O ja... daar was je nog mee bezig!quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, dus in 8 ga je ook?Dat wist ik nog niet
Maar ik zit toch vast door een glitch in die game
VIIIquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, dus in 8 ga je ook?Dat wist ik nog niet
Maar ik zit toch vast door een glitch in die game
Chrono Cross komt direct na FF7 op mijn lijsjte van favo RPG'squote:Op woensdag 11 januari 2006 08:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mening idd,.... alhoewel Chroo Trigger, Chrono Cross en Xenogears ook machtig zijn !
Xenogears nog nooit gespeeld, maar die zonde maak ik over een paar weekjes/dagen? ongedaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:21 schreef Chocobo het volgende:
Vind het soms verschrikkelijk moeilijk te bepalen welke nou de beste is.... ik neig zeeekers naar FFVII maar Chrono Trigger, Cross en Xeno waren ook maaaagisch....
Qua nieuwe RPG's vind ik Dragon Quest en FFX dik bovenaan staan. De rest is gewoon leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please Move The Deer Crossing Sign
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:35 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Xenogears nog nooit gespeeld, maar die zonde maak ik over een paar weekjes/dagen? ongedaan.
Chrono CrossAlleen jammer dat de wereld zo klein is. Maar het verhaal is echt magistraal
Xenogears ga je gamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!! Respect
Je moet wel door erg verouderde graphics kunnen kijken en het spel zeker dik 15 uur doorzetten wil je er een beetje inkomen. Als je geen graphicshoer bent (Naar Strol kijkt
) dan ga je zooo genieten van Xenogears.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Moet ik straks de PAL-versie ook nog kopenquote:Dragon Quest VIII has decided to pack its bags and take another overseas journey. Square Enix today announced that they would be releasing the latest installment of the Dragon Quest series in Europe this April. The game was released in Japan during November 2004, and recently in North America during November 2005.
Dragon Quest: Journey of the Cursed King will see a few makeovers before its European release. Gamers there will see a revamped game menu, voice-overs with a brand new British cast, improved game animations, new battle skills, and a completely orchestrated soundtrack.
"We are delighted to be bringing such a prestigious title to Europe," commented CEO and President John Yamamoto. "The launch of Dragon Quest: The Journey of the Cursed King marks a milestone for Square Enix as a leading European publisher, and will create a benchmark in gaming. There is high anticipation for Dragon Quest and this title will not disappoint."
En wederom wordt het wachten beloond!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:43 schreef H.Flick het volgende:
Moet ik straks de PAL-versie ook nog kopen.
Ik heb geen probleem met oudere graphics...FFVII en Vagrant Story...geen probleem.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:18 schreef Chocobo het volgende:
Xenogears ga je gamen!! Respect
Je moet wel door erg verouderde graphics kunnen kijken en het spel zeker dik 15 uur doorzetten wil je er een beetje inkomen. Als je geen graphicshoer bent (Naar Strol kijkt
FFVII en Vagrant Story zien er prima uit idd,.... Xenogears ook,... je moet even door de sprites heen kijken.... hij is iig wel 3Dquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met oudere graphics...FFVII en Vagrant Story...geen probleem.
Maar Xenogears![]()
De levensduur van FFX werd aanzienlijk verlengd door het toevoegen van de Dark Aeons.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:10 schreef P-Style het volgende:
[..]
En wederom wordt het wachten beloond!Je kunt zeggen wat je wil en wachten is inderdaad niet cool. Maar het lijkt steeds vaker voor te komen dat de grootste developers extra's stoppen in hun PAL versies voor het lange wachten! Heeft Square destijds ook met FFX gedaan trouwens.
Precies zonder Dark Aeons had je geen enkele reden om de HP en damage op te voeren tot boven de 9999.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:46 schreef peristilius het volgende:
De levensduur van FFX werd aanzienlijk verlengd door het toevoegen van de Dark Aeons.
Die dingen zijn niet in omega ruins zeldzaam (ja ook wel een beetje, maar dat zijn Don Tonberry's als ik het goed heb), maar vooral in de cavern of the stolen fayth, waar je Jojimbo tegenkomt (de gewone tonberry's). En ga niet te ver naar achteren, anders moet je tegen Dark Yoyimbo vechten... Pre-emptive Wakizashi van 99.999 = instant deathquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Maar weer even FFX gespeeld
Eerst nog even naar de Omega Ruins geweest om Omega weapon te verslaan.![]()
Kwam ik 3 Tonberry's tegen....ik dacht dattie dingen zo zeldzaam waren![]()
Daar heb ik geen artikel voor nodig. Moet jij Penance maar eens proberen te verslaan zonder HP boven de 9999.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:19 schreef BtjeFlauw het volgende:
Er is nog steeds geen reden om je hp tot boven de 9999 op te voeren, enkel de stats zijn belangrijk. Ik zal ff kijken of ik het artikel nog kan vinden.
Ik hoop het. Vooral de filosofische elementen die in het verhaal schijnen te zijn verwerkt spreken me aan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Xenogears ga je gamen!! Respect
succesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Daar heb ik geen artikel voor nodig. Moet jij Penance maar eens proberen te verslaan zonder HP boven de 9999.
Zanmato...?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Daar heb ik geen artikel voor nodig. Moet jij Penance maar eens proberen te verslaan zonder HP boven de 9999.
Zanmato is tè flauw!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:51 schreef BtjeFlauw het volgende:
Zanmato...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:23 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zanmato is tè flauw!Na ik geef toe, het is flauw, maar werkt uitstekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar serieus er gaat ergens een artikeltje rond op internet dat de aanvallen zeer nauwkeurig bespreekt, ik weet niet of Penance daar ook mee verslagen kon worden, maar bij Nemesis werkte het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een korreltje zout soms best te pruimen!
In 2006 lees ik minder spoilertags!
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:27 schreef BtjeFlauw het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 januari 2006 07:55 schreef P-Style het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een korreltje zout soms best te pruimen!
In 2006 lees ik minder spoilertags!
Ik speel ze ook om het verhaal, maar ik vind het nooit leuk om vijanden laf af te maken.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eergevoel![]()
Ik speel die games om het verhaal, het doel heiligt alle middelen.
Als je een verhaal wilt dan moet je een boek lezen!quote:Op maandag 16 januari 2006 00:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eergevoel![]()
Ik speel die games om het verhaal, het doel heiligt alle middelen.
2 woordenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik speel ze ook om het verhaal, maar ik vind het nooit leuk om vijanden laf af te maken.
Tenzij het te lang duurt hoor...... Zanmoto heeft mij ook veel geld gekostquote:Op maandag 16 januari 2006 00:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik speel ze ook om het verhaal, maar ik vind het nooit leuk om vijanden laf af te maken.
Heb het wel geprobeerdquote:Op maandag 16 januari 2006 07:44 schreef Strolie75 het volgende:
methoden om Aeris tot leven te brengen
Ik heb een traantje gelaten.quote:
Polygonen...quote:
Het was best te doen hoor.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:14 schreef LuQas het volgende:
Ik ben momenteel FFX-2 weer aan het spelen en zit er weer helemaal in. Vorige keer had ik geen zin om dat hele Spherebreak-tournament te gaan winnen maar ik wil nu toch wel graag die Lady Luck dresssphere. Maar zijn er hier mensen die Shinra hebben weten te verslaan? Het lijkt me echt onmogelijk!
Met dat muntenspelletje? Da's makkelijk. Je moet gewoon een beetje inzicht hebben!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:14 schreef LuQas het volgende:
Ik ben momenteel FFX-2 weer aan het spelen en zit er weer helemaal in. Vorige keer had ik geen zin om dat hele Spherebreak-tournament te gaan winnen maar ik wil nu toch wel graag die Lady Luck dresssphere. Maar zijn er hier mensen die Shinra hebben weten te verslaan? Het lijkt me echt onmogelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |