Ik weet dat je van backtracken houdt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zal nog eens gaan kijken binnenkort, maar ik had er al een uur rondgelopen overal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook typisch, moment dat ik deze reactie typ speelt toevallig op mijn laptop 'Aurons theme'. Welke muziek vinden jullie het beste uit FF???
quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:24 schreef xienix84 het volgende:
Deze vraag is al een keer in een eerder FFtopic langsgekomen volgens mij. Maar ik zal eens zoeken/denken.Auron's Theme is toevallig ontzettend goed, een van mijn favorieten. Maar de meest mooie muziek wordt gespeeld in FFX-2. Eternity. Dat pianostukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook typisch, moment dat ik deze reactie typ speelt toevallig op mijn laptop 'Aurons theme'. Welke muziek vinden jullie het beste uit FF???. Eerlijk gezegd zijn eigenlijk alle nummers mooi. Overigens is dat alleen de ingame muziek waar ik het over heb, de OST's moet ik nog maar een keer downloaden.
Trouwens voor de fanaten van de geripte muziek van Final Fantasy: X-treme Games Music heeft een hoop. Wel ff de HE-plugin downloaden als je Winamp gebruikt. Kijk gerust ook verder op de site want ze hebben nog meer game-muziek.Met een korreltje zout soms best te pruimen!
In 2006 lees ik minder spoilertags!
1 specifiek muziekje aanwijzen vind ik te moeilijk, aangezien er in de hele reeks ontzettend veel goede tracks zitten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:24 schreef xienix84 het volgende:
Welke muziek vinden jullie het beste uit FF???
Hij gaat ook een steeds kleinere rol spelen binnen FF-muziek en laat het voor een steeds groter deel aan anderen over.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:07 schreef chibibo het volgende:
Ik ben dan ook bang dat Uematsu over zijn hoogtepunt heen is.
Hij is ook freelancer geworden, intussen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:14 schreef P-Style het volgende:
Hij gaat ook een steeds kleinere rol spelen binnen FF-muziek en laat het voor een steeds groter deel aan anderen over.
De muziek op de wereldmap in FF9, ronduit betoverend.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:24 schreef xienix84 het volgende:
Welke muziek vinden jullie het beste uit FF???
En in de mako reactorenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:37 schreef H.Flick het volgende:
De Sephiroth-muziek is inderdaad geweldig
Same herequote:Op vrijdag 30 december 2005 15:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Tientallen games en ik blijf maar kopen.
quote:Final Fantasy VI Advance is a remake of the original 8-bit title, with enhanced features and graphics.
FF VI was toch een 16-bit titel?quote:
In het begin was het effe slikken...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:11 schreef peristilius het volgende:
FF VI was toch een 16-bit titel?
Ik heb hem op de PlayStation, maar de slechte graphics hinderen mij niet echt, is een prima spel.
Staat dit jaar wel op de planning.quote:
Het is dan ook een topperquote:Op maandag 2 januari 2006 11:50 schreef DjMark het volgende:
ik heb eidenlijk Final Fantasy IX weten te bemachtigen
Tot nu toe 6 uur gespeeld, en valt me totaal niet tegen.
ben lindblum alweer uit, ben nu opweg naar dat andere land, bernecia ofzoquote:Op maandag 2 januari 2006 13:17 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Het is dan ook een topperZit je nu al in Lindblum?
Sla flink wat tenten in, wat nu komt is fuckin moeilijk.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:19 schreef DjMark het volgende:
[..]
ben lindblum alweer uit, ben nu opweg naar dat andere land, bernecia ofzo
Net zo'n vreemd kikkeretertje meegenomen in mijn party
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |