O ja!quote:Op donderdag 29 december 2005 09:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je bent de spin-off FFVII Snowboarding vergeten voor de GSM's in Japan
Dat is het PS2 topics toch alquote:Op donderdag 29 december 2005 12:05 schreef Strolie75 het volgende:
Kunnen we er geen algemeen Square-Enix topic van maken?
Uhm... ja... Maar dat waren de Final Fantasy topics toch eigenlijk al zo'n beetje?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:05 schreef Strolie75 het volgende:
Kunnen we er geen algemeen Square-Enix topic van maken?
Dat ook.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is het PS2 topics toch al
Alleen als ze als NTSC zijn verschenen.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is het PS2 topics toch al
De beste 2quote:Op donderdag 29 december 2005 13:50 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een aantal FF-spellen namelijk 7 en 9.
Nergens meer te koop. Wat is de makkelijkste manier om er aan te komen?
Die moet ik eigenlijk ook nog hebben. Heb ze wel uitvoerig gespeeld, maar ik heb ze zelf niet. Ze zijn van m'n zus en we wonen al een tijdje niet meer in hetzelfde huis zeg maar...quote:Op donderdag 29 december 2005 13:50 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een aantal FF-spellen namelijk 7 en 9.
Kwa sfeer en setting vind ik Final Fantasy IX zeker wel een van de besten. Het verhaal is niet zo diepgaand als dat van VII en de characters worden misschien niet zo goed uitgediept als in VI, maar overall heb ik aan IX denk ik toch wel het meeste plezier beleefd.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:41 schreef xienix84 het volgende:
Ja ik moet ffVII ook hebben! edit: anders lees ik even de rest van het topic.
Maar de besten? FF7 is wel een van de besten ja, maar FF9 was voor mij gevoel gewoon leuk, minder speciaal dan bv FF7 of FF6. Wat er leuk aan is, is dat het veel dingen uit oude final fantasies haalt. Maar niet 'een van de twee besten' voor mij persoonlijk.
Ik doelde meer op gameshops als Replay, Dimension Plus en Nedgame, daar hebben ze meestal wel een redelijk uitgebreid assortiment.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:23 schreef Ixnay het volgende:
Mijn games haal ik meestal bij de FRS of Mediamarkt of E-Plaza.
Weet niet of dat echte gameshops zijn. Want ze hebben alleen de nieuwere en populairdere spellen.
De beste 2? echt nietquote:Op donderdag 29 december 2005 13:53 schreef H.Flick het volgende:
[..]
De beste 2. Ik denk dat het moeilijk gaat worden. Je zou eBay of marktplaats.nl kunnen proberen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:22 schreef H.Flick het volgende:
8 was behoorlijk suf vond ik. De hele tijd magic absorben en vervolgens niet durven gebruiken omdat het je stats aanpast.
Het is wel je avatarquote:Op donderdag 29 december 2005 19:23 schreef peristilius het volgende:
[..]
Inderdaad.
8 vind ik wel de sufste FF, maar hij was nog steeds leuk.
Die Gunblade was ook stoer.quote:
Met àl die FF-characters die erin voorkomen, vind ik van wel ja.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:56 schreef JimmyJames het volgende:
Gelden KH 1&2 als FF spin-offs??!!
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:22 schreef H.Flick het volgende:
De hele tijd magic absorben en vervolgens niet durven gebruiken omdat het je stats aanpast.
Tja, zo zou je het kunnen bekijken, maar is het dan ook een spin off van alle disney films?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:45 schreef P-Style het volgende:
[..]
Met àl die FF-characters die erin voorkomen, vind ik van wel ja.
Ja, tuurlijk!quote:Op donderdag 29 december 2005 19:59 schreef peristilius het volgende:
...maar is het dan ook een spin off van alle disney films?
Weet je van hoeveel dingen het dan een spin-off is.quote:
Das pas sufquote:Op donderdag 29 december 2005 19:22 schreef H.Flick het volgende:
De hele tijd magic absorben en vervolgens niet durven gebruiken omdat het je stats aanpast.
Realistisch?!quote:Op donderdag 29 december 2005 20:43 schreef Renzokuken het volgende:
...en de realistische stijl vond ik wel leuk (voor een keer)
Dat de characters de juiste proporties hadden qua ledematen, denk ikquote:Op donderdag 29 december 2005 20:51 schreef P-Style het volgende:
[..]
Realistisch?!En wat vond jij dan zo realistisch aan FFVIII?
Er zitten HEEEEEL wat ogen en haken aan die ports naar Sony console(s). FF6 laadt om de haverklap, en titels zoals Chrono Trigger (in de compilatie FF chronicles) zijn gewoon onspeelbaar. Je bent toch niet principieel tegen het aanschaffen van een DS of zo?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:38 schreef P-Style het volgende:
FFIII op de DS ziet er leuk uit. Beetje FFIX stijl allemaal. Is ook de enige die niet op een Sony console te spelen valt. Wie weet... misschien porten ze'm nog wel eens.
Nooit iets van gemerkt.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:47 schreef JimmyJames het volgende:
FF6 laadt om de haverklap
Ik ga geen DS aanschaffen voor 1 game!quote:Je bent toch niet principieel tegen het aanschaffen van een DS of zo?![]()
Commando's worden niet meteen uitgevoerd tijdens gevechten, niet heel opvallend wel storend als je de SNES versie (emuquote:
Ik anders wel als ie echt goed is en gezien de DS gestaag in prijs daalt.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:52 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik ga geen DS aanschaffen voor 1 game!
Niet veel die mij kunnen bekoren. En ja ik heb er een gehadquote:Op donderdag 29 december 2005 22:02 schreef H.Flick het volgende:
Stiekem heeft de DS nog wel een aantal topgames, hoor.
Ik weet dat je van backtracken houdt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zal nog eens gaan kijken binnenkort, maar ik had er al een uur rondgelopen overal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook typisch, moment dat ik deze reactie typ speelt toevallig op mijn laptop 'Aurons theme'. Welke muziek vinden jullie het beste uit FF???
quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:24 schreef xienix84 het volgende:
Deze vraag is al een keer in een eerder FFtopic langsgekomen volgens mij. Maar ik zal eens zoeken/denken.Auron's Theme is toevallig ontzettend goed, een van mijn favorieten. Maar de meest mooie muziek wordt gespeeld in FFX-2. Eternity. Dat pianostukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook typisch, moment dat ik deze reactie typ speelt toevallig op mijn laptop 'Aurons theme'. Welke muziek vinden jullie het beste uit FF???. Eerlijk gezegd zijn eigenlijk alle nummers mooi. Overigens is dat alleen de ingame muziek waar ik het over heb, de OST's moet ik nog maar een keer downloaden.
Trouwens voor de fanaten van de geripte muziek van Final Fantasy: X-treme Games Music heeft een hoop. Wel ff de HE-plugin downloaden als je Winamp gebruikt. Kijk gerust ook verder op de site want ze hebben nog meer game-muziek.Met een korreltje zout soms best te pruimen!
In 2006 lees ik minder spoilertags!
1 specifiek muziekje aanwijzen vind ik te moeilijk, aangezien er in de hele reeks ontzettend veel goede tracks zitten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:24 schreef xienix84 het volgende:
Welke muziek vinden jullie het beste uit FF???
Hij gaat ook een steeds kleinere rol spelen binnen FF-muziek en laat het voor een steeds groter deel aan anderen over.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:07 schreef chibibo het volgende:
Ik ben dan ook bang dat Uematsu over zijn hoogtepunt heen is.
Hij is ook freelancer geworden, intussen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:14 schreef P-Style het volgende:
Hij gaat ook een steeds kleinere rol spelen binnen FF-muziek en laat het voor een steeds groter deel aan anderen over.
De muziek op de wereldmap in FF9, ronduit betoverend.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:24 schreef xienix84 het volgende:
Welke muziek vinden jullie het beste uit FF???
En in de mako reactorenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:37 schreef H.Flick het volgende:
De Sephiroth-muziek is inderdaad geweldig
Same herequote:Op vrijdag 30 december 2005 15:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Tientallen games en ik blijf maar kopen.
quote:Final Fantasy VI Advance is a remake of the original 8-bit title, with enhanced features and graphics.
FF VI was toch een 16-bit titel?quote:
In het begin was het effe slikken...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:11 schreef peristilius het volgende:
FF VI was toch een 16-bit titel?
Ik heb hem op de PlayStation, maar de slechte graphics hinderen mij niet echt, is een prima spel.
Staat dit jaar wel op de planning.quote:
Het is dan ook een topperquote:Op maandag 2 januari 2006 11:50 schreef DjMark het volgende:
ik heb eidenlijk Final Fantasy IX weten te bemachtigen
Tot nu toe 6 uur gespeeld, en valt me totaal niet tegen.
ben lindblum alweer uit, ben nu opweg naar dat andere land, bernecia ofzoquote:Op maandag 2 januari 2006 13:17 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Het is dan ook een topperZit je nu al in Lindblum?
Sla flink wat tenten in, wat nu komt is fuckin moeilijk.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:19 schreef DjMark het volgende:
[..]
ben lindblum alweer uit, ben nu opweg naar dat andere land, bernecia ofzo
Net zo'n vreemd kikkeretertje meegenomen in mijn party
Quina Quen is een erg goeie character als je haar de goeie skills leert middels het opeten van je tegenstanders.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:59 schreef DjMark het volgende:
ik was ook van plan om eerst nog beetje te levellen hier.
Die crabs die je hier tegenkomt zijn ook al knap lastig vind ik.
Mijn potions gaan hard, zeker nu Garnett/Dagger niet in mijn party zit. (geen cure magic dus)
Alleen jammer dat ze zo suf is.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:17 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Quina Quen is een erg goeie character als je haar de goeie skills leert middels het opeten van je tegenstanders.
Ze speelt (dat is an sich een spoiler sryquote:
Maart 2006.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:24 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer wordt Kingdom Hearts 2 eigenlijk verwacht?
Ik wilde eigenlijk ook 'het' zeggen ipv 'ze'...quote:Op maandag 2 januari 2006 14:24 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ze speelt (dat is an sich een spoiler sry) ook geen rol van betekenis in het verhaal net zoals Youfi.
Edit. Ik vond het trouwens wel een leuke mini-game om kikkers te vangen in al die moerassen.
Mooi, dat ga ik niet doen dusquote:Op maandag 2 januari 2006 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
het Gummy Ship een optioneel mini-spel is.
Klopt, maar Vincent speelde wel een rol van belang in het verhaal, Yuffie niet.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:43 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Yuffie en Vincent waren toch ook geheime characters die je niet hoefde te hebben om VII uit te spelen.
PAL of NTSC? Dat is best snel.quote:
Yuffie had ook d'r eigen verhaal hoor.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:45 schreef JimmyJames het volgende:
Klopt, maar Vincent speelde wel een rol van belang in het verhaal, Yuffie niet.
Hmm ja, wat was het ook alweer? Absoluut niet boeiend in ieder geval.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:40 schreef P-Style het volgende:
[..]
Yuffie had ook d'r eigen verhaal hoor.
Was in dat "Chinese" dorpje in die toren. Moest ze vechten tegen haar hele familie ofzo. En daarmee kon je weer leuke materia unlocken. Een summon als ik me niet vergis.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:43 schreef peristilius het volgende:
Hmm ja, wat was het ook alweer? Absoluut niet boeiend in ieder geval.
Oh, weet niet meer zeker of ik dat gedaan heb.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:47 schreef P-Style het volgende:
[..]
Was in dat "Chinese" dorpje in die toren. Moest ze vechten tegen haar hele familie ofzo. En daarmee kon je weer leuke materia unlocken. Een summon als ik me niet vergis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-materia die je kreeg als je iedereen versloeg.![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:54 schreef P-Style het volgende:
Nu weet ik het weer. Het wasKlopt, en dat was niet makkelijk als je Yuffie nog level 1 wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-materia die je kreeg als je iedereen versloeg.
Please Move The Deer Crossing Sign
Scherpquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:20 schreef chibibo het volgende:
Hij klopt niet. Zo te zien is het een Japans of Europees model, en in beide regio's is Final Fantasy III nooit op de SNES uitgekomen.
Nee. IV en VI zijn wel in de US verschenen (als II en III - en gecensureerd natuurlijk), maar V alleen in Japan.quote:
Ik kan me de reclames op tv nog herinneren!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:16 schreef chibibo het volgende:
Final Fantasy VII was de allereerste FF die in Europa werd uitgebracht.
Ja, die zat vol met spoilersquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:17 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik kan me de reclames op tv nog herinneren!
En er werden alleen maar FMV's uit het spel getoond, waardoor ik als toen nog-niet-PS1-bezitter een totaal vertekend beeld kreeg van hoe het spel eruit zou zien!quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
En er werden alleen maar FMV's uit het spel getoond, waardoor ik als toen nog-niet-PS2-bezitter een totaal vertekend beeld kreeg van hoe het spel eruit zou zien!
Ja... wist ik veel?!quote:
Ja, dat bedoel ik! Je weet wel, toen in 1997.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:56 schreef H.Flick het volgende:
Volgens mij snap je het nog niet... FFVII is een PS1 spel.
FF7 evenaren lukt ze toch nooit meerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:02 schreef P-Style het volgende:
Gelukkig is FFXII straks wèl mooi! En krijgt FFXIII straks gfx met FMV kwaliteit (of beter)!
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:28 schreef JimmyJames het volgende:
FF7 evenaren lukt ze toch nooit meer![]()
Je kunt moeilijk ontkennen dat het bergafwaarts gaat sinds FF7quote:
Hèhè...quote:
Ik vind dat Mistwalker niet alleen 360 RPG's moet maken!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat denken de FF fans eigenlijk van Mistwalker en hun toekomstige 360 RPG's?
Er is weinig van te vinden aangezien ze alleen een FMV en wat vage foto's bekend hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ze hebben allemaal hun zwakke en sterke punten. Maar als ik voor mezelf de balans opmaak komt FF7 toch op nummer 1, niet met afstand want FF9 vond ik ook heel goed.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:40 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hèhè...
Nee maar even serieus. Ben ik de énige die FFVII net per se de allerbeste vind?Ik bedoel. Ik vind alle FF's die ik gespeeld heb goed en ze hebben allemaal hun sterke punten en nou weet ik wel dat heel de wereld beweert dat deel VII het beste is, maar daar ben ik het niet mee eens.
...neemt natuurlijk niet weg dat ik het wel één van de beste vind!
Maar het team achter bijv Blue Dragon is voor mij al genoeg om me helemaal enthousiast te makenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:41 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Er is weinig van te vinden aangezien ze alleen een FMV en wat vage foto's bekend hebben gemaakt.
Het enige dat ik van Mistwalker heb gezien is Blue Dragon, en dat ziet er veelbelovend uit, ook omdat bijna het gehele Dream Team van Chrono Trigger er bij betrokken is.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben iig blij dat ze met een DS game komen. Als die aanslaat maken ze er miss wel meerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:55 schreef chibibo het volgende:
[..]
Het enige dat ik van Mistwalker heb gezien is Blue Dragon, en dat ziet er veelbelovend uit, ook omdat bijna het gehele Dream Team van Chrono Trigger er bij betrokken is.
Ik vraag me echter af wat er gebeurt als dit spel niet aanslaat in Japan, want ik zie het op dit moment als de grootste potentiele console-seller voor de 360; misschien gaat Mistwalker zich dan richten op de PS3 of de Revolution.
Nee.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:40 schreef P-Style het volgende:
Ben ik de énige die FFVII net per se de allerbeste vind?
Dat wist ik niet eens.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben iig blij dat ze met een DS game komen.
Wat verwacht jij eigenlijk van XII? En de delen daarna?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:07 schreef chibibo het volgende:
Nee.
Ik ben zelf het meest gecharmeerd van de 'old school' Final Fantasy's op de NES en SNES, en deel VI is mijn persoonlijke favoriet; deel VII komt overigens op de tweede plaats. De delen die na VII zijn uitgekomen kunnen mij eigenlijk niet bekoren, met uitzondering van IX (vanwege het 'old-school' aspect). Ik heb VIII dan ook nog altijd niet uitgespeeld, en X nog steeds niet aangeschaft (maar wel gespeeld).
Daar heb ik nu Dragon Quest voor. Echt zo'n reis-van-dorpje-naar-dorpje-random encounters-huizen leegroven-met iedereen praten-RPGquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wat verwacht jij eigenlijk van XII? En de delen daarna?Want echte "old-school" FF's hoeven we denk ik niet meer te verwachten.
ASHquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:09 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat wist ik niet eens.Welk spel is dat?
Op 1 van de nieuwsberichten heb ik zelf nog gereageerd.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Archaic Sealed Heat (oid)
http://games.fok.nl/gameinfo.php?gameid=5112
Dat denk ik ook niet, maar dat is ook niet erg. Ik zie liever dat ze de serie proberen te vernieuwen dan dat ze in een bepaald concept blijven hangen. FF7 beschouw ik ook niet als 'old school', maar vind ik wel 1 van de beste delen uit de reeks.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:13 schreef P-Style het volgende:
Wat verwacht jij eigenlijk van XII? En de delen daarna?Want echte "old-school" FF's hoeven we denk ik niet meer te verwachten.
Leuk!quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:00 schreef Renzokuken het volgende:
Voor mensen die ff7 film hebben gezien(voor degene die um niet hebben gezien: er worden geen stukken verhaal in onthuld tis namelijk een parodie)
http://www.youtube.com/watch.php?v=O9TEtyEj2Ms&search=parody
Ik vond um iig wel heel lollig
Eerste kwartaal 2006, wanneer precies is voor mij nog onbekenend, ik zal ff googelen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:45 schreef JimmyJames het volgende:
Hoe zit het trouwens met FF AC, moet je die op slinkse wijze verkrijgen als je hem wilt zien of komt ie ooit nog op DVD uit?
Ik moet Sephiroth nog steeds verslaan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:49 schreef Strolie75 het volgende:
Ja, verdomme. Ik krijg nu zin om weer met FFVII te beginnen.![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik moet Sephiroth nog steeds verslaan.
Ik kwam daar dus op een veel te laag level aan, had geen zin om vet veel te gaan trainen, binnenkort die aap toch maar eens gaan hakken.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik kwam daar dus op een veel te laag level aan, had geen zin om vet veel te gaan trainen, binnenkort die aap toch maar eens gaan hakken.
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 4 januari 2006 21:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik kwam daar dus op een veel te laag level aan, had geen zin om vet veel te gaan trainen, binnenkort die aap toch maar eens gaan hakken.
Die pleuris onderwaterweapon is me nooit geluktquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:17 schreef P-Style het volgende:
Sephiroth is easy! Dan moeten jullie de Weapons eens proberen te verslaan!
quote:
Die rooie in de woestijn wel?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:18 schreef H.Flick het volgende:
Die pleuris onderwaterweapon is me nooit gelukt.
Al wordt hetquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:13 schreef peristilius het volgende:
Ik keek trouwens net even een filmpje van de gummiship in Kingdom Hearts 2, zag er best tof uit.
Heb een stuk of 3 keer tegen die eerste weapon gevochten, maar alleen levelen en monsters hakken vind ik geen zak an.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:17 schreef P-Style het volgende:
Sephiroth is easy! Dan moeten jullie de Weapons eens proberen te verslaan!
Klopt die weapons zijn knap lastig. Er zijn er 3 om te verslaan. De ene zwemt rond onder water, de tweede vind je bij een inham bij een rivier en een waterval, en de derde is in die woestijn.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:18 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Die pleuris onderwaterweapon is me nooit gelukt.
Aeris in leven kan houden of zelfs ressurectenquote:
Die verhalen zijn er, maar ze zijn niet waar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:37 schreef Renzokuken het volgende:
Er zijn trouwens talloze verhalen dat als je al die limits haalt je [...]
Urban legendquote:[b]Op donderdag 5 januari 2006 09:37
Aeris in leven kan houden of zelfs ressurecten
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij mij had Aeris auto-life en ging ze niet doodAls je het spel dan uitspeelt met Aeris in je party krijg je een extra FMV te zien waarin ze het lijk van Sephiroth natrapt en erop spuugt
Dat vroeg ik me nou altijd af... Wat voor beest ìs Red nou eigenlijk?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:49 schreef H.Flick het volgende:
...leeuwtjes...
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij mij had Aeris auto-life en ging ze niet doodAls je het spel dan uitspeelt met Aeris in je party krijg je een extra FMV te zien waarin ze het lijk van Sephiroth natrapt en erop spuugt
Ja, ik heb het zelf getest.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:03 schreef Renzokuken het volgende:
Weet ik niet heb je ze getest?
Ehm... de PS2 heeft veruit het beste aanbod aan RPG's van alle consoles. Shadow Hearts, Dragon Quest, Shin Megami Tensei: Lucifer's Call, Digital Devil Saga, Star Ocean, Dark Chronicle etc. etc.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:45 schreef Ixnay het volgende:
Zoveel goeie RPG's zijn er niet voor op de PS2, daarom toch maar goed dat ie op de PS2 uitkomt.
En ik heb hem destijds aangeschaft voor RPG's/Adventures, maar tegen de RPG's uit de 90's kan die hele PS2 niet op. Tegenwoordig draait het allemaal om zo mooi mogelijke filmpjes.
front mission is niet als je gewone RPG's maar wel heel mooi, 't is een tactical rpg met mech'squote:Op vrijdag 6 januari 2006 07:28 schreef Strolie75 het volgende:
Aangezien dit topic toch over Square-Enix games gaat. Is iemand bekend met de Front Mission-reeks?
Het zijn een soort strategische RPG's met robots.
[afbeelding]
Wow!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:50 schreef P-Style het volgende:
Playstation 2 Fantasy XII Pack
[afbeelding]!!!
Zal wel weer Japan-only zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:50 schreef P-Style het volgende:
Playstation 2 Fantasy XII Pack
[afbeelding]
Het Front Mission nog wat gespeeld op PSone... erg cool. Wel erg tactisch idd,.... Er waren en er zijn betere tactics games zoals bv La Pucelle tactics maar dit is ook weet niet echt te vergelijken.... maar je weet wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 07:28 schreef Strolie75 het volgende:
Aangezien dit topic toch over Square-Enix games gaat. Is iemand bekend met de Front Mission-reeks?
Het zijn een soort strategische RPG's met robots.
[afbeelding]
Ik begrijp wat je bedoelt Gijs. Ik had vroeger zo'n soort spel op de PC. Net wat reviews gelezen. FM4 krijgt overal middelmatigecijfers. Zelfs op IGN krijgt het spel niet hoger dan 68%..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:26 schreef Chocobo het volgende:
Het Front Mission nog wat gespeeld op PSone... erg cool. Wel erg tactisch idd,.... Er waren en er zijn betere tactics games zoals bv La Pucelle tactics maar dit is ook weet niet echt te vergelijken.... maar je weet wat ik bedoel.
Ik vind het altijd wel leuk. FFTA of de GBA heb ik uitgespeeld, net als Advance Wars en Fire Emblem.quote:Op een of andere manier krijg ik een tactics game nooit uit..... verlies interesse.... Alleen FF tactics op PSone heeft me kunnen blijven boeien.... prachtige OST ook !
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:39 schreef Strolie75 het volgende:
Nog even die prachtige boxart plaatsen.
[afbeelding]
Het zal me eigenlijk aan mijn reet roesten...ze staan toch in een afgesloten kast.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:59 schreef H.Flick het volgende:
Bij PAL-games vind ik het wel mooi dat de zijkanten van de hoesjes allemaal hetzelfde zijn (witte achtergrond, zwarte letters). NTSC-games hebben allemaal hun eigen zijkant met het logo van het spel. Dat staat niet mooi als ze allemaal op een rijtje staan.
Hoe het met de boxart van Kingdom Hearts zit weet ik niet. Ik kan me wel herinneren dat de PAL-versie een heel vaag doosje had, ik heb hem verkocht dus ik weet niet meer precies hoe het zat.
Mooie boxart, ik baal er nog altijd van dat mijn Kingdom Heartsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:39 schreef Strolie75 het volgende:
Nog even die prachtige boxart plaatsen.
[afbeelding]
PAL versie had een normale boxart met een leuk plaatje volgens mij.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:59 schreef H.Flick het volgende:
Hoe het met de boxart van Kingdom Hearts zit weet ik niet. Ik kan me wel herinneren dat de PAL-versie een heel vaag doosje had, ik heb hem verkocht dus ik weet niet meer precies hoe het zat.
Er is een Star Ocean en die scoort niet slechtquote:Op zondag 8 januari 2006 01:00 schreef Delerium04 het volgende:
en er schijnt ook een star ocean te zijn maar die scoort als eindcijfer een 4. Moet toch een misser zijn voor square enix.
Maar het is wel een real-time baggerspel, behalve als je van real-time houdt.quote:Op zondag 8 januari 2006 10:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er is een Star Ocean en die scoort niet slecht
Nee ik trek realtime niet........ alleen met Zelda, Secret of Mana en nog wat games zoals aktiegames, maar in RPG's pakt het vaak slecht uit !quote:Op zondag 8 januari 2006 10:52 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Maar het is wel een real-time baggerspel, behalve als je van real-time houdt.
Als je van Realtime houd zal dat vast prima werken maar ik kreeg het niet onder controle.... bij KH had ik geen problemen !quote:Op zondag 8 januari 2006 14:29 schreef peristilius het volgende:
Ik hoorde juist altijd dat Star Ocean zo'n goed battle systeem had.
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:29 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb KH verkocht. En zelfs nooit uitgespeeld.
Terecht....die camera verneukt het hele spel.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:29 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb KH verkocht. En zelfs nooit uitgespeeld.
En die Knabbel en Babbel zooi met die gummi-onzin.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Terecht....die camera verneukt het hele spel.
Dat probeer ik te verdringenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:33 schreef H.Flick het volgende:
En die Knabbel en Babbel zooi met die gummi-onzin.
Zit in deel 2 ook, maar deze keer goed.... niks bouwen geloof ik maar paar wat shooter missies... en zijn ook optioneel geloof ik.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:33 schreef H.Flick het volgende:
[..]
En die Knabbel en Babbel zooi met die gummi-onzin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op maandag 9 januari 2006 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben weer druk bezig met FFIV, op de GBA dit keer. Het is echt een fantastische gameIk heb deze game vroeger denk ik niet uitgespeeld, want ik kom nu op stukken die ik me écht niet kan herinneren
Maar dat is alleen maar goed eigenlijk
Later dit jaar deel V en VI ook nog
Ik heb FFIV en V nooit gespeeld,.. ik starte bij VI !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ik ben weer druk bezig met FFIV, op de GBA dit keer. Het is echt een fantastische gameIk heb deze game vroeger denk ik niet uitgespeeld, want ik kom nu op stukken die ik me écht niet kan herinneren
Ik moet IV, V en VI eigenlijk ook nog een keer uitspelen op de PS en I & II oppikken voor de GBA. Alleen een beetje jammer dat die GBA spellen zo achterlijk duur zijn en bijna nooit worden afgeprijsd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind de GBA echt een schandalig apparaat.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
Dan neem je toch de PS versies van 1 & 2?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:32 schreef peristilius het volgende:
Ik moet IV, V en VI eigenlijk ook nog een keer uitspelen op de PS en I & II oppikken voor de GBA. Alleen een beetje jammer dat die GBA spellen zo achterlijk duur zijn en bijna nooit worden afgeprijsd.
Vind de GBA echt een schandalig apparaat.
Dan ben ik bang dat ik ze niet ga spelen.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:20 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dan neem je toch de PS versies van 1 & 2?
Dat kan ook komen doordat er zo veel uit de SNES versie was gesloopt.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb deze game vroeger denk ik niet uitgespeeld, want ik kom nu op stukken die ik me écht niet kan herinneren
Daar wel ja.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:48 schreef P-Style het volgende:
[..]
Daar wel ja.
Op zich wel grappig om te zien. Dat... "contrast" tussen deze FFXII demonstratie en die xbox 360 demo-pod ernaast (die uit staat!) Typisch volk die Japanners!
Kan nog nietquote:Op maandag 9 januari 2006 18:02 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga hem preorderen bij VGP! Het moet gewoon!
Die game trekt me ook wel, maar ik sluit me bij peristilius aan wat de prijs betreftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please Move The Deer Crossing Sign
Had je VI al eens gespeeld? Of ga je hem straks maagdelijk spelen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb er geen spijt van en zal 5 en 6 strax ook blind kopen
VIquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik heb m gespeeld, maar geen idee tot waar. Net als met IV is het enige dat ik nog weet de beginfase. Bij IV was ik alles na de witte draak vergeten, bij VI is alles weg na het moment dat je appelsap voor die ene dude moet gaan halen.
Dan moet Secret of Mana er ook bijquote:Op donderdag 29 december 2005 12:09 schreef H.Flick het volgende:
Wat mij betreft noemen we het ook gewoon het Square-Enix topic, of zelfs het Japanse RPG topic.
Tja ach, voor de PS kwamen FF IV en V in een bundel voor ongeveer 30-40 euro en FF VI ook voor 15 euro ofzo, met de GBA word je gewoon ontzettend genaaid.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tis maar net zoals je het ziet, FFIV is een geweldige game, die uren duurt. Daar mag je best 40 euro voor betalen toch? Degenen die de SNES versie hebben gespeeld zijn wel weer toe aan het opnieuw spelen van deze game als ze GBA bezitter zijnIk heb er geen spijt van en zal 5 en 6 strax ook blind kopen
Wat moet je sowieso met een handheld... persoonlijk haat ik die dingen !quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Tja ach, voor de PS kwamen FF IV en V in een bundel voor ongeveer 30-40 euro en FF VI ook voor 15 euro ofzo, met de GBA word je gewoon ontzettend genaaid.
FF I en II zijn overigens ook op de PS nog achterlijk duur (maar wel minder dan GBA).
Ik vind mijn GBA ook maar een onding, maar onderweg FF I & 2 spelen lijkt me wel tof.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat moet je sowieso met een handheld... persoonlijk haat ik die dingen !
En er zaten ook filmpjes in. Ja, disproportioneel duur zijn die kleine carthridges wel. Maargoed we dwalen af.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Tja ach, voor de PS kwamen FF IV en V in een bundel voor ongeveer 30-40 euro en FF VI ook voor 15 euro ofzo, met de GBA word je gewoon ontzettend genaaid.
Dat is inderdaad heel lastig.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:46 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ben nu FF7 weer aan het spelen. En leuke uitdaging voor mensen die dezelfde weg willen inslaan: Probeer de Midgar zolom te verslaan en zijn enemy skill (beta) te leren voordat je door de mithrilgrot heen bent en zonder overmatig te gaan levelen. Valt niet mee.
Er is echter een trucquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please Move The Deer Crossing Sign
Die is lastig inderdaad. Ik weet nog dat ik toen ik FFVII voor het eerst speelde na een tijdje terug ging naar die Zolom om hem vervolgens met 1 aanval te verslaan. Toen voelde ik me zo sterk en goedquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:46 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ben nu FF7 weer aan het spelen. En leuke uitdaging voor mensen die dezelfde weg willen inslaan: Probeer de Midgar zolom te verslaan en zijn enemy skill (beta) te leren voordat je door de mithrilgrot heen bent en zonder overmatig te gaan levelen. Valt niet mee.
FFVII,....... beste RPG aller tijden,.... dat is mijn mening ! Die sfeer kan niemand evenaren.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:46 schreef JimmyJames het volgende:
Dat is geen mening. Dat is een feit!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
FFVII,....... beste RPG aller tijden,.... dat is mijn mening ! Die sfeer kan niemand evenaren.![]()
Nee, dat is een mening.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:33 schreef H.Flick het volgende:
Dat is geen mening. Dat is een feit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik al gezegd dat dit het Final Fantasy topic is?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:56 schreef Strolie75 het volgende:
Had ik al gezegd dat God of War best cool is?![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:45 schreef H.Flick het volgende:
DQVIII komt trouwens ook in de beurt. Ik ben nu bij de eindbaas en dat valt me niet tegen.Hoe ver is dat nog van waar ik zit (bij de spiegel)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please Move The Deer Crossing Sign
Heel ver!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:03 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Hoe ver is dat nog van waar ik zit (bij de spiegel)?
Dat is dan weer een feit.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Chrono Trigger is #1
Mening idd,.... alhoewel Chroo Trigger, Chrono Cross en Xenogears ook machtig zijn !quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:33 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat is geen mening. Dat is een feit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ja... daar was je nog mee bezig!quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, dus in 8 ga je ook?Dat wist ik nog niet
Maar ik zit toch vast door een glitch in die game
VIIIquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, dus in 8 ga je ook?Dat wist ik nog niet
Maar ik zit toch vast door een glitch in die game
Chrono Cross komt direct na FF7 op mijn lijsjte van favo RPG'squote:Op woensdag 11 januari 2006 08:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mening idd,.... alhoewel Chroo Trigger, Chrono Cross en Xenogears ook machtig zijn !
Xenogears nog nooit gespeeld, maar die zonde maak ik over een paar weekjes/dagen? ongedaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:21 schreef Chocobo het volgende:
Vind het soms verschrikkelijk moeilijk te bepalen welke nou de beste is.... ik neig zeeekers naar FFVII maar Chrono Trigger, Cross en Xeno waren ook maaaagisch....
Qua nieuwe RPG's vind ik Dragon Quest en FFX dik bovenaan staan. De rest is gewoon leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please Move The Deer Crossing Sign
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:35 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Xenogears nog nooit gespeeld, maar die zonde maak ik over een paar weekjes/dagen? ongedaan.
Chrono CrossAlleen jammer dat de wereld zo klein is. Maar het verhaal is echt magistraal
Xenogears ga je gamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!! Respect
Je moet wel door erg verouderde graphics kunnen kijken en het spel zeker dik 15 uur doorzetten wil je er een beetje inkomen. Als je geen graphicshoer bent (Naar Strol kijkt
) dan ga je zooo genieten van Xenogears.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Moet ik straks de PAL-versie ook nog kopenquote:Dragon Quest VIII has decided to pack its bags and take another overseas journey. Square Enix today announced that they would be releasing the latest installment of the Dragon Quest series in Europe this April. The game was released in Japan during November 2004, and recently in North America during November 2005.
Dragon Quest: Journey of the Cursed King will see a few makeovers before its European release. Gamers there will see a revamped game menu, voice-overs with a brand new British cast, improved game animations, new battle skills, and a completely orchestrated soundtrack.
"We are delighted to be bringing such a prestigious title to Europe," commented CEO and President John Yamamoto. "The launch of Dragon Quest: The Journey of the Cursed King marks a milestone for Square Enix as a leading European publisher, and will create a benchmark in gaming. There is high anticipation for Dragon Quest and this title will not disappoint."
En wederom wordt het wachten beloond!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:43 schreef H.Flick het volgende:
Moet ik straks de PAL-versie ook nog kopen.
Ik heb geen probleem met oudere graphics...FFVII en Vagrant Story...geen probleem.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:18 schreef Chocobo het volgende:
Xenogears ga je gamen!! Respect
Je moet wel door erg verouderde graphics kunnen kijken en het spel zeker dik 15 uur doorzetten wil je er een beetje inkomen. Als je geen graphicshoer bent (Naar Strol kijkt
FFVII en Vagrant Story zien er prima uit idd,.... Xenogears ook,... je moet even door de sprites heen kijken.... hij is iig wel 3Dquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met oudere graphics...FFVII en Vagrant Story...geen probleem.
Maar Xenogears![]()
De levensduur van FFX werd aanzienlijk verlengd door het toevoegen van de Dark Aeons.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:10 schreef P-Style het volgende:
[..]
En wederom wordt het wachten beloond!Je kunt zeggen wat je wil en wachten is inderdaad niet cool. Maar het lijkt steeds vaker voor te komen dat de grootste developers extra's stoppen in hun PAL versies voor het lange wachten! Heeft Square destijds ook met FFX gedaan trouwens.
Precies zonder Dark Aeons had je geen enkele reden om de HP en damage op te voeren tot boven de 9999.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:46 schreef peristilius het volgende:
De levensduur van FFX werd aanzienlijk verlengd door het toevoegen van de Dark Aeons.
Die dingen zijn niet in omega ruins zeldzaam (ja ook wel een beetje, maar dat zijn Don Tonberry's als ik het goed heb), maar vooral in de cavern of the stolen fayth, waar je Jojimbo tegenkomt (de gewone tonberry's). En ga niet te ver naar achteren, anders moet je tegen Dark Yoyimbo vechten... Pre-emptive Wakizashi van 99.999 = instant deathquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Maar weer even FFX gespeeld
Eerst nog even naar de Omega Ruins geweest om Omega weapon te verslaan.![]()
Kwam ik 3 Tonberry's tegen....ik dacht dattie dingen zo zeldzaam waren![]()
Daar heb ik geen artikel voor nodig. Moet jij Penance maar eens proberen te verslaan zonder HP boven de 9999.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:19 schreef BtjeFlauw het volgende:
Er is nog steeds geen reden om je hp tot boven de 9999 op te voeren, enkel de stats zijn belangrijk. Ik zal ff kijken of ik het artikel nog kan vinden.
Ik hoop het. Vooral de filosofische elementen die in het verhaal schijnen te zijn verwerkt spreken me aan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Xenogears ga je gamen!! Respect
succesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Daar heb ik geen artikel voor nodig. Moet jij Penance maar eens proberen te verslaan zonder HP boven de 9999.
Zanmato...?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Daar heb ik geen artikel voor nodig. Moet jij Penance maar eens proberen te verslaan zonder HP boven de 9999.
Zanmato is tè flauw!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:51 schreef BtjeFlauw het volgende:
Zanmato...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:23 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zanmato is tè flauw!Na ik geef toe, het is flauw, maar werkt uitstekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar serieus er gaat ergens een artikeltje rond op internet dat de aanvallen zeer nauwkeurig bespreekt, ik weet niet of Penance daar ook mee verslagen kon worden, maar bij Nemesis werkte het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een korreltje zout soms best te pruimen!
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:27 schreef BtjeFlauw het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 januari 2006 07:55 schreef P-Style het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een korreltje zout soms best te pruimen!
Ik speel ze ook om het verhaal, maar ik vind het nooit leuk om vijanden laf af te maken.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eergevoel![]()
Ik speel die games om het verhaal, het doel heiligt alle middelen.
Als je een verhaal wilt dan moet je een boek lezen!quote:Op maandag 16 januari 2006 00:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eergevoel![]()
Ik speel die games om het verhaal, het doel heiligt alle middelen.
2 woordenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik speel ze ook om het verhaal, maar ik vind het nooit leuk om vijanden laf af te maken.
Tenzij het te lang duurt hoor...... Zanmoto heeft mij ook veel geld gekostquote:Op maandag 16 januari 2006 00:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik speel ze ook om het verhaal, maar ik vind het nooit leuk om vijanden laf af te maken.
Heb het wel geprobeerdquote:Op maandag 16 januari 2006 07:44 schreef Strolie75 het volgende:
methoden om Aeris tot leven te brengen
Ik heb een traantje gelaten.quote:
Polygonen...quote:
Het was best te doen hoor.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:14 schreef LuQas het volgende:
Ik ben momenteel FFX-2 weer aan het spelen en zit er weer helemaal in. Vorige keer had ik geen zin om dat hele Spherebreak-tournament te gaan winnen maar ik wil nu toch wel graag die Lady Luck dresssphere. Maar zijn er hier mensen die Shinra hebben weten te verslaan? Het lijkt me echt onmogelijk!
Met dat muntenspelletje? Da's makkelijk. Je moet gewoon een beetje inzicht hebben!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:14 schreef LuQas het volgende:
Ik ben momenteel FFX-2 weer aan het spelen en zit er weer helemaal in. Vorige keer had ik geen zin om dat hele Spherebreak-tournament te gaan winnen maar ik wil nu toch wel graag die Lady Luck dresssphere. Maar zijn er hier mensen die Shinra hebben weten te verslaan? Het lijkt me echt onmogelijk!
quote:
Dat is zo'n beetje het allerbelangrijkste van het hele spel!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:22 schreef LuQas het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik dat stukje tutorial over 'echoes' heb overgeslagen, wellicht zijn die noodzakelijk om wedstrijden van dit niveau te winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |