Dat probeer ik te verdringenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:33 schreef H.Flick het volgende:
En die Knabbel en Babbel zooi met die gummi-onzin.
Zit in deel 2 ook, maar deze keer goed.... niks bouwen geloof ik maar paar wat shooter missies... en zijn ook optioneel geloof ik.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:33 schreef H.Flick het volgende:
[..]
En die Knabbel en Babbel zooi met die gummi-onzin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op maandag 9 januari 2006 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben weer druk bezig met FFIV, op de GBA dit keer. Het is echt een fantastische gameIk heb deze game vroeger denk ik niet uitgespeeld, want ik kom nu op stukken die ik me écht niet kan herinneren
Maar dat is alleen maar goed eigenlijk
Later dit jaar deel V en VI ook nog
Ik heb FFIV en V nooit gespeeld,.. ik starte bij VI !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ik ben weer druk bezig met FFIV, op de GBA dit keer. Het is echt een fantastische gameIk heb deze game vroeger denk ik niet uitgespeeld, want ik kom nu op stukken die ik me écht niet kan herinneren
Ik moet IV, V en VI eigenlijk ook nog een keer uitspelen op de PS en I & II oppikken voor de GBA. Alleen een beetje jammer dat die GBA spellen zo achterlijk duur zijn en bijna nooit worden afgeprijsd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind de GBA echt een schandalig apparaat.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
Dan neem je toch de PS versies van 1 & 2?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:32 schreef peristilius het volgende:
Ik moet IV, V en VI eigenlijk ook nog een keer uitspelen op de PS en I & II oppikken voor de GBA. Alleen een beetje jammer dat die GBA spellen zo achterlijk duur zijn en bijna nooit worden afgeprijsd.
Vind de GBA echt een schandalig apparaat.
Dan ben ik bang dat ik ze niet ga spelen.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:20 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dan neem je toch de PS versies van 1 & 2?
Dat kan ook komen doordat er zo veel uit de SNES versie was gesloopt.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb deze game vroeger denk ik niet uitgespeeld, want ik kom nu op stukken die ik me écht niet kan herinneren
Daar wel ja.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:48 schreef P-Style het volgende:
[..]
Daar wel ja.
Op zich wel grappig om te zien. Dat... "contrast" tussen deze FFXII demonstratie en die xbox 360 demo-pod ernaast (die uit staat!) Typisch volk die Japanners!
Kan nog nietquote:Op maandag 9 januari 2006 18:02 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga hem preorderen bij VGP! Het moet gewoon!
Die game trekt me ook wel, maar ik sluit me bij peristilius aan wat de prijs betreftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please Move The Deer Crossing Sign
Had je VI al eens gespeeld? Of ga je hem straks maagdelijk spelen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb er geen spijt van en zal 5 en 6 strax ook blind kopen
VIquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik heb m gespeeld, maar geen idee tot waar. Net als met IV is het enige dat ik nog weet de beginfase. Bij IV was ik alles na de witte draak vergeten, bij VI is alles weg na het moment dat je appelsap voor die ene dude moet gaan halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |