Ik wou hem wel maken, maar had er niet aan gedachtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:10 schreef hicham het volgende:
Zie topictitel![]()
Ik wou de laatste post helemaal niet, klote Fulcrum
Mag ik een voorbeeld hoe u dat in gedachten had?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:08 schreef hicham het volgende:
Jij hebt ons 3 weken lang in de steek gelaten![]()
Ik snap je niet, volgens mij ben je te goedquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:17 schreef Patrick281 het volgende:
Damn, laatste werkdag, en iedereen is te laat wegens file's.
Ik bewaak het ford wel.![]()
![]()
moggequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:24 schreef worldpimber het volgende:
MogguhBug, hoezo
[..]
Ik snap je niet, volgens mij ben je te goedLaatste werkdag bij die kutzaak en toch ben je erg netjes bezig
Schnie schna schnappie trouwens sowieso niet waarom je nog even volhoudt totdat je tenminste ergens anders bent aangenomen
Kennelijk wordt van ons geacht altijd door te posten, nou bij deze... ben al van plan wat te minderen
Weinig Veel minder posten onder werk Fok!MC gereserveerde tijdquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mag ik een voorbeeld hoe u dat in gedachten had?
Die zijn waarschijnlijk nog relaxed bezig met hun derde kop koffie en ondertussen aan het gamen ofzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:33 schreef Makster het volgende:
Zo een organisatie en alleen maarl losers bij de ICT![]()
Nee, nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
http://www.milieudefensie.nl/verkeer/activiteiten/peijs_80.htm
Per 1 november 2005 wordt de maximumsnelheid 80 km/uur op de volgende stadssnelwegen:
De A20 in Rotterdam tussen Overschie en Crooswijk
De A10-west door Amsterdam
De A12 door Voorburg
De parallelbanen van de A12 door Utrecht
Op de A13 van Delft-Noord tot Overschie gaat de maximumsnelheid van 120 km/uur naar 100 km/uur
![]()
ze weten van te voren als ze er gaan wonen dat er wel eens een vliegtuigje over kan komenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee, nietmaar
![]()
En niet zomaar 80 km/h, maar 80 km/h met trajectcontrole (A10 West iig)![]()
Teffusbejaarde omwonende op TV: Ja we hadden liever 70 km/h...![]()
![]()
Ga ergens anders wonen biatch![]()
![]()
![]()
Net zulke mongolen als die in de buurt van Schiphol wonen en constant klagen
Zelfde verhaal als met die stadsmensen die richting het platteland verhuisden vanwege de rust, en vervolgens gingen klagen over de stankquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ze weten van te voren als ze er gaan wonen dat er wel eens een vliegtuigje over kan komen
ik heb mensen gesproken die er net woonden over al dat lawaaien ze vonden dat het maar snel aangepakt moest worden
![]()
Sterkte op je laatste werkdag daaroquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat vroege naar bed gaan is u zeker naar het hoofd gestegen.![]()
![]()
8:00 moeten we beginnen mensen.![]()
![]()
![]()
De HOEREN!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
http://www.milieudefensie.nl/verkeer/activiteiten/peijs_80.htm
Per 1 november 2005 wordt de maximumsnelheid 80 km/uur op de volgende stadssnelwegen:
De A20 in Rotterdam tussen Overschie en CrooswijkDe A10-west door Amsterdam
De A12 door Voorburg
De parallelbanen van de A12 door Utrecht
Op de A13 van Delft-Noord tot Overschie gaat de maximumsnelheid van 120 km/uur naar 100 km/uur
![]()
is dat nou stoer om dit hier te posten ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:27 schreef Free-Spirit het volgende:
hoi lettie,
heb je enig idee of pepijn nick op de fiest komt halen?
want heb nog niets gehoord en al mail naar ze werk gestuurd maar geen antwoord?
gr san
Je laatste dag fokken op het werk daar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat vroege naar bed gaan is u zeker naar het hoofd gestegen.![]()
![]()
8:00 moeten we beginnen mensen.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |