Die hebben pech, simpelquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:33 schreef richardgie het volgende:
[..]
En hoe zit dat dan met bijv. een McLaren?Inderdaad een auto,maar goed,die voor het grootste deel uit aluminium,koolstof en glasfiber bestaat?![]()
Zonder uit te steken?quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:40 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Peerke had vandaag een knee down ZONDER zijn knie uit te steken, zag er best cool uitging errrrug plat. (bocht vanaf zaltbommel naar snelweg richting denbosch
het gaat je gelukkig goed afquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:11 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Leuk, ik post nooit wat, moet ik meteen een nieuw topic openen!
![]()
Iedereen krijgt waar die recht op heeft,patserbakken het eerst?Alleen jammer dat wij,normale fatsoenlijke,nooit iets op aan te merken motorrijders daar het eerst de dupe van zijn.En er zijn hier in de directe omgeving zat knooppunten.Hoevelaken,Eemnes,Rijnsweerd,Lunetten,Ouderijn.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:15 schreef hicham het volgende:
Jeetje, ik stond klaar om te posten maar peerkemikuni was me voor, dus hier maar m'n post plakkeuh
[..]
Die hebben pech, simpel
[..]
Zonder uit te steken?Dan had ie ook een elbow down kunnen doen om het af te maken
@richardgie, Hoevelaken stond in eerste instantie ook nog op ons schema om achteraf te doen, maar de route was zo lang dat het wel weer tijd was om huiswaarts te gaannaja, route was niet echt superlang, maar de snelheid lag laag vanwege de smalle wegen, koekblikkers, roze olifantjes en fietsers
![]()
Tot morgen mensen![]()
-edit
Oh ja, nu maar hopen dat OPM's manager morgen weer een dagje vrij neemt, anders moeten we tot morgenavond wachten voor de pics![]()
Kan niet op vandaag blijkbaar.....én kneedownenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:11 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Leuk, ik post nooit wat, moet ik meteen een nieuw topic openen!
![]()
Me too, en eigenlijk is het voor je gevoel bijna 22.00 uurquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:55 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Waarschijnlijk maak ik het vandaag niet laat. Ik ben helemaal afgemat joh.![]()
![]()
Weltrusten dan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:59 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Me too, en eigenlijk is het voor je gevoel bijna 22.00 uur, en na zo'n dagje.......
Rebbeltjuh duikt er ook zo in, morruge werrukku![]()
Jullie wel lekker genieten he van ut weekie vrij, maar dat zal wel lukken
Bedankt alvast, maar ik laat ut wel weten hoor als ik gaquote:
Ben op de thee geweest bij moeders,en zo vroeg starten ligt mij eigenlijk niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:07 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Bedankt alvast, maar ik laat ut wel weten hoor als ik ga![]()
waarom reed jij eigenlijk niet mee ???????
Lekker belangrijk, duhhhquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:11 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ben op de thee geweest bij moeders,en zo vroeg starten ligt mij eigenlijk niet.![]()
Heb wel Hoevelaken(het verkeersplein)een paar keer rond gereden.![]()
Om 8.30 dacht ik"Zal FemaleRebbel al onderweg zijn?"quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, duhhh, hoezo vroeg starten.....is toch gaaf joh, ik zat om 8.30 al op de
motoren om 17.00 parkeerde ik 'm in de garage.......moe
maar voldaan
![]()
of durf je niet te meeten soms![]()
Túúrlijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:22 schreef richardgie het volgende:
[..]
Om 8.30 dacht ik"Zal FemaleRebbel al onderweg zijn?"(Terwijl ik me nog een keer omdraaide)
En ik heb echt tot een 1/2 uur voor de start nog lopen twijfelen,vooral omdat het hier redelijk dichtbij was.
Zullen we dan afspreken dat bij de eerst komende meet,ik ook aanwezig zal zijn?Als het droog is tenminste.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:25 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Túúrlijk![]()
ik denk serieus dat je een meetfobie hebt![]()
Ben je al onder zijl of niet?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:55 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Waarschijnlijk maak ik het vandaag niet laat. Ik ben helemaal afgemat joh.![]()
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:46 schreef worldpimber het volgende:
Interessante info voor een bepaalde Fok!ker hier![]()
Wel interessant dat stukje over stroef asfalt... wanneeeerrrrr??
![]()
quote:In het merendeel van de vele bochten loopt het wegdek af naar de binnenkant. Dit, tezamen met het zeer stroeve asfalt, maakt dat er hoge bochtensnelheden mogelijk zijn. Hierdoor is het circuit van Assen een echt rijderscircuit en de rijders met de meeste durf en ervaring zijn hier duidelijk in het voordeel. Ook als het wegdek nat is blijft de grip hoog.
Het "probleem" was toch dat er aan de zijkanten geen "vangrail" of wat dan ook stond,waardoor de bocht,moeilijk te overzien en in te schatten was? en ook de "verkeerde" verkanting was toch niet goed?Altans zo had ik het ongeveer begrepen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
[..]
Rijders haten het circuit of zijn zo enthousiast dat ze het heilig verklaren.
Ik heb een paar keer met een snelle auto over het circuit mogen blazen. Geweldig gewoon.
RB heeft er die VRO training gehad en zal vast ook wel even losgelaten zijn.
Er zijn wel dagen dat je tegen een vergoeding kunt rijden trouwens.
Volgens mij heeft de KNMB wel eens aanbiedingen / dagen.
We hebben vandaag al VRO4 gehad, slalommen tussen random bewegende objectenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:01 schreef ondeugend het volgende:
Wrom doen jullie eigenlijk geen VRO-meet plannen in het voorjaar ?
Kost een paar centen maar dan heb je ook wat.
Zoals ik het lees is het juist positieve verkantingquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
Het "probleem" was toch dat er aan de zijkanten geen "vangrail" of wat dan ook stond,waardoor de bocht,moeilijk te overzien en in te schatten was? en ook de "verkeerde" verkanting was toch niet goed?Altans zo had ik het ongeveer begrepen.
Een vangrail op een circuit lijkt me sowieso geen goed idee.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
Het "probleem" was toch dat er aan de zijkanten geen "vangrail" of wat dan ook stond,waardoor de bocht,moeilijk te overzien en in te schatten was? en ook de "verkeerde" verkanting was toch niet goed?Altans zo had ik het ongeveer begrepen.
Een paar rijvaardheidstrainingen en een slipcursus.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:05 schreef worldpimber het volgende:
Ondeugend die blaast op een circuit?![]()
![]()
Er staat mij iets bij over een verkeerde verkanting.Hier bedoel ik dus mee dat een bocht naar rechts niet aan de linker kant omhoog loopt,maar juist aan de rechter kant oploopt.En dit is heel ongebruikelijk en moeilijk te overzien.Heb zelf in de wegenbouw gezeten,dus vandaar mijn intresse in deze materie.Maar een "verkeerde"knik staat mij ook wel iets van bij,maar dat wist ik niet zeker.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Een vangrail op een circuit lijkt me sowieso geen goed idee.
Nee, de klacht was meer dat na de laatste aanpassingen er een lastige knik is bijgekomen die de snelheid er uit haalde. Op dat stuk ging het heel ver over de 300 geloof ik.
Dat maakt het toch al technische circuit nog technischer zeg maar en dus kwamen er klachten van voornamelijk de minder technische rijders.
Bij mij staat vro 2 in de planning voor volgend jaarquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:01 schreef ondeugend het volgende:
Wrom doen jullie eigenlijk geen VRO-meet plannen in het voorjaar ?
Kost een paar centen maar dan heb je ook wat.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:46 schreef worldpimber het volgende:
Interessante info voor een bepaalde Fok!ker hier![]()
Wel interessant dat stukje over stroef asfalt... wanneeeerrrrr??
![]()
Nou,weltrusten dan maar.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:27 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja was een leuk dagje.En de rest van de week zal ook nog wel lukken.
![]()
Ik ben er vandoor. Zo maar slapen denk ik.![]()
TT Baan heeft geen negatieve verkantingenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet zeker!quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:47 schreef RB het volgende:
[..]
TT Baan heeft geen negatieve verkantingen![]()
Was ook als informatie bedoeldquote:
Geen paniek Richardgie.quote:
Yepquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:03 schreef ondeugend het volgende:
Zeg RB... is dat nou een dolfijn op die foto ?
Zwemmen die dan in de Noordzee
Veel snelle en technische bochten....quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:03 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dank je,maar het schijnt toch wel een moeilijk circuit te zijn om te rijden?![]()
Ik raak niet gauw in paniek hoor.quote:
Als je een paar rondjes gereden hebt, kom je er op een gegeven moment achter dat je steeds een beetje harder gaatquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:03 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dank je,maar het schijnt toch wel een moeilijk circuit te zijn om te rijden?![]()
een stuk of 7 zelfs met fatale afloop toch ?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:08 schreef RB het volgende:
[..]
Als je een paar rondjes gereden hebt, kom je er op een gegeven moment achter dat je steeds een beetje harder gaat![]()
Een jaar of 10 geleden was het circuit nog gewoon open en kon je gewoon rondjes rijden![]()
Totdat er een paar eikels tegen de klok in begonnen te rijden , en er ongelukken gebeurden![]()
Wat zit je nou te knipogen!Ik ga daar niet naar toe hoor!quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Veel snelle en technische bochten....
.... dat gaat nog al eens mis bij vele overmoedigen.
Zonde van die brommers.Maar ik ben zelf 2 keer in Assen geweest,maar dat is al meer dan 10 jaar geleden denk ik.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:17 schreef RB het volgende:
Foto van SBK 2005
is op het snelste stuk van de baan
[afbeelding]
Kwam ook mede doordat het start finish gedeelte gewoon openbare weg wasquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
een stuk of 7 zelfs met fatale afloop toch ?
Toen de baan nog open was , was het elke zondag een drukte van heb ik jou daarquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:20 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zonde van die brommers.Maar ik ben zelf 2 keer in Assen geweest,maar dat is al meer dan 10 jaar geleden denk ik.
Die keer dat ik op Mann was zijn er 64 doden gevallen.Het merendeel overgens onder de toeschouwers,maar ook 5 coureurs.Die doden onder de toeschouwers vallen meestal door het dronken op de motor stappen en het circuit "even"gaan doen.Geen medelijden dus.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:22 schreef RB het volgende:
[..]
Kwam ook mede doordat het start finish gedeelte gewoon openbare weg was![]()
Op deTT baan waren het meestal twee motor rijders die tegenelkaar aanreden met alle gevolgen van dien.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:29 schreef richardgie het volgende:
[..]
Die keer dat ik op Mann was zijn er 64 doden gevallen.Het merendeel overgens onder de toeschouwers,maar ook 5 coureurs.Die doden onder de toeschouwers vallen meestal door het dronken op de motor stappen en het circuit "even"gaan doen.Geen medelijden dus.
Maar dan praat je al wel over lang geleden denk ik,of niet.En tegenwoordig heb je toch ook nog het sterrijden ofzo,of is dat ook al lang verledentijd?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:38 schreef RB het volgende:
[..]
Op deTT baan waren het meestal twee motor rijders die tegenelkaar aanreden met alle gevolgen van dien.
![]()
Zelfs door de weeks was de baan open en kon je rondjes rijden![]()
Zal 10 tot 15 jaar geleden zijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:45 schreef richardgie het volgende:
[..]
Maar dan praat je al wel over lang geleden denk ik,of niet.En tegenwoordig heb je toch ook nog het sterrijden ofzo,of is dat ook al lang verledentijd?
Dat ik dat niet eerder wist.15 jaar geleden zat ik ook al op de motor.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:56 schreef RB het volgende:
[..]
Zal 10 tot 15 jaar geleden zijn![]()
Sterrijden is er elk jaar een paar keer
http://www.motoren-toerisme.be/infoart.asp?artikel=822
Toerrijden op het TT Circuit Assen kost 25 euro per sessie, 20 minuten Sterrijden met tijdopname kost 45 euro per sessie
Dat krijg je als je niet in het noorden woontquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:00 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dat ik dat niet eerder wist.15 jaar geleden zat ik ook al op de motor.![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:13 schreef bwt het volgende:
kan er nog wel een andere neerzetten hoor
als je dat graag ziet?
[afbeelding]
Hé hé ik woon in het noorden van Amersfoort he.(Of eigenlijk Hoogland Centrumquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:05 schreef RB het volgende:
[..]
Dat krijg je als je niet in het noorden woont![]()
Lukt aardigquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:16 schreef RB het volgende:
Hoe gaat het met de studie?
alles onder de ijssel is zuidenquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:16 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hé hé ik woon in het noorden van Amersfoort he.(Of eigenlijk Hoogland Centrum)
En waneer is het examen? of mag je zelf bepalen waneer je eraan toe bentquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:17 schreef bwt het volgende:
[..]
Lukt aardig
is leuke materie dus dat scheelt gelijk
Dus zeg maar slapen studeren fokken slapen...quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:23 schreef bwt het volgende:
Volgende cursus week begint 11 november 6 dagen lang en weer 2 examens
Netwerk infrastructuur planning en onderhoud 70-291 en 70-293
Server 2003 ga ik daarna wéér een keer proberen
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:24 schreef bwt het volgende:
maar moet nu echt gaan maffen
[afbeelding]
anders kom ik er morgen niet meer uit
mij ook nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:24 schreef richardgie het volgende:
[..]
O.K,dan woon ik wel in het Zuiden hoor,maakt me eigenlijk niet zoveel uit.
![]()
Sja, ik heb wel een foutje gemaakt bij dat stukje over de oude topics, maar als ik het berichtquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:35 schreef richardgie het volgende:
Ik ga maar eens slapie doen,morgen om 13:00 weer een soortenmet van werken.
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik welquote:
quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:28 schreef hicham het volgende:
Dit gevoel heb ik soms op meets trouwens >> klik!
Door gisteren denk ik. Ik was gewoon vroeg wakker en mijn been wilde niet stil liggen, dus ben ik maar opgestaan. Ik moet zelfs nog werken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:13 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Raus wat doe je zo vroeg op, geniet van je vakantie joh [afbeelding]
of hebben jullie vandaag zo veel geplanned dat je maar lekker vroeg op bent?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:06 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemorgen![]()
ik dacht dat ik jullie gisteren onderweg was tegengekomen. Ik had nog met m'n rechterhand de "Noob Advanced Wave" gedaan![]()
Heb je het toch gezienquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
was jij dat op die chopper die zo heel krampachtig zwaaide
![]()
De wat..quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:06 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemorgen![]()
ik dacht dat ik jullie gisteren onderweg was tegengekomen. Ik had nog met m'n rechterhand de "Noob Advanced Wave" gedaan![]()
tjaquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:05 schreef TR_Roadkill het volgende:
mogguh allen, dalijk weer werken, dus de rest van dit topic zal ik ook wel niet meer meekrijgen
Tot zo ver gefeliciteerd en voor straks:succes met het bestrijden van ambtelijk molens.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:26 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Nu het mysterie van het al dan niet geldige rijbewijs is boven water. Ik heb gebeld met het RDW hoe het nu zat maar die konden me niks anders vertellen dan dat het rijbewijs gewoon geldig is.
Het zou dan dus kunnen liggen aan het kenteken bewijs van de motorMaar daar kon de mevrouw me nog niks over vertellen, ik zou nog gebeld worden. Nog geen 15 minuten later al gebeld door een gozer van het RDW. Met mijn rijbewijs was niks aan de hand, kentekenbewijs was ook in orde. Waarschijnlijk is het de duplicaatcode op de kenteken wat niet met een – geschreven moest worden maar met 00.
Straks dus maar weer is proberen het kenteken op naam te zetten
En dan slaan jullie " Assen experts" wel de plank mis over de staat van de baan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:56 schreef ondeugend het volgende:
Rijders haten het circuit of zijn zo enthousiast dat ze het heilig verklaren.
En het was niet de human factor zei je.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:26 schreef Makster het volgende:
Straks dus maar weer is proberen het kenteken op naam te zetten
Kzie jullie ook niet veel meer op MFquote:
wij komen daar toch ook wel geregeld posten hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:51 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Kzie jullie ook niet veel meer op MFtopic bloed langzaam dood daar
![]()
@OPM "nog gene*kt"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |