Ik wou hem wel maken, maar had er niet aan gedachtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:10 schreef hicham het volgende:
Zie topictitel![]()
Ik wou de laatste post helemaal niet, klote Fulcrum
Mag ik een voorbeeld hoe u dat in gedachten had?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:08 schreef hicham het volgende:
Jij hebt ons 3 weken lang in de steek gelaten![]()
Ik snap je niet, volgens mij ben je te goedquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:17 schreef Patrick281 het volgende:
Damn, laatste werkdag, en iedereen is te laat wegens file's.
Ik bewaak het ford wel.![]()
![]()
moggequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:24 schreef worldpimber het volgende:
MogguhBug, hoezo
[..]
Ik snap je niet, volgens mij ben je te goedLaatste werkdag bij die kutzaak en toch ben je erg netjes bezig
Schnie schna schnappie trouwens sowieso niet waarom je nog even volhoudt totdat je tenminste ergens anders bent aangenomen
Kennelijk wordt van ons geacht altijd door te posten, nou bij deze... ben al van plan wat te minderen
Weinig Veel minder posten onder werk Fok!MC gereserveerde tijdquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mag ik een voorbeeld hoe u dat in gedachten had?
Die zijn waarschijnlijk nog relaxed bezig met hun derde kop koffie en ondertussen aan het gamen ofzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:33 schreef Makster het volgende:
Zo een organisatie en alleen maarl losers bij de ICT![]()
Nee, nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
http://www.milieudefensie.nl/verkeer/activiteiten/peijs_80.htm
Per 1 november 2005 wordt de maximumsnelheid 80 km/uur op de volgende stadssnelwegen:
De A20 in Rotterdam tussen Overschie en Crooswijk
De A10-west door Amsterdam
De A12 door Voorburg
De parallelbanen van de A12 door Utrecht
Op de A13 van Delft-Noord tot Overschie gaat de maximumsnelheid van 120 km/uur naar 100 km/uur
![]()
ze weten van te voren als ze er gaan wonen dat er wel eens een vliegtuigje over kan komenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee, nietmaar
![]()
En niet zomaar 80 km/h, maar 80 km/h met trajectcontrole (A10 West iig)![]()
Teffusbejaarde omwonende op TV: Ja we hadden liever 70 km/h...![]()
![]()
Ga ergens anders wonen biatch![]()
![]()
![]()
Net zulke mongolen als die in de buurt van Schiphol wonen en constant klagen
Zelfde verhaal als met die stadsmensen die richting het platteland verhuisden vanwege de rust, en vervolgens gingen klagen over de stankquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ze weten van te voren als ze er gaan wonen dat er wel eens een vliegtuigje over kan komen
ik heb mensen gesproken die er net woonden over al dat lawaaien ze vonden dat het maar snel aangepakt moest worden
![]()
Sterkte op je laatste werkdag daaroquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat vroege naar bed gaan is u zeker naar het hoofd gestegen.![]()
![]()
8:00 moeten we beginnen mensen.![]()
![]()
![]()
De HOEREN!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
http://www.milieudefensie.nl/verkeer/activiteiten/peijs_80.htm
Per 1 november 2005 wordt de maximumsnelheid 80 km/uur op de volgende stadssnelwegen:
De A20 in Rotterdam tussen Overschie en CrooswijkDe A10-west door Amsterdam
De A12 door Voorburg
De parallelbanen van de A12 door Utrecht
Op de A13 van Delft-Noord tot Overschie gaat de maximumsnelheid van 120 km/uur naar 100 km/uur
![]()
is dat nou stoer om dit hier te posten ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:27 schreef Free-Spirit het volgende:
hoi lettie,
heb je enig idee of pepijn nick op de fiest komt halen?
want heb nog niets gehoord en al mail naar ze werk gestuurd maar geen antwoord?
gr san
Je laatste dag fokken op het werk daar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat vroege naar bed gaan is u zeker naar het hoofd gestegen.![]()
![]()
8:00 moeten we beginnen mensen.![]()
![]()
![]()
Geeft niet, ik begrijp het ook nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:29 schreef Makster het volgende:
LettieFS
Volgens mij kom ik hier te weinig om er nog iets van te snappen
Hoi Baasquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Geeft niet, ik begrijp het ook nietEn ik ben notabene de oprichter van de Fok!MC
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:53 schreef Mercy_symbol het volgende:uitleg waarom Sjonnies matten hebben
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
ze hebben bij Opel ook een studie gemaakt van een 1 persoons Mantazodat de Sjonnie niet met 1 maar met 2 armen uit het raam kon rijden
het is niets geworden omdat ze bij Opel geen mogelijkheid hadden gevonden om een KENWOOD sticker op die auto te plakkendus dan zou ie nooit aanslaan bij de Sjonnies
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:03 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]![]()
Jij weet teveel, zelf een ex-sjonnie?
dat vertellen wij jou nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wordt zondag wel lekker weer hoor ik net op de radio.. 20 tot 23 graden??
Waar waar waar waar waar waar waar waar waar gaan we/jullie meeten?
De enige Opel Manta die mijn goedkeuring krijgtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
eg nie
![]()
heb wel een Sjonnie gekend met een paarse mantawas echt een trieste gast
![]()
Nog een vrouw naar mijn hartquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
De enige Opel Manta die mijn goedkeuring krijgt![]()
![]()
[afbeelding]
Wat ga jij met je date doen, weet je het al?quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wat ga jij met je date doen, weet je het al?![]()
![]()
Ze houdt toch van motoren zei je? Dan stap je toch gewoon samen op de motor, even langs een tankstation. Tank tot de nok toe vullen en vervolgens samen op de dichtsbijzijnde rotonde cirkelen en pas stoppen als de tank leeg is. Als dat niet romantisch isquote:
Ja, voor een ritje achterop de motor is ze toch wel te porren....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Ze houdt toch van motoren zei je? Dan stap je toch gewoon samen op de motor, even langs een tankstation. Tank tot de nok toe vullen en vervolgens samen op de dichtsbijzijnde rotonde cirkelen en pas stoppen als de tank leeg is. Als dat niet romantisch is
quote:
Ze heeft geen helm en geen beschermende kleding.. maar het zou wel leuk zijn jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Ze houdt toch van motoren zei je? Dan stap je toch gewoon samen op de motor, even langs een tankstation. Tank tot de nok toe vullen en vervolgens samen op de dichtsbijzijnde rotonde cirkelen en pas stoppen als de tank leeg is. Als dat niet romantisch is
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
mogge
nog minder fokken ? je bent er al amper
![]()
Met de camera erbij zodat we allemaal ook kunnen meegenieten van de Duo-KD-tjesquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Leuk tochquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
Lekker samen touren![]()
Oh trouwens: Chello gaat snelheden verhogen![]()
Je zit er eg mee he.......wil je erover pratenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat boeit dat nouJe mag nog steeds 80 op de snelweg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meter per seconde he.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan slijten je banden minder en verbruik je minder brandstofquote:
Maar dan moet je je banden wel eerst effe goed hard oppompen he!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:13 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dan slijten je banden minder en verbruik je minder brandstof![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:24 schreef worldpimber het volgende:
MogguhBug, hoezo
Ik snap je niet, volgens mij ben je te goedLaatste werkdag bij die kutzaak en toch ben je erg netjes bezig
![]()
Omdat ik niet ziek wil worden, ik sta voor mijn werk, en kan het niet half/half doen.quote:Schnie schna schnappie trouwens sowieso niet waarom je nog even volhoudt totdat je tenminste ergens anders bent aangenomen
Onder het mom van: ik lees Fok! sneller dan de e-mail van mijn werk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:29 schreef Makster het volgende:
LettieFS
Volgens mij kom ik hier te weinig om er nog iets van te snappen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:13 schreef R2-D2 het volgende:
Dan slijten je banden minder en verbruik je minder brandstof![]()
![]()
Het is druk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:06 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Je zit er eg mee he.......wil je erover praten![]()
ben zo blij dat ik niet in de randstad hoef te rijden, alhoewel het hier ook ruk is![]()
Onverantwoord om daar te wonen zeg je dusquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:23 schreef Patrick281 het volgende:
En verder raad ik iedereen die er opmerkingen over heeft daar in die wijken te gaan lopen, want het stinkt er echt idioot gewoon.![]()
![]()
Dit jaar zijn we naar een huis wezen kijken in Rotterdam Schiebroek.
Eerst vroegen we ons af wat toch die lucht was.![]()
![]()
We dachten eerst dat het door Rotterdam Airport kwam, maar toen we de wijk inliepen hield het ineens op na 800 meter, en op de terugweg liepen we weer in dat gordijn van stank.
Was echt een aparte gebeurtenis.![]()
![]()
Het gordijn loopt zo goed al evenwijdig aan de snelweg.![]()
Maar ik snap nu dus wel dat ze daar ook 80 km/u ingesteld hebben.
En je hebt er maar rekening mee te houden als je daar woont.![]()
Het verkeer is wel even een stuk drukker geworden de afgelopen jaren.
Het huis was van monumentale pracht, en heel betaalbaar .. maar duidelijk een no go.![]()
Lekker op het platteland gaan wonen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:34 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Onverantwoord om daar te wonen zeg je dus![]()
dat hebben ze vast gedaan voor de verkeersveiligheidquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:34 schreef R2-D2 het volgende:
Onverantwoord om daar te wonen zeg je dus![]()
En daar hangen ze dan ook nog gewoon de was aan het lijntje he......quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Of onverantwoord om die snelweg open te houden.![]()
Daar wil je in ieder geval niet je kinderen laten opgroeien.![]()
Echt filmische toestanden, unreal, je houdt het niet voor mogelijk..![]()
Jij hebt geen recht van spreken, jij had nog niet zo lang geleden een CR500 die zo ongeveer heel Hoogvliet op z'n grondvesten liet schudden tijdens het rijdenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Of onverantwoord om die snelweg open te houden.![]()
Pas maar op met je hartje.....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
[quote]Op vrijdag 28 oktober 2005 12:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Leuk toch![]()
[/quote
Lijkt me heel gaaf. Mag ze mij goed vasthouden
![]()
![]()
Ugh.. zal weer aan het werk. Zat net al weer flink te stressen, krijg er steken in mijn hart van, moest even rustig zitten![]()
![]()
oeh,zweepjes?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:18 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Pas maar op met je hartje.....je hebt er maar ééntje
en er niet op laten stampen door een of andere date he, dan kom ik ff meppen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:22 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Vraagje: als ik nou op 11 november m'n motorrijbewijs haal, krijg ik dan een puntenrijbewijs?
Belangrijk feitje: m'n autorijbewijs heb ik sinds 29 mei 1995.
NEEquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:22 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Vraagje: als ik nou op 11 november m'n motorrijbewijs haal, krijg ik dan een puntenrijbewijs?
Nee, manquote:
Okee, dat klinkt wel aannemelijk en van Baksteen (idd motoragent) neem ik dat wel aan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:23 schreef yup het volgende:
NEE
80000000000000% procent zeker dat je hem dus NIET krijgt.
Waarom?
Omdat jij geen nieuw rijbewijs krijgt (officieel) maar een categorie uitbreiding doet. Want nog steeds heb jij je rijbewijs vanaf 1995...
Ga maar motor-forum kijken, daar had Baksteen (en dat is een plisieagent) dit zo vertelt, je krijgt geen punten rijbewijs dus !!!
Hij zit achter de vrouwen aan op verkeerspleintjesquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:06 schreef hicham het volgende:
Wat voor werk doe je eigenlijk Fulcrum, of had je dat al een keer gepost?
Wordt dan maar eerst lid van de MAG, dan krijg je er misschien 1 gratis bij je lidmaatschapquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:23 schreef yup het volgende:
Hey ik had op zo een auto een sticker gezien bij file rijden laat ik een motorrijder er langs, is van de MAG ofzo...
Waar kan ik zo een sticker krijgen? Want als aspirant motorfapper is zo een sticker wel nodig
Als je 100% had gezegd dan zouden we het niet voor waar aannemen, maar nu je er 80000000000000% zeker van bent geloven we je welquote:[..]
NEE
Wel opletten dat ze alles goed invullen.Ik moet m'n rijbewijs elke 5 jaar vernieuwen en de vorige keer wilde ze me een "licht"rijbewijs geven.Heb nog nooit een lichte motor gehad,is nog een aardige rel geworden!Dus let op!!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:22 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Wil jij me niet zo een hartaanval geven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Wordt dan maar eerst lid van de MAG, dan krijg je er misschien 1 gratis bij je lidmaatschap
http://www.motorrijdersactiegroep.nl/
[..]
Als je 100% had gezegd dan zouden we het niet voor waar aannemen, maar nu je er 80000000000000% zeker van bent geloven we je wel![]()
Randstadgangkwaliteiten?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nee, man![]()
ze moet gewoon lief zijn voor Fulcrum, anders toon ik m'n Randstadgangkwaliteiten
80000000000000% ... *proest*quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:30 schreef hicham het volgende:
Als je 100% had gezegd dan zouden we het niet voor waar aannemen, maar nu je er 80000000000000% zeker van bent geloven we je wel![]()
Ooowowww, dat is Sudokuquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:28 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hij zit achter de vrouwen aan op verkeerspleintjes![]()
![]()
In de pauze speelt 'ie Sudoku![]()
Ik ook, heb een progje laten maken voor de antwoorden![]()
![]()
Nou dan speciaal voor jou een uitleg:quote:
Je bent wel agressief he in meningen uitenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:23 schreef yup het volgende:
NEE
Waarom?
Omdat jij geen nieuw rijbewijs krijgt (officieel) maar een categorie uitbreiding doet. Want nog steeds heb jij je rijbewijs vanaf 1995...
Ga maar motor-forum kijken, daar had Baksteen (en dat is een plisieagent) dit zo vertelt, je krijgt geen punten rijbewijs dus !!!
Ik ga nooit over het randje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:45 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nou dan speciaal voor jou een uitleg:
- iemand ff de lichtjes uit z'n verd#@%mde r#tk%p meppen
Nog niet duidelijk? Dan doe ik het de volgende keer als je een keer meemeet wel ff voor
volgens mij woon jij over the edge en niet op het randje
Wat mot je nou op de A10 westquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:48 schreef worldpimber het volgende:
http://www.dailysudoku.co.uk/sudoku/index.shtml
Eeeh, kan iemand dat spul uitleggen?
[..]
Je bent wel agressief he in meningen uiten
Wat een nep non-25kW'ers hebben we hier trouwens in de MC. Waar blijven de wheelies, stunts, door de begrenzing trekkers etc.?![]()
Zo alles geregeld, kan ik nu ff rijden... en nog knallen op de A10 west
Had ik dat ook maar eerder gedaan... Ik zie nu dat je Sudoku-Solvers kan downloadenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:40 schreef hicham het volgende:
* hicham heeft nu eindelijk even de moeite genomen om sudoki in te vullen bij google afbeeldingen search![]()
En helemaal in Den Boschquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Had ik dat ook maar eerder gedaan... Ik zie nu dat je Sudoku-Solvers kan downloaden. Ben ik gisteren voor nopjan met die collega wat gaan drinken
![]()
Als ik via de snelweg ga reizen is de eerste de beste oprit die ik neem de A10 West, volgens mij ook voor jou het dichst bij om op te draaienquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:50 schreef yup het volgende:
[..]
Wat mot je nou op de A10 west
Gewoon de A4 op of de A9 op, veel beter
Ja maar als een motor geen 2de type goedkeuring heeft dan betekent het dat zoeits niet kan (naar dealer brengen)...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:52 schreef worldpimber het volgende:
Die CB1 oogt trouwens ook niet zo slecht hoor, vergeleken met een GS500 en andere ragbikejes (zal ze maar geen beginnersfietsjes noemen) Maar eerlijk gezegd kan ik er weinig over vertellenJe hoeft iig bij geen enkele motor een totale herkeuring te doen, tenzij je de motor invoert...
Terug naar 25 kW brengen betekent meestal naar de dealer brengen die de begrenzing inbouwt en vervolgens een verklaring en je motorpapieren naar het RDW stuurt. Vervolgens ga je thuis bij de brievenbus posten tot je nieuwe kentekenpapieren binnen zijn en dan is het allemaal officieel
A10 is dichterbij maar heb toch liever de A9quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als ik via de snelweg ga reizen is de eerste de beste oprit die ik neem de A10 West, volgens mij ook voor jou het dichst bij om op te draaienA9 was ik laatst 's nachts nog geflitst trouwens
Had beter moeten weten toen ik al die arbeiders in hun bakken zich netjes aan de snelheid zag houden, die weten natuurlijk precies waar dat ding stond
Klaverbladen is trouwens wel okBij Sloten erop en bij Badhoevedorp eraf.
Zijn we het daar dan al unaniem over eens dan? dat het de Mergellandroute wordt dan......quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ga jij nou voorop rijden met de Mergellandroute?![]()
Vul het diagram zodanig dat alle cijfers van 1 t/m 9 slechts 1 keer voorkomen in alle horizontale rijen en verticale kolommen. Alle cijfers, 1 t/m 9, moeten ook voorkomen in elk van de negen vierkantjes van 3 x 3 vakjesquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:48 schreef worldpimber het volgende:
http://www.dailysudoku.co.uk/sudoku/index.shtml
Eeeh, kan iemand dat spul uitleggen?
Volgens mij is een CB 1 een hoogtoerige motorfiets,dus echt een jankert.Is wel heel gaaf.Doet me een beetje denken aan mijn eerste motor.Een Suzuki GSX 400 X.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:55 schreef yup het volgende:
[..]
Ja maar als een motor geen 2de type goedkeuring heeft dan betekent het dat zoeits niet kan (naar dealer brengen)...
Je moet de motor dan echt fysiek laten keuren door de RDW en dat is een tijdrovend en geldrovendklusje
MAAR, als de motor een echte 25kw kit heeft (ook al is het niet in NL gekeurd) dan is de RDW keuring een stuk makkelijker, immers het is geen begrenzings kit maar een echte 25 kw kit... En volgens de meneer van MF heeft het ding een echte 25 kit (bij de motor zit er niet op)...
CB1 ziet er mooi uit en een voordeel is dat het 4 cylinder is, ik heb zoeits paar keer gezien en het geluid is zeer mooi... Niet datgeluid van een 2 cylinder maar lekkere mooie 4 cylinder roffel :-)
[..]
A10 is dichterbij maar heb toch liever de A9![]()
Eeuh, waarom nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Zijn we het daar dan al unaniem over eens dan?
Go, Rebbeltjuh, go
.........sal er ff over nadenken
![]()
Hmm, dat herkeuren bij de RDW zegt me momenteel niets, maar als je het zeker weet... Lees er vanavond wel meer overquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:55 schreef yup het volgende:
Ja maar als een motor geen 2de type goedkeuring heeft dan betekent het dat zoeits niet kan (naar dealer brengen)...
Je moet de motor dan echt fysiek laten keuren door de RDW en dat is een tijdrovend en geldrovendklusje
MAAR, als de motor een echte 25kw kit heeft (ook al is het niet in NL gekeurd) dan is de RDW keuring een stuk makkelijker, immers het is geen begrenzings kit maar een echte 25 kw kit... En volgens de meneer van MF heeft het ding een echte 25 kit (bij de motor zit er niet op)...
Leuke bezigheidstherapie en vast nog goed voor je denkvermogen ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:57 schreef R2-D2 het volgende:
Vul het diagram zodanig dat alle cijfers van 1 t/m 9 slechts 1 keer voorkomen in alle horizontale rijen en verticale kolommen. Alle cijfers, 1 t/m 9, moeten ook voorkomen in elk van de negen vierkantjes van 3 x 3 vakjes![]()
100ccquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hmm, dat herkeuren bij de RDW zegt me momenteel niets, maar als je het zeker weet... Lees er vanavond wel meer overHoeveel CC heeft een CB1 dan, toch niet 100 he
[..]
Leuke bezigheidstherapie en vast nog goed voor je denkvermogen ook*uitprinten gaat voor saaie schoollessen*
Omdat de Mergellandroute wel ut meest zuidelijkste puntje van Nederland is en niet voor iedereen in de richting ligt. Ik ben en was van mening mijn menselijkheid komt bovenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Eeuh, waarom nietVoor routes hoef je geen toestemming te vragen hoor, you name alleen het tijdstip en de plaats om te verzamelen en daarna krijg je eeuwige roem
Er is sowieso momenteel niemand die wat anders heeft
Ik hou het wel even bij het luisteren naar Rowwen Heze(ook uit Limburg),Goed?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:07 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Omdat de Mergellandroute wel ut meest zuidelijkste puntje van Nederland is en niet voor iedereen in de richting ligt. Ik ben en was van mening mijn menselijkheid komt bovendat de FOK-meeting points cq. routes wat centraler gekozen worden, zodat ze toegankelijk zijn voor iedereen, maar goed.......even goeie vrienden dan
...... whatever will be will be....
.FOK meets Mergelland![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |