Hoe gaat het eigenlijk met jouw rijbewijs ? het is wel stil aan die kantquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !
Nu wordt het pas echt leuk...... tenminste als je niet in snijdende kou of watervallen gaat lessen.
Hmm, das vreemd, in principe zijn die 2 forum schermpjes ook gewoon browsers....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:kan al de hele dag niet op i-net
gelukkig wel via TR's app op MF en Fok
Misschien omdat ik jou hd gewezen op het productquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:57 schreef hicham het volgende:
Ik heb nog iets veel beters en coolers klaar liggen om te monteren, maar weet nog niet wanneer ik dat ga doen en of ik er wel ruimte voor heb op de motor. En ik vertel totdat ik dat ding nog niet heb gemonteerd er ook niks over, jullie merken het wel een keer op een meet![]()
En worldpimber mag niks vertellen want die weet wel waar ik het over heb
quote:
wat moeten jullie beide nou met een routerolquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:58 schreef worldpimber het volgende:
Hooiiiii![]()
![]()
![]()
Ik zie nieuwe icons
[..]
Misschien omdat ik jou hd gewezen op het productIk ga het ook bestellen [afbeelding]
Kapsoneslijerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:37 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Gadverdamme!
Ik heb geen visum voor 020, ik krijg spontaan steenpuisten als ik dat accent hoor en de topictitel alleen deed me al bijna resoluut m'n lunch uitkotsen.
Sjeem on joe, hiesjam.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat moeten jullie beide nou met een routerol1 is toch genoeg
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raus, iemand heeft je hulp nodig
-edit.. zie dat je woordvoerder al heeft gereageerd
[ Bericht 8% gewijzigd door worldpimber op 21-10-2005 15:30:17 ]
ik jouw geval denk ik dat het een stickerhouder isquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:15 schreef hicham het volgende:
Daar ben ik weer, pauze afgelopen![]()
@Mercy![]()
Nice try, maar tis geen routerol
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]Zag zo een ding nog wel bij iemand zitten, lijkt me wel retehandig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raus, iemand heeft je hulp nodig [afbeelding]
-edit.. zie dat je woordvoerder al heeft gereageerd![]()
Newbies zullen zich wel afvragen waarom al die icons naar links afwijkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:37 schreef hicham het volgende:
Heb ook maar een nieuw icon genomen, Fok!MC in een nieuw jasje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |