Ja, die zat vol met spoilersquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:17 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik kan me de reclames op tv nog herinneren!
En er werden alleen maar FMV's uit het spel getoond, waardoor ik als toen nog-niet-PS1-bezitter een totaal vertekend beeld kreeg van hoe het spel eruit zou zien!quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
En er werden alleen maar FMV's uit het spel getoond, waardoor ik als toen nog-niet-PS2-bezitter een totaal vertekend beeld kreeg van hoe het spel eruit zou zien!
Ja... wist ik veel?!quote:
Ja, dat bedoel ik! Je weet wel, toen in 1997.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:56 schreef H.Flick het volgende:
Volgens mij snap je het nog niet... FFVII is een PS1 spel.
FF7 evenaren lukt ze toch nooit meerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:02 schreef P-Style het volgende:
Gelukkig is FFXII straks wèl mooi! En krijgt FFXIII straks gfx met FMV kwaliteit (of beter)!
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:28 schreef JimmyJames het volgende:
FF7 evenaren lukt ze toch nooit meer![]()
Je kunt moeilijk ontkennen dat het bergafwaarts gaat sinds FF7quote:
Hèhè...quote:
Ik vind dat Mistwalker niet alleen 360 RPG's moet maken!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat denken de FF fans eigenlijk van Mistwalker en hun toekomstige 360 RPG's?
Er is weinig van te vinden aangezien ze alleen een FMV en wat vage foto's bekend hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ze hebben allemaal hun zwakke en sterke punten. Maar als ik voor mezelf de balans opmaak komt FF7 toch op nummer 1, niet met afstand want FF9 vond ik ook heel goed.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:40 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hèhè...
Nee maar even serieus. Ben ik de énige die FFVII net per se de allerbeste vind?Ik bedoel. Ik vind alle FF's die ik gespeeld heb goed en ze hebben allemaal hun sterke punten en nou weet ik wel dat heel de wereld beweert dat deel VII het beste is, maar daar ben ik het niet mee eens.
...neemt natuurlijk niet weg dat ik het wel één van de beste vind!
Maar het team achter bijv Blue Dragon is voor mij al genoeg om me helemaal enthousiast te makenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:41 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Er is weinig van te vinden aangezien ze alleen een FMV en wat vage foto's bekend hebben gemaakt.
Het enige dat ik van Mistwalker heb gezien is Blue Dragon, en dat ziet er veelbelovend uit, ook omdat bijna het gehele Dream Team van Chrono Trigger er bij betrokken is.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben iig blij dat ze met een DS game komen. Als die aanslaat maken ze er miss wel meerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:55 schreef chibibo het volgende:
[..]
Het enige dat ik van Mistwalker heb gezien is Blue Dragon, en dat ziet er veelbelovend uit, ook omdat bijna het gehele Dream Team van Chrono Trigger er bij betrokken is.
Ik vraag me echter af wat er gebeurt als dit spel niet aanslaat in Japan, want ik zie het op dit moment als de grootste potentiele console-seller voor de 360; misschien gaat Mistwalker zich dan richten op de PS3 of de Revolution.
Nee.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:40 schreef P-Style het volgende:
Ben ik de énige die FFVII net per se de allerbeste vind?
Dat wist ik niet eens.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben iig blij dat ze met een DS game komen.
Wat verwacht jij eigenlijk van XII? En de delen daarna?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:07 schreef chibibo het volgende:
Nee.
Ik ben zelf het meest gecharmeerd van de 'old school' Final Fantasy's op de NES en SNES, en deel VI is mijn persoonlijke favoriet; deel VII komt overigens op de tweede plaats. De delen die na VII zijn uitgekomen kunnen mij eigenlijk niet bekoren, met uitzondering van IX (vanwege het 'old-school' aspect). Ik heb VIII dan ook nog altijd niet uitgespeeld, en X nog steeds niet aangeschaft (maar wel gespeeld).
Daar heb ik nu Dragon Quest voor. Echt zo'n reis-van-dorpje-naar-dorpje-random encounters-huizen leegroven-met iedereen praten-RPGquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wat verwacht jij eigenlijk van XII? En de delen daarna?Want echte "old-school" FF's hoeven we denk ik niet meer te verwachten.
ASHquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:09 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat wist ik niet eens.Welk spel is dat?
Op 1 van de nieuwsberichten heb ik zelf nog gereageerd.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Archaic Sealed Heat (oid)
http://games.fok.nl/gameinfo.php?gameid=5112
Dat denk ik ook niet, maar dat is ook niet erg. Ik zie liever dat ze de serie proberen te vernieuwen dan dat ze in een bepaald concept blijven hangen. FF7 beschouw ik ook niet als 'old school', maar vind ik wel 1 van de beste delen uit de reeks.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:13 schreef P-Style het volgende:
Wat verwacht jij eigenlijk van XII? En de delen daarna?Want echte "old-school" FF's hoeven we denk ik niet meer te verwachten.
Leuk!quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:00 schreef Renzokuken het volgende:
Voor mensen die ff7 film hebben gezien(voor degene die um niet hebben gezien: er worden geen stukken verhaal in onthuld tis namelijk een parodie)
http://www.youtube.com/watch.php?v=O9TEtyEj2Ms&search=parody
Ik vond um iig wel heel lollig
Eerste kwartaal 2006, wanneer precies is voor mij nog onbekenend, ik zal ff googelen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:45 schreef JimmyJames het volgende:
Hoe zit het trouwens met FF AC, moet je die op slinkse wijze verkrijgen als je hem wilt zien of komt ie ooit nog op DVD uit?
Ik moet Sephiroth nog steeds verslaan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:49 schreef Strolie75 het volgende:
Ja, verdomme. Ik krijg nu zin om weer met FFVII te beginnen.![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik moet Sephiroth nog steeds verslaan.
Ik kwam daar dus op een veel te laag level aan, had geen zin om vet veel te gaan trainen, binnenkort die aap toch maar eens gaan hakken.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik kwam daar dus op een veel te laag level aan, had geen zin om vet veel te gaan trainen, binnenkort die aap toch maar eens gaan hakken.
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 4 januari 2006 21:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik kwam daar dus op een veel te laag level aan, had geen zin om vet veel te gaan trainen, binnenkort die aap toch maar eens gaan hakken.
Die pleuris onderwaterweapon is me nooit geluktquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:17 schreef P-Style het volgende:
Sephiroth is easy! Dan moeten jullie de Weapons eens proberen te verslaan!
quote:
Die rooie in de woestijn wel?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:18 schreef H.Flick het volgende:
Die pleuris onderwaterweapon is me nooit gelukt.
Al wordt hetquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:13 schreef peristilius het volgende:
Ik keek trouwens net even een filmpje van de gummiship in Kingdom Hearts 2, zag er best tof uit.
Heb een stuk of 3 keer tegen die eerste weapon gevochten, maar alleen levelen en monsters hakken vind ik geen zak an.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:17 schreef P-Style het volgende:
Sephiroth is easy! Dan moeten jullie de Weapons eens proberen te verslaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |