side of the crust.
Once the divide was breached, let us say there were some, oh... prominent political and ethical differences that eventually led to war. Also, keep in mind, this war is not only between Audiva and Sunder, as neither world was at peace with themselves in the first place.
- wel belangrijk genoeg omdat iedereen hier lyrisch over isquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:48 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Eerste idd, maar dat noem ik geen groot nieuws. Tweede al helemaal niet
[..]
DS-achtig, onder de 300, idd. Maar dat zei ik dus al he.
[..]
Echte toepassingen? Als in games? Dat valt dus gewoon onder de games
Naam van de console is wel leuk om te weten ja, uiteindelijke ontwerp, was dat niet het TGS model? Of nog wat kleiner/logootje erop?
[..]
-Denk het niet.
-nee.
Anders werd m'n post nóg langerquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:34 schreef Retuobak het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik dan nog het interessantste plaatje
Dat had ik in dit geval niet erg gevonden, zo'n plaatje geeft nou precies een deel van de info die ik graag zou hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Anders werd m'n post nóg langer.
Gewoon een developer die bezig is met deze game. Er is nog geen publisher en ook geen Nintendo devkit. Dusjaquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:43 schreef Morthill het volgende:
WTF, waar komt al die info vandaan. Wie heeft er gelekt. Wat is er mis met Nintendo
2 developers.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:44 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Gewoon een developer die bezig is met deze game. Er is nog geen publisher en ook geen Nintendo devkit. Dusja
Misschien?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
2 developers.
Vergelijk het met Raid of the River. Deze developers moeten nog een demo laten zien, en dan mogen ze misschien van Nintendo een devkit kopen.
Nee, ze moeten een demo laten zien.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:36 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Misschien?
Ze mogen gewoon nu al een devkit kopen van Nintendo.
We waren net zo goed op weg met een serieuze discussie over de Revolution, kom jij weer met vage geruchtenquote:
Je ziet de achterkant van de Revolution.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:17 schreef peristilius het volgende:
En wat moet het voorstellen? En wat is er zo?
En wat doet dit hier?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:19 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat hoort bij dat boekje.quote:
http://boards.revolutionreport.net/index.php?showtopic=4806quote:
Klopt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:49 schreef King_of_cubes het volgende:
Spreekt Reggie morgen niet op DICE? Dat was toch morgen..
Ik had begrepen van half 11 tot kwart over 11 's ochtends, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen of het ook echt zo is.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:56 schreef Retuobak het volgende:
k
Hopen dat ie wat te melden heeft dan. Ben benieuwd iig.
Hoe laat spreekt ie ongeveer?
Bah edit ie z'n plaatje wegquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:00 schreef King_of_cubes het volgende:
Wedden dat hij wel wat nieuwe over de rev gaat zeggen.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:00 schreef King_of_cubes het volgende:
Wedden dat hij wel wat nieuwe over de rev gaat zeggen.
Ik heb er een hard hoofd in.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:56 schreef Retuobak het volgende:\
Hopen dat ie wat te melden heeft dan.
Wel een uberplaatje thoughquote:
Dat is 19:30 tot 20:15 onze tijd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik had begrepen van half 11 tot kwart over 11 's ochtends, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen of het ook echt zo is.
Ah, bedankt. Ik dacht dat die tijden die ik gaf onze tijd was.quote:
Nintendo kondigt samenwerking met apple aan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tomasso helemaal blij.
Lees het topic eens.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:50 schreef Hellrazor het volgende:
wanneer komt er waarschijnlijk weer nieuwe info ??
Xbox 360 is gewoon een xbox met betere graphics, en de PS3 wordt waarschijnlijk ook een PS2 met betere graphics, niet meer, niet minder. De Revolution krijgt dan misschien wat mindere graphics, maar wel die extra feature van de controller, waardoor het (voor mij althans) interessanter is om hem te kopen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:06 schreef H.Flick het volgende:
Dat zeg ik toch ook niet. We weten dat het gewoon een GC is met een andere controller. De games zullen dus grotendeels ook wel weer dezelfde bagger zijn, met af en toe een positieve uitschieter waardoor ik er toch weer een ga kopen.
hier, lees eens goed wat er op de CD staat:quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Ohhhhh het is echt.Hype it baby!
Nu vraag ik me af wat dat boekje hoort te zijn. Iets voor de stockholders? Misschien iets voor de studenten die voor Nintendo gaan werken in 2007?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:50 schreef kepler het volgende:
[..]
hier, lees eens goed wat er op de CD staat:
[afbeelding]
hype -10
ben het niet vaak met je eens, maar ik denk dat je gelijk heb...quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:03 schreef peristilius het volgende:
Oh boy, Reggie.
Heeft hij ooit iets nuttigs gezegd? Mijn verwachtingen zijn ongeveer dit:
Hij vertelt hoe innovatief ze wel niet bezig zijn, hoe Sony en Microsoft een verkeerde visie hebben en met een beetje geluk laat hij een paar kleine details los.
Hopelijk heb ik ongelijk.
Ik denk dat vrijwel iedereen hier er exact zo over denkt, iedereen hoopt op, niemand verwacht nieuwe info.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:56 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ben het niet vaak met je eens, maar ik denk dat je gelijk heb...
Hopelijk heb jij ongelijk.
Blue Ocean, omfg i diequote:Perrin Kaplan, de vice president van marketing bij Nintendo of America (NOA), heeft zich onlangs uitgelaten over de toekomst van Nintendo en de Nintendo Revolution.
Kaplan geeft aan dat de strategie van Nintendo 'Blue Ocean' heet, wat in contrast staat met 'Red Ocean'. De Blue Ocean staat voor de opening van een nieuwe markt, dat nog door geen enkele ontwikkelaar is betreden. De 'Red Ocean' strategie wordt volgens Kaplan door de concurrenten van Nintendo, Microsoft en Sony, gehandhaafd. Scherp inzicht en een gelimiteerd assortiment van producten, waarvan je vele al van verre ziet aankomen, aldus Kaplan.
Kaplan gaf verder aan dat first-person shooters niet het genre is waar Nintendo zich rond concentreert. Binnenkort zal men overigens meer informatie vrijgeven met betrekking tot de online service van Nintendo voor de Nintendo Revolution: Nintendo Wi-Fi Connection, waar Nintendo DS bezitters nu al mee kunnen stoeien.
Interesse -5quote:Kaplan gaf verder aan dat first-person shooters niet het genre is waar Nintendo zich rond concentreert.
Dat is zeer zeker waar, maar in de afgelopen generaties heeft Nintendo een bepaalde visie gehad voor haar platform en ook games zitten selecteren die bij de doelgroep passen die zij voor ogen hadden. Als FPS geen prioriteit is dan is het goed mogelijk dat dit ook een sterkere algemene afname in FPS titels voor het platform zal betekenen (dus meer dan alleen in de titels afkomstig van Nintendo) ten opzichte van hoe de situatie anders was geweest.quote:
Wees niet ongerust. Er zijn al genoeg FPS aangekondigdquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:07 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker waar, maar in de afgelopen generaties heeft Nintendo een bepaalde visie gehad voor haar platform en ook games zitten selecteren die bij de doelgroep passen die zij voor ogen hadden. Als FPS geen prioriteit is dan is het goed mogelijk dat dit ook een sterkere algemene afname in FPS titels voor het platform zal betekenen (dus meer dan alleen in de titels afkomstig van Nintendo) ten opzichte van hoe de situatie anders was geweest.
welke dan? Ik weet die van Ubisoft, maar welke nog meer?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wees niet ongerust. Er zijn al genoeg FPS aangekondigd![]()
Welke als ik vragen mag? (en dan heb ik het over titels met een devkitquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wees niet ongerust. Er zijn al genoeg FPS aangekondigd![]()
Dat is gewoon een CD of DVD waar de keynote van Iwata afgelopen TGS opstaat, wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:50 schreef kepler het volgende:
[..]
hier, lees eens goed wat er op de CD staat:
[afbeelding]
hype -10
Agh, games als RE kwamen ook gewoon, en in eerste instantie zelfs exclusief, uit voor de NGC.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:07 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker waar, maar in de afgelopen generaties heeft Nintendo een bepaalde visie gehad voor haar platform en ook games zitten selecteren die bij de doelgroep passen die zij voor ogen hadden. Als FPS geen prioriteit is dan is het goed mogelijk dat dit ook een sterkere algemene afname in FPS titels voor het platform zal betekenen (dus meer dan alleen in de titels afkomstig van Nintendo) ten opzichte van hoe de situatie anders was geweest.
* kijkt naar de TT...quote:Posted By: Frankie Date: 2/7/06 2:34
Rolls eyes. Did they link to the interview? Nope.
Is that because it doesn’t exist? Yes.
Haha, de 'hype-hoeren' waren juist negatief over het feit dat "de maker van Halo geintreseerd is", dus...quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:34 schreef pkwarts het volgende:
Over dat interview met Jason Jones (maker van Halo):
[..]
* kijkt naar de TT...
Ja, klopt wel
Dus er komt geen game van de Halo makers?quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:34 schreef pkwarts het volgende:
Over dat interview met Jason Jones (maker van Halo):
[..]
* kijkt naar de TT...
Ja, klopt wel
Nee.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dus er komt geen game van de Halo makers?
Jawel, op de Xbox 360quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet voor de revo, en das maar goed ook, anders moest ik nog een revolution kopen voor die game ook.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
die komt uit dezelfde directory op de URL, het gaat dus gewoon om een info-boekje wat na/tijdens die keynote speech is uitgedeeldquote:Op donderdag 9 februari 2006 08:15 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat is gewoon een CD of DVD waar de keynote van Iwata afgelopen TGS opstaat, wat is daar mis mee?
Dat hoeft niet per se, maar dat is inderdaad mogelijk.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:08 schreef kepler het volgende:
[..]
die komt uit dezelfde directory op de URL, het gaat dus gewoon om een info-boekje wat na/tijdens die keynote speech is uitgedeeld
WAUW OMFGWTFBBQ. TEH BIG NOSE.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:11 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se, maar dat is inderdaad mogelijk.
Het gaat er gewoon om dat de pics mooi zijn en dat ze de achterkant van de Revolution laten zien.
aha nee ok, dan is het goedquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:11 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se, maar dat is inderdaad mogelijk.
Het gaat er gewoon om dat de pics mooi zijn en dat ze de achterkant van de Revolution laten zien.
Jij wilt soms zeggen dat het niet post-waardig is?quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
WAUW OMFGWTFBBQ. TEH BIG NOSE.
Die achterkant zie je vanzelf wel, alleen dan in een goede resolutie en waar je de tekst kan lezen.
fapfapfapfap....quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:19 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je ziet de achterkant van de Revolution.
Ja, gek he, even nieuwsgierig zijn naar de aansluitingen en uiteindelijke ontwerp.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
fapfapfapfap....
Koop dat ding als ie uitkomt, dan kun je dagen achter elkaar naar de achterkant kijken
Gezien usb niet aan de voorkant zat kon je dat wel raden hequote:Op donderdag 9 februari 2006 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
De achterkant is best interessant hoor, aansluitmogelijkheden en luchtgaten zijn bijv te zien. We weten dus dat ie niet met waterkoeling gaat werken en dat er alleen USB aan de achterkant zit.
geen netwerk-kaartquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
De achterkant is best interessant hoor, aansluitmogelijkheden en luchtgaten zijn bijv te zien. We weten dus dat ie niet met waterkoeling gaat werken en dat er alleen USB aan de achterkant zit.
Zat ik ook al naar te kijken, er wel vanuit gaan dat het marktaandeel van HDTV te klein is(best logisch ook), maar geen aansluiting voor een simpel netwerkkabeltje en er dus vanuit gaan dat iedereen WiFi heeftquote:
Geen waterkoeling was me ook al wel duidelijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
ze gaan er dus vanuit dat iedereen die WiFi-stick er nog eens gaat bij kopenquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Zat ik ook al naar te kijken, er wel vanuit gaan dat het marktaandeel van HDTV te klein is(best logisch ook), maar geen aansluiting voor een simpel netwerkkabeltje en er dus vanuit gaan dat iedereen WiFi heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |