Dude ze gaan toch niks interessants bekend makenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:53 schreef Ruzbeh het volgende:
Ohhhhh verkeerd uitgerekend!
Het begint niet om 19:30 maar om 18:30!!
Nog een half uur, MEGATON!!
Heiden!quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dude ze gaan toch niks interessants bekend maken
Zelda trailer gok ikquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wacht dan gewoon een uur!quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:08 schreef H.Flick het volgende:
Het is toch gewoon een soort congres over innovatie?! Dan verwacht je toch geen echte nieuwe informatie of gameplay footage?
Mwah vorig jaar op de GDC was er een nieuwe zelda trailerquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:08 schreef H.Flick het volgende:
Het is toch gewoon een soort congres over innovatie?! Dan verwacht je toch geen echte nieuwe informatie of gameplay footage?
Ik wacht ook wel, maar ik noem ook even de feiten. Op een congres over innovatie ga je niet allerlei dngen bekend maken. Dat kan je veel beter doen op de E3, een vakbeurs voor de bedrijfstak.quote:
Matt Casamassina van IGN is daar aanwezig, tevens ook Kobun Heat (<3) van GAF.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:11 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik wacht ook wel, maar ik noem ook even de feiten. Op een congres over innovatie ga je niet allerlei dngen bekend maken. Dat kan je veel beter doen op de E3, een vakbeurs voor de bedrijfstak.
En de eerste info over Spore, dus er zijn developers die er hele grote onthullingen doen iig.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mwah vorig jaar op de GDC was er een nieuwe zelda trailer
Maar dat was GDC, vandaag is het DICE.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:14 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En de eerste info over Spore, dus er zijn developers die er hele grote onthullingen doen iig.
True. Ik verwacht ook meer van de GDC. Maar een Zeldaquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:11 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik wacht ook wel, maar ik noem ook even de feiten. Op een congres over innovatie ga je niet allerlei dngen bekend maken. Dat kan je veel beter doen op de E3, een vakbeurs voor de bedrijfstak.
Nee, mag niet gefilmt worden iirc.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:16 schreef Loontje88 het volgende:
Is dat ook ergens te volgen dan?
Doh ja tuurlijk, is DICE nieuw eigenlijk?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Maar dat was GDC, vandaag is het DICE.
Er worden trouwens ook DICE awards uitgereikt.
Bestaat al een paar jaar, geloof ik.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:18 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Doh ja tuurlijk, is DICE nieuw eigenlijk?
Is idd behoorlijk triest ja. CIV en RE waren de beste games van 2005. Dat ze dan niet winnen vind ik tot daar aan toe, maar niet genomineerd zijn is ongeveer hetzelfde als Godfather die niet in de lijst van de 50 beste films staat op IMDB.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:25 schreef Retuobak het volgende:
Die awards, belachelijk zeg.
Call of Duty 2, Nintendogs en Guitar Hero genomineerd voor GOTY? Waar zijn Resident Evil 4 en Civilization IV die in andere award-uitreikingen verantwoordelijk waren voor bijna 100% van de overall GOTY awards.
En ook bij console ontbreekt RE4 weer....
En dan outstanding achievement in animation, mis ik Fahrenheit volkomen dat toch enorm goede motion capture en dus animaties gebruikte. Die vechtscenes waren echt indrukwekkend goed gedaan.
Fahrenheit is net als Resident Evil 4 uberhaupt een hele onwaarschijnlijke afwezige. Zelfs bij Character/Story development niks over Fahrenheit, onbegrijpelijk.
clickquote:
Je hoopt op een 'surprise trailer' opt eind?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:24 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
click
Revolution gets no love.
Nog even afwachten dan, het is wel afgelopen maar ze journalisten zijn misschien nog bezig. Eerste stukje info kregen we kort geleden terwijl de keynote 45 min is en al was afgelopen.
http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=2224&Itemid=2quote:At the end of the speech, he finally turned to Revolution, and offered little new details. However, he said that the machine would "create a democracy of ideas. It's not going to be about those with the biggest production budget."
He also indicated that publishers and developers could create "simple games" so that they could sell them at "more affordable prices if you want."
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:18 schreef Roi het volgende:
Mischien showt ie de DS Lite, aangezien we de Nintendo site in de gaten moeten houden volgens Nintendo Power en daar nog niks is geupdate over de DS Lite.
http://www.nintendo.com/newsarticle?articleid=AaPpGh0RqEv0pXZkWAyKhjvN1fGCroGM&page=quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:18 schreef Roi het volgende:
aangezien we de Nintendo site in de gaten moeten houden volgens Nintendo Power en daar nog niks is geupdate over de DS Lite.
Nee, Nintendo marketing report of iets dergelijks, ik denk voor de shareholders.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:57 schreef Roi het volgende:
Het schijnt dat het het Nintendo E3 boekje is wat dus is uitgelekt.
[afbeelding]
Jij noemt een behaarde revo controller fucked up?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:59 schreef peristilius het volgende:
Ook al is het een E3 boekje, het staat vol met fucked up plaatjes.
Al had hij pootjes en deed hij de vogeltjes dans.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jij noemt een behaarde revo controller fucked up?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |