Die hebben pech, simpelquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:33 schreef richardgie het volgende:
[..]
En hoe zit dat dan met bijv. een McLaren?Inderdaad een auto,maar goed,die voor het grootste deel uit aluminium,koolstof en glasfiber bestaat?![]()
Zonder uit te steken?quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:40 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Peerke had vandaag een knee down ZONDER zijn knie uit te steken, zag er best cool uitging errrrug plat. (bocht vanaf zaltbommel naar snelweg richting denbosch
het gaat je gelukkig goed afquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:11 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Leuk, ik post nooit wat, moet ik meteen een nieuw topic openen!
![]()
Iedereen krijgt waar die recht op heeft,patserbakken het eerst?Alleen jammer dat wij,normale fatsoenlijke,nooit iets op aan te merken motorrijders daar het eerst de dupe van zijn.En er zijn hier in de directe omgeving zat knooppunten.Hoevelaken,Eemnes,Rijnsweerd,Lunetten,Ouderijn.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:15 schreef hicham het volgende:
Jeetje, ik stond klaar om te posten maar peerkemikuni was me voor, dus hier maar m'n post plakkeuh
[..]
Die hebben pech, simpel
[..]
Zonder uit te steken?Dan had ie ook een elbow down kunnen doen om het af te maken
@richardgie, Hoevelaken stond in eerste instantie ook nog op ons schema om achteraf te doen, maar de route was zo lang dat het wel weer tijd was om huiswaarts te gaannaja, route was niet echt superlang, maar de snelheid lag laag vanwege de smalle wegen, koekblikkers, roze olifantjes en fietsers
![]()
Tot morgen mensen![]()
-edit
Oh ja, nu maar hopen dat OPM's manager morgen weer een dagje vrij neemt, anders moeten we tot morgenavond wachten voor de pics![]()
Kan niet op vandaag blijkbaar.....én kneedownenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:11 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Leuk, ik post nooit wat, moet ik meteen een nieuw topic openen!
![]()
Me too, en eigenlijk is het voor je gevoel bijna 22.00 uurquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:55 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Waarschijnlijk maak ik het vandaag niet laat. Ik ben helemaal afgemat joh.![]()
![]()
Weltrusten dan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:59 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Me too, en eigenlijk is het voor je gevoel bijna 22.00 uur, en na zo'n dagje.......
Rebbeltjuh duikt er ook zo in, morruge werrukku![]()
Jullie wel lekker genieten he van ut weekie vrij, maar dat zal wel lukken
Bedankt alvast, maar ik laat ut wel weten hoor als ik gaquote:
Ben op de thee geweest bij moeders,en zo vroeg starten ligt mij eigenlijk niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:07 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Bedankt alvast, maar ik laat ut wel weten hoor als ik ga![]()
waarom reed jij eigenlijk niet mee ???????
Lekker belangrijk, duhhhquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:11 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ben op de thee geweest bij moeders,en zo vroeg starten ligt mij eigenlijk niet.![]()
Heb wel Hoevelaken(het verkeersplein)een paar keer rond gereden.![]()
Om 8.30 dacht ik"Zal FemaleRebbel al onderweg zijn?"quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, duhhh, hoezo vroeg starten.....is toch gaaf joh, ik zat om 8.30 al op de
motoren om 17.00 parkeerde ik 'm in de garage.......moe
maar voldaan
![]()
of durf je niet te meeten soms![]()
Túúrlijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:22 schreef richardgie het volgende:
[..]
Om 8.30 dacht ik"Zal FemaleRebbel al onderweg zijn?"(Terwijl ik me nog een keer omdraaide)
En ik heb echt tot een 1/2 uur voor de start nog lopen twijfelen,vooral omdat het hier redelijk dichtbij was.
Zullen we dan afspreken dat bij de eerst komende meet,ik ook aanwezig zal zijn?Als het droog is tenminste.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:25 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Túúrlijk![]()
ik denk serieus dat je een meetfobie hebt![]()
Ben je al onder zijl of niet?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:55 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Waarschijnlijk maak ik het vandaag niet laat. Ik ben helemaal afgemat joh.![]()
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:46 schreef worldpimber het volgende:
Interessante info voor een bepaalde Fok!ker hier![]()
Wel interessant dat stukje over stroef asfalt... wanneeeerrrrr??
![]()
quote:In het merendeel van de vele bochten loopt het wegdek af naar de binnenkant. Dit, tezamen met het zeer stroeve asfalt, maakt dat er hoge bochtensnelheden mogelijk zijn. Hierdoor is het circuit van Assen een echt rijderscircuit en de rijders met de meeste durf en ervaring zijn hier duidelijk in het voordeel. Ook als het wegdek nat is blijft de grip hoog.
Het "probleem" was toch dat er aan de zijkanten geen "vangrail" of wat dan ook stond,waardoor de bocht,moeilijk te overzien en in te schatten was? en ook de "verkeerde" verkanting was toch niet goed?Altans zo had ik het ongeveer begrepen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
[..]
Rijders haten het circuit of zijn zo enthousiast dat ze het heilig verklaren.
Ik heb een paar keer met een snelle auto over het circuit mogen blazen. Geweldig gewoon.
RB heeft er die VRO training gehad en zal vast ook wel even losgelaten zijn.
Er zijn wel dagen dat je tegen een vergoeding kunt rijden trouwens.
Volgens mij heeft de KNMB wel eens aanbiedingen / dagen.
We hebben vandaag al VRO4 gehad, slalommen tussen random bewegende objectenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:01 schreef ondeugend het volgende:
Wrom doen jullie eigenlijk geen VRO-meet plannen in het voorjaar ?
Kost een paar centen maar dan heb je ook wat.
Zoals ik het lees is het juist positieve verkantingquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
Het "probleem" was toch dat er aan de zijkanten geen "vangrail" of wat dan ook stond,waardoor de bocht,moeilijk te overzien en in te schatten was? en ook de "verkeerde" verkanting was toch niet goed?Altans zo had ik het ongeveer begrepen.
Een vangrail op een circuit lijkt me sowieso geen goed idee.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
Het "probleem" was toch dat er aan de zijkanten geen "vangrail" of wat dan ook stond,waardoor de bocht,moeilijk te overzien en in te schatten was? en ook de "verkeerde" verkanting was toch niet goed?Altans zo had ik het ongeveer begrepen.
Een paar rijvaardheidstrainingen en een slipcursus.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:05 schreef worldpimber het volgende:
Ondeugend die blaast op een circuit?![]()
![]()
Er staat mij iets bij over een verkeerde verkanting.Hier bedoel ik dus mee dat een bocht naar rechts niet aan de linker kant omhoog loopt,maar juist aan de rechter kant oploopt.En dit is heel ongebruikelijk en moeilijk te overzien.Heb zelf in de wegenbouw gezeten,dus vandaar mijn intresse in deze materie.Maar een "verkeerde"knik staat mij ook wel iets van bij,maar dat wist ik niet zeker.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Een vangrail op een circuit lijkt me sowieso geen goed idee.
Nee, de klacht was meer dat na de laatste aanpassingen er een lastige knik is bijgekomen die de snelheid er uit haalde. Op dat stuk ging het heel ver over de 300 geloof ik.
Dat maakt het toch al technische circuit nog technischer zeg maar en dus kwamen er klachten van voornamelijk de minder technische rijders.
Bij mij staat vro 2 in de planning voor volgend jaarquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:01 schreef ondeugend het volgende:
Wrom doen jullie eigenlijk geen VRO-meet plannen in het voorjaar ?
Kost een paar centen maar dan heb je ook wat.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:46 schreef worldpimber het volgende:
Interessante info voor een bepaalde Fok!ker hier![]()
Wel interessant dat stukje over stroef asfalt... wanneeeerrrrr??
![]()
Nou,weltrusten dan maar.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:27 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja was een leuk dagje.En de rest van de week zal ook nog wel lukken.
![]()
Ik ben er vandoor. Zo maar slapen denk ik.![]()
TT Baan heeft geen negatieve verkantingenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet zeker!quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:47 schreef RB het volgende:
[..]
TT Baan heeft geen negatieve verkantingen![]()
Was ook als informatie bedoeldquote:
Geen paniek Richardgie.quote:
Yepquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:03 schreef ondeugend het volgende:
Zeg RB... is dat nou een dolfijn op die foto ?
Zwemmen die dan in de Noordzee
Veel snelle en technische bochten....quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:03 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dank je,maar het schijnt toch wel een moeilijk circuit te zijn om te rijden?![]()
Ik raak niet gauw in paniek hoor.quote:
Als je een paar rondjes gereden hebt, kom je er op een gegeven moment achter dat je steeds een beetje harder gaatquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:03 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dank je,maar het schijnt toch wel een moeilijk circuit te zijn om te rijden?![]()
een stuk of 7 zelfs met fatale afloop toch ?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:08 schreef RB het volgende:
[..]
Als je een paar rondjes gereden hebt, kom je er op een gegeven moment achter dat je steeds een beetje harder gaat![]()
Een jaar of 10 geleden was het circuit nog gewoon open en kon je gewoon rondjes rijden![]()
Totdat er een paar eikels tegen de klok in begonnen te rijden , en er ongelukken gebeurden![]()
Wat zit je nou te knipogen!Ik ga daar niet naar toe hoor!quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Veel snelle en technische bochten....
.... dat gaat nog al eens mis bij vele overmoedigen.
Zonde van die brommers.Maar ik ben zelf 2 keer in Assen geweest,maar dat is al meer dan 10 jaar geleden denk ik.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:17 schreef RB het volgende:
Foto van SBK 2005
is op het snelste stuk van de baan
[afbeelding]
Kwam ook mede doordat het start finish gedeelte gewoon openbare weg wasquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
een stuk of 7 zelfs met fatale afloop toch ?
Toen de baan nog open was , was het elke zondag een drukte van heb ik jou daarquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:20 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zonde van die brommers.Maar ik ben zelf 2 keer in Assen geweest,maar dat is al meer dan 10 jaar geleden denk ik.
Die keer dat ik op Mann was zijn er 64 doden gevallen.Het merendeel overgens onder de toeschouwers,maar ook 5 coureurs.Die doden onder de toeschouwers vallen meestal door het dronken op de motor stappen en het circuit "even"gaan doen.Geen medelijden dus.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:22 schreef RB het volgende:
[..]
Kwam ook mede doordat het start finish gedeelte gewoon openbare weg was![]()
Op deTT baan waren het meestal twee motor rijders die tegenelkaar aanreden met alle gevolgen van dien.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:29 schreef richardgie het volgende:
[..]
Die keer dat ik op Mann was zijn er 64 doden gevallen.Het merendeel overgens onder de toeschouwers,maar ook 5 coureurs.Die doden onder de toeschouwers vallen meestal door het dronken op de motor stappen en het circuit "even"gaan doen.Geen medelijden dus.
Maar dan praat je al wel over lang geleden denk ik,of niet.En tegenwoordig heb je toch ook nog het sterrijden ofzo,of is dat ook al lang verledentijd?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:38 schreef RB het volgende:
[..]
Op deTT baan waren het meestal twee motor rijders die tegenelkaar aanreden met alle gevolgen van dien.
![]()
Zelfs door de weeks was de baan open en kon je rondjes rijden![]()
Zal 10 tot 15 jaar geleden zijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:45 schreef richardgie het volgende:
[..]
Maar dan praat je al wel over lang geleden denk ik,of niet.En tegenwoordig heb je toch ook nog het sterrijden ofzo,of is dat ook al lang verledentijd?
Dat ik dat niet eerder wist.15 jaar geleden zat ik ook al op de motor.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:56 schreef RB het volgende:
[..]
Zal 10 tot 15 jaar geleden zijn![]()
Sterrijden is er elk jaar een paar keer
http://www.motoren-toerisme.be/infoart.asp?artikel=822
Toerrijden op het TT Circuit Assen kost 25 euro per sessie, 20 minuten Sterrijden met tijdopname kost 45 euro per sessie
Dat krijg je als je niet in het noorden woontquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:00 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dat ik dat niet eerder wist.15 jaar geleden zat ik ook al op de motor.![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:13 schreef bwt het volgende:
kan er nog wel een andere neerzetten hoor
als je dat graag ziet?
[afbeelding]
Hé hé ik woon in het noorden van Amersfoort he.(Of eigenlijk Hoogland Centrumquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:05 schreef RB het volgende:
[..]
Dat krijg je als je niet in het noorden woont![]()
Lukt aardigquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:16 schreef RB het volgende:
Hoe gaat het met de studie?
alles onder de ijssel is zuidenquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:16 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hé hé ik woon in het noorden van Amersfoort he.(Of eigenlijk Hoogland Centrum)
En waneer is het examen? of mag je zelf bepalen waneer je eraan toe bentquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:17 schreef bwt het volgende:
[..]
Lukt aardig
is leuke materie dus dat scheelt gelijk
Dus zeg maar slapen studeren fokken slapen...quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:23 schreef bwt het volgende:
Volgende cursus week begint 11 november 6 dagen lang en weer 2 examens
Netwerk infrastructuur planning en onderhoud 70-291 en 70-293
Server 2003 ga ik daarna wéér een keer proberen
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:24 schreef bwt het volgende:
maar moet nu echt gaan maffen
[afbeelding]
anders kom ik er morgen niet meer uit
mij ook nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:24 schreef richardgie het volgende:
[..]
O.K,dan woon ik wel in het Zuiden hoor,maakt me eigenlijk niet zoveel uit.
![]()
Sja, ik heb wel een foutje gemaakt bij dat stukje over de oude topics, maar als ik het berichtquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:35 schreef richardgie het volgende:
Ik ga maar eens slapie doen,morgen om 13:00 weer een soortenmet van werken.
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik welquote:
quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:28 schreef hicham het volgende:
Dit gevoel heb ik soms op meets trouwens >> klik!
Door gisteren denk ik. Ik was gewoon vroeg wakker en mijn been wilde niet stil liggen, dus ben ik maar opgestaan. Ik moet zelfs nog werken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:13 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Raus wat doe je zo vroeg op, geniet van je vakantie joh [afbeelding]
of hebben jullie vandaag zo veel geplanned dat je maar lekker vroeg op bent?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:06 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemorgen![]()
ik dacht dat ik jullie gisteren onderweg was tegengekomen. Ik had nog met m'n rechterhand de "Noob Advanced Wave" gedaan![]()
Heb je het toch gezienquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
was jij dat op die chopper die zo heel krampachtig zwaaide
![]()
De wat..quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:06 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemorgen![]()
ik dacht dat ik jullie gisteren onderweg was tegengekomen. Ik had nog met m'n rechterhand de "Noob Advanced Wave" gedaan![]()
tjaquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:05 schreef TR_Roadkill het volgende:
mogguh allen, dalijk weer werken, dus de rest van dit topic zal ik ook wel niet meer meekrijgen
Tot zo ver gefeliciteerd en voor straks:succes met het bestrijden van ambtelijk molens.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:26 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Nu het mysterie van het al dan niet geldige rijbewijs is boven water. Ik heb gebeld met het RDW hoe het nu zat maar die konden me niks anders vertellen dan dat het rijbewijs gewoon geldig is.
Het zou dan dus kunnen liggen aan het kenteken bewijs van de motorMaar daar kon de mevrouw me nog niks over vertellen, ik zou nog gebeld worden. Nog geen 15 minuten later al gebeld door een gozer van het RDW. Met mijn rijbewijs was niks aan de hand, kentekenbewijs was ook in orde. Waarschijnlijk is het de duplicaatcode op de kenteken wat niet met een – geschreven moest worden maar met 00.
Straks dus maar weer is proberen het kenteken op naam te zetten
En dan slaan jullie " Assen experts" wel de plank mis over de staat van de baan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:56 schreef ondeugend het volgende:
Rijders haten het circuit of zijn zo enthousiast dat ze het heilig verklaren.
En het was niet de human factor zei je.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:26 schreef Makster het volgende:
Straks dus maar weer is proberen het kenteken op naam te zetten
Kzie jullie ook niet veel meer op MFquote:
wij komen daar toch ook wel geregeld posten hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:51 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Kzie jullie ook niet veel meer op MFtopic bloed langzaam dood daar
![]()
@OPM "nog gene*kt"
Zwaaien met je rechterhand als je collega-motorrijders tegenkomtquote:
Overmoedig, watquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:05 schreef ondeugend het volgende:
Veel snelle en technische bochten....
.... dat gaat nog al eens mis bij vele overmoedigen.
Ik was pas tegen 11 uur uit bedquote:
quote:Pepijn, wikipedia is door iedereen te editten, misschien moet jij hem verbeteren? Want dan staat het er nu niet compleet...
Moet je kijken hoe dat stuurt als je die velgen om hebt laten spaken naar 17 inch.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:55 schreef stinkie het volgende:
Alp rijdt trouwens best oke. Niet spectaculair ofzo, maar er is best mee te gooien en te smijten. Koppel is ook wel voldoende eigenlijk. Had het eerlijk gezegd niet verwacht
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:48 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Zwaaien met je rechterhand als je collega-motorrijders tegenkomtkan de link naar het filmpje niet meer vinden
quote:Omdat 90 procent van de mannen in lingeriezaken niet precies kan zeggen hoe groot de borsten van hun vrouw zijn, wijzen ze vaak naar andere vrouwen in de winkel, of antwoorden ze op vragen over de maat: 'een handje vol'. Met de borstenwand heb ik daar een enigszins ironisch antwoord op gevonden''.
quote:
Ik heb maandag en donderdag les van 18.00 tot 20.15 en dinsdag van 18.45 tot 23.15 (quote:Pimpber, zit jij nu ook gewoon thuis de hele week, behalve s' avonds.![]()
Of kansloze rapperquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:22 schreef worldpimber het volgende:
Straks wor je nog alcoholist of kansloze fapper.
Wel tov trouwens dat je nu vrij bent, heb je direct alle tijd om eens te ghummen nu het geheel een beetje klaar aan het worden is![]()
Jij niet hoor, jij valt toch zachtjesquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:33 schreef R2-D2 het volgende:
Moet je op een SM een andere bochtentechniek hanteren? Ik weet het, het is een domme vraagmaar ik zou toch graag het simpele antwoord weten
![]()
Je moet geloof ik een gruwelijk hoge motorlaars aandoen en dan in de bocht niet je knie uitsteken, maar je hele been, anders ga je te schuin en val je omquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:33 schreef R2-D2 het volgende:
Moet je op een SM een andere bochtentechniek hanteren? Ik weet het, het is een domme vraagmaar ik zou toch graag het simpele antwoord weten
![]()
Bedankt, nou maar hopen dat Richardgie het gaat bekijkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:15 schreef worldpimber het volgende:
http://www.filefarmer.com/toysupra1/videos/bikewaves.wmv
Jahe, dat vind ik wel jammer. Er is niets leuker om met snelheid zo plat mogelijk door een bocht te gaan. Bij mij is dat nog redelijk rechtopquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:41 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Je moet geloof ik een gruwelijk hoge motorlaars aandoen en dan in de bocht niet je knie uitsteken, maar je hele been, anders ga je te schuin en val je om
Dat klopt wel, maar ik vroeg het ook voor na de operatiequote:Jij niet hoor, jij valt toch zachtjes
Is het niet zo dat SM'ers juist de motor platter leggen doordat ze het geheel naar de grond drukken en niet gaan meehangen met de motor zelf?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:41 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Je moet geloof ik een gruwelijk hoge motorlaars aandoen en dan in de bocht niet je knie uitsteken, maar je hele been, anders ga je te schuin en val je om
Klopt, volgens mij waren wij het niet. Maar we zijn natuurlijk altijd in voor een meet en dan ben je welkomquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Bedankt, nou maar hopen dat Richardgie het gaat bekijken![]()
Ik dacht dat ik jouw en OPM gisteren zag, wat zijn Kawa's mooi als ze groen zijn![]()
Ik had al begrepen dat jullie meer in de provincie Utrecht aan het rijden waren
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:33 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]Wikipedia is een online encyclopedie die geschreven is door mensen zoals jij en ik
Alle artikelen zijn toegevoegd door bezoekers. Dus ook de "wiki" over Assen. Vraag is natuurlijk altijd hoe serieus de info moet nemen die op de 'wiki' staat... maar je kunt er iig erg veel vinden.
Ben een beetje onthand zonder vervoer, de buurman heeft zaterdag de lagers uit de wielen getikt zodat daar nog een paar nieuwe in kunnen.quote:Wel tov trouwens dat je nu vrij bent, heb je direct alle tijd om eens te ghummen nu het geheel een beetje klaar aan het worden is![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En als je het een domme vraag vind dan wist je het eerste deel v/h simpele antwoord ook al.![]()
SM rijders duwen hun machine met het brede stuur meer om, maken geen knee downs maar zetten hun voet langs het voorwiel om contact met de weg te maken.
Ze bewegen meer over het zadel naar voren en achter al naar gelang de bochtensnelheden, vol op de tank zitten met optrekken, wat naar achteren met remmen en ook soms juist weer niet.![]()
Bij een snelle bocht ga je ook wat meer tot vol op je tank zitten anders krijg je mooie tankslappers ondermeer omdat je geometrie niet in orde is en je voor en achtervering het allemaal niet bij kan houden.
SS rijders duiken met hun machine mee de bocht in. (insert knie' tje enzo)
Verder geven ze alleen maar gas zonder na te hoeven denken over zithouding, zijn een beetje de dombo's van het motorrijden.![]()
Geavanceerde SM rijders kunnen hun machine ook nog dwars zetten zoals je het een tijd geleden over driften had, dus ze schakelen een tandje teveel terug en laten de koppeling bruut opkomen en/of blokkeren de achterrem waardoor de machine uit gaat breken, in combinatie met de koppeling/en/of rem en gas gaan ze dan glijdend door de bocht.![]()
MotoGP coureurs doen dat ook een beetje, maar het is onvergelijkbaar zoals ze dat in SM wedstrijden beheersen.
Ben weer ff de deur uit.
Het valt mee met de schadequote:Ik zal nog even een topic maken en wat foto's posten. Cilinder is er inmiddels af en de schade is redelijk. Zuigerveren zijn nog heel (gelukkig) wel redelijke krassen in de cilinder.
Ik zal het geld naar je overmaken. Zou echt super zijn als je die rekeningen nog boven water weet te halen. (heb er absoluut geen haast mee)
De plannen met de CR zijn als volgt:
Alle spuitwerk opnieuw, inclusief tank en radiatorkappen. Alles word zwart. Daarna op zoek naar een leuke stickerset.
Als het meezit heb ik deze week de cilinder weer klaar, monteren stelt niets voor.
quote:Agent gemolesteerd en van snelheidscamera bestolen
STOMPETOREN - Twee onbekenden hebben zondag een politieagent gemolesteerd, mogelijk nadat ze bij een snelheidscontrole op de Noordervaart in de Schermer waren geflitst. Het duo is er met de camera met rolletje vandoor gedaan. Automobilisten die eerder werden gefotografeerd, hebben dus geluk gehad, aldus een politiewoordvoerder.
Rond kwart voor acht gisteravond registreerde de, ter hoogte van Stompetoren opgestelde camera 2 motoren die ca. 155 kilometer per uur reden. Ter plekke geldt een maximumsnelheid van 80 km. In de achteruitkijkspiegel van zijn wagen zag de politieman hoe de groene Kawasaki en een Rode motor vrijwel direct het erf van van een van de aan de Noordervaart gelegen woningen opdraaide.
Kort erna trokken de twee broers de agent uit zijn wagen. Bij de daarop volgende worsteling belandden de drie in het water. Eenmaal weer op het droge, werd de diender gedwongen de camera te demonteren. Zijn belagers maakten zich met het bewijsmateriaal uit de voeten. Ze zijn richting Stompetoren gereden. De agent raakte licht gewond aan zijn gezicht.
Beide daders zijn ongeveer 20 - 25 jaar en droegen donkere motorkleding. De agent hoorde de namen Hicham en Worldpimber. Beiden hadden nog niet gedronken of gegeten. Getuigen van deze molestatie kunnen zich melden bij de politie in Alkmaar, telefoonnummer 0900-8844.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:15 schreef R2-D2 het volgende:
Bericht uit de betrouwbaarste krant van Nederland: De Telegraaf
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
zie je wel dat het 2 vriendelijke terroristen zijnquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:15 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:58 schreef vosss het volgende:
Mensen met een Eriba caravan hebben hetzelfde als motorrijders.
Die zwaaien en/of flitsen met lampen op elkaar.
Nooit gemerkt totdat mijn vader en moeder zo een caravan kochten.
Die hadden eerst ook zoiets van "huh? hebben we een koplamp stuk ofzo?!?!", voordat ze in de gaten kregen dat werkelijk IEDEREEN met zo een caravan iemand anders groet die ook zo een caravan achter de auto heb hangen.
Sindsdien doen ze er vrolijk aan mee.
Gek volk
En Pepijnquote:Op donderdag 23 september 2004 08:26 schreef Youssef het volgende:
Hallo motorrijders
Ik wil beginnen met het behalen van een motorrijbewijs, maar hoe moet ik nu eigenlijk een motor rijschool uitkiezen?Bij het behalen van mijn B kende ik gewoon iemand die rijlessen gaf, dus dat was geen probleem. Maar waar moet ik nu opletten bij een motorrijschool? Wat zijn belangrijke punten?
Er zal vast verschil zijn tussen motorrijscholen die zelf pakken hebben voor je staan, en helmen en motorrijscholen die bepaalde motoren gebruiken etc. etc. Hoe moet ik dat nu weer aanpakken?
Misschien dat ik dan vriendjes kan worden
quote:Op woensdag 22 september 2004 14:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Honda is ook een verdacht merk..
Kawa is voor mannetjes die zich stoerder voordoen dan ze zijn en Honda is gewoon saai.
Suzuki, Yamaha dat zijn de merken.![]()
En voor de rest alles wat niet uit Japan komt natuurlijk.
(Aprilia, Ducat, Bimota, MV Agusta, Moto Guzzi, Sommige BMW's)![]()
hij is toch echt onderweg naar boven hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik trapte er bijna in, totdat ik 155 km/u las. Normaal rijden we namelijk 160+
Hopelijk trekt die de regen verder op naar jullie Raus en Martie, kan ik hier niet gebruiken![]()
Klaverbladen
quote:
Hier ziet het er in ieder geval niet echt tof uit. Maar volgens mij houden jullie nog regen vanavond.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik trapte er bijna in, totdat ik 155 km/u las. Normaal rijden we namelijk 160+
Hopelijk trekt die de regen verder op naar jullie Raus en Martie, kan ik hier niet gebruiken![]()
Klaverbladen
Ik heb nog geen regen (Vught) 't ziet er wel dreigend uit jah en ik hoop dat het ook wegblijft... Straks ga ik richting M'tricht en ik wilde ook nog terugrijdenquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hier ziet het er in ieder geval niet echt tof uit. Maar volgens mij houden jullie nog regen vanavond.![]()
Je moet toch wat als je thuis bentquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:44 schreef worldpimber het volgende:
Met dank aan Ralf voor de link naar de searchHier een leuk berichtje van mezelf in een ver vaag verleden. Toch grappig om precies te kunnen lezen hoe je 'vroegah' een beetje dacht
Oh gaat ie morgen al weg.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:39 schreef RB het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je thuis bent![]()
Vanmiddag motor schoongemaakt![]()
En ingespoten met
[afbeelding]
Morgen naar de winterstalling brengen, lekker warm bij een kachel
Yepquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beetje brakgisteren toch weer een leuke meet
ondanks het verkeer
en de drempels
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0068640.jpg]afbeelding][/url]
nog even geswitched met Mercy
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0069540.jpg]afbeelding][/url]
fantastische machiensupersoepel en vederlicht in vergelijking met de mijne
![]()
alleen zit je naar mijn smaak wel wat te rechtopdoe mij maar lekker sportief
![]()
rest vd pics staan inmiddels op groothoofd
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
een Hayabusa op 25KWklik
Yup neem je kans waar![]()
ging hier net zo snel als op M-F vandaagquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:30 schreef hicham het volgende:
Nog even melden dat ik leef want volgens mij heb ik nog nooit zo weinig op een dag gepost
Heb het een beetje druk gehad vandaag, nu eerst even eten en later nog bijlezen
zei al, beetje brakquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:04 schreef hicham het volgende:
Die OPM wordt steeds luier he, neemt niet eens meer de moeite foto's te posten
quote:
zeker jammer, uitgooien van opkroppingen was zeker lekker geweestquote:Jammer trouwens dat je zo snel weg moest OPM, want het laatste stukje even knallen op de Lekdijk was heerlijkEven alles eruitgooien wat je op de vorige wegen opgekropt had
Heb je wel voorzichtig gedaan toen je naar huis reed, en ben je niet verblindt door woede liefde als een ghostrider door het verkeer gegaan?
![]()
Geloof mij maar dat het niet fijn is als de vouwen uit je broek worden gereden door een een of andere lulhannus,die het niet op wegwerkers heeft,maar als die weg eenmaal af is er gretig gebruik van maakt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is het niet zo dat SM'ers juist de motor platter leggen doordat ze het geheel naar de grond drukken en niet gaan meehangen met de motor zelf?(zeg maar het idee van een halve draai) Ik snap ook niet waarom SM'ers het anders doen dan de rest van de motorrijders, vanwege het lage gewicht en het dus -relatief- hoge gewicht van de berijder zelf
(waardoor je dus makkelijker op je bek gaat zoals je zegt
)
Wil trouwens best een keer off the road rijden
[..]
Klopt, volgens mij waren wij het niet. Maar we zijn natuurlijk altijd in voor een meet en dan ben je welkom![]()
Leuk bord
[afbeelding]
Valt me sowieso op hoe opvallend vaak die mongolen 30 borden plaatsen wanneer ze 'aan het werk zijn op de weg' Op de snelweg vaak die zinloze 70 borden
leuk die hondenkluifjesquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:29 schreef hicham het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Stap 1 van 1257 volbracht
-edit
Voor de nieuwsgierigen onder ons die meteen de URL op de foto gaan uitproberenIk heb het niet op de website gekocht maar via eBay waar ze ook advertenties hadden lopen. Daar gaat het voor veel goedkoper weg
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:04 schreef Patrick281 het volgende:
Nog even snel wat nieuwsz..mailtje van de nieuwe CR dude.
[..]
Het valt mee met de schade, ik ga straks even op MF kijken naar het topic.
![]()
Ben al aan de late kant .. want ik wil eigenlijk graag NU kijken..![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Ik heb het filmpje gezien,maar je dacht toch niet dat ik al die zwaai bewegingen ga onthouden he?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Bedankt, nou maar hopen dat Richardgie het gaat bekijken![]()
Ik dacht dat ik jouw en OPM gisteren zag, wat zijn Kawa's mooi als ze groen zijn![]()
Ik had al begrepen dat jullie meer in de provincie Utrecht aan het rijden waren
Die krengen vielen mij ook al op ja, bij de herfstmeetquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik moet nog steeds 2 lelijke stickers verwijderen![]()
[afbeelding]
is dat die film waar ze al wheely'end aan het vechten zijn op de motor ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zo ff tussendoor![]()
Ik heb vanmiddag de DVD van 'Biker Boyz' gekocht, wist namelijk niet dat er nog een film over motoren was naast 'Torque' ()
Nouja, dit was dus ook geen goede film.. waarom maken ze nooit eens een coole film![]()
Alhoewel, er schijnt wel eentje in de bios te komen/zijn over een recordpoging met een oud barrel ofzo? Schijnt goed te zijn, moet ik die nog maar eens zien. Maar dat heeft verder weinig met posers te maken![]()
En nu ben ik weer weg, moet nog een toetsje leren voor morgen. Lees de rest later wel bij![]()
[..]
Die krengen vielen mij ook al op ja, bij de herfstmeet![]()
dat viel ons ook al gelijk op toen we de foto's zagenquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:17 schreef hicham het volgende:
En nu de vraag die alle andere vragen overbodig maakt: Waarom zet worldpimber z'n motor altijd in godsnaam anders dan de anderen neer Een hersenkraker voor de psychologen van de 21ste eeuw
[
Om nog even voort te beduren op het vraagstuk onder de psychologen van de 21ste eeuw: waarom pimber, waarom moet je dat nou doen
Je kon hem toch netjes naast de Fireblade parkeren
Leuke picsquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:17 schreef hicham het volgende:
Ok hier nog even wat geresized pics voor het plebs
Mercy komt aanrijden bij de Mac
[afbeelding]
De Bossche Bol der Bossche Bollen * komt ook aanrijden
* Titel verdient vanwege de meetwaardigheid![]()
[afbeelding]
En Raus(Even voor de duidelijkheid: rechts in beeld dus. Dat aan de linkerkant is een prullenbak
)
[afbeelding]
En nu de vraag die alle andere vragen overbodig maakt: Waarom zet worldpimber z'n motor altijd in godsnaam anders dan de anderen neer [afbeelding] Een hersenkraker voor de psychologen van de 21ste eeuw [afbeelding]
[afbeelding]
Nog even de tankjes volgooien![]()
[afbeelding]
En een stukje later op de route even het fietspad blokkeren om te kijken of we nog wel goed rijden
[afbeelding]
Alwaar worldpimber weer eens ruzie zoekt [afbeelding]
[afbeelding]
Hieronder kunnen de niet-meeters een alom bekend (onder de wel-meeters) tafereel aanschouwen. Waar ik ook stop komen de dagjesmensen aanzwermen en om mijn motor staan. Vervolgens bieden ze de gekste prijzen voor m'n Bandit, edoch ik moet ze teleurstellen. Ik verkoop m'n Bandit niet [afbeelding] Ik noteer de prijzen wel altijd even om de mensen in de waan te laten
[afbeelding]
Mooie foto door een semi-professioneel fotograaf![]()
[afbeelding]
Om nog even voort te beduren op het vraagstuk onder de psychologen van de 21ste eeuw: waarom pimber, waarom moet je dat nou doen [afbeelding] Je kon hem toch netjes naast de Fireblade parkeren [afbeelding]
[afbeelding]
Wederom een bekend tafereel op meets: een willekeurig voet-/fietspad of weg blokkeren
Zie fietsers op achtergrond die eraan komen
[afbeelding]
Amai, zenne mooie treineke heH?![]()
[afbeelding]
Dawassut
the world's fasted indian heet die geloof ik....quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zo ff tussendoor![]()
Ik heb vanmiddag de DVD van 'Biker Boyz' gekocht, wist namelijk niet dat er nog een film over motoren was naast 'Torque' ()
Nouja, dit was dus ook geen goede film.. waarom maken ze nooit eens een coole film![]()
Alhoewel, er schijnt wel eentje in de bios te komen/zijn over een recordpoging met een oud barrel ofzo? Schijnt goed te zijn, moet ik die nog maar eens zien. Maar dat heeft verder weinig met posers te maken![]()
hoeft natuurlijk niet aan 'die groene meuk' te liggen... zou maar zo de bestuurder kunnen zijn die niet normaal is ergens kan staanquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat viel ons ook al gelijk op toen we de foto's zagenhet lijkt wel of die groene meuk niet normaal kan staan ergens
![]()
Geweldig verhaalquote:
maar het is wel altijd de bestuurder van een Kawaquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:28 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
the world's fasted indian heet die geloof ik....
[..]
hoeft natuurlijk niet aan 'die groene meuk' te liggen... zou maar zo de bestuurder kunnen zijn die niet normaal is ergens kan staan![]()
ik begreep uit het verhaal van hicham dat het eigenlijk altijd worldpimber isquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
maar het is wel altijd de bestuurder van een Kawa![]()
Je zou verwachten dat het een actiefilm is, maar het is gewoon een comedyquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is dat die film waar ze al wheely'end aan het vechten zijn op de motor ?
was een ruk film ja![]()
Dat wassum jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:28 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
the world's fasted indian heet die geloof ik....
Ik vond het niet erg hoor, was eerder bang dat jij het erg zou vindenquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:28 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
en nogmaals sorry voor het kwijtrijden![]()
Nee hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:40 schreef hicham het volgende:
Ik vond het niet erg hoor, was eerder bang dat jij het erg zou vindenZag het al helemaal voor me, met je GSM in de handen terwijl je een SMSje naar Raus aan het tikken was en ondertussen maar zitten schelden godverdommuh tering amsterdammurs zijn ook nooit te vertrouwen wachten niet eens op me
En verder bedankt voor de complimentjes allemaal aangaande mijn fotoshootpost
quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:17 schreef hicham het volgende:
Ok hier nog even wat geresized pics voor het plebs
quote:En nu de vraag die alle andere vragen overbodig maakt: Waarom zet worldpimber z'n motor altijd in godsnaam anders dan de anderen neer [afbeelding] Een hersenkraker voor de psychologen van de 21ste eeuw [afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:40 schreef hicham het volgende:
Ik vond het niet erg hoor, was eerder bang dat jij het erg zou vindenZag het al helemaal voor me, met je GSM in de handen terwijl je een SMSje naar Raus aan het tikken was en ondertussen maar zitten schelden godverdommuh tering amsterdammurs zijn ook nooit te vertrouwen wachten niet eens op me
En verder bedankt voor de complimentjes allemaal aangaande mijn fotoshootpost
Schonken ze daar koffie dan,langs de A 2?quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:53 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nee hoor, ben er na een aantal meets wel achter dat er bij FokMc géén g#dverd#mde t#ringamsterdammurs zijn
![]()
eigenlijk was ik daar al meteen de 1e meet achter, zeker als je 1 1/2 uur langs de A2 staat, dan worden er punten gescoord![]()
Nee, gewoon een goed gesprekquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:04 schreef richardgie het volgende:
[..]
Schonken ze daar koffie dan,langs de A 2?![]()
Jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en dan later ons op de snelweg voorbij zien vliegen
wij dachten haar nog wel even in te halen
![]()
![]()
Geweldig vond ik iets 'te', met die prullenbak heeft hij weer vette minpunten gescoord hequote:Op maandag 31 oktober 2005 20:28 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Geweldig verhaal, je zou stand-up comedian moeten worden
, hulde
en natuurlijk ook nog superbedankt voor het uitzetten c.q. voorrijden van de route, chapeau
....en nogmaals sorry voor het kwijtrijden
![]()
Rebbeltjuh is trots op de aan haar toegekende titel![]()
Maar was wel een leuk verhaal om te lezen!quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:09 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Geweldig vond ik iets 'te', met die prullenbak heeft hij weer vette minpunten gescoord he![]()
![]()
Stond daar ff lekker te relaxen, beetje sms'en met deze en gene, ff rookpauzequote:Op maandag 31 oktober 2005 21:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tja, had ik ook gelezen ja.......maar ik was zo euforisch over de mij toegekende titel......dat ik de prullenbakkwestie even over het hoofd had gezienquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:09 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Geweldig vond ik iets 'te', met die prullenbak heeft hij weer vette minpunten gescoord he![]()
![]()
Vroeg me wel af of het smsje aankwam toen we daar nog zaten, anders had je nog even kunnen bellen tochquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:09 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Ja, bedacht dat idd later jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:27 schreef worldpimber het volgende:
Wheheheh![]()
Geweldige verhalen en geweldige foto's
Tnx for the pics OPM en hicham het verhaal
Zonder foto's is een meet gewoon nix, nou pas vind ik de meet weer leuk
![]()
En ik zet mijn motor nooit heel bewust anders, ik ben het gewoon niet altijd even eens met de opstellingZoals bij het terras was het mooier geweest als we hem allemaal schuin hadden gezet
En bij de Mac had Raus mijn plek bezet
![]()
![]()
![]()
Kawa's bij elkaar was het toch![]()
En ja, dit is geen grap, maar meen ik echt
[..]
Vroeg me wel af of het smsje aankwam toen we daar nog zaten, anders had je nog even kunnen bellen tochEn Rebbel, tis helemaal niet erg dat je ons heb gemist, is juist lulliger voor jou dan voor ons
![]()
![]()
Wat jij wilt hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:01 schreef richardgie het volgende:
Nou,d'r is hier ook weinig te beleven.Ga maar is wat anders doen.![]()
Tuurlijk welquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:04 schreef R2-D2 het volgende:
Ik ben benieuwd of ik het wel leuk vind![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:27 schreef worldpimber het volgende:
Wheheheh![]()
Geweldige verhalen en geweldige foto's
Tnx for the pics OPM en hicham het verhaal
Zonder foto's is een meet gewoon nix, nou pas vind ik de meet weer leuk
![]()
En ik zet mijn motor nooit heel bewust anders, ik ben het gewoon niet altijd even eens met de opstellingZoals bij het terras was het mooier geweest als we hem allemaal schuin hadden gezet
En bij de Mac had Raus mijn plek bezet
![]()
![]()
![]()
Kawa's bij elkaar was het toch![]()
En ja, dit is geen grap, maar meen ik echt
[..]
Vroeg me wel af of het smsje aankwam toen we daar nog zaten, anders had je nog even kunnen bellen tochEn Rebbel, tis helemaal niet erg dat je ons heb gemist, is juist lulliger voor jou dan voor ons
![]()
![]()
En ik ben zoooooow fucking blij [afbeelding] [afbeelding]
Echt respect voor de plisie die me teffushard had kennen naaien[afbeelding]
Vanuit school knal ik soms nog even rond, meestal ga ik dan via het stadsdeel "Osdorp" beetje over de wegen crossen. Er zitten geen bochten in, gewoon stoplichten beetje uitwaaien en gefrustreerd raken e.d.![]()
De politie heeft me over de groene lijn (burgerauto) ongeveer 4 km gevolgd..![]()
[afbeelding]
Bij het rode pijltje haalde ik ze in op een 70 km weg waar zij al honderd reden, die weg wordt aan het einde vijftig en bij het rode kruisje wilde ik naar rechts gaan, maar sprong het stoplicht op rood waardoor ik links voor ging sorteren (in de hoop dat die als eerste op groen ging dan), maar na een tijdje sprong het licht rechts weer op groen en knalde ik hem snel naar rechts toe
![]()
Bij het tweede kruisje precies hetzelfde verhaal, daarna was het knalle knalle knallekeihard remmen, tussen auto's door etc. en bij het rode stipje wist ik dat ik fout zat
Een auto vér achter me flitste continu met z'n groot licht en ik remde direct af en toen zag ik iets roods vaags achter de voorruit (stop politie
)
Mijn hart zat in mijn keel want mijn rijbewijs had ik zo een 36 keer kwijt kunnen raken en 2 keer 95 euro voor verkeerd voorsorteren (bewust)Wat was het resultaat: Een prettig gesprek met een (jonge) agent die zelf al 10 jaar motorreed die me vroeg of ik even Osdorp aan het uitknallen was. Zijn mederijder belde ondertussen even door of ik nog boetes had staan e.d.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Is de derde keer dat ik in Osdorp wordt aangehouden, waarvan de laatste keer exact op dezelfde plek was. Dus vanaf nu doe ik het rustig aan, de motor was nog koud dus deed nog voorzichtig ook, normaal maak ik gretig gebruik van de snelwegtunnels daar.![]()
Moraalridders, doe je bestmaar mijn dag was weer helemaal goed
![]()
De jonge vertelde zelf ook nog dat ie met de dienstmotor en zijn 'semi' cruiscontrol (gashendel vastzetten) 4 rondjes met losse handen op het plaatselijk slechte klaverblad had gedaan. Zou het een MF'er zijn geweest? Want hij keek nog wel naar mijn kentekenplaat en maakte een schijnheilige opmerking over een ex-vouw in de kentekenplaat die de vorige eigenaar erin had gevouwen![]()
Eten
Dan had mijn vader mijn hersenschedel aan gort geslagenquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:49 schreef FemaleRebbel het volgende:
En wat de rest van je post betreft: je hebt idd mega véél goodluck gehad......'t zou echt zo'n verhaal voor Blik op de Weg kunnen zijn......poehee, wat zul jij peentjes gezweet hebben.....gelukkig eind goed, al goed
![]()
Discriminatie?quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:53 schreef ondeugend het volgende:
@pimper !
En nou nooooooooooooooooooooooit meer roepen dat 'jullie' gediscrimineerd worden he !!![]()
![]()
![]()
Damn, vette kawaquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:04 schreef Patrick281 het volgende:
Hier een ex' fokker op een Kawa KLX.![]()
Mjah, ik zeg altijd "als je er goed uit ziet heb je alles meequote:Op maandag 31 oktober 2005 22:05 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Respect voor deze geniale copper
U mag heeeeeeel blij zijn![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:53 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
zeker als je 1 1/2 uur langs de A2 staat, dan worden er punten gescoord![]()
Houden jullie dat bij in een excel sheet of reserveren jullie daar een apart deel van de hersenen voor?quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:09 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
met die prullenbak heeft hij weer vette minpunten gescoord he![]()
![]()
Toffe agentquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:27 schreef worldpimber het volgende:
De jonge vertelde zelf ook nog dat ie met de dienstmotor en zijn 'semi' cruiscontrol (gashendel vastzetten) 4 rondjes met losse handen op het plaatselijk slechte klaverblad had gedaan. Zou het een MF'er zijn geweest? Want hij keek nog wel naar mijn kentekenplaat en maakte een schijnheilige opmerking over een ex-vouw in de kentekenplaat die de vorige eigenaar erin had gevouwen![]()
Eten
Raus en Rebbel die op de ambulance rijden en Hicham tegenkomenquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:16 schreef hicham het volgende:
Houden jullie dat bij in een excel sheet of reserveren jullie daar een apart deel van de hersenen voor?
Is een matig doordenkertje.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:15 schreef worldpimber het volgende:
Discriminatie?Hoe bedoel je dat nou weer
![]()
Wij vrouwen zijn multitaskingquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:16 schreef hicham het volgende:
Houden jullie dat bij in een excel sheet of reserveren jullie daar een apart deel van de hersenen voor?
Maar het is gewoon een feit dat iemand op een supersport rechtuit op hetzelfde plekje zit als in een gemiddelde bocht.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:15 schreef worldpimber het volgende:
Enneeuh, muts en airbaigs plat op de tankDas alleen voor posers als OPM linksonder
![]()
[afbeelding]
Verkapt 'ik heb eindelijk het niet verkeerd geresizede plaatje gevonden'![]()
Ah, op die fiets zenne. Ik begreep eigenlijk helemaal niet waar het over ging.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar het is gewoon een feit dat iemand op een supersport rechtuit op hetzelfde plekje zit als in een gemiddelde bocht.
Een SM rijder schuift dan naar voren tegen de tank om de geometrie te veranderen.
De motor wordt anders ook veel te licht aan de voorkant.
Bij 120-130 kilo is de gewichtsverhouding incl berijder veel belangrijker dan met een ss van 200 kilo.![]()
So errug is ut gelukkug nog nie gesteldquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Raus en Rebbel die op de ambulance rijden en Hicham tegenkomen:
[afbeelding]
Nou,dan zal ik maar gauw iets bedenken om de boel in de war te schoppen,zodat het weer een grote uitschieter wordt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wij vrouwen zijn multitasking, dus vooralsnog schrijven we (nog) niet, zolang de plussen en de minnen evenredig met elkaar gelijk opgaan tenminste, als blijkt dat er ernstige uitschieters aan zitten te komen, zullen we toch maar ff overwegen om een spreadsheetje te fixen
![]()
Fok is tráág![]()
Of je klapt voor de kick ff met je ballen op de tank, ook een speciale ervaringquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar het is gewoon een feit dat iemand op een supersport rechtuit op hetzelfde plekje zit als in een gemiddelde bocht.
Een SM rijder schuift dan naar voren tegen de tank om de geometrie te veranderen.
De motor wordt anders ook veel te licht aan de voorkant.
Bij 120-130 kilo is de gewichtsverhouding incl berijder veel belangrijker dan met een ss van 200 kilo.![]()
Genoeg eigen slap gelul.![]()
En wat dacht je van "zacht"rubber van een tennisbal.Zijn allemaal ervaringen waar ik liever over hoor vertellen dan ze te beleven.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:23 schreef Makster het volgende:
[..]
Of je klapt voor de kick ff met je ballen op de tank, ook een speciale ervaringBest tof om te concluderen dat plastic even hard kan zijn als staal
![]()
Ha, die film heb ik toevallig van het weekend gekocht en gekeken. toevallig zeg.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zo ff tussendoor![]()
En nu ben ik weer weg, moet nog een toetsje leren voor morgen. Lees de rest later wel bij![]()
[..]
Die krengen vielen mij ook al op ja, bij de herfstmeet![]()
In het donker maakt het nog wat spannender.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:46 schreef bwt het volgende:
O ja, heb gister avond/nacht en vanavond klaverbladen ressen en valburg uitgeprobeerd.
Ressen is een leuk ding waar je harder doorheen kan dan dat je eerst zou denken.
Valburg is wel leuk maar 1 bocht heeft erg veel hobbels en kuilen.
alle 2 hebben ze in 2 of 3 bochten vangrails, en das een minder prettig aanzicht.
en jullie oefenbochtje (van de foto's) bij ressen zelf is een redelijk krap bochie.
leuk voor overdag, in het donker echt wat minder
Krap? Neeeeeehquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:46 schreef bwt het volgende:
O ja, heb gister avond/nacht en vanavond klaverbladen ressen en valburg uitgeprobeerd.
Ressen is een leuk ding waar je harder doorheen kan dan dat je eerst zou denken.
Valburg is wel leuk maar 1 bocht heeft erg veel hobbels en kuilen.
alle 2 hebben ze in 2 of 3 bochten vangrails, en das een minder prettig aanzicht.
en jullie oefenbochtje (van de foto's) bij ressen zelf is een redelijk krap bochie.
leuk voor overdag, in het donker echt wat minder
Hehe, grappig om dit zo te lezen...quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:54 schreef JAZ412 het volgende:
'n Avond.
Ik lees regelmatig wat topics hier en dan eigenlijk alleen FOK MC. De laatste tijd werd het wel errug druk met een topic per dag of meer![]()
Ik wilde reageren op het verhaal van Worldpimber. Volgens mij was het vandaag "politie-is-aardig-tegen-de-diehard-motoristen-dag"
Ik had vanavond een soortgelijk iets meegemaakt. Met een gemiddelde snelheid van ongeveer 175 Km/uur word ik ingehaald door de politie en de agent seint naar me dat ik rustig aan moet rijden![]()
Vervolgens spuit de agent er vandoor om verderop de snelweg te verlaten![]()
Jullie houden regelmatig een meeting en ik vind de verslagen altijd wel interessant. Mischien dat ik in de toekomst een keertje meerij![]()
Latente motorrist?Wel zichtbare maar niet aanwezige motorrijder?Wazigquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:54 schreef JAZ412 het volgende:
'n Avond.
Ik lees regelmatig wat topics hier en dan eigenlijk alleen FOK MC. De laatste tijd werd het wel errug druk met een topic per dag of meer![]()
Ik wilde reageren op het verhaal van Worldpimber. Volgens mij was het vandaag "politie-is-aardig-tegen-de-diehard-motoristen-dag"
Ik had vanavond een soortgelijk iets meegemaakt. Met een gemiddelde snelheid van ongeveer 175 Km/uur word ik ingehaald door de politie en de agent seint naar me dat ik rustig aan moet rijden![]()
Jullie houden regelmatig een meeting en ik vind de verslagen altijd wel interessant. Mischien dat ik in de toekomst een keertje meerij![]()
jij bent ook erg hardleers heHquote:
Wilde ik ook net posten, dik en dom willen hier nog wel langzaam van toepassing zijn volgens mij.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:02 schreef bwt het volgende:
Ik denk dat ik dit verhaaltje maar eens toe ga passen
'Slaaptekort maakt je dik, dom en ziek'
Slapen is goed voor mij..................
Ik rij op dit moment een ZZR1100 1996.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Krap? NeeeeeehPrecies goed
Die andere 2 zijn dan wel weer heeeeeel lang, te lang voor mijn 25kWJij ook leuke zondagen gehad?
[..]
Hehe, grappig om dit zo te lezen...En het geeft altijd een fijn gevoel rond de nieren als een agent je matst.
Met de brommer wordt ik ook best vaak aangehouden, vanwege rode stoplichten/continu kapot gaande achterlichten. Maar dan word ik eigenlijk bijna atijd gematst omdat het nog zo vroeg is/dat arme krantenjochie zo een dure boete niet kan permitteren
Gewoon netjes te woord staan helpt ook altijd
En wat voor motor rij jij?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:07 schreef JAZ412 het volgende:
[..]
Ik rij op dit moment een ZZR1100 1996.
aangepastquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:02 schreef richardgie het volgende:
[..]
Latente motorrist?Wel zichtbare maar niet aanwezige motorrijder?Wazig![]()
Thnxs, ik lees ongeveer een maand meequote:Op dinsdag 1 november 2005 00:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]welkom
Hoe lang lees je al mee ?![]()
bijna net zo lang als ik gedaan heb lang geledenquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:12 schreef JAZ412 het volgende:
[..]
Thnxs, ik lees ongeveer een maand mee
Trustequote:Op dinsdag 1 november 2005 00:17 schreef TR_Roadkill het volgende:
Goede ochtend deze prachtige dinsdagochtend 1 novembernet terug van een ritje limburg op en neer
schoonmama kan heerlijk koken, daarna nog effe filmpje gekeken met de familie en weer terug geknald naar Rosmalie
ennuh, ohja, welteruste, morgen vroeg weer op
quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij bent ook erg hardleers heH3x op hetzelfde stuk aangehouden worden en dan niet even bedenken dat je daar al 2x gespot ben
![]()
maar wel goed dat je geluk heb gehad deze keer![]()
![]()
Ja, truste. Morgen ook vroeg op. Helaas kan ik het me niet permiteren om overdag te gaan FOK-en. In het slechtste geval is dat over 3 maanden wel andersquote:
Heb nu alleen de video omgezet naar DVD's. Ik hoop de complete DVD deze week nog te krijgen,quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:16 schreef hicham het volgende:
Had ff ghostrider 4 gekeken, net gekregen van m'n broer via FTP nee niet worldpimber maar een ander, alleen telt die niet mee omdat ie toch geen motor rijdt![]()
Die gasten zijn geeeheeeek
Heb overigens niet de DVD met extra's, staan daar ook nog leuke dingen op Peerke / Roadkill / wie het dan ook aan het downloaden is??
Dacht laat ik vandaag ook maar meteen in de ochtend de computer aanknallequote:Op dinsdag 1 november 2005 07:41 schreef bwt het volgende:
Hey Pimber, wat ben jij vroeg er bij zeg......
JAZ welkom
Ik moet toch eventjes reagerenquote:Op dinsdag 1 november 2005 07:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[TK] Leder Ducati Dames jack ¤650,-
Leuk dat je meeleest zo af en toequote:Op maandag 31 oktober 2005 23:54 schreef JAZ412 het volgende:
'n Avond.
Ja dat was een leuk stukkie, dat bedoel ik met die lijpe actiesquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:33 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Stukkie met die M coupé driftend in de bocht zag er wel erg vet uit trouwens![]()
Hoi, eerst een verhaal posten en dan half voorstellen, dat kan niet he!quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:54 schreef JAZ412 het volgende:
Wat moet jij in Madurodam?quote:
Greedkillingz kon er ook wel wat vanquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik begin wel nieuwsgierig te worden hoeveel mensen nu eigenlijk meelurken.![]()
Mercy had ook enkele maanden meegelezen, Fulcrum, Yup zal wel meelezen, en R2D2 wist ook al gelijk wie iedereen was, die maakte echt een gevatte knalbinnenkomst.
![]()
![]()
Ik ben maar meteen begonnen met posten,maar dat kwam meer doordat er dingen werden verteld die niet waar waren.Wist alleen nog niet precies hoe dat werkte,maar dat heb jij me dan ook verteld.quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoi, eerst een verhaal posten en dan half voorstellen, dat kan niet he!![]()
![]()
![]()
Eindelijk iemand die de Fireblade dude op topsnelheid bij kan houden.![]()
Wat is het harste wat je ooit met die ZZR1100 gereden hebt, of is die nog 25 Kw.![]()
Ik heb de voorloper gehad, de ZX-10.
Dat was in 1994, de ZZR-1100 was toen net 2 jaartjes uit en voor mij nog onbetaalbaar.
Blijft dus wel altijd een fiets waar ik naar kijk, old legacy stuff.![]()
Ik begin wel nieuwsgierig te worden hoeveel mensen nu eigenlijk meelurken.![]()
Mercy had ook enkele maanden meegelezen, Fulcrum, Yup zal wel meelezen, en R2D2 wist ook al gelijk wie iedereen was, die maakte echt een gevatte knalbinnenkomst.
![]()
![]()
Oh ja, ik denk dat ik hem bedoel.quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:46 schreef hicham het volgende:
Greedkillingz kon er ook wel wat van![]()
Alleen hebben we die al een hele tijd niet meer gezien
quote:En ik ken ook wel een lurker die vast ook wel regelmatig hierheen komt, alleen kan die niet posten tenzij die een proxy gebruikt en een ander e-mail adres regelt
Ja, we hebben vaak een korreltje zout nodig.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:06 schreef richardgie het volgende:
Ik ben maar meteen begonnen met posten,maar dat kwam meer doordat er dingen werden verteld die niet waar waren.Wist alleen nog niet precies hoe dat werkte,maar dat heb jij me dan ook verteld.![]()
Mooi, weet ik gelijk weer wie Hicham toch steeds bedoelde met Dribbel.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:18 schreef dribbel79 het volgende:
Tijdje niet gepost hier (stomme werk ook altijd)...maareh, gister mijn AVB gehaald, dus het komt dichterbij ! ! !
Dank je.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Oh ja, ik denk dat ik hem bedoel.![]()
![]()
[..]
The godfather.
![]()
Ik ben de laatste MC'er van het eerste uur en de eerste meet.![]()
![]()
[..]
Ja, we hebben vaak een korreltje zout nodig.
Maar reken ook meer dan 20 meetings, en de nodige zaken die via een cynische of op een andere manier grappig bedoelde omweg refereren naar een gebeurtenis in het verleden.![]()
Jij heb het wel snel opgepakt.![]()
Weer een paar topics doorlezen om erachter te komen wat er allemaal over me gezegd wordt zeker??quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mooi, weet ik gelijk weer wie Hicham toch steeds bedoelde met Dribbel.![]()
![]()
H!H!quote:Op dinsdag 1 november 2005 07:54 schreef worldpimber het volgende:
Brommer MCmooi OP
[Centraal] Brommers enzo.. [deeltje 4]
Ok, nou hou ik op![]()
Dat is volgens mij de eerste ZXR zonder de bekende slangen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:29 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Weer een paar topics doorlezen om erachter te komen wat er allemaal over me gezegd wordt zeker??
ZXR 750 uit 1993 wordt het...heb 'm zo goed als binnen (de buurman paar huizen verder op moet 'm wegdoen omdat
a) ze een boot hebben gekocht
b) z'n vrouw vindt het te gevaarlijk worden
c) hij er nooit meer op rijdt...
c heft b op imo...whatever, voor die 2000,-![]()
![]()
Jammer dat je het nu zo laat afwetenquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
The godfather.
![]()
Ik ben de laatste MC'er van het eerste uur en de eerste meet.![]()
![]()
Je LP blijft hangen, is onderhand ook al weer veel meerquote:[..]
Maar reken ook meer dan 20 meetings
Over die ZXR750 ga je ruzie krijgen met Fulcrum, volgens mij zit hij ook dagelijks te fappen op dat modelquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:29 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Weer een paar topics doorlezen om erachter te komen wat er allemaal over me gezegd wordt zeker??
ZXR 750 uit 1993 wordt het...heb 'm zo goed als binnen (de buurman paar huizen verder op moet 'm wegdoen omdat
a) ze een boot hebben gekocht
b) z'n vrouw vindt het te gevaarlijk worden
c) hij er nooit meer op rijdt...
c heft b op imo...whatever, voor die 2000,-![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
H!H!
weten jullie nog dat die kneuzen vorig jaar een eigen SC wilden en de mods ze hierheen stuurden, en wij ze weer keihard terugtraptenOw the memories
Dude, je gaat me toch niet vertellen dat je liever op zo'n gsx gezien word dan op die bandit? Dit type gsx vind ik wel zoooooo gruwelijk lelijk, het is net of ze die dingen fabriek af al effe met de voorkuip tegen de muur hebben gereden. Maar ja, is mijn mening natuurlijkquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:42 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Alleen is zijn kleurstelling iets anders![]()
Leuke review trouwens op motorfreaks
Nice ragbikequote:Op dinsdag 1 november 2005 09:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Geqxon / Gexqon whatever zijn naam is kwam hier ook nog wel eens over z'n Thomosje posten maar volgens mij had worldpimber hem dat afgeleerdEerst met subtiele opmerkingen maar toen ie dat niet doorhad maar even duidelijk gemaakt wat de bedoeling was
@Pepijn, zie je het al voor je ... Nick
[afbeelding]
(photo of the day @ bikepics.com)
Heb ff gezocht naar de motor van die buurman, volgens mij is het een GSX600 van 1991:
[afbeelding]
Alleen is zijn kleurstelling iets anders![]()
Leuke review trouwens op motorfreaks
Je moet een gegeven paard toch niet in de bek kijkenquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:07 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Dude, je gaat me toch niet vertellen dat je liever op zo'n gsx gezien word dan op die bandit? Dit type gsx vind ik wel zoooooo gruwelijk lelijk, het is net of ze die dingen fabriek af al effe met de voorkuip tegen de muur hebben gereden. Maar ja, is mijn mening natuurlijk(die F van peerke vind ik wel mooi trouwens)
Gewoon eens beginnen met dat ding elke dag een cm of 10 richting je eigen voordeur te verplaatsen. Dan vraag je eens aan hem, he joh, voor school moet ik een keteken bewijs van een suzuki GSX600f hebben om in te scannen, vergeet het terug te geven (hij vergeet het ook, hij rijd toch niet op dat ding)quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Je moet een gegeven paard toch niet in de bek kijkenHet was ook niet de bedoeling dat het in de plaats van de Bandit zou komen, maar dat het een potentiele ragbike zou kunnen zijn mocht die buurman zo gek zijn dat ding weg te willen hebben voor voor niks of een hele voordelige prijs
Maar ja, allemaal lege lucht praatjes. Want sowieso heb ik 25KW, meebeslissende ouders en weet ik niet eens wat die buurman verder van plan is
quote:
En bedankt he klootzakquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:07 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Dude, je gaat me toch niet vertellen dat je liever op zo'n gsx gezien word dan op die bandit? Dit type gsx vind ik wel zoooooo gruwelijk lelijk, het is net of ze die dingen fabriek af al effe met de voorkuip tegen de muur hebben gereden. Maar ja, is mijn mening natuurlijk(die F van peerke vind ik wel mooi trouwens)
Ik was de topposter van PTA, soms nummer 2, soms nummer 3 achter de PTA slowchat boys die vaak alleen maar smileys posten in de autoslowchat. En dan kom ik met mijn vaak multiple quote's. Dus eigenlijk nummer 1.quote:
Heb je gisteravond rond 22:00 niet in de file gestaan bij E'hoven?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:17 schreef TR_Roadkill het volgende:
Goede ochtend deze prachtige dinsdagochtend 1 novembernet terug van een ritje limburg op en neer
schoonmama kan heerlijk koken, daarna nog effe filmpje gekeken met de familie en weer terug geknald naar Rosmalie
ennuh, ohja, welteruste, morgen vroeg weer op
Veel plezierquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:36 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Wel weer bijgelezen inmiddels, maar we gaan zo dus naar margootje toe.![]()
Nou,veel plezier dan.(maar wat heb ik daar mee te makenquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:36 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Wel weer bijgelezen inmiddels, maar we gaan zo dus naar margootje toe.![]()
Heb je de "Noob wave Advanced" gezien? Is wel stoer hequote:
anders ga je weer mopperen dat er niemand op jou reageertquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:44 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou,veel plezier dan.(maar wat heb ik daar mee te maken)
Wat deed ik dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee, van rosmalen naar gennep/heijen kom je niet in de vuurt van eindhovenquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:42 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Heb je gisteravond rond 22:00 niet in de file gestaan bij E'hoven?
Ja,heb ik gezien en opgeslagen,zodat ik van de winter een beetje kan oefenen(op m'n trapfiets),en in het voorjaar goed beslagen ten tonelen verschijnquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:45 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Heb je de "Noob wave Advanced" gezien? Is wel stoer he![]()
mening schmeningquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:49 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Nee, van rosmalen naar gennep/heijen kom je niet in de vuurt van eindhoven
@stinkiemag je hier je mening niet geven?
Nou,het was gisteren avond echt stil hier.Er zaten volgens mij wel mensen mee te lezen,maar kon zo gauw niks bedenken om een reactie uit te lokken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
anders ga je weer mopperen dat er niemand op jou reageert![]()
en dit is om te voorkomen dat jij jezelf gaat quoten![]()
dat heb ik soms ookquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:54 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou,het was gisteren avond echt stil hier.Er zaten volgens mij wel mensen mee te lezen,maar kon zo gauw niks bedenken om een reactie uit te lokken.
Dat heb ik nu een beetje.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:54 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou,het was gisteren avond echt stil hier.Er zaten volgens mij wel mensen mee te lezen,maar kon zo gauw niks bedenken om een reactie uit te lokken.
shit bijna vergeten voordat ik gaquote:
Ik probeer dan wel een reactie uit te lokken.Je gaat toch ook niet naar het cafe om daar in je eentje te gaan zitten drinken?Dan wil je ook wat te praten hebben(tenminste,ik wel).quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat heb ik soms ooken dan is het leuk om gewoon mee te lezen
Stinkie is van het type:quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:49 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Nee, van rosmalen naar gennep/heijen kom je niet in de vuurt van eindhoven
@stinkiemag je hier je mening niet geven?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Stinkie is van het type:
Een mening is als een scheet, iedereen heeft ze en meestal stinken ze![]()
Stinkie?
Effe rellen na afloop kan ook leuk zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:04 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat heb ik nu een beetje.Maar dat komt omdat we nu gaan. Als je dan al een post doet waar reacties op komen, kun je het vervolg niet meer meemaken. Dat schiet dan ook niet echt op.
Tot straks allemaal.![]()
Wel een slimme vent dan,Stinkie.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Stinkie is van het type:
Stinkie?
Ik playbackte vroeger weleens een liedje van een alcoholist die ze de lucht in hebben geschoten:quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:06 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik probeer dan wel een reactie uit te lokken.Je gaat toch ook niet naar het cafe om daar in je eentje te gaan zitten drinken?Dan wil je ook wat te praten hebben(tenminste,ik wel).
Ik loop meestal 'de Dijk" of "Rowen Heze" te neurien.Ook op de motor trouwens.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:12 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik playbackte vroeger weleens een liedje van een alcoholist die ze de lucht in hebben geschoten:
In een discotheek, zat ik van deweek.
En ik voelde mij daar zo alleen.
’t Was er warm en druk. Ik zat naast een lege kruk etc...
Ach bestel mar, bestel mar, bestel marquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:20 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik loop meestal 'de Dijk" of "Rowen Heze" te neurien.Ook op de motor trouwens.
Maar ik had toch niet gedacht dat je bij een motor-forum ook alleen kon zijn,vooral omdat motorrijders toch meestal sociale kudde dieren zijn.
Wordt tijd dat ik eens een Gold Wing met radio-CD speler ga kopen.Kan ik de rest tenminste een beetje irriteren met mijn muziek.![]()
Op het moment dat jouw bericht hier binnen komt,staat dat nummertje net de kamer in te schallen ja.Hoe wist je dat.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ach bestel mar, bestel mar, bestel mar
Ge wet dat ik 't neet kan loate
Nog efkes en dan begin ik
D'r wir duchtig langs te proate
Ga ik vanaf nu ook zingen![]()
![]()
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:54 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is goed, jij haalt het bier en ik zing playback welquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:34 schreef richardgie het volgende:
[..]
Op het moment dat jouw bericht hier binnen komt,staat dat nummertje net de kamer in te schallen ja.Hoe wist je dat.![]()
Zullen we er een duetje van maken?(Alleen is mijn Limburgs niet zo goed,spreek wel vloeiend Hooglands)?
Heb er m'n beroep van gemaakt!Alles wat op m'n werk niet goed was in mijn ogen, is inmiddels veranderd,alleen hier thuis valt er weinig te rellen.En een goede matige grap?Ik ga zo wel even kijken hoor,en wat doe jij hier trouwens op dit tijdstip?quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Goedemorgen.
WP had net zijn bieke motorrit dwars door Amsterdam heen gepost en jij zegt dat er niets te beleven is.Ik tart het lot nog door een goede matige grap te posten en jij kopt niet eens een balletje in.
![]()
![]()
Volgens mij durf je helemaal niet te rellen !![]()
![]()
![]()
lief zijn hequote:Op dinsdag 1 november 2005 11:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Stinkie is van het type:
Stinkie?
Niet goed ? Verander het zou ik zeggen !quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:44 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb er m'n beroep van gemaakt!Alles wat op m'n werk niet goed was in mijn ogen, is inmiddels veranderd,alleen hier thuis valt er weinig te rellen.En een goede matige grap?Ik ga zo wel even kijken hoor,en wat doe jij hier trouwens op dit tijdstip?
Het meeste is al veranderd.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Niet goed ? Verander het zou ik zeggen !![]()
Ik leef niet alleen 's nachts hoor.
Strak plan,ben al driftig aan het trainen met bierdrinken,en mijn gezang wil ik je niet aandoen,dus aan jou de eer,(playbacken wil misschien nog wel lukken)quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Is goed, jij haalt het bier en ik zing playback wel![]()
quote:
Nou ja,stuur zat toch al aan de verkeere kant.Zal wel een Maandagochtend vrachtwagen zijn geweest.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:18 schreef R2-D2 het volgende:
Dit moet je zien![]()
Bij nader inzien is er gefotosoept![]()
ZXR750quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:44 schreef dribbel79 het volgende:
Met een motorische offday met de hakken over de sloot je AVB halen![]()
Nu verkeersdeelname lessen...wie vond wat makkelijker??
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:44 schreef dribbel79 het volgende:
Met een motorische offday met de hakken over de sloot je AVB halen![]()
Nu verkeersdeelname lessen...wie vond wat makkelijker??
Okay, het is dinsdag 1 November 2005 en de tijd is 10:41quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
blablabla...
En nu geen tijd meer om overal op te reageren exuseze moi, got a date.![]()
20 Euri aan de examinator geven en een kijkje in je decolletequote:
Je decollete alleen was niet genoegquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:53 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
20 Euri aan de examinator geven en een kijkje in je decollete![]()
Uiteraard een groene, Kawa's horen gifgroen te zijn ! ! !quote:
Rijexamen AVB (Voertuigbeheersing) en dat met de spreekwoordelijke hakken over de sloot halen.quote:
Nee, de wipoefening kwam erbijquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
Je decollete alleen was niet genoeg
Ik ben graag anders.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:01 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Uiteraard een groene, Kawa's horen gifgroen te zijn ! ! !
Gaan we dreigen?quote:
Aha,nou gefelicteerd dan.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:04 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Rijexamen AVB (Voertuigbeheersing) en dat met de spreekwoordelijke hakken over de sloot halen.
Ik heb morgen een presentatiequote:Op dinsdag 1 november 2005 13:06 schreef hicham het volgende:
Kwam er net achter dat ik overmorgen een presentatie heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem nooit een icoon.Ben er zelf al een.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:06 schreef hicham het volgende:
Oh ja, helemaal vergeten. Gefeliciteerd dribbel met je AVB
Enieweej, ik zie dat we tegenwoordig inval Fok!MC'ers hebben, R2D2 en richardgie (wanneer neem je een icon??) houden dit topic wel een beetje levend
Ik doe eigenlijk geen ene flikker, maar tegelijkertijd heb ik ook nog genoeg te doen dus Fok!MC'en zit er even niet bij
(ik lurk wel mee stiekem hoor
)
Kwam er net achter dat ik overmorgen een presentatie heb
Heb er eigenlijk geen zin meer in, ik ga denk ik gewoon timmerman wordenAls ik achter een PC zit doe ik alleen maar aan prive internetten in de baas z'n tijd
Poepzooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |