Je zit er eg mee he.......wil je erover pratenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat boeit dat nouJe mag nog steeds 80 op de snelweg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meter per seconde he.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan slijten je banden minder en verbruik je minder brandstofquote:
Maar dan moet je je banden wel eerst effe goed hard oppompen he!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:13 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dan slijten je banden minder en verbruik je minder brandstof![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:24 schreef worldpimber het volgende:
MogguhBug, hoezo
Ik snap je niet, volgens mij ben je te goedLaatste werkdag bij die kutzaak en toch ben je erg netjes bezig
![]()
Omdat ik niet ziek wil worden, ik sta voor mijn werk, en kan het niet half/half doen.quote:Schnie schna schnappie trouwens sowieso niet waarom je nog even volhoudt totdat je tenminste ergens anders bent aangenomen
Onder het mom van: ik lees Fok! sneller dan de e-mail van mijn werk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:29 schreef Makster het volgende:
LettieFS
Volgens mij kom ik hier te weinig om er nog iets van te snappen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:13 schreef R2-D2 het volgende:
Dan slijten je banden minder en verbruik je minder brandstof![]()
![]()
Het is druk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:06 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Je zit er eg mee he.......wil je erover praten![]()
ben zo blij dat ik niet in de randstad hoef te rijden, alhoewel het hier ook ruk is![]()
Onverantwoord om daar te wonen zeg je dusquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:23 schreef Patrick281 het volgende:
En verder raad ik iedereen die er opmerkingen over heeft daar in die wijken te gaan lopen, want het stinkt er echt idioot gewoon.![]()
![]()
Dit jaar zijn we naar een huis wezen kijken in Rotterdam Schiebroek.
Eerst vroegen we ons af wat toch die lucht was.![]()
![]()
We dachten eerst dat het door Rotterdam Airport kwam, maar toen we de wijk inliepen hield het ineens op na 800 meter, en op de terugweg liepen we weer in dat gordijn van stank.
Was echt een aparte gebeurtenis.![]()
![]()
Het gordijn loopt zo goed al evenwijdig aan de snelweg.![]()
Maar ik snap nu dus wel dat ze daar ook 80 km/u ingesteld hebben.
En je hebt er maar rekening mee te houden als je daar woont.![]()
Het verkeer is wel even een stuk drukker geworden de afgelopen jaren.
Het huis was van monumentale pracht, en heel betaalbaar .. maar duidelijk een no go.![]()
Lekker op het platteland gaan wonen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:34 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Onverantwoord om daar te wonen zeg je dus![]()
dat hebben ze vast gedaan voor de verkeersveiligheidquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:34 schreef R2-D2 het volgende:
Onverantwoord om daar te wonen zeg je dus![]()
En daar hangen ze dan ook nog gewoon de was aan het lijntje he......quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Of onverantwoord om die snelweg open te houden.![]()
Daar wil je in ieder geval niet je kinderen laten opgroeien.![]()
Echt filmische toestanden, unreal, je houdt het niet voor mogelijk..![]()
Jij hebt geen recht van spreken, jij had nog niet zo lang geleden een CR500 die zo ongeveer heel Hoogvliet op z'n grondvesten liet schudden tijdens het rijdenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Of onverantwoord om die snelweg open te houden.![]()
Pas maar op met je hartje.....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
[quote]Op vrijdag 28 oktober 2005 12:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Leuk toch![]()
[/quote
Lijkt me heel gaaf. Mag ze mij goed vasthouden
![]()
![]()
Ugh.. zal weer aan het werk. Zat net al weer flink te stressen, krijg er steken in mijn hart van, moest even rustig zitten![]()
![]()
oeh,zweepjes?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:18 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Pas maar op met je hartje.....je hebt er maar ééntje
en er niet op laten stampen door een of andere date he, dan kom ik ff meppen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:22 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Vraagje: als ik nou op 11 november m'n motorrijbewijs haal, krijg ik dan een puntenrijbewijs?
Belangrijk feitje: m'n autorijbewijs heb ik sinds 29 mei 1995.
NEEquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:22 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Vraagje: als ik nou op 11 november m'n motorrijbewijs haal, krijg ik dan een puntenrijbewijs?
Belangrijk feitje: m'n autorijbewijs heb ik sinds 29 mei 1995.
Nee, manquote:
Okee, dat klinkt wel aannemelijk en van Baksteen (idd motoragent) neem ik dat wel aan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:23 schreef yup het volgende:
NEE
80000000000000% procent zeker dat je hem dus NIET krijgt.
Waarom?
Omdat jij geen nieuw rijbewijs krijgt (officieel) maar een categorie uitbreiding doet. Want nog steeds heb jij je rijbewijs vanaf 1995...
Ga maar motor-forum kijken, daar had Baksteen (en dat is een plisieagent) dit zo vertelt, je krijgt geen punten rijbewijs dus !!!
Hij zit achter de vrouwen aan op verkeerspleintjesquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:06 schreef hicham het volgende:
Wat voor werk doe je eigenlijk Fulcrum, of had je dat al een keer gepost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |