Klopt die weapons zijn knap lastig. Er zijn er 3 om te verslaan. De ene zwemt rond onder water, de tweede vind je bij een inham bij een rivier en een waterval, en de derde is in die woestijn.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:18 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Die pleuris onderwaterweapon is me nooit gelukt.
Aeris in leven kan houden of zelfs ressurectenquote:
Die verhalen zijn er, maar ze zijn niet waar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:37 schreef Renzokuken het volgende:
Er zijn trouwens talloze verhalen dat als je al die limits haalt je [...]
Urban legendquote:[b]Op donderdag 5 januari 2006 09:37
Aeris in leven kan houden of zelfs ressurecten
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij mij had Aeris auto-life en ging ze niet doodAls je het spel dan uitspeelt met Aeris in je party krijg je een extra FMV te zien waarin ze het lijk van Sephiroth natrapt en erop spuugt
Dat vroeg ik me nou altijd af... Wat voor beest ìs Red nou eigenlijk?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:49 schreef H.Flick het volgende:
...leeuwtjes...
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij mij had Aeris auto-life en ging ze niet doodAls je het spel dan uitspeelt met Aeris in je party krijg je een extra FMV te zien waarin ze het lijk van Sephiroth natrapt en erop spuugt
Ja, ik heb het zelf getest.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:03 schreef Renzokuken het volgende:
Weet ik niet heb je ze getest?
Ehm... de PS2 heeft veruit het beste aanbod aan RPG's van alle consoles. Shadow Hearts, Dragon Quest, Shin Megami Tensei: Lucifer's Call, Digital Devil Saga, Star Ocean, Dark Chronicle etc. etc.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:45 schreef Ixnay het volgende:
Zoveel goeie RPG's zijn er niet voor op de PS2, daarom toch maar goed dat ie op de PS2 uitkomt.
En ik heb hem destijds aangeschaft voor RPG's/Adventures, maar tegen de RPG's uit de 90's kan die hele PS2 niet op. Tegenwoordig draait het allemaal om zo mooi mogelijke filmpjes.
front mission is niet als je gewone RPG's maar wel heel mooi, 't is een tactical rpg met mech'squote:Op vrijdag 6 januari 2006 07:28 schreef Strolie75 het volgende:
Aangezien dit topic toch over Square-Enix games gaat. Is iemand bekend met de Front Mission-reeks?
Het zijn een soort strategische RPG's met robots.
[afbeelding]
Wow!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:50 schreef P-Style het volgende:
Playstation 2 Fantasy XII Pack
[afbeelding]!!!
Zal wel weer Japan-only zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:50 schreef P-Style het volgende:
Playstation 2 Fantasy XII Pack
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |